• Lovely WAG's
    Charissa van der Vaart - Amy Torres - Claire Huntelaar - Naomi Khedira - Demi Ronaldo - Sanne Kaká


    [ bericht aangepast door een moderator op 18 maart 2013 - 20:35 ]

    Everdeen schreef:
    (...)
    Whieee, doet iedereen hier RPG? Ik wist het wel van Demi, maar niet van jou en Naomi, haha.


    Ik was in de zomer echt heel fanatiek met RPG'en:$ Maar heb het nu even op een laag pitje want heb er geen tijd voor, en sommigen gaan ook zo ontiegelijk snel dat als je een dag niet heb gereageerd je meteen de draad in het verhaal kwijt bent:$

    Van Deem wist ik het idd wel, maar van jou en Claire niet:O


    ~

    Hebben jullie dat ook gehoord van Erik Pieters:O Ik heb een foto van zijn arm gezien:S Echt heel erg jakkes..


    ~

    Zo even lekker wezen schaatsen:)


    ~

    Oh Claire, ik join nu ook 'Kruistocht in Spijkerbroek', misschien is dat iets?


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    @Naomi: Ja, erg he van Pieters? Had ik niet van hem verwacht. Ik dacht altijd dat dat zo'n verstandige, rustige jongen was. Niet dus. Echt gestoord, al dat bloed door dat glas.

    @Demi: Oh, ik zal eens een kijkje nemen, dat is misschien wel wat voor mij (:


    ars moriendi

    Apocalyptic schreef:
    @Naomi: Ja, erg he van Pieters? Had ik niet van hem verwacht. Ik dacht altijd dat dat zo'n verstandige, rustige jongen was. Niet dus. Echt gestoord, al dat bloed door dat glas.

    @Demi: Oh, ik zal eens een kijkje nemen, dat is misschien wel wat voor mij (:


    Ja ik schrok er idd best wel van. Eerst dag ik wat een ophef allemaal want zoiets doet hij idd niet. Ik heb tenminste nog nooit gezien dat hij zo flipte, idd altijd de rustige verstandige jongen. OMG heb je die foto van zijn arm gezien:S Echt vies gewoon.


    ~

    Het zoontje van Shakira en Gerard Piqué is gisteravond geboren (:
    Milan is zijn naam, hij is ook gelijk lid van FC Barcelona

    Toulon schreef:
    Het zoontje van Shakira en Gerard Piqué is gisteravond geboren (:
    Milan is zijn naam, hij is ook gelijk lid van FC Barcelona

    Cuuuuuuuuuuuuute, hoewel ik dat laatste lichtelijk overdreven vind, maar oké. Als zij daar blij van worden.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Toulon schreef:
    Het zoontje van Shakira en Gerard Piqué is gisteravond geboren (:
    Milan is zijn naam, hij is ook gelijk lid van FC Barcelona


    I knoowwww, eigenlijk gister al door haar Twitte :'D En van Barça vind ik zo schattig. Haha


    Vrijdag gaan we mijn broertje 'testen' of hij allergisch is, het moment van de waarheid *wbw* Haha.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Boira schreef:
    (...)

    I knoowwww, eigenlijk gister al door haar Twitte :'D En van Barça vind ik zo schattig. Haha


    Vrijdag gaan we mijn broertje 'testen' of hij allergisch is, het moment van de waarheid *wbw* Haha.

    Spannend, hopelijk is hij niet allergisch (:

    Toulon schreef:
    (...)
    Spannend, hopelijk is hij niet allergisch (:


    Ik hoop het ook (: Haha


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Everdeen schreef:
    (...)
    Cuuuuuuuuuuuuute, hoewel ik dat laatste lichtelijk overdreven vind, maar oké. Als zij daar blij van worden.


    Dat kindje van Leo en Antonella is ook meteen lid geworden van FC Barcelona:) Net of is het daar een traditie ofzo(flower)


    ~

    Boira schreef:
    (...)

    I knoowwww, eigenlijk gister al door haar Twitte :'D En van Barça vind ik zo schattig. Haha


    Vrijdag gaan we mijn broertje 'testen' of hij allergisch is, het moment van de waarheid *wbw* Haha.


    Zeker spannend:D Hoelang duurt het dan voor jullie de uitslag hebben? Of krijg je die al meteen.


    ~

    Ik zit weer in mijn Enrique Iglesias periode :'D


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Boira schreef:
    Ik zit weer in mijn Enrique Iglesias periode :'D


    HahahahaxD Heb je die periode vaker gehad?


    ~