• Het is bijna kerstmis. Er ligt op veel plaatsen sneeuw en de kerstbomen stralen in eigenlijk elk huis al volop. YouTube heeft samen met de BBC daarom iets heel bijzonders bedacht: De bekenste YouTubers zullen samen de hele kerst verschillende shows doen voor hun geliefde publiek over de hele wereld. Dit is zowel te volgen live vanaf YouTube, maar ook live op BBC1 radio en BBC3 op televisie. De YouTubers worden allemaal uitgenodigt om in een blokhuitjespark in een bos net buiten Aberdeen te blijven om vanuit daar hun programma's te maken. Hoe zal het lopen?

    Alle bungalows beschikken over wifi, 3 slaapkamers, een badkamer en een keuken/woonkamer. Het is niet heel erg groot, maar wel erg knus. In de woonkamer staat een al opgetuigde echte kerstboom in zilver en rood en een openghaard waarvoor buiten genoeg hout ligt.
    Het geboied eromheen ligt vol met een pak sneeuw van zo'n halve meter dik, waar paden doorheen zijn geschept. Er lopen ook echt herten en rendieren rond, en andere bosdieren die niet in winterslaap zijn.
    Er is een hoofdgebouw waar alle YouTubers samen kunnen komen voor eten en gezelligheid. Dit heeft ongeveer dezelfde groote als een bungalow maar bestaat uit een grote zaal met ook eenzelfde openhaard en kerstboom, maar dan groter, vooral omdat er geen slaapkamers of keukens zijn, natuurlijk wel wifi en knusse banken en zitjes.

    De uitzendingen gebeuren vanuit de huisjes zelf, of buiten als ze dat leuk vinden. De uitzendschema's komen per dag onderaan de pagina te staan.

    YouTubers:
    - Daniel Howell 'Dan' - Sylvesti
    - Alexa Losey 'Lex' - Seaver
    - Jackson Frayn Harries 'Jack' - Bonacieux
    - Zoë Sugg 'Zoella' - Lifeisajoke
    - Matt Greening 'Matt' - RabidKiller
    - Carli Bybel 'Carli' - xkimx124
    - Kennedy Bandit 'Bandit' - MASTERCHIEF
    - Haley Nelson 'Nell' - Sasquatch
    - Phillip Lester 'Phil' -
    - Finnegan Harries 'Finn' - Ademir

    Bungalow indeling(per 3):
    Bungalow 1:
    - Dan
    - Phil
    -

    Bungalow 2:
    - Lex
    - Matt
    - Bandit

    Bungalow 3:
    - Zoella
    - Carli
    - Nell

    Bungalow 4:
    - Jack
    - Finn
    -

    Rollentopic
    Topic 1
    Topic 2

    Regels:
    - Minimaal 8 regels schrijven, dat is niet heel erg moeilijk. Voeg dingen toe zoals: Omgeving, gebruik tekst van andere, gevoelens, gebeurtenissen van vroeger, ...
    - Graag met leestekens en hoofdletters typen.
    - OOC graag met haakjes; [] {} () - -
    - Er mag best liefde tussen mensen die zelf verzonnen zijn en niet echt een karakter hebben maar natuurlijk ook tussen de rest van de schrijvers. Liefde kan niet binnen 2 uur van het ontmoeten van elkaar ontstaan. Dat groeit. Wees dus realistisch.
    - Het blijft zo lang kerst als dat deze RPG duurt, misschien dat het rond Pasen of de zomer verandert in zoiets, maar vorlopig niet
    - Reserveringen blijven 3 dagen staan.
    - Graag personages die verschillend zijn, qua karakter etc.
    - Geen Mary Sue's (perfecte personages)
    - 16+ is geoorlooft.
    - Geen personages van anderen besturen. Dat is echt super irritant.
    - Alleen ik, Sylvestri, maak nieuwe speel en kletstopics aan.



    Het schema voor de uitzendingen voor deze dag:


    08.00-10.00 : Dan
    10.00-12.00 : Lex
    12.00-14.00 : Jack
    14.00-16.00 : Zoella
    16.00-18.00 : Matt
    18.00-20.00 : Carli
    20.00-22.00 : Bandit
    22.00-00.00 : Nell
    00.00-02.00 : Phil
    02.00-04.00 : Finn

    [ bericht aangepast op 18 feb 2013 - 16:46 ]


    Bowties were never Cooler

    Gabriche schreef:
    (...)

