• Lovely WAG's
    Charissa van der Vaart - Amy Torres - Claire Huntelaar - Naomi Khedira - Demi Ronaldo - Sanne Kaká


    [ bericht aangepast door een moderator op 18 maart 2013 - 20:35 ]

    Everdeen schreef:
    (...)
    Ah super! Bij ons is de vakantie volgende week al? hahaah.

    Waaat vakantie? Waarom? Waarvoor? haha.

    En superleuk, Demi! =D Al een nestje gevonden?


    ars moriendi

    Apocalyptic schreef:
    (...)
    Waaat vakantie? Waarom? Waarvoor? haha.

    En superleuk, Demi! =D Al een nestje gevonden?


    Nee, we nemen een asielkatje. Dat is handiger in verband met karaktertrekjes en gewoontes.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Apocalyptic schreef:
    (...)
    Waaat vakantie? Waarom? Waarvoor? haha.

    En superleuk, Demi! =D Al een nestje gevonden?

    Nouja, anderhalve week; carnaval. (:


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Boira schreef:
    (...)

    Volgende week O.o Wat heerlijk. Haha. Ik mag nog wachten tot eind februari, begin maart.


    Ja, ik ook helaas haha, wel lekker dat mijn verjaardag nog net in de vakantie valt (:

    En super leuk trouwens dat je een kat krijgt (: Ik wil er ook zo graag één D:

    Toulon schreef:
    (...)

    Ja, ik ook helaas haha, wel lekker dat mijn verjaardag nog net in de vakantie valt (:

    En super leuk trouwens dat je een kat krijgt (: Ik wil er ook zo graag één D:


    Hihi, ja hè. We hebben alleen wel een namenprobleem :'D


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Boira schreef:
    (...)

    Ja, lovin' you, maar fucking is altijd beter :'D Haha. Ik ben helemaal verliefd op zijn aller nieuwste nummer.


    Ik krijg nu officieel een poes, en niet van de zomer maar in de voorjaarsvakantie al! Dus nog vier weekjes. Hahaha.


    Fucking is idd beter jaxD En gefeliciteerd met de poes:D Je broertje is dus officieel niet allergisch? :)


    ~

    Boira schreef:
    (...)

    Hihi, ja hè. We hebben alleen wel een namenprobleem :'D


    Welke namen hadden jullie in gedachten dan?:)


    ~

    Stuttgart schreef:
    (...)

    Welke namen hadden jullie in gedachten dan?:)


    Nou, allergie kan zich natuurlijk opbouwen, maar dan zou ik het ook kunnen hebben. Dat is nou eenmaal een risico. En het namen probleem is al opgelost, we gaan hem naar iemand vernoemen, maar het is nog een soort van geheim. Het is net alsof er een baby komt :'D Haha.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Boira schreef:
    (...)

    Nou, allergie kan zich natuurlijk opbouwen, maar dan zou ik het ook kunnen hebben. Dat is nou eenmaal een risico. En het namen probleem is al opgelost, we gaan hem naar iemand vernoemen, maar het is nog een soort van geheim. Het is net alsof er een baby komt :'D Haha.



    Ik hoop dat het dan met die allergie allemaal mee gaat vallen:) En wat betreft de naam ben ik erg nieuwsgierig. Ik zet in op Rafael Nadal of Cristiano Ronaldo(flower) xD


    ~

    Stuttgart schreef:
    (...)


    Ik hoop dat het dan met die allergie allemaal mee gaat vallen:) En wat betreft de naam ben ik erg nieuwsgierig. Ik zet in op Rafael Nadal of Cristiano Ronaldo(flower) xD


    Rafael is wel ten sprake gekomen en eigenlijk vond iedereen het wel leuk, maar dat wilde ik zelf niet. Ik wilde Rafael niet aan een kat relateren. Met Cristiano kwam mijn broertje, maar ook dat wilde ik - en mijn moeder - niet. Jullie gaan nooit ruilen naar wie we hem gaan vernoemen.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Boira schreef:
    (...)

    Nou, allergie kan zich natuurlijk opbouwen, maar dan zou ik het ook kunnen hebben. Dat is nou eenmaal een risico. En het namen probleem is al opgelost, we gaan hem naar iemand vernoemen, maar het is nog een soort van geheim. Het is net alsof er een baby komt :'D Haha.

    Is Rafa niks, lol? x)


    ars moriendi

    Boira schreef:
    (...)

    Rafael is wel ten sprake gekomen en eigenlijk vond iedereen het wel leuk, maar dat wilde ik zelf niet. Ik wilde Rafael niet aan een kat relateren. Met Cristiano kwam mijn broertje, maar ook dat wilde ik - en mijn moeder - niet. Jullie gaan nooit ruilen naar wie we hem gaan vernoemen.

    M'n dushi, Jetro. HAHAHAHA.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Everdeen schreef:
    (...)
    M'n dushi, Jetro. HAHAHAHA.

    Omg, je zou je kat maar Jetro noemen :'D <'3 Dan ben je echt mijn held.


    ars moriendi

    Apocalyptic schreef:
    (...)
    Omg, je zou je kat maar Jetro noemen :'D <'3 Dan ben je echt mijn held.

    Echt Demi als je dat doet, wigfiwreocoueiwfbrfuo!!!!!!!! Geen woorden voor.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Everdeen schreef:
    (...)
    Echt Demi als je dat doet, wigfiwreocoueiwfbrfuo!!!!!!!! Geen woorden voor.

    Dan ben je officieel koningin. _O_


    ars moriendi