• 8 jongeren zijn bereid om hun gave te versterken. Dit doen ze door middel door zich in te schrijven op een internaat.
    Alle 8 hebben ze verschillende gaves, allemaal zijn ze bereid deze meer te ontwikkelen.
    4 meiden, 4 jongens die zich de komende tijd bezig houden met hetzelfde ding.
    Ze zullen veel tijd erin steken, maar dingen zoals liefde, ruzie, weddenschappen en de dood zullen ook plaats vinden.
    They all have magical powers.


    De 4 meiden:
    - Kayleigh Sarah Sue> dingen besturen en laten verdwijnen. || Bieberen
    - Emilie Jolie Brand > gedachten lezen. || DanceBabeA
    - Valerie Selena Valentine > mensen hun aura's te lezen. || iSuperman
    - Anna Sharp > helderziend. || Patholoog


    De 4 jongens:
    - Jack Drew Grand > kan in de toekomst kijken. || DanceBabeA
    - Thomas Elliot Flow > hypnose. || Nyan
    - Ethan Jacob Turner > heeft een soul, een grizzly beertje. || Nyan
    - Gregory McEwan > kan mensen volledig verlammen. || MissAlice


    Docenten:
    - Alexis Smith > helpt bij versterken krachten + onder controle houden. Ze geeft ook muziek les, daarnaast is ze het vertrouwenspersoon van het internaat || Bieberen
    - Katherine Sharp > Ze geeft (magische) psychologie en is het afdelingshoofd. || Patholoog


    Regels:
    1. We gaan netjes met elkaar om, op een vriendelijke en leuke manier.
    2. De dood; dit zal kunnen voorkomen bij buitenstaanders, vrijwilligers die de jongeren helpen. Dit geldt dus niet voor de 8 jongeren zelf en docenten.
    3. Minimaal 3 regels schrijven per post.
    4. Discussies die over de verhaallijn gaan, of andere mededelingen plaats je tussen de volgende dingen: [] {} () ** <> ||
    5. Dingen zoals smileys en andere afkortingen gelieve niet gebruiken. Tenzij het een smsje is of iets anders zoals dat.
    6. HEB LOL ERIN, DAT IS HET ALLER BELANGRIJKST! :'D
    7. Nieuwe topics mogen alleen aangemaakt worden door Bieberen.

    Rollen verdeling topic.

    De kamers zien er zo uit: klik! Alleen is deze kamer wit met licht groen bij de jongens, en bij de meisjes wit met licht blauw.
    De aangrenzende badkamers zien er zo uit: klik! Ook de jongens hebben dezelfde badkamer.
    De 2 docenten hebben beide aparte slaapkamers met dezelfde aangrenzende badkamers als de jongeren.
    De standaard tafel indeling. De 2 docenten zitten aan het hoofd.
    Het binnenplein ziet eruit als het binnenplein in Harry Potter.
    Ook is er nog een aparte tuin, waar een zwembad is + grasveldje en gelegenheid tot een overdekte jacuzzi. De tuin is alleen toegankelijk met een docent erbij: aangezien dit voor ontspanning etc word gebruikt..



    BEGIN:
    Iedereen is aangekomen op het internaat, en is verzameld in de gezamelijke ''woonkamer''

    [ bericht aangepast op 27 jan 2013 - 20:39 ]

    Jack Drew Grand
    Ik was in de meidenkamer toen ik hakken hoorde tikken en toen ik omkeek zag ik Valerie staan. Ze liep sexy naar me toe en ik ging dichterbij staan. 'Loop je me nou gewoon achterna? Jij kleine stalker.' Grinnikte ik en ik gaf haar een speels duwtje waarna ik haar tegen de muur duwde.


    :dp

    Ethan Jacob Turner
    'Denk je dat je thuis ook zo zal gaan missen?'vroeg ze en ik keek terug naar haar."Ja ,ik denk het wel."zeg ik en kijk dan weer naar Kai die inslaap gedommeld is.'Heb je...Heb je soms een vriendin? Ik bedoel iemand die eruit ziet als...' ze maakte haar zin niet af en ik keek haar even vragend aan.
    "Of ik een vriendinnetje heb?"vroeg ik dan nog eens voor de zekerheid of ik het niet verkeerd verstaan had."Nee,ik heb er geen.Ik ben gewoon weg lekker singel."antwoorde ik."Heb jij een vriendje?"vroeg ik dan terug.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Valerie Selena Valentine
    Ik giechelde toen hij mij zacht tegen de muur duwde. "Sorry, maar ik ben zoo.." Ik boos mijn mond medr naar zijn oor. "Benieuwd.", fluisterde ik op een geile en sexy toon in zijn oor.


    Lindsay, forever in my heart † • Skaikru went Bughead

    Jack Drew Grand
    Valerie giechelde de en fluisterde in mijn oor dat ze gewoon zo was. Entoen vroeg ze of ik benieuwd was op een manier die ik wel zeer geil vond. Ik begon opgewonden te raken en wou niet meer langer wachten. Ik schopte de deur dicht en draaide hem op slot. 'Misschien.' Fluisterde ik en ik beet zacht in haar oor waarna ik haar aankeek en mijn gezicht dicht bij het hare bracht.

