• De avond op het Prom loopt tot zijn einde, maar er gebeurt iets vreemds. De jongens smoezen de hele tijd samen en als een van de meisjes haar make-up nog snel wilt bijwerken op de toiletten, vind ze een lijk. Het lijk van een meisje, duidelijk vermoordt. Als het meisje in shock terugkomt en het tegen de anderen vertelt willen de andere meiden erachteraan gaan, want het was immers hun vriendin. Alleen, de jongens ontvoeren ze zodat ze hun monden moeten houden. Waarom heeft een van de jongens hun vriendin vermoordt en wie? Wat gaat er met de meiden gebeuren?


    Regels:
    ~Een stukje tekst van minimaal vijf regels is verplicht.
    ~Ga niet off-topic, tenzij het nodig is. Gebruik dan haakjes.
    ~Seksueel getinte teksten zijn toegestaan, mits het een beetje gepast blijft.
    ~Maximaal twee personages per persoon, één meisje.
    ~Niemand schrijft acties voor anderen!
    ~Naamsveranderingen doorgeven.
    ~Meldt het eventjes als je voor langere tijd niet kunt reageren.
    ~Van tevoren spreken we af wie het lijk vind, wie de moord heeft gepleegd en wie met welke jongen op het Prom aanwezig is!


    Invullijstje:
    Rol:
    Naam:
    Leeftijd (1D en de meisjes minimaal 17, maximaal 19)
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Extra:
    Voorkeur meisje/jongen (Ik spreek NIET over een relatie, maar over de 'date' op het Prom!)


    Rollen:

    One Direction:
    ~Niall James Horan. (nessje)
    ~Liam James Payne. (Brookie)
    ~Louis William Tomlinson. (Serpentskiss)
    ~Zayn Jawaad Malik. (Crudelis)
    ~Harry Edward Styles. (DeGeneres)

    Meisjes:
    ~Esmee Rosalina Greenwood. (Crudelis)
    ~Riley Olivia Smith. (xAmnesia)
    ~Madelaine Louise Lockwood. (Serpentskiss)
    ~Dawn Seren Snow. (Vegangirl)
    ~Ness Allison Candler. (nessje)

    Overigen, dit kunnen leraren, leerlingen, politieagenten en familie zijn:
    ~Jessica Mary Delay. (Het vermoorde meisje, geen schrijver/schrijfster.)

    Iedereen is al in de grote zaal en het feest loopt langzaam maar zeker tot een einde. De moordenaar neemt zijn kans als Jessica naar de toiletten gaat. Een van de meisjes gaat later naar de toiletten en vind daar het lijk, hierna mogen de jongens hun 'date' ontvoeren op hun eigen manier. Dit kan met een trucje zijn of iets heel anders. De meisjes worden ondergebracht in een oud, vervallen huis. De meiden mogen natuurlijk tegenstribbelen of juist niet, zolang ze uiteindelijk maar vast komen te zitten.

    [ bericht aangepast op 14 jan 2013 - 21:03 ]


    Reading a good book is like taking a journey.

    Harry Styles.
    Ik knikte goedkeurend en liep achter Zayn aan naar de deur, waar een meisje gewoon buiten stond te roken. In hemelsnaam hoe kregen ze het voor elkaar?! Ik schudde mijn hoofd heen en weer en wachte totdat Zayn weer terug beneden zou komen, ergens hoorde ik Louis mijn naam schreeuwen. 'Zayn en ik komen zo!' Gilde ik hem toe, toen ik Zayn weer terug aan zag komen. Grijnzend gooide ik hem de sleutels toe. 'Aan jou de eer om de deur te openen...'


