• De avond op het Prom loopt tot zijn einde, maar er gebeurt iets vreemds. De jongens smoezen de hele tijd samen en als een van de meisjes haar make-up nog snel wilt bijwerken op de toiletten, vind ze een lijk. Het lijk van een meisje, duidelijk vermoordt. Als het meisje in shock terugkomt en het tegen de anderen vertelt willen de andere meiden erachteraan gaan, want het was immers hun vriendin. Alleen, de jongens ontvoeren ze zodat ze hun monden moeten houden. Waarom heeft een van de jongens hun vriendin vermoordt en wie? Wat gaat er met de meiden gebeuren?


    Regels:
    ~Een stukje tekst van minimaal vijf regels is verplicht.
    ~Ga niet off-topic, tenzij het nodig is. Gebruik dan haakjes.
    ~Seksueel getinte teksten zijn toegestaan, mits het een beetje gepast blijft.
    ~Maximaal twee personages per persoon, één meisje.
    ~Niemand schrijft acties voor anderen!
    ~Naamsveranderingen doorgeven.
    ~Meldt het eventjes als je voor langere tijd niet kunt reageren.
    ~Van tevoren spreken we af wie het lijk vind, wie de moord heeft gepleegd en wie met welke jongen op het Prom aanwezig is!


    Invullijstje:
    Rol:
    Naam:
    Leeftijd (1D en de meisjes minimaal 17, maximaal 19)
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Extra:
    Voorkeur meisje/jongen (Ik spreek NIET over een relatie, maar over de 'date' op het Prom!)


    Rollen:

    One Direction:
    ~Niall James Horan. (nessje)
    ~Liam James Payne. (Brookie)
    ~Louis William Tomlinson. (Serpentskiss)
    ~Zayn Jawaad Malik. (Crudelis)
    ~Harry Edward Styles. (DeGeneres)

    Meisjes:
    ~Esmee Rosalina Greenwood. (Crudelis)
    ~Riley Olivia Smith. (xAmnesia)
    ~Madelaine Louise Lockwood. (Serpentskiss)
    ~Dawn Seren Snow. (Vegangirl)
    ~Ness Allison Candler. (nessje)

    Overigen, dit kunnen leraren, leerlingen, politieagenten en familie zijn:
    ~Jessica Mary Delay. (Het vermoorde meisje, geen schrijver/schrijfster.)

    Iedereen is al in de grote zaal en het feest loopt langzaam maar zeker tot een einde. De moordenaar neemt zijn kans als Jessica naar de toiletten gaat. Een van de meisjes gaat later naar de toiletten en vind daar het lijk, hierna mogen de jongens hun 'date' ontvoeren op hun eigen manier. Dit kan met een trucje zijn of iets heel anders. De meisjes worden ondergebracht in een oud, vervallen huis. De meiden mogen natuurlijk tegenstribbelen of juist niet, zolang ze uiteindelijk maar vast komen te zitten.

    [ bericht aangepast op 14 jan 2013 - 21:03 ]


    Reading a good book is like taking a journey.

    Crudelis schreef:
    (...)

    (Ik heb nog nooit iemand een zakmes mee zien nemen naar een schoolfeest... Daarbij heb ik daar niks op tegen, maar ik vind de verdere reactie een beetje onlogisch. Hoe komt ze zomaar langs Harry? ;p)


    {Ze is sluw! Nee, ik was bezig met een onzin reactie toen mijn pc wou trippen XD, ben al bezig met aanpassen. Reageer er maar niet op... Ik wou gewoon stom doen, ik verveel me dus... Sorry!}
    {Edit: Als je terug leest zie je dat Ness haar handen voor haar vast zitten, ze kan met gemak alles aanraken en pakken :) }

    [ bericht aangepast op 15 jan 2013 - 21:28 ]


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Zayn Malik.

    Goed, nou was ik er klaar mee. Eerst een kaakslag, dan een huis in de fik willen zetten en dan een snede in mijn arm zetten? Mooi niet. "Goed, ik ben klaar met jouw afzichtelijke gedrag! Wees blij dat je niet naast Jessica ligt te verrotten!" riep ik naar haar, waarna ik een fikse ruk aan haar haren gaf en een klap in haar gezicht volgde. Al sneed ze me nu ter plekke mijn slagaders door, ik zou niet rustten voordat dat kind eindelijk haar verdiende loon had gehad.
    "En dan denk je ook nog dat ik je loslaat?! Je bent psychisch volgens mij helemaal niet lekker!" beet ik haar toe om vervolgens haar polsen vast te grijpen en haar tegen de muur te drukken. "Ik meen het, nog één verkeerde opmerking, handeling of actie en ik zorg ervoor dat je begint te smeken om genade. En als je me niet gelooft is dat jouw probleem." siste ik, waarna ik me snel op Harry richtte. "Ik kom met je mee als je me even met dit hier helpt."


    Reading a good book is like taking a journey.

    Louis William Tomlinson

    'Het is het gevoel dat je bij blijft...de angst die terugkeert' mompel ik zacht toen ze langzaam knikte. Ik snapte haar reactie maar als te goed, want had zelf ook wel eens van de momenten gehad. Het kon tijden duren voor je iets weer durfde en dat was niet leuk.
    'Het hoef ook niet, maar het maar het mag nu het nog kan' zei ik op dezelfde manier als dat ik alles de hele tijd al zeg. Voorzichtig haalde ik alle make-up weg terwijl ik nog steeds nadacht over eigenlijk van alles.
    'Je bedoelt vergeleken met de andere hier?' vroeg ik twijfelend aangezien lief niet echt in mijn omschrijving paste op dit moment. Normaal zou ik er ook verbaasd van opkijken, omdat druk het juiste woord was. Niet veel later keek ik haar aan en net op het moment dat ik wilde zeggen dat alle make-up weg was, stapte ze iets dichter naar me toen en glimlachte eventjes, voordat ze haar lippen op de mijne drukte. Voor de eerste secondes was ik niet in staat om te bewegen of haar van me af te duwen, maar toen een bekende stem tot me doordrong kwam ik terug bij de werkelijkheid en duwde Esmee meteen weg. Ik keek Niall aan en zag hoe tranen zijn ogen vulde en ons bedroefd aankeek. 'Snowflake...Het is niet wat het lijkt..Laat me het uitleg.'


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Harry Styles.
    Het meisje begon erg vervelend te worden en ik had de neiging om haar al met haar eigen mes gewoon neer te steken. Ik knik richting Zayn, tot het me opvalt dat ze nog steeds haar mes in haar handen heeft. Hoe ze die uberhaupt mee naar binnen heeft gekregen vraag ik me af, wel slecht dat ze er niet even naar hebben gekeken. Straks lag Zayn hier bloedend op de grond. Net zo als dat andere rot kind. Ik stapte over de drempel, rukte direct het mes uit haar handen en drukte deze tegen haar keel aan. Net zodat ze nog niet dood zou gaan. 'Wil je dood? Zo nee, dan zou ik maar even je bek houden, want ik ga door, als je dat wilt...' Grijnzend trok ik een heel klein sneetje en tufte in haar gezicht.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Niall James Horan
    Ik schud mijn hoofd. "Ik ben je snowflake niet... Donder op!" Eerst loopt hij me voor te liegen en nog geen half uur later zoent hij met een andere meid. Ik sla de deur hard dicht. Iedereen kan het horen. Ik ren de trap af en wil naar buiten. Ik kijk naar Zayn die dat asociale meisje slaat en Harry die toekijkt. Als ik zie dat Zayn haar alles aan kan doen en Harry hem nodig heeft leg ik een hand op zijn schouder. "Hazz, ik help je wel." Ik veeg snel de tranen weg en kijk naar Zayn. "Als je klaar met haar bent, boven zijn er ook twee die niet naar je luisteren." Ik loop naar de auto en kijk naar binnen. Fine, nog een meisje...


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Ness Allison Candler
    "Shut the fuck op!" Roep ik als Zayn me slaat. Ik word tegen de muur gedrukt en luister naar hem. "En nu moet ik bang zijn?" Als Harry ook nog is het mes pakt en een snee maakt blijf ik rustig. "Weet je, de dood is misschien zelfs minder erg dan hier zijn." Ik zeg het zacht, misschien kunnen ze het niet horen. Maar het is niet omdat ik bang ben, ik wil gewoon niet dat die snee groter word bij elke keer dat ik mijn mond open. Ik kijk Niall na. Harteloze jongens, niemand geeft wat om meisjes. "Hoe kunnen er nou twee meisjes boven zitten? Dan zit er eentje bij Liam, en dat kan nooit. Hij is hier namelijk nogal oplettend."


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Esmee Greenwood.

    Ik piepte even zachtjes en keek Louis met een verontschuldigende blik aan. "H-Het spijt me, ik... Ik deed het niet met opzet." stamelde ik. Goed, God mocht me bijstaan, dat was een leugen. Ik deed het juist met opzet, ik wilde het vuurtje hier aanwakkeren en dat was duidelijk gelukt. Ik beet angstig op mijn lip en staarde Louis aan, over de gevolgen had ik niet bepaald nagedacht. Beneden hoorde ik geschreeuw en ik zou zweren dat Zayn's beste vriendje was aangekomen, een ander jurylid zo te merken. Ik voelde me nu wel een beetje hoerig, normaal zou ik dit nooit doen... "Ik denk dat we weer naar beneden gaan?" vroeg ik zachtjes.


    Reading a good book is like taking a journey.

