• Het is bijna kerstmis. Er ligt op veel plaatsen sneeuw en de kerstbomen stralen in eigenlijk elk huis al volop. YouTube heeft samen met de BBC daarom iets heel bijzonders bedacht: De bekenste YouTubers zullen samen de hele kerst verschillende shows doen voor hun geliefde publiek over de hele wereld. Dit is zowel te volgen live vanaf YouTube, maar ook live op BBC1 radio en BBC3 op televisie. De YouTubers worden allemaal uitgenodigt om in een blokhuitjespark in een bos net buiten Aberdeen te blijven om vanuit daar hun programma's te maken. Hoe zal het lopen?

    Alle bungalows beschikken over wifi, 3 slaapkamers, een badkamer en een keuken/woonkamer. Het is niet heel erg groot, maar wel erg knus. In de woonkamer staat een al opgetuigde echte kerstboom in zilver en rood en een openghaard waarvoor buiten genoeg hout ligt.
    Het geboied eromheen ligt vol met een pak sneeuw van zo'n halve meter dik, waar paden doorheen zijn geschept. Er lopen ook echt herten en rendieren rond, en andere bosdieren die niet in winterslaap zijn.
    Er is een hoofdgebouw waar alle YouTubers samen kunnen komen voor eten en gezelligheid. Dit heeft ongeveer dezelfde groote als een bungalow maar bestaat uit een grote zaal met ook eenzelfde openhaard en kerstboom, maar dan groter, vooral omdat er geen slaapkamers of keukens zijn, natuurlijk wel wifi en knusse banken en zitjes.

    De uitzendingen gebeuren vanuit de huisjes zelf, of buiten als ze dat leuk vinden. De uitzendschema's komen per dag onderaan de pagina te staan.

    YouTubers:
    - Daniel Howell 'Dan' - Sylvesti
    - Alexa Losey 'Lex' - Seaver
    - Jackson Frayn Harries 'Jack' - Bonacieux
    - Zoë Sugg 'Zoella' - Lifeisajoke
    - Matt Greening 'Matt' - RabidKiller
    - Carli Bybel 'Carli' - xkimx124
    - Kennedy Bandit 'Bandit' - MASTERCHIEF
    - Haley Nelson 'Nell' - Sasquatch
    - Phillip Lester 'Phil' -
    - Finnegan Harries 'Finn' - Ademir

    Bungalow indeling(per 3):
    Bungalow 1:
    - Dan
    - Phil
    -

    Bungalow 2:
    - Lex
    - Matt
    - Bandit

    Bungalow 3:
    - Zoella
    - Carli
    - Nell

    Bungalow 4:
    - Jack
    - Finn
    -

    Rollentopic
    Topic 1
    Topic 2

    Regels:
    - Minimaal 8 regels schrijven, dat is niet heel erg moeilijk. Voeg dingen toe zoals: Omgeving, gebruik tekst van andere, gevoelens, gebeurtenissen van vroeger, ...
    - Graag met leestekens en hoofdletters typen.
    - OOC graag met haakjes; [] {} () - -
    - Er mag best liefde tussen mensen die zelf verzonnen zijn en niet echt een karakter hebben maar natuurlijk ook tussen de rest van de schrijvers. Liefde kan niet binnen 2 uur van het ontmoeten van elkaar ontstaan. Dat groeit. Wees dus realistisch.
    - Het blijft zo lang kerst als dat deze RPG duurt, misschien dat het rond Pasen of de zomer verandert in zoiets, maar vorlopig niet
    - Reserveringen blijven 3 dagen staan.
    - Graag personages die verschillend zijn, qua karakter etc.
    - Geen Mary Sue's (perfecte personages)
    - 16+ is geoorlooft.
    - Geen personages van anderen besturen. Dat is echt super irritant.
    - Alleen ik, Sylvestri, maak nieuwe speel en kletstopics aan.



    Het schema voor de uitzendingen voor deze dag:


    08.00-10.00 : Dan
    10.00-12.00 : Lex
    12.00-14.00 : Jack
    14.00-16.00 : Zoella
    16.00-18.00 : Matt
    18.00-20.00 : Carli
    20.00-22.00 : Bandit
    22.00-00.00 : Nell
    00.00-02.00 : Phil
    02.00-04.00 : Finn

    [ bericht aangepast op 18 feb 2013 - 16:46 ]


    Bowties were never Cooler

    ( in 1 en 3)


    Bowties were never Cooler

    (ik wil best wel wat doen met carli maar ik weet niet waar iedereen is)

    [Haley is in 3]


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    [Jack, Finn en Dan zijn in 1]