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Liam James Payne

    Net toen ik comfortabel lag, hoorde ik dat Louis me riep. 'Wát?!' schreeuwde ik terug. Na een minuut hebben af te wachten, liet ik een overdreven zucht horen. Als hij iets van me wilde, kon ie ook gewoon even met z'n luie kont naar mij komen. Mompelend en brommend slofte ik de kamer binnen waar Louis ook was. 'Wat?' vroeg ik nog een keer, deze keer met een dodelijke blik. 'Wat moet ik doen?' vroeg ik dan maar. Mijn handen balde ik tot vuisten, en mijn blik gleed even rond. Waarschijnlijk zou het iets met de meisjes zijn. Als we ze nou gewoon vastbinden en opsluiten. Probleem opgelost, af en toe wat eten brengen kan er nog wel bij. Waarom moesten ze nou weer zo nodig kunnen praten? Ik werd nog doof van al dat gegil en van gekrijs.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Zayn Malik.

    Ik rolde mijn ogen toen ik mijn naam hoorde. Wat nu weer? Konden ze het nou geen vijf minuten alleen af? Laat maar raden, toen die twee aan het plakken waren, was er een van de meisjes weer weggelopen... Wie zat eigenlijk nog vast? Dawn, Esmee haar handen volgens mij en Riley... Madelaine en Ness waren los, oh nee. Ik schudde snel mijn hoofd en ving de sleutels op die Harry naar me toegooide en glimlachte lichtjes, maar afwezig. Als wij bij die auto stonden, konden de anderen wel vijf meiden aan waarvan er twee los waren gemaakt? Ik haalde uiteindelijk maar mijn schouders op en liep naar de auto toe, waar ik met een opgetrokken wenkbrauw door het raam keek. Eens zien wat ze te bieden had... Ik haalde de auto van zijn slot af en trok het portier open, waarna ik het meisje met een opgezette glimlach aankeek. Liever het eerste deel een beetje aardiger dan maar, anders kregen we brutale monden terug.


    Reading a good book is like taking a journey.

    Ness Allison Candler
    Ik zucht en bekijk het shirt eens. Ik scheur er wat af en bind het vast en doe er van alles mee. Na een tijdje lukt het me om een soort topje te maken, hij is wel tot mijn navel, maar later verzin ik daar wel wat voor. Ik bind alles nog wat steviger vast en bekijk het grijze shirtje, hij had print, maar nadat hij het vuur heeft gedooft is de print vergaan. Ik scheur de mouwen er af en maak het shirtje wat kleiner, want zo is hij te groot. Als ik klaar ben sta ik op en gooi het shirt op de bank. Ik wil gewoon even lopen. Ik kijk in de keuken, maar zie niemand. Als ik naar boven ga zie ik Louis en wil weg lopen, maar ook naar boven... Ik besluit er op te gaan en loop de trap op. Ik glimlach naar hem en loop Louis voorbij. Ik denk niet dat hij het goed vind als ik ale kamers af ga, dus loop ik terug naar Louis. "Hey, waar is de wc of badkamer?" Vraag ik dan maar om een gesprek te beginnen.


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Harry Styles.
    Behendig ving Zayn de sleutels, waarne we samen naar mijn auto liepen. Zayn klikte de auto open en opende het portier. Ik grinnikte en keek eerst naar Riley, die nog precies hetzelfde zat, om daarna naar Zayn te kijken. 'En, niet slecht, hè?' Al zou ik het niet erg vinden om met haar een nachtje door te brengen, ze nog best wel het type meisje waar ik mee gezien zou willen worden. Ik leunde tegen de autodeur aan en bekeek Riley.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Riley Smith.
    Ik bonkte met mijn vuisten op het raam, maar toen ik merkte dat het geen zin had bleef ik, lichtelijk verslagen, zitten. Na een tijdje hoorde ik voetstappen, en ik spitste mijn oren. Twee, volgens mij. Sowieso mannelijk. Als het Harry was, zou ik hem in zijn gezicht slaan. De deur werd geopend, en daar stond een donkere jongen. Hij glimlachte, en ik keek hem met toegeknepen ogen aan. 'Wat?' bitste ik. Ik hoorde Harry's stem, wat me in actie zette. Ik duwde de jongen aan de kant en keek woest naar Harry. 'Waar zijn we?' zeg ik dwingend. Het liefste zou ik hem aan willen vliegen, maar ik hield me met gebalde vuisten in. 'Wat moeten jullie van me.' ik was niet bang om te vechten.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Zayn Malik.

