• De avond op het Prom loopt tot zijn einde, maar er gebeurt iets vreemds. De jongens smoezen de hele tijd samen en als een van de meisjes haar make-up nog snel wilt bijwerken op de toiletten, vind ze een lijk. Het lijk van een meisje, duidelijk vermoordt. Als het meisje in shock terugkomt en het tegen de anderen vertelt willen de andere meiden erachteraan gaan, want het was immers hun vriendin. Alleen, de jongens ontvoeren ze zodat ze hun monden moeten houden. Waarom heeft een van de jongens hun vriendin vermoordt en wie? Wat gaat er met de meiden gebeuren?


    Regels:
    ~Een stukje tekst van minimaal vijf regels is verplicht.
    ~Ga niet off-topic, tenzij het nodig is. Gebruik dan haakjes.
    ~Seksueel getinte teksten zijn toegestaan, mits het een beetje gepast blijft.
    ~Maximaal twee personages per persoon, één meisje.
    ~Niemand schrijft acties voor anderen!
    ~Naamsveranderingen doorgeven.
    ~Meldt het eventjes als je voor langere tijd niet kunt reageren.
    ~Van tevoren spreken we af wie het lijk vind, wie de moord heeft gepleegd en wie met welke jongen op het Prom aanwezig is!


    Invullijstje:
    Rol:
    Naam:
    Leeftijd (1D en de meisjes minimaal 17, maximaal 19)
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Extra:
    Voorkeur meisje/jongen (Ik spreek NIET over een relatie, maar over de 'date' op het Prom!)


    Rollen:

    One Direction:
    ~Niall James Horan. (nessje)
    ~Liam James Payne. (Brookie)
    ~Louis William Tomlinson. (Serpentskiss)
    ~Zayn Jawaad Malik. (Crudelis)
    ~Harry Edward Styles. (DeGeneres)

    Meisjes:
    ~Esmee Rosalina Greenwood. (Crudelis)
    ~Riley Olivia Smith. (xAmnesia)
    ~Madelaine Louise Lockwood. (Serpentskiss)
    ~Dawn Seren Snow. (Vegangirl)
    ~Ness Allison Candler. (nessje)

    Overigen, dit kunnen leraren, leerlingen, politieagenten en familie zijn:
    ~Jessica Mary Delay. (Het vermoorde meisje, geen schrijver/schrijfster.)

    Iedereen is al in de grote zaal en het feest loopt langzaam maar zeker tot een einde. De moordenaar neemt zijn kans als Jessica naar de toiletten gaat. Een van de meisjes gaat later naar de toiletten en vind daar het lijk, hierna mogen de jongens hun 'date' ontvoeren op hun eigen manier. Dit kan met een trucje zijn of iets heel anders. De meisjes worden ondergebracht in een oud, vervallen huis. De meiden mogen natuurlijk tegenstribbelen of juist niet, zolang ze uiteindelijk maar vast komen te zitten.

    [ bericht aangepast op 14 jan 2013 - 21:03 ]


    Reading a good book is like taking a journey.

    [Heb Liam maar naar z'n kamer gestuurd]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Esmee Greenwood.

    Ik beet even op mijn onderlip. Dat had ik al door, ja. Ik wilde iets mompelen, maar Harry schreeuwde zijn woorden al en ik voelde het mes dieper in mijn wang drukken. Ik sloeg mijn ogen neer en toen ik mijn antwoord klaar had liggen vond ik het nog erger overkomen dan ik dacht. "Ik heb hem gezoend..." verbeterde ik mezelf. Nu had ik even de neiging om mezelf uit te schelden voor van alles en nog wat, aangezien ik dit puur uit noodzaak had gedaan. Wie wist wat Harry nu zou denken... Dat ik een of ander goedkoop meisje was dat liep te kloten met alles wat ze kon krijgen?
    Ik huiverde eventjes en was blij dat Harry me nu tegen de wasbak aandrukte, anders was ik met mijn trillende benen en die hakken neergegaan.


    Reading a good book is like taking a journey.

    Zayn Malik.

