• 8 jongeren zijn bereid om hun gave te versterken. Dit doen ze door middel door zich in te schrijven op een internaat.
    Alle 8 hebben ze verschillende gaves, allemaal zijn ze bereid deze meer te ontwikkelen.
    4 meiden, 4 jongens die zich de komende tijd bezig houden met hetzelfde ding.
    Ze zullen veel tijd erin steken, maar dingen zoals liefde, ruzie, weddenschappen en de dood zullen ook plaats vinden.
    They all have magical powers.


    De 4 meiden:
    - Kayleigh Sarah Sue> dingen besturen en laten verdwijnen. || Bieberen
    - Emilie Jolie Brand > gedachten lezen. || DanceBabeA
    - Valerie Selena Valentine > mensen hun aura's te lezen. || iSuperman
    - Anna Sharp > helderziend. || Patholoog


    De 4 jongens:
    - Jack Drew Grand > kan in de toekomst kijken. || DanceBabeA
    - Thomas Elliot Flow > hypnose. || Nyan
    - Ethan Jacob Turner > heeft een soul, een grizzly beertje. || Nyan
    - Gregory McEwan > kan mensen volledig verlammen. || MissAlice


    Docenten:
    - Alexis Smith > helpt bij versterken krachten + onder controle houden. Ze geeft ook muziek les, daarnaast is ze het vertrouwenspersoon van het internaat || Bieberen
    - Katherine Sharp > Ze geeft (magische) psychologie en is het afdelingshoofd. || Patholoog


    Regels:
    1. We gaan netjes met elkaar om, op een vriendelijke en leuke manier.
    2. De dood; dit zal kunnen voorkomen bij buitenstaanders, vrijwilligers die de jongeren helpen. Dit geldt dus niet voor de 8 jongeren zelf en docenten.
    3. Minimaal 3 regels schrijven per post.
    4. Discussies die over de verhaallijn gaan, of andere mededelingen plaats je tussen de volgende dingen: [] {} () ** <> ||
    5. Dingen zoals smileys en andere afkortingen gelieve niet gebruiken. Tenzij het een smsje is of iets anders zoals dat.
    6. HEB LOL ERIN, DAT IS HET ALLER BELANGRIJKST! :'D
    7. Nieuwe topics mogen alleen aangemaakt worden door Bieberen.

    Rollen verdeling topic.

    De kamers zien er zo uit: klik! Alleen is deze kamer wit met licht groen bij de jongens, en bij de meisjes wit met licht blauw.
    De aangrenzende badkamers zien er zo uit: klik! Ook de jongens hebben dezelfde badkamer.
    De 2 docenten hebben beide aparte slaapkamers met dezelfde aangrenzende badkamers als de jongeren.
    De standaard tafel indeling. De 2 docenten zitten aan het hoofd.
    Het binnenplein ziet eruit als het binnenplein in Harry Potter.
    Ook is er nog een aparte tuin, waar een zwembad is + grasveldje en gelegenheid tot een overdekte jacuzzi. De tuin is alleen toegankelijk met een docent erbij: aangezien dit voor ontspanning etc word gebruikt..



    BEGIN:
    Iedereen is aangekomen op het internaat, en is verzameld in de gezamelijke ''woonkamer''

    [ bericht aangepast op 27 jan 2013 - 20:39 ]

    Anna Sharp

    Emile loopt weg en ik loop naar buiten. Ik ga vlak achter Valerie staan en ruik wat er in haar sigaret zit. 'Je gaat echt niet stoppen daarmee, he?' vraag ik haar. 'Ik ben er niet op tegen, zolang je maar niet betrapt wordt. Of het binnen doet, ik kan écht niet tegen de geur van sigaretten in mijn kleren, sorry.'


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Valerie Selena Valentine
    "Ik kan echt niet tegen de geur van sigaretten in mijn kleren sorry.", hoor ik de zeikerige stem van Anna. Ik begin zacht te lachen. "Als jij eens wat minder braaf was had je allang geroken dat dit wiet is en geen tabaksgeur.", ik kon dat kind niet uitstaan.


    Lindsay, forever in my heart † • Skaikru went Bughead

    Thomas Elliot Flow
    Hij keek me eerst met opgetrokken wenkbrouwen aan.'Wel, wie is dan je type? Ethan of Gregory?' vroeg hij dan grijnzend en ik grijnsde ook even."Nah,ik ben niet echt voor de jongen hier,maar de meiden lijken me niet mis."zeg ik dan en ik zie hoe Jack een hand vol chips neemt.'Thanks man'zei hij grijnzend en ik eet ook nog een paar chips en dan komt teddybeer man binnen.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Anna Sharp

    'Oh, en vanwaar denk jij dat ik denk dat dit geen wiet is?' Spotte ik. 'Is het misschien omdat je zelf zo dacht voor je ging roken? Nee, Valentine, ik ben slim en rook niet. Zie je, jíj krijgt straks longkanker, je hersencapaciteit is lager dan een normaal persoon én niemand is meer je vriend, terwijl ik daarentegen maak een carriere, leef lang en gezond en tsja, ga trouwen, krijgen kinderen etc. Maar goed. Ik laat jou in je waarde. Al denk je nog vaak terug aan dit moment in je latere leven. Óf als je strafwerk zit te maken. Want weet je, Kayleigh, die was namelijk iets op het spoor, iets waar jij al achter had kunnen zien, mits je niet high was geweest.' Ik lachte hard en hoog. 'Oh Valentine, jij kunt over mij denken zoals je wilt, maar ik doe zoals ik wil.'