    Emilie Jolie Brand
    Ethan zei dat hij dacht dat hij thuis wel ging missen en we keken allebei hoe Kai in slaap viel. Ethan keek me niet begrijpend aan enzei toen dat hij gewoon weg single was. Ik zuchtte ogelucht en bloosde meteen. Toen hij vroeg ik of een vriend had zei ik:'Nee jammer genoeg niet.' En ik keek hem rechtin zijn ogen aan.


    :dp

    (Ethan en Emelie zijn zoooo schattig! )


    You can't buy happiness, but you can buy books, and that's kind of the same thing

    Valerie Selena Valentine
    Hij sloot de deur en ik grijnsde. Vlug liet ik mijn handen langs zijn hals naar zijn middel glijden. Daarna trok ik zijn shirt vlug uit en keek verlekkerd naar zijn borst. Hij zag er goed uit.


    Lindsay, forever in my heart † • Skaikru went Bughead

    Jack Drew Grand
    Valerie grijnsde en ze liet haar handen naar mijn middel glijden. Toen trok ze mijn shirt in één ruk uit. Ze keek verlekkerd naar mijn borst terwijl ik hetzelfde bij haar deed. Ik tilde haar op zodat haar benen om mijn heen geslagen zaten en ik begon haar zacht kusjes te geven, van haar mond, naar haar kin, naar haar hals, naar haar borsten.


    :dp

    MissAlice schreef:
    (Ethan en Emelie zijn zoooo schattig! )


    [ Hahaha jaa eh? ;)]


    :dp

    Valerie Selena Valentine
    Ik genoot van Jack zijn aanraking en kreunde heel zachtjes terwijl ik hem dichter tegen me aandrukte. Mijn kanten beha belanden ergens in een hoekje van de kamer.


    Lindsay, forever in my heart † • Skaikru went Bughead

    Jack Drew Grand
    Ik hoorde Valerie kreunen en grijnsde tevreden. Missie geslaagd. Ze drukte me steviger tegen me aan en haar bh schoot los en hij belandde ergens in de kamer. Ik bleef naar haar borsten staren die er groot gezond en rechtop uitzagen. Ik streelde plagendover haar tepel en toen maakte ik haar broekje los.


    :dp

    Ethan Jacob Turner
    Ze zuchtte opgelucht en begon dan te blozen.Was ze opgelucht dat ik haar vraag verstond of...
    'Nee jammer genoeg niet.' zei ze en keek me toen recht in mijn ogen aan.Nu pas merkte ik haar felblauwe ogen op,die me deden denken aan de hemel hier.
    "oh."mompelde ik en week daarna mijn blik af.Ik had wat te lang in haar ogen gestaard denk ik.Ik was best verwonderd dat ze geen vriendje had aangezie ze knap was,of dat was mijn mening.Ik vroeg me eigenlijk ook af wat haar gave was.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Valerie Selena Valentine
    Ik grijnsde en kreunde harder toen hij over mijn tepels streelde en ik maakte met 1 handberweging zijn broekriem los waardoor zijn broek op de grond viel. Zijn erectie stond trots overreid.


    Lindsay, forever in my heart † • Skaikru went Bughead

    Jack Drew Grand
    Valerie begon steeds harder te kreunen en ze maakte mijn broek los waardoor ik alleenin mijn boxerstond waarin mijn grote bobbel goed was te zien. Mijn erectie begon steeds stijver te staan en ik duwde valerie op haar bed. Ik liet mijn duim plagerig langs haar clitoris glijden en stopte net als ze iets natter begon te worden. Ik gaf me niet zomaar over hoor. Ik begon te hijgen en liet mijn tong langs haar lippen glijden

    Emilie Jolie Brand
    Ethan keek terug en ik zag dat hij hele mooie ogen had en ik zuchtte even een zachte 'wauw' ik bloosde meteen. Zei ik dat nou hardop? Ethan mompelde 'oh' en wendde zijn blik af waarna ik hetzelfde deed. Alsof ik zijn gedachten kon lezen vroeg ik: 'Welke gave heb je eigenlijk?' En ik keek hem opnieuw aan,


    :dp

    Ethan Jacob Turner
    ik wist niet of ik het juist had gehoord ,mmar had ze daarnet wauw gezecht toen ze in mijn pgen staarde.Ik begon licht te blozen en hoopte dat ze het niet echt zou merken.
    'Welke gave heb je eigenlijk?' vroeg ze alsof ze mijn gedachten kon lezen."Ik heb een soul en dat is Kai."begin ik."We kunnen met elkaar comuniseren en voelen meestal ook getzelfde."legde ik dan verder uit en ik keek naar haar en zij blijkbaar ook naar mij."W-Welke gave heb jij?"vroeg ik haar.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Valerie Selena Valentine
    De handelingen die hij uitvoerde voede goed en langzaam liet k mijn tong langs zidjn lippen glijden en tongzoende hem heel lief en teder. Ondertussen liet ik mijn hand in zijn boxer glijden

    ( meehh ): ik moet gaan )


    Lindsay, forever in my heart † • Skaikru went Bughead