    [Jup :'D En ik heb nu meteen een goed beeld van Finn in een pak :'D Ik was er daarstraks al de hele tijd ééntje aan het zoeken. Dus dankje :'D ]


    |You're welcome. Hij ziet er zo sexy uit. (;
    Maar Jack ook -> klik |


    kindness is never a burden.

    Haley Nelson
    "Ofcourse I have something, I have a lot of things actually. I should probably search for something now," antwoordde Zoë op mijn vraag.
    Ik keek haar aarzelend aan. "Can I borrow something? I didn't expect us to have a party like this..." Stiekem probeerde ik ook van onderwerp te veranderen. Ik vond het nogal gênant om over zulke dingen te praten en ik werd er altijd verlegen van, ook al leek iedereen hier er nogal enthousiast over te doen. Spijtig genoeg voor mij leek het niet te werken.
    "But okay, you and Jack huh ? When are you telling him ? Or is he the one that needs to make his move first ?" ging Zoë verder in op het onderwerp Jack. Mijn mond bleef zachtjes openhangen, terwijl ik koortsachtig een antwoord probeerde te bedenken, maar het enige wat eruit kwam was: "Ehm..."
    Gelukkig ging Zoë al snel verder. "I can go talk to him if you want, I'm his bestie"
    "Ehm... No, thanks..." Waarschijnlijk was ik alweer rood geworden, maar dit was gewoon zo awkward. Het leek eerder alsof ik aan een of ander datingprogramma meedeed dan aan een youtubers christmas.


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    Ollivander schreef:
    (...)

    |You're welcome. Hij ziet er zo sexy uit. (;
    Maar Jack ook -> klik |


    [The twins are sexy, that's just a fact :Y) ]


    Rise and rise again until lambs become lions

    Jackson 'Jack' Frayn Harries
    Haley grinnikte en stemde met Jack in. Toen trilde haar broekzak en Jack moest even lachen waarna hij mompelde,"Binnenpretje." Haley negeerde het en las het berichtje snel. Toen keek ze Jack terug grijnzend aan en zei,"Ik ben benieuwd hoe je eruit ziet in pak! Vanavond feestje, het thema is chique!" Jack fronste en griste de gsm uit haar handen waarna hij de woorden ook las. "Ik doe enkel een pak aan als jij een leuk jurkje draagt." Haley grabbelde haar spullen bijeen en liep naar beneden. "Later, Jack. Ik ga eens zien of ik iets heb om aan te doen." Jack volgde haar naar beneden en voor de deur hard dichtviel riep hij nog,"Hoe korter, hoe beter!" Meteen nadat Haley verdween werd het stil in de bungalow. Finn ging waarschijnlijk weer rond Zoë. Jack zuchtte en riep,"I'm bored!" terwijl niemand hem waarschijnlijk kon horen. Jack besloot een sneeuwpop te maken en die te filmen, aangezien zijn vorige niet echt geluk was. En misschien ook een nieuwe sneeuwengel. Hij nam zijn camera en zette die aan. "Hey guys, Jack here. Well, Haley's finally gone and it's freaking silent in the cabin, because Finn is with Zoë and Dan. So, I am going to make a snowman outside since there's a lot of snow and no one is really using it." Jack deed zijn jas aan en zijn handschoenen waarna hij met de camera naar buiten ging. "Okay well, since it's very cold here, I'm going to make one fast." Jack zette de camera op de vensterbank van de bungalow en maakte snel een aantal grote bollen sneeuw die hij op elkaar zette. Toen deed hij de sneeuwman nog een sjaal om en een muts. Jack stak een wortel in de neus van de sneeuwman en vormde een mond met takjes. "Tada!" riep Jack blij toen de sneeuwman afgemaakt was en keek recht in de camera.

    |Iemand voor Jack? Anders stuur ik hem naar Finny toe. Wilde ik nog niet meteen doen want dat zou lijken alsof Jack Haley stalkt. xd |


    kindness is never a burden.

    [Zoë komt (:]

    [Stalk maar, vind Haley vast niet erg :Y) O, Zoë gaat al c:]

    [ bericht aangepast op 10 feb 2013 - 20:34 ]


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    |Jack is waiting. (;

    Hha lol, maar Jack vind het wel erg. |


    kindness is never a burden.


    Zoë Sugg aka Zoella.

    "Ofcourse you can borrow something, just look in my closet and take everything you might wear. I'll help you later" zei ik vrolijk toen ik was opgestaan. Natuurlijk ging ik naar Jack, dacht je nu echt dat ik hier ging zitten en wachten ? Ik was Zoë, denk even na.
    "See you later Haley !" riep ik vanuit de gang toen ik me weer helemaal had aangekleed. Ik stapte naar buiten en liep regelrecht op Jack af. Hij was iets aan het doen met zijn camera, maar ik wist niet of hij nu aan het filmen was of gewoon selfpics met de sneeuwman aan het nemen was. Stel je voor. Wacht, zoiets zou hij echt nog doen, hij had ook een skelet een naam gegeven en hem het meest gelukkige skelet gemaakt van de wereld plus duizend meisjes jaloers gemaakt. Zo was Jack.
    "JACKK" riep ik vrolijk en luid toen ik geluidloos naast hem was gaan staan en hij me nog altijd niet doorhad. Serieus, was ik zo klein of deed hij dat gewoon expres ?

    [ bericht aangepast op 10 feb 2013 - 20:39 ]

    [Haha, oké dan :'D]
    Haley Nelson
    "Ofcourse you can borrow something, just look in my closet and take everything you might wear. I'll help you later." Zoë stond recht en liep richting de deur. "See you later Haley."
    "Hey! Where are you going?" riep ik nog, maar ze was al weg. Ik zuchtte zachtjes. Meende ze nou echt dat ik gewoon haar kledingkast mocht gaan neuzen en dat ik mocht nemen wat ik wilde? Tuurlijk vond ik dat niet erg, ze had vast wel leuke kleren. Nou ja, ik had dan wel het voordeel dat ik vrije keus had.
    Ik stond recht en droop langzaam richting haar kamer af. Hij was ongeveer hetzelfde ingericht, alleen had zij 'm veel gezelliger gemaakt met allemaal lichtjes en andere dingetjes.
    Voorzichtig opende ik haar kastdeur, terwijl ik mijn ogen de kost gaf. God, zij had veel kleren mee. En ze waren allemaal zo mooi dat ik niet meer kon kiezen. Nadenkend ging ik door alle kledingstukken en begon ik langzaam dingen zoals broeken en shirtjes te elimineren omdat Jack enkel een pak zou aandoen als ik een jurkje zou aandoen. Maar aan zijn "hoe korter hoe beter" ging ik me niet houden. Niet dat ik iets tot op de grond ging aandoen, maar niet iedereen hoefde mijn billen te zien.
    Uiteindelijk kon ik niet meer kiezen tussen de zwarte jurk of het roze jurkje. Ze had zoveel mooie dingen, maar deze staken toch echt mijn ogen uit. Juwelen en schoenen had ik zelf. Ik zou straks wel aan Zoë vragen welke ze het mooist vond of juist liever zelf wilde aandoen.

    [ bericht aangepast op 10 feb 2013 - 20:47 ]


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    Jackson 'Jack' Frayn Harries
    Jack schrok hard toen Zoë plots luid en vrolijk in zijn oor schreeuwde. Hij had haar helemaal niet horen aankomen en gilde luid. Ook wankelde hij en viel tegen de sneeuwman aan die hij net nog gemaakt had. Het hoofd rolde eraf en ook de armen, die takjes waren, kraakten. "Zoë!" riep Jack op een zeurderig toontje,"You ruined my snowman!" Eigenlijk vond Jack het zo erg nog niet. Het was een lelijke sneeuwman. Maar Jack was nu eenmaal een dramaqueen. Hij keek even naar de camera en bedacht zich toen iets grappigs waarmee hij die voorval zou kunnen humoriseren -mocht dat een woord zijn-. Jack wachtte niet op Zoë's antwoord en ging zijn camera gaan halen waarmee hij eerst Zoë filmde en toen de onthoofde sneeuwpop. Toen klapte Jack de camera dicht en keek terug naar Zoë.
    "Anyway, I don't think you came here to scare the hell out of me? Why did you come here?" Dat laatste citeerde Jack uit The Lucky One, een meidenfilm naar het boek van Nicholas Sparks. Hij betwijfelde het of Zoë het door zou hebben.

    |Urg, ik wil steeds Haley schrijven in plaats van Zoë. :x |


    kindness is never a burden.

    Daniel Howell
    Ik keek naar Finn. Hij had me zo dichtbij getrokken en aaide door mijn haar. Vreemd genoeg vond ik dit niet awkward. Ik vond het nu vrij logisch dat ze dachten dat we gay waren. Ik zou ook aan mijn eigen hetrosexualiteit beginnen te twijfelen als ik ons zo zag, was het niet voor mijn gevoelens voor Carli. Het rood op mijn kaken werd eerst wat erger van verlegenheid en daarna ook wat van irritatie terwijl hij sprak. Zelfs als ze me niet wilde zou ik haar nogsteeds beschermen. Ik was blij dat Finn me losliet, maar verroerde me toch amper. Ik glimlachte wat toen hij zei dat hij mijn wingman wilde zijn. "Thanks Finny. You're the best. But it's just for the time being. I promise you I'll make it up to you." Ik haalde een hand door zijn haar. "Shall we go get ready?" Ik wist dat het nog een paar uur was tot het feest, maar goed. Ik wilde er perfect uitzien voor Carli. Mijn haar was namelijk nogsteeds vrij krullerig en mijn pak was nou niet echt netjes. Als ik Carli wilde veroveren moest ik er goed uitzien. Niet als een lame kleuter op speed. Ik haalde een hand door mijn haar. Mijn maag gromde even. "Shut up." gromde ik zacht. Ik wilde niet eten, want dan werd ik weer vies.

    [ bericht aangepast op 10 feb 2013 - 21:22 ]


    Bowties were never Cooler

    |Waar is Carli eigenlijk? o.O |


    kindness is never a burden.


    Zoë Sugg aka Zoella.

    Hij schreeuwde luid en viel voorover. Recht op de sneeuwman die, aan degene die hier nog altijd stond of toch wat ervan over bleef, hij net had gemaakt. Ik kreeg een grote grijns op mijn gezicht. "You ruined my snowman !" "Oh poor thing". Ik wist niet waarom, maar ik hield zo hard van mensen irriteren door mijn woorden. Ik was er zo goed in en ik deed het zo graag. Nu nog denken hoe ik daar later geld aan ging verdienen. Hij nam zijn camera en filmde mij even waarna ik fronste omdat hij de sneeuwman filmde en de camera daarna weer wegstak.
    "Okay then" mompelde ik. "Anyway, I don't think you came here to scare the hell out of me ? Why did you come here ?". Ik keek Jack bedenkelijk aan, "I'm pretty sure you stole that from somewhere" begon ik toen ik naar hem wees, "But actually, I did come here to scare you". Ik haalde even mijn schouders op en keek rond. Zo'n 15 seconden hield ik het vol voor ik weer begon te praten, "But now I think about it, there is something". Ik ging wat dichter staan en keek met grote nieuwsgierige ogen naar Jack, "Well, what's with you and Haley ?".

    [Geen idee]


    Bowties were never Cooler

    Jackson 'Jack' Frayn Harries
    Oh poor thing." zei Zoë en Jack keek haar verontwaardigd aan. "You're not even sorry. I'm going to tell Haley." Jack stak zijn tong uit en nam zijn camera waarmee hij eerst Zoë filmde en toen de sneeuwpop zelf. Daarna probeerde hij de sneeuwman te herstellen terwijl Zoë,"Okay then," mompelde. Toen Jack vroeg waarom Zoë net gekomen was antwoordde zij dat ze bijna zeker was dat hij die laatste zin ergens had gestolen en Jack grijnsde even geheimzinnig. "But actually, I did come here to scare you." Jack trok een wenkbrauw op,"Well... That is... Sadistic. You weird woman." Hij schudde lachend zijn hoofd en keek Zoë in de ogen. Ze, daarentegen, haalde haar schouders op en keek in het rond. Erg lang hield ze dat niet vol want al snel begon Zoë alweer te praten: "But now I think about it, there is something."-"Spit it out." zei Jack lachend. Ze kwam wat dichter staan en keek nieuwsgierig naar Jack. "Well, what's with you and Haley?" Daar wist Jack niet meteen een antwoord op. Hij opende zijn mond en sloot die toen weer, hopend dat hij niet rood werd. "What's with you and Finny?" wierp Jack de bal terug en grijnsde zelfvoldaan.


    kindness is never a burden.