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Valerie Selena Valentine
    Anna voelde zich hoofdmoedig dat was te merken. "Luister eens trut! Jíj denkt dat je zoveel beter bent dan iedereen maar weetje eigenlijk ben je misschien nog weg het laagst van iedereen. En je opmerking over dat ik later geen normale baan krijg of iets slaat helemaal. Nergens op! Weetje jij slaat helemaal nergens op!", ik gaf haar een harde duw waardoor ze met haar achterhoofd op de grond terecht kwam.


    Lindsay, forever in my heart † • Skaikru went Bughead

    Jack Drew Grand
    Thomas zegt dat hij hier niet voor de jongens is, maar dat de meiden er niet verkeerd uitzien. 'Tjsa, het is maar wat je interesseert. Maar wie ziet er dan niet verkeerd uit?' Grijns ik brutaal naar hem en ik zet mijn handen als steun tegen de muur waarna ik mijn hoofd erin laat vallen. 'Maar he, we gaan vanavond wel naarde meiden hoor. Ik laat me niet tegenhouden.'

    [ bericht aangepast op 18 jan 2013 - 15:01 ]


    :dp

    -Gregory Mcewan-
    Als ik de keuken heb gevonden, loop ik dolblij naar de voorraadkast, pak er een pak koeken uit en begin te eten. Opeens heb ik een geniaal idee om de meiden te laten schrikken!
    Snel ga ik op zoek naar een emmer , die ik al snel vind.
    Ik kan me al voorstellen hoe de meiden zullen reageren, gillen, en dan zal ik lachend op de rond vallen en zullen ze me, zoals de meeste meisjes doen als ze kwaad zijn , slaan. Maar daar kan ik tegen. Ik vul de emmer met water, en wacht op een geschikt moment om hem voorzichtig op de deur te plaatsen...
    Daarna leg ik op elke stoel in de eetkamer een scheetkussen, dat gaat leuk worden!
    Hopelijk heeft niemand me gezien...


    You can't buy happiness, but you can buy books, and that's kind of the same thing

    Kayleigh Sarah Sue
    Ondertussen had ik al mijn oortjes in gedaan en harde muziek op terwijl ik nog steeds rond reed. Ik had Anna wel zien lopen, maar dat ze ruzie hadden? Dát had ik niet door. Ik stopte mezelf en gooide een oortje uit. Gespannen luisterde ik naar het -geschreeuw- geroep van de 2. ''En nu doen jullie godverdomme normaal. Anna jij moet echt stoppen met dat gezeik, laat Valerie gewoon! Als zij dat wilt doen, laat haar. Ga jij eens lekker met je barbie's spelen ofzo.'' siste ik naar hun zonder naar ze te kijken. Ik stopte mijn ene oortje weer in en ging verder waar ik mee bezig was.

    [ bericht aangepast op 18 jan 2013 - 15:51 ]

    Anna Sharp

    Valerie duwde me hard op de grond. Ik stond op, streek mijn kleren glad en keek haar koelbloedig aan. 'Goed,' zei ik. 'Goed, zo wil jij dit dus spelen. Oh, Valentine, als je me nu toch eens kende, dan had je anders gereageerd. Héél anders.' Ik lachte even. Het moest gek klinken, krankzinnig. Maar waarom ook niet? Valerie had het verdient.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Valerie Selena Valentine
    Anna voelde alsof ze heel wat was. Maar ik wist wel beter ze was niks. "Jij moet echt je plek lekker kennen.", zei ik en ik draaide me weer op. Ik mocht dan wel klein zijn maar pit had ik zeker wel. Zonder ook maar iets tegen haar te zeggen liep ik weer naar binnen en pakte wat te eten uit de koelkast.


    Lindsay, forever in my heart † • Skaikru went Bughead

    Thomas Elliot Flow
    'Tjsa, het is maar wat je interesseert. Maar wie ziet er dan niet verkeerd uit?'vroeg hij brutaal en breed grijnzend."Ik vind ze alleveer niet verkeerd."zeg ik simpel en eet verder van mijn chips.
    'Maar he, we gaan vanavond wel naar de meiden hoor. Ik laat me niet tegenhouden.'zei hij dan en ik grijnsde."Duuh,laten we lekker wat regeltjes breken."grijns ik naar Jack.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Kayleigh Sarah Sue
    Zoals gezien had mijn opmerking geen nut gehad, want Valerie verliet het plein. Ik trok mijn wenkbrauw omhoog en begon sneller te rijden, tot ik in de keuken kwam waar Valerie was. ''Hey, wat is er?'' Ik stond nog steeds op mijn skateboard en leunde tegen het aanrecht terwijl ik naar dr keek.

    (Wnneer krijgt iemand de emmer water over zijn kop?)


    You can't buy happiness, but you can buy books, and that's kind of the same thing

    Valerie Selena Valentine
    "Dat kutwijf bleef bezig met zeuren over hoe goed zij was en alles dus ik ging maar naar binnen. Voordat ze me weer oppakken.", ik lachte hard en deed mijn haar in een hoge knot.


    Lindsay, forever in my heart † • Skaikru went Bughead

    Anna Sharp

    Ik begon genoeg te krijgen van Valerie. Zij zou spijt krijgen van mij, dat wist ik zeker. Ik besloot eens een kijkje te gaan nemen in de keuken. Voorzichtig duwde ik de deur open en voor mij op de grond viel een emmer, half gevuld met water. Op dat moment voelde ik iemand achter de deur staan. 'Kom erachter uit!' zei ik. 'Gregory? Heet je Gregory?'


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt