• De avond op het Prom loopt tot zijn einde, maar er gebeurt iets vreemds. De jongens smoezen de hele tijd samen en als een van de meisjes haar make-up nog snel wilt bijwerken op de toiletten, vind ze een lijk. Het lijk van een meisje, duidelijk vermoordt. Als het meisje in shock terugkomt en het tegen de anderen vertelt willen de andere meiden erachteraan gaan, want het was immers hun vriendin. Alleen, de jongens ontvoeren ze zodat ze hun monden moeten houden. Waarom heeft een van de jongens hun vriendin vermoordt en wie? Wat gaat er met de meiden gebeuren?


    Regels:
    ~Een stukje tekst van minimaal vijf regels is verplicht.
    ~Ga niet off-topic, tenzij het nodig is. Gebruik dan haakjes.
    ~Seksueel getinte teksten zijn toegestaan, mits het een beetje gepast blijft.
    ~Maximaal twee personages per persoon, één meisje.
    ~Niemand schrijft acties voor anderen!
    ~Naamsveranderingen doorgeven.
    ~Meldt het eventjes als je voor langere tijd niet kunt reageren.
    ~Van tevoren spreken we af wie het lijk vind, wie de moord heeft gepleegd en wie met welke jongen op het Prom aanwezig is!


    Invullijstje:
    Rol:
    Naam:
    Leeftijd (1D en de meisjes minimaal 17, maximaal 19)
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Extra:
    Voorkeur meisje/jongen (Ik spreek NIET over een relatie, maar over de 'date' op het Prom!)


    Rollen:

    One Direction:
    ~Niall James Horan. (nessje)
    ~Liam James Payne. (Brookie)
    ~Louis William Tomlinson. (Serpentskiss)
    ~Zayn Jawaad Malik. (Crudelis)
    ~Harry Edward Styles. (DeGeneres)

    Meisjes:
    ~Esmee Rosalina Greenwood. (Crudelis)
    ~Riley Olivia Smith. (xAmnesia)
    ~Madelaine Louise Lockwood. (Serpentskiss)
    ~Dawn Seren Snow. (Vegangirl)
    ~Ness Allison Candler. (nessje)

    Overigen, dit kunnen leraren, leerlingen, politieagenten en familie zijn:
    ~Jessica Mary Delay. (Het vermoorde meisje, geen schrijver/schrijfster.)

    Iedereen is al in de grote zaal en het feest loopt langzaam maar zeker tot een einde. De moordenaar neemt zijn kans als Jessica naar de toiletten gaat. Een van de meisjes gaat later naar de toiletten en vind daar het lijk, hierna mogen de jongens hun 'date' ontvoeren op hun eigen manier. Dit kan met een trucje zijn of iets heel anders. De meisjes worden ondergebracht in een oud, vervallen huis. De meiden mogen natuurlijk tegenstribbelen of juist niet, zolang ze uiteindelijk maar vast komen te zitten.

    [ bericht aangepast op 14 jan 2013 - 21:03 ]


    Reading a good book is like taking a journey.

    Crudelis schreef:
    (;O Ik offer mijn personage op voor jullie drama en nu krijgt zij alles over zich heen, stelletje egoïsten! x'D)


    ( Regel ik zo nog wel voor je x'D)


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [Ok, zit Riley nog steeds in de auto? x'p ]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Niall James Horan
    "My dear Snowflake, dacht je nu echt dat je zo gemakkelijk van mij afkwam? Of is dat nu het gene wat je toch echt wilt?" Hoor ik opeens. Ik draai me om en kijk naar Louis. "Nee... Eigenlijk niet." Ik glimlach naar Lou en loop langs hem heen de badkamer in. Als ik Esmee zie springt het vuur weer in mijn ogen. "Slet." Ik geef haar een harde klap en kijk haar grijnzend aan. "Dit is nog niks." Ik loop terug naar Lou en trek hem mee onze kamer in. Ik pak zijn spullen en begin ze weer op hun plek te zetten. "Sorry." Ik glimlach even en druk een kus op zijn wang waarna ik me op mijn bed laat vallen. Ik sluit mijn ogen en luister naar alles wat er gebeurd. "Die Esmee, hea! Haar moeten we apart houden, die is te sluw. Zijn er nog meer asociale meiden of is de rest stil en rustig?" In elk geval moeten we aan Zayn vragen wat hij van de meiden vind. "Wat wil Zayn eigenlijk van ze?"