    Ik zuchtte. "Nee, die krijg je niet. Wees blij dat ik je kleren nog aan heb gelaten." mompelde ik, waarna ik even de neiging had om haar verder te negeren. Ik keek op naar Ness en haalde mijn schouders op. "Ik ben geen kleermaker, probeer het zelf maar." zei ik tegen haar. Wacht, ik ging haar geen schaar in haar handen duwen! Dan bleef ik net zo goed een of ander slachtoffer. "Je kan mijn verbrandde shirt aan, meer heb ik niet voor je." Het zou haar toch te groot zijn... Ik moest trouwens nog een ander shirt aan, maar eerlijk gezegd zat ik wel even goed zo.


    Reading a good book is like taking a journey.

    Louis William Tomlinson
    'Dat zal ik zeker doen.' Ik stond op het punt op wat te doen tot ik zijn volgende woorden hoorde. 'Nou dan, dan weet je net als mij het het geen spel ik en ik elk woord van wat ik zei meende.' Ik liet me langs de deur naar beneden zakken en staarde voor me uit. Waarom was ik nu zo stom geweest om Esmee te helpen? Als ik haar nooit had geholpen dan was dit nooit gebeurd. Volgende keer zoeken ze het allemaal maar zelf uit en help ik niemand meer. 'Beter luister jij gewoon even en dan hoeft hier niemand te vertrekken.' Ik lag ineens languit op de vloer op toen de deur openging en zag Niall staan. Zo snel mogelijk kwam ik weer overeind. 'Weet je wat...Het is echt onmogelijk om jou iets duidelijk te maken.' De gebroken blik in mijn ogen was niet te missen en een traan liep over mijn wang. Het gestommel uit de badkamer liet weten dat ik het op dit moment niet persoonlijk hoefde af te handelen. Ik liep vervolgens ook naar beneden naar Niall. Ja, wat ik wil dat het goed komt. Zonder wat te zeggen sleurde ik hem mee, want anders zou hij toch niet luisteren en desnoods ging hij erna maar terug. Ik druk kort mijn lippen op de zijne en kijk hem kort met een verliefde blik aan. 'Niall, jij bent echt de enige voor me en dat zal ook altijd zo blijven. Waarom zou ik iemand anders willen als ik jou heb? Met die kus van net had ik niets te maken en ze zal daar ook echt niet mee wegkomen.' zei ik zachtjes en keek hem recht in zijn ogen aan zodat hij wel moest zien dat ik de waarheid sprak. 'En dit zijn woorden die ik echt niet zomaar tegen iedereen zeg.'

    [ bericht aangepast op 15 jan 2013 - 22:51 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Ness Allison Candler
    Ik raap het shirt op en hou hem omhoog. "Nee, dan is gewoon mijn bh tot navel te zien." Ik hou het shirt voor me. Er zit een groot gat in. "Hoe bedoel je? Ga je ons dwingen om hier in enkel een rokje te lopen ofzo? Want in dat geval wil ik een schaar om dit shirt te verknippen voor later." Ik ga zitten en kijk naar het shirt. Stel je voor dat hij ons echt daar naartoe gaat brengen. Dan heb ik wat liggen. "Gaan we dus de rest van ons leven in de kleding lopen die we nu aanhebben?" Ik schud afkeurend mijn hoofd. Dat is ook stom, die dingen slijten binnen een paar wegen weg.


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Niall James Horan
    Nog voor het meisje kan reageren word ik meegesleurd. Ik word omgedraaid, krijg een kus en word gedwongen te kijken. Ik probeer zijn blik te ontwijken maar Louis heeft altijd al iets gehad waardoor je wel moet kijken. Ik luister naar zijn woorden. "Waarom zou ik je eigenlijk geloven?" Ik wil hem ook wel geloven, daar niet van. Maar straks flikt hij weer zoiets. Ik bijt op mijn lip. "Kunnen we even een dag ofzo niet praten? Ik wil gewoon denken... Gun me die dag, waarschijnlijk ben ik dan al bij je, maar nu is het allemaal te veel. Sorry." Ik kijk hem verontschuldigt aan. I need a break!