    Ik lachte schamper. "Inderdaad, niet slecht... Temperamentvol kan heel interessant zijn." zei ik met een grijns, terwijl ik de rillingen die over mijn rug liepen verbeet. Het was koud buiten en ik had geen shirt aan, fijn...
    Ik werd aan de kant geduwd en ik liet haar even uitrazen, ze zou straks toch wel merken wie de baas waren. Trouwens, ze verdeed hier alleen maar energie mee die ze nog hard kon gebruiken. "Maakt dat iets uit dan?" vroeg ik haar met opgetrokken wenkbrauwen, waarna ik me verder niet meer met haar bemoeide.


    Reading a good book is like taking a journey.

    Louis William Tomlinson

    Een zucht verliet bij het horen van de antwoorden. 'Is goed, maar schiet wel op' Gilde ik terug naar Harry. Voor ik antwoord kon geven op de vraag van Liam bleef mijn blik hangen bij Ness die me eerst voorbij liep en uiteindelijk toch naar me toekwam. Einde van de gang en dan de deur recht voor je' antwoordde ik. Oké, misschien niet helemaal de waarheid, maar zo zou ze wel gelijk bij Niall terecht komen en dat bekende weer een iemand minder daarnaartoe. 'Kom nu maar gewoon' Gilde ik terug nu uiteindelijk terug als antwoord op de vraag van Liam. Gelukkig kwam hij al aangelopen, maar jammer genoeg kon ik nu geen antwoord geven op zijn vraag. ''Jij mag mij helpen en niet zo'n dodelijke blik, want deze momenten zullen vaker voorkomen.' zei ik met een lichte grijns op mijn gezicht. 'Een woord; regels' zei ik zachtjes en hield daarna mijn mond dicht en wachtte geduldig op de rest. Of wat voor mij geduldig is.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Liam James Payne

    'Jij bent vrolijk' mompelde ik. 'En op zulke momenten zoek je het zelf maar uit. 'Oh, eindelijk' zuchtte ik. Regels zouden wel eens kunnen helpen, dan hoefde ik dat gegil, geschreeuw en gekrijs niet meer aan te horen. Ugh, ik ben onderhand wel half doof. Toen Louis zei dat ik niet zo dodelijk moest kijken, wierp ik hem een geïrriteerde blik toe en had weer eens de neiging, wat wel ondertussen vaak voorkwam, om hem te meppen of eruit te gooien. Helaas was Louis toch de sterkste van ons vijven.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Louis William Tomlinson

    'Dat is toch niets nieuws?' vroeg ik lachend en trok een pruillipje. 'Dat is niet heel erg aardig van je, Liam, en dat de reactie waar we opgehoopt hadden' vervolgde ik. De reactie was niet meer dan logisch en vooral niet na de dingen die er allemaal al gebeurd zijn. Het zou niet erg zijn als het wat rustiger zou worden. 'Waarom die reacties, Liam? Iets vrolijker mag wel en het komt dan allemaal wel goed' zei ik na dat ik een geïrriteerde blik toegeworpen kreeg en hij volgens mij weer de neiging had om iets uit te halen. Gelukkig was dat niet zo, want dat kon ik nu echt niet gebruiken.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Ness Allison Candler
    "Thanks Lou!" Snel loop ik door, Liam mag mij niet en ik hem niet, laten we de derde wereldoorlog maar even uitstellen. Ik loop ernaartoe en klop op de deur. Ik open de deur en zie Niall en twee meiden. Snel trek ik mijn hoofd terug en ren de deur weg. "Vuile leugenaar!" Roep ik naar Louis waarna ik toch naar Liam en hem toe loop. "Jullie zijn in één woord; zielig." Ik grijns en krijg de neiging hun hoofd tegen elkaar te beuken. Wat ik vervolgens doe. "Sorry, het spijt me niet." Ik loop door de gang en zie de badkamer. Zo snel ik kan ren ik ernaar toe. Ik doe de deur opslot en loop naar de wastafel. Ik kijk in de spiegel en zie dat mijn laagje mascara naar de klote is. Ik veeg het weg en was mijn gezicht. Ik ga weer naar buiten, ik loop naar de kamer die Louis me aanwees. Er moet toch iets mee zijn? Ik loop naar binnen en kijk Niall even aan. "Hi, wat doen hun hier?" Hij negeert mijn botte manier van vragen en duwt me op een stoel. Voor ik het weet zit ik vastgebonden en kan ik geen kant op. "Ja, ik wil best zitten. Bedankt voor het vragen..." Mompel ik.