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Harry Styles.
    Een zachte grinnik verliet mijn mond toen ze tegen elkaar aanknalde, maar het werkte wel want ze gaven elkaar een kusje. Wat er wel degelijk schattig uitzag. Niall draaide zich daarna direct om en liep weg, vragend keek ik hem na, was het nog goed nu? Vast wel. Ik glimlachte naar Louis en knikte. 'Graag gedaan, Lou. Jullie zijn wel schattig samen.' Ook hij draaide zich om en liep weg, waarschijnlijk naar Niall. Ik zuchtte zachtjes en klapte het mes ineen, om het daarna in mijn broekzak te steken. Riley moest ik nog steeds uit de auto halen... Door dat gedoe met dat andere meisje was ik het helemaal vergeten. Rustig liep ik naar Zayn toe, aangezien hij me zou ''helpen'', wie weet deed ze helemaal niet zo moeilijk. 'Kom, Zayn... We moeten haar nog even uit de auto verwijderen...' Ik grijnsde naar hem. Daarna kon het feest beginnen.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Zayn Malik.

    Ik keek op van Ness en knikte langzaam. Mijn shirt was naar de haaien, dus ik zou straks wel even eentje aantrekken boven. Ik had nu geen zin om naar boven te lopen en een ander shirt uit te zoeken terwijl ik dat andere kind net zo goed even uit de auto kon halen, vastbinden en dan een shirt zou gaan halen. Boven zat trouwens nog een jammerende Esmee en daar had ik ook geen zin in.
    "Ik kom." antwoordde ik, waarna ik overeind kwam en mijn armen rekte. Mijn voeten brachten me naar de deur en ik keek even naar Madelaine. "Hoe...? Ga jij eens gauw terug naar binnen!" riep ik naar haar om vervolgens mijn hoofd te schudden. Er liepen hier vijf jongens rond en twee daarvan waren de oppas aan het spelen, de ander liep steeds weg en de laatste twee konden alleen maar aan elkaar plakken. Mocht God ons bijstaan...


    Reading a good book is like taking a journey.

    Louis William Tomlinson
    Ik sloeg mijn ogen neer toen hij zich omdraaide gewoon omdat ik zijn reactie niet wist. Het zou me niets verbazen als hij toch nog boos zou zijn, maar aan de andere kant zou ik het ook niet echt begrijpen. 'Je...wat? Echt niet? Ik begrijp het niet....' Zei ik zachtjes en met een verwarde ondertoon. Dit had ik dus niet verwacht. Ik keek Niall weer aan en glimlachte voorzichtig terug. Toen hij naar de badkamer inliep begon ik makkelijk kleding te zoeken. Iets wat niets moeilijk was aangezien alles nog hier lag, maar na de klap en woorden keek ik toch even om. 'Oke dat had ik niet zien aankomen, maar dat en de logisch reacties van net, neemt niet weg dat je heel erg lief bent.' Ik struikelde bijna over mijn eigen voeten toen Nialler me meetrok naar de kamer. Ik keek toe hoe hij mijn spullen weer op hun plek zette en hielp mee. 'Het maak niet uit, maar geloof me de volgende keer of luister alleen. Niet dat er een volgende keer komt, maar je moetmweten dat ik niemand anders wil.' Ik glimlach en deze werd alleen maar breder door de kus op mijn wang. Zonder enige waarschuwing liet ik me naast hem op het bed vallen om vervolgens mijn hoofd tegen zijn schouder te leggen. 'Dat is ze zeker en dat is zeker geen slecht idee. Verder heb ik geen idee...Dawn is stil en rustig en Louise is maar afwachten.' Zei ik en van de andere heb ik echt geen idee. 'Daar zullen we snel genoeg achterkomen..behalve dat ze natuurlijk niet naar de politie stappen.'