    Louis William Tomlinson

    Met een verdrietige blik in mijn ogen keek ik Niall aan. 'Nialler..alsjeblieft luist nu gewoon even.' Echt, dit kon er ook nog wel een keer bij komen en hoe moest ik dit nu ooit eens normaal uitleggen. Als hij de deur met een klap met een klap dichtgooit, heb ik mijn antwoord al en keek met een woedende blik naar Esmee. 'Wacht jij maar tot ik klaar met jou ben' siste ik en haalde het touw uit mijn zak om haar polsen vast te binden, zodat ze niet kon doen. 'Jij gaat helemaal nergens nog naartoe.' Daarna sprong ik de wasbak af en zette een achtervolging op Niall in. Ik rende de trap af en mijn gevoel zei dat ik naar buiten moest. Mijn blik vast op Zayn die een meisje slaat en Harry. 'Als iemand dat kind boven niet iets aandoet dan doe ik het persoonlijk' riep ik kwaad. Uiteindelijk bleef mijn blik hangen bij degene die ik zocht en liep naar hem toe. 'Snowflake...Ik heb hier echt niets mee te maken. Je weet dat je de enige voor me en dat dus nooit zou doen...alsjeblieft' zei ik zacht en had moeite om mijn tranen binnen te houden.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Zayn Malik.

    Ik keek naar Louis die kwam aangestormd en naar Niall die naar buiten was gerend, voordat ik naar Harry keek. "Esmee, dus." concludeerde ik, waarna ik mijn wenkbrauwen optrok. "Hm, ze leek eerst heel erg gewillig." zei ik om vervolgens naar Ness te kijken. "Zal ik haar maar weer vastmaken dan? En wie is er nu bij Esmee? Wie weet loopt die daar gewoon rond en klimt ze uit een raam." mompelde ik om vervolgens met mijn ogen te rollen en naar het meisje voor me te kijken en toen naar de krullenbol.


    Reading a good book is like taking a journey.

    Harry Styles.
    Eerst rende Niall als een bezetene langs, half huilend leek het wel, hij kon Riley toch niet uit de auto halen... Aangezien ik de sleutels had. Vervolgens kwam Louis, die vertelde dat we het meisje boven een hartaanval mochten bezorgen. Wat me wel leuk leek. Het meisje dat nog steeds haar eigen mes tegen haar keel aanhad liet ik los, maar het mes hield ik zelf bij. 'Je mag doen met haar wat je wilt... Ik kan wel even bij Esmee kijken.' Een grijns verscheen op mijn gezicht, Riley kon nog wel even wachten.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Zayn Malik.

    "Succes met je keuring." zei ik grinnikend, om vervolgens even naar Harry te blikken en me weer op Ness te focussen. Ik had werkelijk geen idee van wat Harry met haar zou gaan doen... Als ik gekrijs hoorde zou ik het al snel genoeg achterhalen. "Je weet de weg wel." zei ik tegen Harry om vervolgens naar Ness te kijken en haar polsen vast te klemmen met mijn eigen handen. "Jij gaat afkoelen." mompelde ik, terwijl ik haar weer meetrok naar de woonkamer en haar bij Dawn en Madelaine op de matras duwde. "Begrijp je nou echt niet dat het voor jou makkelijker is als je -je gedraagt?"


    Reading a good book is like taking a journey.

    Niall James Horan
    Ik draai me naar hem toe. "Wij, hebben nooit iets gehad zo te zien. Uitleg klaar, ik ook." Ik loop naar binnen en ga naar de kamer die ik met hem deel. Ik gooi al zijn spullen van mijn bed en haal de kleren uit de kast. Ik gooi ze op de gang en sluit de deur. Zoveel kleren hebben we hier niet, het is niet nodig. Ik kan er gewoon niet tegen dat hij het leuk vond om met me te spotten. Duidelijk dat ik hier de enige homo ben, dat verander ik wel. Ik zal ook wel zoals Lou worden. De ene na de andere, waarom ook niet? Ik doe de deur op slot en laat me op het bed vallen. Ik sluit mijn ogen om even na te kunnen denken.


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    [Wat kan Liam doen?]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Ness Allison Candler
    "Eigenlijk niet. Wees eerlijk, als ik nu ga mee werken gaan jullie me harder aanpakken door de rest. Jullie zullen me erger straffen dan de rest en alles met me doen omdat ik ineens luister. Is het niet?" Ik sta op en ga voor hem staan. "Één eerlijk antwoord, dan ga ik rustig zitten voor een paar uur. Slechts eentje, oké?" Ik kijk hem vragend aan, ik kan ook wel luisteren. Ik weet toch wel wanneer hij liegt.


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Brookie schreef:
    [Wat kan Liam doen?]


    {Of Hazza helpen Esmee aan te pakken, of Zayn helpen Ness te laten luisteren, of Niall kalmeren en anders kan hij wel met Louis gaan samenwerken aangezien de meiden voor de rest rustig zijn...}


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'