    Bowties were never Cooler

    carli bybell

    Toen we terug waren gekomen van het boodschappen halen, hadden we een berichtje gekregen dat er vanavond een feestje was, en als er iets was waar ik van hield was het wel van feestjes. Toen ik ons huisje in kwam was ik dan ook gelijk door gelopen naar mijn slaapkamer om me klaar te maken. Ik trok een mooi roze niet al te lang jurkje aan, en begon aan mijn make-up. Ik koos voor rode lippen, omdat ja dat me eigenlijk gewoon het mooiste stond. Terwijl ik mijn make-up aan het doen was, zat ik nog wat na te denken over vanmiddag, dan pakte plotseling mijn hand vast, ik had wel zo'n gevoel dat hij me wel zag zitten, ik heb eigenlijk nog nooit op die manier naar hem gekeken, hij is wel echt een super lieve jongen, maar niet echt de persoon waar op ik op het eerst gezicht zou vallen. Ik val meestal op types zoals finn een beetje, maarja die heeft zoe nu al. Mijn make-up was klaar en toen besloot ik maar op mijn haren even te krullen voor vanavond. Toen ik klaar was trok ik mijn pumps aan en besloot hayley even te zoeken. 'Hayley waar ben je?'

    |Foei, het is Haley. xd |


    kindness is never a burden.


    Zoë Sugg aka Zoella.

    "Okay Haley, show me what you got !" riep ik toen ik het huisje terug inliep, "Or actually what I got, but okay, we'll ignore that". Ik liep alle kamers in, maar vond geen Haley. Oké, ook niet alle kamers, de kamers waar ik zin in had. Ik liep mijn kamer binnen waardoor mijn ogen vielen op 2 kleedjes. Het zalmroze stond mij enkel goed in de zomer, als ik gebruind was, maar anders leek ik wel een garnaal. Het zwarte daarin tegen stond mij altijd goed, het moest iedereen goed staan. Ze moest het zwarte nemen. Ik trok mijn kast open en haalde er met een grote lach direct een kleedje uit. Ik maakte altijd op voorhand in mijn hoofd een beeld van wat ik ging aandoen, aangezien ik mijn kast perfect vanbuiten kende. Ik liep naar mijn bureau waar ik ook alle juwelen uit het potje nam die ik nodig had. Mijn haren, pfff, geen idee wat ik ermee ging doen en mijn make-up geen simpel maar glamoureus zijn. Oké, totaal niet dus, ik ging gewoon denken dat het zo was en dat ik heel goed was in mijn make-up aanbrengen, terwijl dat echt niet zo was, ik deed maar alsof ik heel zeker van mijn zaak was.

    Haley Nelson
    "Haley waar ben je?" hoorde ik. Ik sprong op van mijn bed. "In mijn kamer!" riep ik terug. Op mijn konijnen pantoffels slofte ik de gang op.
    "Okay Haley, show me what you got!" klonk het opeens. "Or actually what I got, but okay, we'll ignore that." Zoë's stem schalde door het huis heen. Ik snapte niet hoe ze altijd zo vrolijk kon zijn, maar ik vond het wel leuk.
    Ik slofte verder richting Zoë's kamer. "Hey," lachte ik. "Which one should I pick?" vroeg ik terwijl ik naar de kleedjes keek. Daarna viel mijn blik op het kleedje dat ze voor zichzelf had gekozen. "You'll look great in that!"
    Ik had Carli al horen binnenkomen en volgens mij was ze zelfs al helemaal klaar, terwijl ik hier nog stond in mijn jeansbroek en simpele trui.

    [Haha, ja het is Haley :'D]

    [ bericht aangepast op 12 feb 2013 - 22:03 ]


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    Jackson 'Jack' Frayn Harries
    "Let's go!" riep Dan toen Jack neerzat maar Finn was nog niet klaar. "Wait up!" Hij greep zijn eigen controller en begon meteen zombies af te knallen. "Dan, left, left, left!" riep hij en Jack moest lachen door Dan en Finn, die helemaal opgingen in het spel. Toen Jack startte met praten begon hij de controle te verliezen en Dan leek zijn best te doen het spel overeind te houden. ‘‘So bro. Zoë told me a very cool story about you two.’ Finn lachte en keek Jack terug aan terwijl hij niet-begrijpend antwoord gaf,"Oh, did she? Everything she says, it wasn’t my fault." Finn concentreerde zich terug op het spel maar Jack liet het niet zo en zei op een zeurderig toontje,"Don't act like you don't know what I mean. Why am I the last one to know you kissed her? I'm your fucking brother! Your twin brother!" Dan begon meer te gillen en te roepen en Jack focuste zich terug op het spel. Toen hij vroeg of Finn en Zoë een koppel waren en Finn antwoordde vaag,"Hmm, I guess so." Jack knikte en wilde 'Watch out' zeggen aangezien hij een zombie aan zag komen maar hij was te laat en Finn slaakte een kreet toen die zombie voor zijn neus sprong. Jack lachte hard en schoot zelf nog een zombie neer. Toen Finn het spel op pauze zette, protesteerde Jack maar dat leek Finn niet echt te deren. "I think we’re sort of a couple now, yeah." zei hij en dronk even van zijn bier. Jack legde de controller neer en sloeg zijn broer even op de schouder waarna hij grappend zei,"You have my blessing." Daarna nam ook hij zijn biertje vast en wierp een blik op het uurwerk.


    kindness is never a burden.


    Zoë Sugg aka Zoella.
    Outfit.

    Ik keek om naar Haley, "Oh thanks" lachte ik waarna ik het kleedje klaar hing over de stoel van mijn bureau en alles wat ik nog nodig had er rond legde. Ik keek naar Haley, "The black one, for sure" zei ik toen knikkend. Ik keek even naar mezelf in de spiegel. Oké, douchen of gewoon genoeg parfum en deo opspuiten ? Het tweede. Ja, zelfs daar was ik al te lui voor, maar ik ging me niet douchen als het niet nodig was, dat was stom. Zonder enige schaamte knoopte ik mijn broek open en liet die van mijn billen zakken. Mijn bril ging op tafel, mijn muts ernaast en mijn t-shirt belandde uiteindelijk naast mijn broek op de grond. Juist ja, ik had een slechte haar-dag. Dat werd mijn haar opsteken straks. Ook leuk. Ik trok het kleedje over mijn hoofd en deed alle sieraden aan. Daarna begon ik aan mijn make-up en uiteindelijk deed ik ook nog mijn schoenen aan, voordat ik aan mijn haar begon.
    Ik opende mijn laptop en keek voor inspiratie op Youtube. Tot ik me bedacht dat Carli een kapster was.
    "Why am I doing this if Carli is in my room ? Carli, will you help me ?".

    Haley Nelson
    "The black one, for sure," zei ze. Dus ik knikte en nam het ding vast. Zonder schaamte begon ze zich al om te kleden. Ik schudde lachend mijn hoofd terwijl ik weer naar mijn eigen kamer liep en hetzelfde begon te doen.
    Ik had weer het voordeel dat Zoë niet bepaald groot was, maar ik ook niet, dus normaal gezien moest het wel passen. Ik trok snel mijn kleren uit, terwijl ik voor de spiegel ging staan en alvast aan mijn make-up begon. Ik hield het simpel; niet te veel foundation, een lijntje boven mijn ogen en mascara. Daarna trok ik de jurk aan en zwarte blinkende pumps, zodat ik - hopelijk - niet weer de kleinste was. Maar aangezien Carli haar hakken zou aandoen en Zoë ook, betwijfelde ik dat. Ik had al ongeveer een idee wat ik met mijn haar ging doen, dus ik had de krultang ingestoken. Hij lag op te warmen toen ik mijn ketting en oorbellen aandeed. Toen dat gedaan was begon ik mijn lokken te krullen en stak ik ze op.
    Ik wierp nog een blik op de spiegel, terwijl ik wat parfum opspoot. Ik zag er niet slecht uit, alleen wist ik niet of het goed genoeg was.
    Met een dubbel gevoel liep ik terug richting Zoë's kamer. Ik verwachtte wel dat Carli daar ook ging zijn, aangezien ik haar net om Carli had horen roepen. Een beetje onzeker bleef ik in de deurpost staan. "How do I look?"


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    Daniel Howell
    Ik luisterde met een half oor naar Jack en Finn terwijl ik als een idioot door speelde. Tja, ik zat nou helemaal in het spel verzonken. Pas toen Finn de game op pauze zette merkte ik in wat voor idiote verkrampte houding ik zat. Mijn ene knie stond naast mijn schouder en ik zat helemaal in elkaar gefrommelt. Met een zachte kreun strekte ik me langzaam uit. Nu begon ik dit soort vreemde houdingen te voelen, als het te laat was. Ik pakte mijn biertje en nam een slok. Ah, lekker. Terwijl ik rustig dronk keek ik naar de klok. Het was al bijna 7 uur. "Shall we pick up the girls like gentlemen or shall we just go to the commonroom and wait there?" Ik dronk het laatste beetje uit mijn flesje en zette de playstation uit. Veel spelen zou toch niet gebeuren. Mijn wang deed nogsteeds pijn. "Do you know where the first aid kit is?" vroeg ik aan hen. Ik zou waarschijnlijk de avond niet helemaal uitzingen als het zo doorging. Ik haalde een hand door mijn haar. Nog mooi en stijl, mooi zo. Het voelde ook heel lekker zacht. Ik begon nu een beetje zekerder te worden over het versieren van Carli dan hiervoor, op de brandstreep op mijn wang na dan. Stomme, stomme Dan. Ik tilde mijn hoofd van de bank en wreef in mijn ogen. Ik moest echt niet gamen voor ik nog lang iets ging doen, aangezien ik altijd voor het slapen ging gamede. Ik legde de controlers weg en steelde nog een slok uit Jack's flesje. Ik had dorst... Dat kwam vast ook door de zenuwen. Die nu echt wel merkbaar door mijn lijf gierden.