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Harry Styles.
    Ik gromde gefrustreerd en maakte een heel klein sneetje door het mes iets naar beneden te trekken, niet al te erg, maar wel dat het bloed eruit druppelde. 'Slet! Wat wil je hier nou mee bereiken? Dat gaat je toch niet lukken. Ik zweer het je, als je hun relatie hebt verpest zorg ik er persoonlijk voor dat niemand je ooit nog wilt zoenen...' Kwaad keek ik haar aan en liet het mes een paar keer voorbij haar gaan. Vlak voor het puntje van haar neus. 'En nu blijf je hier. Ik ga even kijken wat jij het aangericht. Bitch.' Ik gaf haar een duw tegen haar schouder aan, waarna ik de badkamer uitbeende, richting beneden. Waar ik Louis en Niall vond. Louis gaf Niall wel een kusje maar ik wist niet of het goed zat. Helaas niet want Niall reageerde niet zo positief. Ik ging tussen de twee jongens staan en duwde ze met mijn beide handen uit elkaar. 'Ho, stop. Louis, Esmee heeft jou alleen maar gezoend zodat ze ruzie kon stoken. Niall, er is dus niets aan de hand. Now kiss...' Ik duwde ze letterlijk tegen elkaar aan.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Louis William Tomlinson
    Ik zag dat hij mijn blik probeerde te ontwijken, maar gelukkig bleef hij me daarna wel aankijken. aardoor het kwam weet ik niet, maar het was altijd wel zo geweest. 'Omdat het de waarheid is en waarom zou ik voor het moment van vanmiddag niemand meer gezoend heb? Juist, omdat ik jou wil en waarom zou ik als ik jou heb dat wel ineens doen? Het is niet logisch' antwoordde ik en ondanks het vreemd was om het zo te zeggen was het allemaal wel waar. Ik knikte langzaam. 'Als je dat echt nodig vindt wel, neem de tijd die je nodig hebt. Ik begrijp het ondanks alles toch wel en het maak niet uit.' Na een zwakke glimlach wilde ik me omdraaien en terug naar het huis lopen tot Harry tussen ons kwam staan. Met een verbaasde blik keek ik hem aan na zijn woorden. 'Heeft ze het toegeven?' vroeg ik zacht en keek toen twijfelend naar Niall.

    [ bericht aangepast op 15 jan 2013 - 23:10 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    SerpentsKiss schreef:
    Louis William Tomlinson
    Ik zag dat hij mijn blik probeerde te ontwijken, maar gelukkig bleef hij me daarna wel aankijken. aardoor het kwam weet ik niet, maar het was altijd wel zo geweest. 'Omdat het de waarheid is en waarom zou ik voor het moment van vanmiddag niemand meer gezoend heb? Juist, omdat ik jou wil en waarom zou ik als ik jou heb dat wel ineens doen? Het is niet logisch' antwoordde ik en ondanks het vreemd was om het zo te zeggen was het allemaal wel waar. Ik knikte langzaam. 'Als je dat echt nodig vindt wel, neem de tijd die je nodig hebt. Ik begrijp het ondanks alles toch wel en het maak niet uit.' Na een zwakke glimlach draaide ik me om en liep toen naar het huis toe.


    [Hij negeert Hazza. ;c]


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    DeGeneres schreef:
    (...)

    [Hij negeert Hazza. ;c]


    (Aangepast (: )


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Zayn Malik.

    "Schat, ik heb geen rokjes dus die hoef je ook niet te dragen." zei ik tegen haar, waarna ik Harry naar beneden zag komen en ik mijn schouders ophaalde. Esmee schreeuwde tenminste nog niet, maar volgens mij waren ze nog niet klaar met haar. Ik keek weer naar Ness en grijnsde. "Hou maar, dan. Een schaar krijg je niet. Scheuren is toch ook niet moeilijk?"
    Mijn vingers verstrengelden zich en ik slaakte een zachte zucht, waarna ik bedachtzaam naar Ness keek. "Hm, je bent niet dom gelukkig... We halen wel eens wat voor jullie." mompelde ik. En wij kozen het ook uit, maar dat hield ik nog maar even voor mezelf. Ik wilde niet van iedereen hun favoriete winkeltje horen en wat ze wel of niet leuk vonden... Ze mochten al blij zijn als ik een plastic armbandje kocht.


