• Lovely WAG's
    Charissa van der Vaart - Amy Torres - Claire Huntelaar - Naomi Khedira - Demi Ronaldo - Sanne Kaká


    [ bericht aangepast door een moderator op 18 maart 2013 - 20:35 ]

    Boira schreef:
    (...)

    Haha, dat is helemaal ernstig.


    Het is op dit moment gewoon te erg met die 1D troep. Quizlet staat er vol mee, en andere stories vallen gewoon niet eens op. En als het nou allemaal goede verhalen waren die origineel waren, dan oke. Maar ze lijken allemaal op elkaar:|


    ~

    Stuttgart schreef:
    (...)

    Het is op dit moment gewoon te erg met die 1D troep. Quizlet staat er vol mee, en andere stories vallen gewoon niet eens op. En als het nou allemaal goede verhalen waren die origineel waren, dan oke. Maar ze lijken allemaal op elkaar:|

    Precies, het is allemaal hetzelfde
    Was toen ook met die Tokio Hotel hype, op een gegeven moment waren die verhalen ook niet origineel meer

    Toulon schreef:
    (...)
    Precies, het is allemaal hetzelfde
    Was toen ook met die Tokio Hotel hype, op een gegeven moment waren die verhalen ook niet origineel meer


    Ja idd:S Maar dit begint nu wel echt een hele grote ergernis te worden:$


    ~

    Stuttgart schreef:
    (...)

    Ja idd:S Maar dit begint nu wel echt een hele grote ergernis te worden:$

    Ik dacht dat het na een jaar of 2 jaar alweer over zou zijn, maar ik had het dus mis

    Toulon schreef:
    (...)
    Ik dacht dat het na een jaar of 2 jaar alweer over zou zijn, maar ik had het dus mis


    Het is een boyband. Ik geef het nog een jaar, die jongentjes kunnen daarna de druk niet meer aan of er komt een andere hype.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Kennen jullie deze 'serie' trouwens? Ik vind hem echt hilarisch. Het zijn over en weer berichten van tennisspelers voor over Fednal en hun 'relatie' :'D


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Boira schreef:
    Kennen jullie deze 'serie' trouwens? Ik vind hem echt hilarisch. Het zijn over en weer berichten van tennisspelers voor over Fednal en hun 'relatie' :'D



    Ik ken hem niet nee:$ Maar het ziet er wel grappig uit xD


    ~

    Boira schreef:
    (...)

    Het is een boyband. Ik geef het nog een jaar, die jongentjes kunnen daarna de druk niet meer aan of er komt een andere hype.


    Laten we dat hopenxD


    ~

    Stuttgart schreef:
    (...)

    Ik ken hem niet nee:$ Maar het ziet er wel grappig uit xD


    Vaak gaan over hun 'bromance' :'D Ze zijn vaak echt te flauw.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Damn ben vandaag met school wezen schaatsen en ofcourse 3 keer gevallen:( Nu doet mijn stuitje en mijn rug pijn:(


    ~

    Boira schreef:
    (...)

    Vaak gaan over hun 'bromance' :'D Ze zijn vaak echt te flauw.


    Hmm ik zal het eens gaan opzoekenxD Lijkt me wel grappig:)


    ~

    Ik heb het nu echt gehad met dat gesport met school:S


    ~

    Ik heb het gehad met school zelf ;p
    En met dit weer, 3 keer bijna op m'n bek gegaan vandaag

    Oh mijn god, we hebben Pep Guardiola. En hij kan niet eens Duits of Engels.


    ars moriendi



    Ik ging plaatsjes zoeken voor mijn PO en dit kwam ik tegen :'D Mooie tijden.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."