• De avond op het Prom loopt tot zijn einde, maar er gebeurt iets vreemds. De jongens smoezen de hele tijd samen en als een van de meisjes haar make-up nog snel wilt bijwerken op de toiletten, vind ze een lijk. Het lijk van een meisje, duidelijk vermoordt. Als het meisje in shock terugkomt en het tegen de anderen vertelt willen de andere meiden erachteraan gaan, want het was immers hun vriendin. Alleen, de jongens ontvoeren ze zodat ze hun monden moeten houden. Waarom heeft een van de jongens hun vriendin vermoordt en wie? Wat gaat er met de meiden gebeuren?


    Regels:
    ~Een stukje tekst van minimaal vijf regels is verplicht.
    ~Ga niet off-topic, tenzij het nodig is. Gebruik dan haakjes.
    ~Seksueel getinte teksten zijn toegestaan, mits het een beetje gepast blijft.
    ~Maximaal twee personages per persoon, één meisje.
    ~Niemand schrijft acties voor anderen!
    ~Naamsveranderingen doorgeven.
    ~Meldt het eventjes als je voor langere tijd niet kunt reageren.
    ~Van tevoren spreken we af wie het lijk vind, wie de moord heeft gepleegd en wie met welke jongen op het Prom aanwezig is!


    Invullijstje:
    Rol:
    Naam:
    Leeftijd (1D en de meisjes minimaal 17, maximaal 19)
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Extra:
    Voorkeur meisje/jongen (Ik spreek NIET over een relatie, maar over de 'date' op het Prom!)


    Rollen:

    One Direction:
    ~Niall James Horan. (nessje)
    ~Liam James Payne. (Brookie)
    ~Louis William Tomlinson. (Serpentskiss)
    ~Zayn Jawaad Malik. (Crudelis)
    ~Harry Edward Styles. (DeGeneres)

    Meisjes:
    ~Esmee Rosalina Greenwood. (Crudelis)
    ~Riley Olivia Smith. (xAmnesia)
    ~Madelaine Louise Lockwood. (Serpentskiss)
    ~Dawn Seren Snow. (Vegangirl)
    ~Ness Allison Candler. (nessje)

    Overigen, dit kunnen leraren, leerlingen, politieagenten en familie zijn:
    ~Jessica Mary Delay. (Het vermoorde meisje, geen schrijver/schrijfster.)

    Iedereen is al in de grote zaal en het feest loopt langzaam maar zeker tot een einde. De moordenaar neemt zijn kans als Jessica naar de toiletten gaat. Een van de meisjes gaat later naar de toiletten en vind daar het lijk, hierna mogen de jongens hun 'date' ontvoeren op hun eigen manier. Dit kan met een trucje zijn of iets heel anders. De meisjes worden ondergebracht in een oud, vervallen huis. De meiden mogen natuurlijk tegenstribbelen of juist niet, zolang ze uiteindelijk maar vast komen te zitten.

    [ bericht aangepast op 14 jan 2013 - 21:03 ]


    Reading a good book is like taking a journey.

    Brookie schreef:
    [Wat kan Liam doen?]


    (Madelaine en Dawn zijn alleen?)


    Reading a good book is like taking a journey.

    Zayn Malik.

    "Een paar uur? Jij blijft rustig zolang wij dat van je vragen." zei ik, waarna ik mijn wenkbrauwen optrok en langzaam mijn hoofd schudde. "Nee, Ness. Wij straffen niemand als diegene niks doet en we doen niks met je omdat je luistert, dan kan ik net zo goed bij die andere twee naast je aanbellen." zei ik tegen haar. Liegen deed ik toch niet, ik had niks te verbergen nu ze toch vastzaten. Ze kon denken van me wat ze wilde, hun mening maakte hier vrij weinig uit. Minuscuul weinig.


    Reading a good book is like taking a journey.

    Harry Styles.
    Ik knikte. 'We zullen eens zien wat ze gedaan heeft...' Grijnzend draaide ik het mes een paar keer rond in mijn hand, voordat ik het stevig vastpakte en richting de trap liep. Sluipend liep ik de trap op, als een echte dief. 'Esmeetje, waar zit je dan? Zeg het maar gewoon... Ik vind je toch wel.' Ik trapte de eerste deur open en stak het mes naar binnen, maar er was niemand. Ook de tweede kamer was leeg en bijna wilde ik de moet opgeven maar ik had de badkamer nog niet gehad. Ik herpakte mezelf terug en liep richting de badkamerdeur. 'Ik weet dat je hier bent, schatje...' Ik duwde de deur deze keer normaal met mijn hand open en zag Esmee inderdaad staan, met haar handen vast gebonden. Zo kon ze niet helemaal weg. Ik glimlachte vals naar haar, waarna ik de deur met een harde klap dicht gooide. Ik grijnsde vals naar haar, om haar daarna stevig tegen de wasbak aan te duwen. 'Wat. Heb. Jij. Uitgespookt?' Tussen elk woord laat ik een korte pauze en het mes is goed zichtbaar.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Ness Allison Candler
    "Okee." Ik plof op het matras en leun tegen de muur. Het is raar, maar ik verander snel van mening. Braaf ga ik zitten en ik kijk naar mijn polsen. Ze zijn rood door Zayn's harde greep en het touw. Ik ga met mijn vinger langs mijn keel en voel dat het bloed opdroogt. "Krijgen we trouwens andere kleren? Jurken zijn stom." Voor de rest hou ik mijn mond en kijk naar de jurk die nu helemaal onder de stof en viezigheid is. Een dag of twee en ik kon weer druk doen, dat lukt me heus wel. Als ze me iets laten doen wat ik écht niet wil, dan spring ik meteen op en ga tegen ze in. Voor de rest blijf ik vast wel rustig.


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Madelaine Louise Lockwood

    Met veel moeite en pijn was het me gelukt om het touw rond mijn polsen los te raken en daarna ging het eigenlijk best wel gemakkelijk, want het kostte met niet veel moeite meer om het touw rond mijn enkels los te maken. Via de muur lukte het me om mezelf staande te krijgen en liep naar de keuken. Natuurlijk zo zacht mogelijk dat niemand iets door zou hebben, want wilde niet weer klappen aangezien ik toch niets van plan was. Ik haalde een sigaret uit het pakje dat er lag en stak die vervolgens op. Daarna liep ik naar buiten om vervolgens naast de deur plaats te nemen en rond te kijken. Ik genoot nog van de buitenlucht zolang het kan...Mooi dat ik mijn leven niet op het spel ging zetten om te proberen te ontsnappen.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Esmee Greenwood.

    Ik hoorde wat gepraat en klappende deuren en bijna wilde ik beginnen met schreeuwen, maar dat kwam ook weer zo dramatisch over. Ik dwong mezelf om mijn mond dicht te houden en prevelde wat schietgebedjes in mijn hoofd. Niet dat ik nou zo gelovig was, maar het leek vaak te werken. Ik wist heus wel dat ik gevonden zou worden, maar ik wilde liever iets minder pijn lijden dan ik zou verwachten.
    Ik keek op toen ik de krullenbol zag. Aha, die was nieuw... En meteen vond ik hem angstaanjagend, nog erger dan Zayn. Vooral dat mes maakte het allemaal net dat beetje beangstigend.
    Ik hoorde mijn hart tegen mijn borstkas kloppen en ik staarde de jongen aan, waarna ik mijn mond langzaam opendeed. "Louis had me losgemaakt, me naar boven genomen omdat ik mezelf wilde schoonmaken en toen hebben we gezoend en kwam Niall binnen." somde ik stilletjes op. "Ik deed het niet met opzet." murmelde ik nog erachteraan, waarna ik hoorbaar slikte en de krullenbol aan te kijken. Bij Zayn en Harry moest ik dus heel gewillig blijven, dat was duidelijk.


    Reading a good book is like taking a journey.

    Louis William Tomlinson
    Ik beet op mijn lip en kon dit gewoon niet laten gebeuren. 'Dat is niet aar en die uitleg is zeker ook nog niet klaar.' Er moest een manier zijn om hem duidelijk te maken dat ik hier niets mee te maken had en onschuldig was. veeg mijn tranen weg voor ik ook naar binnenloop en de trap oploop. Ondertussen zag ik dat al mijn spullen al op de gang lagen, maar dat interesseerde me niet. Ik liep naar de deur en probeerde die te openen, maar zoals gedacht zat die alweer op slot. 'Nialler, doe die deur openen voor ik hem persoonlijk open trap' riep ik en zou niet eerder weggaan voor het was opgelost. Dit liet ik niet allemaal verpesten door iets wat nog geeneens mijn schuld was. 'Ik dacht dat je me ondertussen wel beter dan dit zou kennen...'


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Zayn Malik.

    Ik keek haar verbaasd aan toen ze toestemde en ik haalde mijn schouders op. Ze was het meest onrustige van het stel en nu was ze eindelijk rustig, dus ik ging haar nergens meer toe dwingen voorlopig.
    Ik grinnikte even. "Hoe moet ik daaraan komen dan? Ik ga dus echt geen honderden euro's uitgeven om jullie een stom bloesje te kopen..." mompelde ik. Lingerie boeide me niks, dan had ik tenminste nog wat leuks om naar te kijken. "Ik kan de jurk ook verknippen voor je, dan heb je ook een leuk kledingstuk." ging ik verder, om vervolgens weer plaats te nemen op de zetel. Ik bond Ness niet vast, ze leek me nu niet in staat om iets uit te halen.


    Reading a good book is like taking a journey.

    Niall James Horan
    "Doe je best." Ik sluit mijn ogen weer en hoor hem weer praten. "Ja, dat dacht ik ook. Wist ik veel dat jij een stom spel speelde." Ik kijk naar het plafond. Waar is dit fout gegaan? Nooit heb ik iets tegen Louis gehad, en dan ineens gaat hij me voorliegen en daarna iemand anders zoenen. Vreemd gaan, maar dan op een andere manier. Een manier die niet uit te leggen valt. "Beter pak jij je spullen en dondert op naar de kamer van Liam, Zayn of Harry." Ik sta op en loop naar de deur. Ik haal hem van het slot en open hem. "Ik deel geen kamers met mensen zoals jij." Ik kijk hem vuil aan en trek de deur achter me dicht. Ik hoor wat gestommel in de badkamer, maar negeer het. Esmee word vast aangepakt. Ik loop naar de deur en zie Zayn's meisje. Ik loop naar haar toe en ga naast haar zitten. "Mag ik er ook bij?" Ik kijk naar haar, het kan me niet schelen dat ze zo kan ontsnappen. Dan is ze tenminste wel van Louis af.

    [ bericht aangepast op 15 jan 2013 - 22:39 ]


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Harry Styles.
    Ik snoof minachtend. 'Zo, zo, dus Louis heeft jou los gemaakt, hè? Ik ben niet zo aardig als hem...' Ik tuitte mijn lippen en liet het mes heel lichtjes over haar wang gaan, zodat het nog net geen krassen maakte. Alleen om haar even bang te maken. Ik had best wel medelijden met Niall. Poor guy. Hij had eindelijk z'n grote liefde gevonden... Maar ik wist gewoon dat Louis het ook niet wilden. 'Lieg niet!' Ik drukte het mes wat steviger in haar wang. 'Als ik hier een keiharde trek naar beneden zet... Dan is de helft van je wang verlamd en loopt de rest van je leven het speeksel uit je mond. Wil je dat? Nee, dat denk ik niet. Dus vertel gewoon eerlijk wat er is gebeurd. Eerlijk.' Het laatste siste ik heel erg en het mes drukte ik nu iets harder in haar wang, maar nog steeds niet goed genoeg voor bloed.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Ness Allison Candler
    "Maar ik heb geld? En genoeg van ons vier die het ook hebben. Ik wil gewoon van die verdomde jurk af. Hebben jullie geen sportbroekje voor me?" Ik kijk naar Zayn die plaats neemt op de bank. "Als ik andere kleren heb mag jij hem wel verknippen, maar je kan niet verwachten dat ik het dan nog draag." Ik loop naar de bank en kijk naar Zayn. "Of misschien wel... Hoe goed ben je in kleding maken?" Ik kijk hem glimlachend aan. Als we nou is die jurk verknippen heb ik en wat te doen en iets schoners aan. "Mij part knip je hem naar de klote, als ik maar mag helpen."


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Brookie schreef:
    [Wat kan Liam doen?]


    ( Madelaine staat alleen buiten een sigaret te roken...Misschien kan je daar wat mee)


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    SerpentsKiss schreef:
    (...)

    ( Madelaine staat alleen buiten een sigaret te roken...Misschien kan je daar wat mee)


    {Niall is naast haar komen zitten... XD }


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    nessje schreef:
    (...)

    {Niall is naast haar komen zitten... XD }


    ( Niet voor lang XD)


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Liam James Payne

    Ik volgde het allemaal niet echt meer, dus ik zuchtte en ging maar naar mijn kamer. Bij de kamers van ons stonden er nog gewone bedden en meubels. Toen ik op mijn mobiel keek, was het al best laat. Je kan me lui noemen, maar ik was best moe na deze dag. Ik moest me eerst haasten voor zo'n verdomd feest, om daarna nog eens te voorkomen dat Ness alleen wegging. Hier kreeg ik een hoop geschreeuw wat ook niet echt wat opleverde, dus morgen zou alles wel weer gesust zijn. De deur liet ik openstaan en verbeeld ging ik op mijn bed liggen. Mijn blik keek naar het plafond, maar af en toe schoten mijn ogen naar mijn ooghoeken. Als ik moest helpen zou ik wel een schreeuw van iemand naar mijn kop krijgen.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."