    Reading a good book is like taking a journey.

    Niall James Horan
    Als Louis zich wil omdraaien word hij gestopt. Harry duwt ons letterlijk tegen elkaar aan en ik knal met mijn hoofd tegen die van Louis. "Auch..." Grijns ik. Ik vrijw over mijn hoofd en druk snel een kusje op Lou's lippen waarna ik weg ren. "Doei!" Roep ik nog voor ik naar binnen ren en naar de keuken loop. Hij heeft me eigenlijk al terug, maar ik wil wel eens zien hoe hij reageert als ik van stemmingwisselend ben. Ik pak een rol koekjes en loop naar de woonkamer. Ik plof op Zayn en pak een koekje. Ik eet hem op en kijk naar de tv. "Is Esmee al aangepakt? Anders wil ik ook nog wel toekijken." Ik kijk vragend naar Zayn, maar loop toch al de kamer uit. Ik loop naar boven en kijk wat rond. "Hazza? Ben je er al?"


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Esmee Greenwood.

    Ik piepte toen ik het mes letterlijk door mijn huid voelde snijden en hoorde zijn woorden al niet meer, maar ik bleef gewoon staan waar ik stond. Ofwel, ik zat nu inmiddels op de grond en had die verschrikkelijke hakken uitgeschopt. Ze konden me wat. Eerlijk gezegd kon het me nu nog weinig interesseren als ik geslagen of gemarteld werd, zolang ik maar zoveel mogelijk bloedverlies leed vond ik het best. Dan was ik hier weg en kon ik Jess wreken. Ik schudde mijn hoofd en veegde langs mijn wang af zodat er een spoor bloed op mijn handen achterbleef, aangezien ze nog steeds bij elkaar gebonden waren. Ik moest sterk blijven voor Jess, dit zou ze niet willen hebben. En ik wist dat als we dit doorstonden dat ik naar de politie kon stappen, ooit. Dus nu? Nu moest ik zoveel mogelijk oplopen totdat ze levenslang kregen, maar hieruit komen was ook nog een leuke tussenstap...
    "Verdomme." mompelde ik zacht, terwijl ik mijn neus ophaalde en met mijn blote voeten tegen de hakken aan begon te tikken. Ik schold amper, maar nu had ik het dus gehad.


    Reading a good book is like taking a journey.

    (;O Ik offer mijn personage op voor jullie drama en nu krijgt zij alles over zich heen, stelletje egoïsten! x'D)


    Reading a good book is like taking a journey.

    Louis William Tomlinson

    Doordat Harry ons letterlijk tegen elkaar aanduwde, knalde Niall met zijn hoofd tegen die van mijn. 'Sorry...' zei ik, maar kon een glimlach toch niet onderdrukken. Ik druk snel nog een kusje op zijn hoofd voor hij er snel een op mijn lippen drukte en ik verbaasd toekeek hoe hij wegrende. 'Uh..Doei?' zei ik meer als een vraag en de twijfelende ondertoon was dan ook niet te missen. 'Dankjewel voor je hulp, Hazz' zei ik zachtjes toen ik mijn blik op hem had gericht.
    Na nog een dankbare glimlach toegeworpen te hebben, liep ik ook naar binnen en keek verbaasd naar Madelaine die nog steeds buiten stond. Soms snapte ik mensen hier echt niet, maar dat lag zeker aan mij. Langzaam vervolgde ik mijn weg weer naar binnen om vervolgens naar boven te lopen om toch maar eens de troep van de gang op te gaan ruimen of beter gezegd mijn spullen aangezien ik op dit moment niet meer wist wat te denken. Zo zacht mogelijk liep ik naar boven toe en pakte een shirt van de grond tot mijn blik op Niall viel. 'My dear Snowflake, dacht je nu echt dat je zo gemakkelijk van mij afkwam? Of is dat nu het gene wat je toch echt wilt?' vroeg ik en voegde dat laatste er zachtjes aan toe.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer