• Lovely WAG's
    Charissa van der Vaart - Amy Torres - Claire Huntelaar - Naomi Khedira - Demi Ronaldo - Sanne Kaká


    [ bericht aangepast door een moderator op 18 maart 2013 - 20:35 ]

    Boira schreef:



    Ik ging plaatsjes zoeken voor mijn PO en dit kwam ik tegen :'D Mooie tijden.

    Ja, mooie tijden indeed. Mooie mannen ook. ;D


    ars moriendi

    Apocalyptic schreef:
    (...)
    Ja, mooie tijden indeed. Mooie mannen ook. ;D


    Vooral dat laatste :'D Haha.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Ik heb vandaag de jongen die ik leuk vond, met tennis een bal heel hard in zijn 'zaakje' geslagen:$ En het was echt heel erg per ongeluk, maar ik heb nou niet bepaalt een goed richtingsgevoel:$


    ~

    Apocalyptic schreef:
    (...)
    Ja, mooie tijden indeed. Mooie mannen ook. ;D


    Maaaaarrr.... die van ons zijn het mooist(flower)


    ~

    Stuttgart schreef:
    Ik heb vandaag de jongen die ik leuk vond, met tennis een bal heel hard in zijn 'zaakje' geslagen:$ En het was echt heel erg per ongeluk, maar ik heb nou niet bepaalt een goed richtingsgevoel:$

    Hahaha, oeps, way to go :'D Je had hem eigenlijk op een drankje moeten trakteren (;


    ars moriendi

    Apocalyptic schreef:
    (...)
    Hahaha, oeps, way to go :'D Je had hem eigenlijk op een drankje moeten trakteren (;


    Ik heb zijn handje een half uur vast gehouden:$ Hij zag behoorlijk bleek


    ~

    Apocalyptic schreef:
    (...)
    Ja, mooie tijden indeed. Mooie mannen ook. ;D

    Hele mooie tijden (:

    Apocalyptic schreef:
    Whoaa, lang geleden die foto! :3 Maar Demi, aan welke RPG's doe je mee dan? :3

    Whieee, doet iedereen hier RPG? Ik wist het wel van Demi, maar niet van jou en Naomi, haha.

    [ bericht aangepast op 16 jan 2013 - 22:28 ]


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Everdeen schreef:
    (...)
    Whieee, doet iedereen hier RPG? Ik wist het wel van Demi, maar niet van jou en Naomi, haha.

    Ik doe er ook maar aan eentje mee, maar daar ben ik dan ook behoorlijk fanatiek in, haha. ;D Die van "The Walking Dead".

    [ bericht aangepast op 16 jan 2013 - 22:32 ]


    ars moriendi

    Apocalyptic schreef:
    (...)
    Ik doe er ook maar aan eentje mee, maar daar ben ik dan ook behoorlijk fanatiek in, haha. ;D Die van "The Walking Dead".

    Dat was wel te verwachten hahahaha. Ik doe er momenteel echt aan veel te veel mee. Ik kan het nauwelijks nog bijhouden eigenlijk en dan ook nog een paar buiten Quizlet, hihihi.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    TROUWENS HE, EVEN BTW. LEKKERE PLUS RECLAME OP TELEVISIEEE. Ik zag maar klein stukje, maar volgens mij hè, volgens mij zag ik m'n dushi.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Everdeen schreef:
    (...)
    Dat was wel te verwachten hahahaha. Ik doe er momenteel echt aan veel te veel mee. Ik kan het nauwelijks nog bijhouden eigenlijk en dan ook nog een paar buiten Quizlet, hihihi.

    Jaa ik weet het, het is zo erg met mij. The Walking Dead is echt een ding voor mij geworden, lol. :') En oh, welke sites buiten Q dan? (:


    ars moriendi

    Apocalyptic schreef:
    (...)
    Jaa ik weet het, het is zo erg met mij. The Walking Dead is echt een ding voor mij geworden, lol. :') En oh, welke sites buiten Q dan? (:

    Tumblr, LOL.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Everdeen schreef:
    (...)
    Tumblr, LOL.

    Aaah, ik heb op Tumblr geen goede RPG-partners :c Waar gaan die RPGs zoal over dan?


    ars moriendi

    Apocalyptic schreef:
    (...)
    Aaah, ik heb op Tumblr geen goede RPG-partners :c Waar gaan die RPGs zoal over dan?

    Eh, kan over van alles gaan, maar het is heel anders dan op Quizlet en echt even wennen. De onderwerpen zijn minder fanfiction based, hoewel er een groot aantal Celebrity RPG's zijn en ik zit er daar dus in. Hahaha. Eén is wel genoeg voor mij daar though, anders houd ik het echt niet bij.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.