    [ bericht aangepast op 12 feb 2013 - 22:41 ]


    Bowties were never Cooler

    Finnegan Harries 'Finn'
    ‘Don’t act like you don’t know what I mean. Why am I the last one to know you kissed her? I’m your fucking brother! Your twin brother!’ riep Jack waarna hij terug zijn aandacht vestigde op het spel toen Dan meer begon te gillen. Een lach rolde over mijn lippen waarna ik hem geamuseerd aankeek, ‘Well, it’s not that I know it for a long time,’ verdedigde ik mezelf, ‘Carli and Dan knew it first because they were in the same supermarket.’ Daarna woelde ik met mijn rechterhand door Jack’s haar, ‘Sorry bro, from now on you are going to be the first one who gets all the details about my love life.’ Ik zette het spel nadat ik de zombie had gedood op pauze en hoorde hoe Jack protesteerde en Dan zich kreunend uitstrekte. Even zaten we daar met z’n drieën van ons biertje te nippen toen Jack vervolgens op mijn schouder sloeg, ‘You have my blessing.’ Ik had net een slok bier in mijn mond waardoor ik mezelf moest tegenhouden om het niet uit te spuwen van het lachen, ‘Thanks, that’s a relief.’ grijnsde ik waarna ik hoorde hoe Dan vroeg of we de meisjes niet moesten ophalen. Ik liet mijn blik vallen op de klok, ‘Hm, yeah maybe we can do that, right Jackamo? Then you get to see Haley oeeh.’ Glimlachte ik plagend. Ik legde mijn controller op het tafeltje waarna ik al rechtstaand mijn biertje uitdronk en daarna mijn kraag en vestje terug in orde bracht. ‘Do you know where the first aid kit is?’ vroeg Dan waarop ik hem aankeek, ‘Maybe in the bathroom?’ Daarna rekte ik me nog even uit en keek hen beide aan, ‘Lets roll.’

    [ bericht aangepast op 12 feb 2013 - 22:55 ]


    Rise and rise again until lambs become lions

    carli bybell

    Zoe die was blijkbaar ook al weer in het huisj en ze zag er zoals altijd weer mooi uit. Alleen haar haren lukte niet zo goed, dus vroeg ze of ik het wilde doen, aangezien ik natuurlijk ook kapster ben. Ik liep achter haar aan naar haar kamer en pakte een stoel waar ze op kon zitten. 'Be right back' ik liep vlug naar mijn kamer om alle haarspullen te pakken en liep daarna terug naar de kaner van zoe met alle spulletjes. Haley was ook in de deyropening komen staan en vroeg hoe ze eruit zag. 'You look gorgeous girl' zei ik tegen haar en glimlachte even, daarna liep ik naar zoe toe. 'dus wat wil je graag met je haren gedaan hebben, wil je krullen, stijl, opsteken, ingevlochten, zeg het maar' zei ik vrolijk en begon in mijn koffertje te zoeken naar allerlei spullen die iwel eens nodig zpu kunnen hebben. 'Dus zoe is het nu helemaal aan tussen jou en finn, jullie lijkrn echt schattig samen, en haley, jij en jack.lijken trouwes ook super cute samen of hebben julllie nog niks samen?'


    Zoë Sugg aka Zoella.

    "Terrible" antwoordde ik op Haley haar vraag. Ik keek haar even aan maar schudde toen mijn hoofd, "I'm kidding, you look amazing". Ik ging zitten op de stoel die Carli had klaargezet en likte even over mijn lippen, "Suprise me" lachte ik toen. Ik vertrouwde haar, ongeveer, zoiets ja.
    "Me and Finn are fine, Jack and Haley will be together, but enough about me and Haley, what about you and Dan ?". Ik wist echt totaal niet of er iets tussen die 2 was, maar aan Dan's kant te zien wel. Ik maakte gewoon een gokje, mensen plagen en als ze eropin gingen, dan wist ik hoe laat het was. Ik keek even naar mijn handen en fronste mijn wenkbrauwen. Ik wist nog steeds niet waarom ik zo kleine vingers en handen had. Het was totaal niet eerlijk, want in vergelijking met mij waren Finn's handen echt reusachtig groot. Wel ja, hij had ook redelijk grote handen, maar hij was een jongen, dat was normaal.