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [ bericht aangepast op 16 jan 2013 - 16:50 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Madelaine Louise Lockwood

    Ik keek toe naar alles wat er gebeurde en wie er naar binnen en kuiten gingen. Het was echt grappig om sommige dingen te zien, maar toch zou ik het zelf nooit doen. Mijn blik ging weer naar de deur toen iemand naar buiten kwam en grinnikte zachtjes. 'Door iets te willen.. Maar ik zal zo gelijk weer naar binnen gaan. Laat me even zo lang het nog kan en daarbij...ik ben toch niets van plan, want anders had ik hier echt niet rustig gezeten.' zei ik en glimlachte even.
    Volgens mij liep alles niet echt als gepland. Tenminste dat idee dat ik bij het horen hoe mensen reageerde en hoe sommige andere dingen hier verliepen.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [Ik wacht wel even tot Harry reageert :Y) ]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Zayn Malik.

    Ik trok mijn wenkbrauwen op en keek Madelaine aan. "Het is hier geen liefdadigheidsinstelling waar je naar gewoon buiten mag gaan rondhuppelen! Naar binnen, nu!" riep ik haar toe, waarna ik de neiging had om haar gewoon een trap te geven en haar aan de haren naar binnen te slepen, boven in een van de kamers op te sluiten en haar daar te laten ijsberen. "Oprotten, en waag het nog eens zonder toestemming naar buiten te gaan..." Ik en de jongens moesten eens duidelijke regels gaan stellen en daar iets van straffen aan gaan koppelen, want dit ging niet werken.


    Reading a good book is like taking a journey.

    Madelaine Louise Lockwood

    'Dat het hier geen liefdadigheidsinstelling is -is meer dan duidelijk, want het eerst woord is hier ver te zoeken. Maar met huppelen ben je hier toch aan het verkeerde adres, Zayn.' zei ik en ging toen toch maar staan, waarna ik naar binnen liep. Het idee dat het anders toch niet zo goed zou aflopen bleef me bij en nu kon die niet klagen, want was wel binnen. In de deuropening draaide ik me om -om Zayn vervolgens weer aan te kijken. 'Het is echt onmogelijk om met jou een gesprek te voeren. Weet je....Ach laat eigenlijk ook maar, want je begrijpt en luistert toch niet.' Dat laatste voegde ik er zacht aan toe en liep toen naar boven toe. Misschien dat daar nog iets was, want voorlopig hoefde ik de jongens niet te zien. Ik opende een deur om verbaasd in de deuropening te blijven staan en Esmee aan te kijken. 'Wat is er aan de hand?'


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Zayn Malik.

    Au, die laatste zin deed toch wel een klein beetje pijn, wetend dat ze wel gelijk had. Wij mishandelden die meiden behoorlijk en sloten ze op, terwijl ze eigenlijk niks misdaan hadden... Ik slikte en wilde haar achterna gaan, maar ik wist dat ik mezelf dan niet meer in de hand zou hebben. Ik bleef bij de deurpost wachten op Harry en staarde naar de auto, waar Riley nog steeds in zat...

    Esmee Greenwood.

    Ik piepte zachtjes toen Niall me een klap gaf en me uitschold, maar hield verder mijn mond stijf dicht. Hij had net op de wonde geslagen en ik kon je zeggen dat het hartstikke pijn deed. Een aantal tranen stroomden over mijn wangen en ik kromp ineen toen ik de deur hoorde opengaan, maar tot mijn verbazing stond daar Madelaine. Verbaasd dat ze los was keek ik haar aan. "N-Niets." mompelde ik zacht, waarna ik slikte en dichter tegen de muur aan kroop. "Pas op voor die krullenbol, hij is gevaarlijk..."


    Reading a good book is like taking a journey.