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Louis William Tomlinson

    'Geen dank.' zei ik en keek toe hoe ze snel weer doorliep. Blijkbaar hadden Liam en Ness al kennis gemaakt...Oh wacht waren die twee niet samen naar..Ik liep met sommige dingen echt een beetje achter. Een bekend geluid liet me zoeken naar mijn telefoon en haalde hem uiteindelijk uit mijn broekzak. Een nieuwe sms van...Ik slikte bij het zien van de naam, want zij wist natuurlijk niets van wat hier aan de hand was. ''Kan er niets aan doen dat je de verkeerde deur opent.' Zei ik en wees naar de deur ernaast. 'Dat is de goede deur' zei ik en negeerde haar volgende woorden. Ik wreef over mijn hoofd toen ze het idee had om Liam en mijn hoofd tegen elkaar te beuken. 'Jij bent zo nog niet van mij af' riep ik toen ze snel naar de badkamer rende. Het liefst wilde ik erna toelopen en de deur van de badkamer opentrappen, maar het zo wel komen op een moment dat ze het niet verwacht. Uiteindelijk kwam Ness weer naar buiten en liep naar de kamer die ik aanwees...Kijk zo zou het ook opgelost worden. Nog steeds had ik mijn telefoon in mijn handen en liep naar de kamer waar Niall en andere ook waren. 'Kom maar als je weer wat vrolijker bent en stuur de rest ook maar' zei ik en keek over mijn schouder naar Liam voor ik de deur opende.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Harry Styles.
    Waarneer Riley mijn stem lijkt te horen komt ze in actie en duwt ze Zayn aan de kant. Ik grinnik zachtjes als ze voor me staat. Sommige meisjes zijn zo naïef... 'Daar kom je snel genoeg achter...' Mompel ik op haar laatste vraag, de rest negerend, ik heb nog altijd het mes van dat andere meisje in mijn zak. Ruw trek ik haar aan de kant en duw de autodeur dicht. 'Als je ook maar een kik geeft dan lig je vanavond onder de grond...' Sis ik zachtjes in haar oor, waarna ik Zayn grijnzend aankijk.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Riley Smith.
    Ik zuchtte toen hij zei dat ik daar wel achter zou komen, maar toen hij siste dat ik vannacht onder de grond zou liggen als ik ook maar iets verkeerd deed, kneep ik even mijn ogen stijf dicht. Ik gromde, maar knikte. Ik was het leven niet beu. Ik opende mijn ogen weer en ze schoten in een flits over het terrein. Een halve seconde, meer niet. Ik wist niet waar ik was, maar ik zou me niet zomaar overgeven. Ik dacht na. Knap, rond de 18, en dreigementen en leedvermaak. 'Godver.' mompelde ik, toen ik besefte dat het een soort pedofielen waren. Een soort, want ik was van hun leeftijd. Ik stak mijn handen gespeeld in de lucht, en rolde met mijn ogen. 'Waar moet ik heen?' Ze mochten misschien denken dat ik het opgaf. Maar ik zie het hele leven als een strijd.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    [Ben terug van Ierse dans]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."