    Madelaine Louise Lockwood

    Toen ik de trap opliep keek ik nog een keer achterom en schudde mijn hoofd toen Zayn nog steeds bij de deurpost stond. Ergens vroeg ik me af of deze woorden wel duidelijk genoeg waren. Toen ik daarna mijn weg naar boven vervolgde en de badkamerdeur opendeed, zag ik duidelijk de verbazing in Esmee haar ogen. Waarschijnlijk omdat ik die touwen los had gekregen. Maar wat mij opviel waren haar tranen,, maar ook dat ze ineen kromp. 'Esmee, je kan dit niet niets noemen' zei ik zachtjes, en zette langzaam een paar stappen haar richting op. Haar volgende woorden zorgde voor een verbaasde blik in mijn ogen. 'Harry? Maar..' Ik wist niet wat te zeggen, want het zou toch weer op hetzelfde neerkomen als mijn eerste vraag. Tenminste ze zou hetzelfde antwoord dan moeten geven.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Niall James Horan
    De stilte tussen mij en Lou was eerder fijn dan irriterend. Ik hoor gestompel op de trap en dan geluiden in de badkamer. Geen gegil, geen geschreeuw, dit klopt niet! Ik trek mezelf en Louis overeind en loop de kamer uit. Ik open de badkamer deur en zie Esmee en dat meisje, ik moet echt namen gaan leren. "Gezellig, een theekransje! En nou allebei stil zijn." Ik bind ook het meisje vast. "Jij bent...?" Het komt gewoon niet in me op en ik vind het best. Ik pak ze beiden vast en duw ze de badkamer uit. Ik breng ze naar een kamer waar niks is. Ik duw ze erin en pak de stoelen in de hoek. "Ga zitten." Ik loop terug en wenk Louis. "Roep Liam, of een van de jongens. Je weet dat ik ze niet kan straffen... En... Haal die andere drie ook, de regels moeten opgesteld worden." Ik druk een kusje op zijn lippen en verdwijn weer de kamer in. Ik zet drie stoelen extra klaar, allemaal op een rijtje. Ik glimlach tevreden en haal toch voor de zekerheid wat extra touwen, wie weet wat ze allemaal gaan doen.

    [ bericht aangepast op 17 jan 2013 - 7:41 ]


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Louis William Tomlinson
    'Is het nu zoveel gevraag om tien minuten niet gestoord te worden en gewoon bij jou te zijn?' mompelde ik toen Niall zichzelf en mij overeind trok door de geluiden. Zo lui als ik was liet ik me weer achterover op het bed vallen toen Niall naar de badkamer liep. 'Dacht het even niet. Voor jou of Louis ben ik dus echt niet bang.' hoorde ik duidelijk Louise zeggen op de woorden van Niall en werd door het protest waarschijnlijk vast gevonden. 'Louise..Je weet wel de naam die zoveel op degene lijkt van je vriendje' hoorde ik vervolgens. Toen ik toch weer overeind ging zitten zag ik ze langs de deuropening voorbij gaan. Veel van daarna kreeg ik niet meer mee. Niall wenkte me en dat was voor mij een reden om toch op te staan en naar hem toe te lopen. 'Komt goed, en dat maakt niet uit...Daar hebben we de andere voor, maar je hebt inderdaad gelijk.' Met het kusje dat hij op mijn lippen drukte, nam ik geen genoegen en drukte kort nog een keer mijn lippen op de zijne voor hij weer in de kamer verdween en ik mijn taak ook zou volbrengen. 'Harry, Zayn, Liam!' riep ik door het huis in de hoop dat ze het zouden horen. Mooi niet dat ik hele hele huis ging doorzoeken opzoek naar die drie als het ook zo kon. Aangezien het toch nog wel even zou duren voor die drie er waren, verdween ik weer in onze kamer en trok daar mijn oude vertrouwde kleding weer aan, want van deze kleding werd ik gek. Daarna liep ik weer terug en wachtte geduldig op de rest. 'Oh en neem de ontbrekend drie meiden neem hier naartoe.'


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer