• We must survive.




    Honderden jaren geleden konden mensen al veranderen in dieren. De leider kon merken of er weer iemand was veranderd en de leider zocht diegene dan op. Als je ervoor koos om met de roedelleider mee te gaan, kon je niet meer terug. Anders werd je gedood door of iemand uit de roedel, de roedelleider, of door de magie die in je voort leeft. Je gaat sowieso dood door de magie als je niet meegaat, je moet alle opdrachten doen om te blijven leven, als je de opdrachten overleeft. Je mocht in die tijd alleen blijven leven, als shape-shifter, als je een paar opdrachten overleefden. De eerste dag dat je in een dier bent verandert word je onderzocht. Je mag geen ziektes hebben, of zwakke botten. Als de roeddeleider denkt dat je de opdrachten overleeft, moet je een eed opzeggen samen met de roeddeleider. Degene waarvan de roeddeleider denkt dat diegene het niet overleeft, met die persoon zegt hij geen eed op. De eerste opdracht is je eerste nacht als dier overleven, je word dan door iemand getest op je snelheid, je tactiek en je sterkte. De tweede opdracht is een tocht van tweehonderd kilometer in een nacht overleven. De derde opdracht is je eerste jacht overleven. Je moet laten zien dat je goed kan jagen. De vierde opdracht is de eerste winter overleven, in de winter is het super koud en er is weinig prooi om op te jagen. Er zijn nog meer opdrachten, maar die worden pas gegeven als je de eerste vier opdrachten hebt overleefd. 's Nachts moet je in dier-vorm zijn, maar overdag mocht je mens zijn. Bij de opdrachten moest je natuurlijk wel in dier-vorm zijn. Als het voorbij is mag je weer als mens door leven, maar de meeste mensen zijn zo gehecht aan elkaar geworden dat ze in diervorm blijven en een roedel vormen. Dat is nu ook zo.


    Alle shape-shifters wonen bij elkaar in een roedel en alle dieren zijn roofdieren. Ze moeten de eerste keer veranderen door een heftige emotie. Denk maar aan Twilight. Maar nu kun je alle emoties gebruiken. In dier-vorm kun je praten, maar de eerste keer dat je verandert kun je dat niet. Je moet de eerste keer dat je wilt praten je best doen, maar als je gewent bent te praten in dier-vorm gaat het praten makkelijker. Je kunt het als je wilt ook iets naar de persoon, tegen wie je iets wil zeggen, denken. Maar dat is moeilijker dan praten. Je kunt je gedachten naar een persoon sturen, of meerdere. Maar je moet wel je best doen, want anders kan iedereen het horen. Je kunt in een dier veranderen met je kleren aan, maar dat is moeilijk. Je kunt dan ook weer terug veranderen met je kleren aan, als je het eenmaal onder de knie hebt is het makkelijk.



    Meisjes 6/6 VOL :

    - Aria Maya Angels - Coockies - Wolf
    - Melony “Mel” Christabella Garcia - Glucio - Zwarte Panter
    - Ruby Mary Evans - Flitwick - Vos
    - Yfory Seren - Vegangirl - Dingo
    - Amy Moon Duinhoven - Hiddenrose - Bunzing
    - Louize Moonsroot - annickemiek - Jachtluipaard


    Jongens: 4/6

    - Jeffrey Tristan Winter - Eluveitie - Jachtluipaard
    - Max Owens - Morrowind - Lynx
    - Lewis Ellsmor - Morrowind - Grizzly beer
    - Jake Dimitri Robusto - Naturawolf - Jaguar
    - Kane Lewis Daniels - MindBreaker - Wolf
    -

    Roederlleider: Ramon Trevegg Smith - Naturawolf - Leeuw




    Invul-ding-lijst:

    Naam:
    Dieren:
    Leeftijd:
    Innerlijk:
    Uiterlijk:
    Extra:

    Regels:

    - Er geldt een minimum van 7 regels.
    - 16+ is toegestaan, maar houdt het uiteraard netjes
    - Probeer minstens 1 post per week te schrijven
    - Reservering vervalt na 4 dagen
    - Powerplay is niet toegestaan
    - Geen perfecte personages, die bestaan niet
    - Let op spelling en interpunctie
    - Naamsveranderingen doorgeven
    - Als je even niet kan schrijven moet je dat even melden met de reden waarom je even niet kunt schrijven.
    - Geen ruzie.
    - Ik maak als enigste de topics aan.


    TOPIC 1

    TOPIC 3 *Kheb per ongeluk topic 2 bij topic 3 neer gezet.:$*

    [ bericht aangepast op 31 jan 2013 - 16:43 ]


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    { Of zichzelf afsloot... Kan toch? ;) }


    I will keep watch.

    Ramon Trevegg Smith - Leeuw

    Max trekt een grimas. 'Ramon, ehm...' Hij kijkt om hem heen.
    'Ik wilde eigenlijk vragen of we naar huis konden... Als het niet te lang duurt wil ik je wel helpen...' Hij werpt even een snelle blik op Aria en kijkt dan weer naar mij.
    'Er is niets jouw schuld, Ramon. Jij probeerde ons tenminste te helpen en ons uit te leggen hoe het zit. Dat die dude hier tussenkwam had jij niet kunnen voorzien.' Ik zucht, hij heeft gelijk.
    'Jullie hoeven me niet te helpen,' ik glimlach een beetje grimmig. 'maar met dat naar huis gaan, jullie mogen van mij gaan. Daar hebben jullie mijn toestemming niet voor nodig, maar je weet de gevolgen daarvan.' Ze zullen doodgaan. Met een zucht sta ik op en steek mijn neus in de lucht. Ik moet de andere terug halen.


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    Melony “Mel” Christabella Garcia || Zwarte panter

    Ik schrok op, toen ik opeens iemand hoorde. Hij zei wat tegen mij en ik wilde terug praten, maar herinnerde mij dat ik dat in panter-vorm nog niet helemaal onder de knie was. Net toen ik op een andere manier wilde antwoorden, riep iemand zijn naam en sprong hij op. Een zucht ontsnapte mijn mond en ik kreeg de neiging om weer verder te rennen, aangezien het één van de personen was die de man dood wilde hebben, het meisje waar het omging om precies te zijn. Toch volgde ik in al mijn nieuwsgierigheid wel het gesprek even, maar het bleek niet bepaald interessant te zijn. Het meisje, Yfory om precies te zijn, zei dat ze dit niet zo gewild had -kwam ze dan wel mooi een beetje laat mee- en Lewis, a.k.a. Grizzly, troostte haar en dergelijke. Ongeïnteresseerd rolde ik met mijn ogen, stond op en veranderde weer in mijn mensenvorm.
    'Veel plezier hè, bij die moordenaarsroedel,' zei ik sarcastisch en liep het bos weer in. Ik was er echt helemaal klaar mee en had nu ondertussen ook wel bedacht dat ik Ramon gewoon kon afluisteren, de opdrachten kon uitvoeren en mijn leven weer gezellig alleen kon leiden. Dan stierf ik niet en zat ik ook niet opgescheept met een stel moordlustige shape-shifers. Als ik zelf niet moordlustig zou worden...

    [ bericht aangepast op 22 jan 2013 - 18:00 ]


    Happy Birthday my Potter!

    (Nou, ik heb dit er maar van gemaakt)


    Happy Birthday my Potter!

    { Tis goed hoowr ^^ }

    Yfory Seren ~ Dingo

    Nog voor Lewis kon antwoorden, zei de panter iets.
    'Veel plezier hè, bij die moordenaarsroedel' zei ze sarcastisch.
    Ze liep weg. Verdomme. Ik liep achter haar aan.
    'Hé! Luister eens, we zitten allemaal in hetzelfde schuitje. Denk je dat ik die fucking moord wilde? Nee. Dat meisje dat hem heeft doodgeschoten is de moordenaar hier, niet de rest' zei ik kwaad.
    Ze moest me niet gaan uitmaken voor een moordenaar. Alleen maar dat meisje had een moord gepleegd, niet wij.
    'Wil je anders een uitleg van wat er is gebeurd? Ik kan het gedrag van de schutter niet verklaren... Helaas niet. Maar dat van de vermoorde dude wel' zei ik zacht.
    Ik werd er gewoon naar van. Twee jaar... Het spookte door mijn hoofd. Pijnlijk kneep ik mijn oogleden op elkaar.
    'Kom alsjeblieft mee. We hebben iedereen nodig. We moeten overleven'


    I will keep watch.

    [Hahaha, we must survive!xD]


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    { Gheghe :3 I know, right?! Het moest gewoon een keer! :P }


    I will keep watch.

    [Idd.xD]


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    [Weet je, het is eigenlijk best een drama RPG.xD]


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    Melony “Mel” Christabella Garcia || Zwarte panter

    Ik kreunde zachtjes, toen Yfory nog achter mij aankwam ook. Langzaam draaide ik mij naar haar om en sloeg mijn armen over elkaar. Wat wilde ze nu weer? Mij volgen, of ompraten? Geloof me, in beide was ik niet geïnteresseerd. 'Hé! Luister eens, we zitten allemaal in hetzelfde schuitje. Denk je dat ik die fucking moord wilde? Nee. Dat meisje dat hem heeft doodgeschoten is de moordenaar hier, niet de rest,' kwam er kwaad uit haar mond. Nee, want het feit dat ze haar één van haar vrienden hem helemaal liet verscheuren, maakte haar stukken beter. Ja, ze had stop gezegd, omdat ze wilde dat hij langer zou lijden en ze had misschien een reden, maar laat mij dan verder ook met rust en ga niet iedereen lopen verdedigen, jezelf goedpraten en ga al helemáál niet boos tegen mij praten.
    'Wil je anders een uitleg van wat er is gebeurd? Ik kan het gedrag van de schutter niet verklaren... Helaas niet. Maar dat van de vermoorde dude wel.' Want ik had ook echt nog niet alles gehoord of zo, het gebeurde onder mij! Natuurlijk had niemand mij gezien of gehoord, maar toch. Ik wilde haar even duidelijk maken dat ze mij gewoon met rust moest laten en dat ze tegen Ramon kon zeggen dat ik niet met mensen omga die het normaal vinden om lijken te begraven, maar ze bleek nog niet klaar te zijn.
    'Kom alsjeblieft mee. We hebben iedereen nodig. We moeten overleven.' Ik snoof even om niet meteen tegen haar uit te vallen en haar vol te schelden met Spaanse worden, die ze toch niet kon verstaan. Ik was al in een slecht humeur geweest voor ik dit hele bos in kwam, maar nu was dat nog tien keer erger.
    'Ten eerste móét ik niks. Verder wil ik even melden dat mensen die het een slim plan vinden om een lijk te begraven net zo erg zijn, als de moordenaar zelf. Ik wil niet met dat soort mensen leven en dat is mijn keuze. Ow, en ik ben niet doof. Ik heb gewoon alles gehoord, aangezien ik boven jullie in een boom zat. Je hoeft dus niks meer uit te leggen.' Ik draaide mij met een ruk om en liep weer verder.


    Happy Birthday my Potter!

    Lewis Ellsmor ~ Grizzly

    "Ten eerste móét ik niks. Verder wil ik even melden dat mensen die het een slim plan vinden om een lijk te begraven net zo erg zijn, als de moordenaar zelf. Ik wil niet met dat soort mensen leven en dat is mijn keuze. Ow, en ik ben niet doof. Ik heb gewoon alles gehoord, aangezien ik boven jullie in een boom zat. Je hoeft dus niks meer uit te leggen." Ze draaide zich met een ruk om en hoewel ik helemaal niets met die moord te maken had en er ook niet achter had gestaan, voelde ik me best aangesproken.
    "Fine!' riep ik terug. "Ga dan maar lekker dood!" Daar had ze vast meer plezier dan mij hier nu vals te beschuldigen. Ik had hem alleen maar geslagen omdat hij het verdiend had. Niet voor ... dit.
    Ik brieste zowat door mijn neusgaten en stampte boos weg. Ik beet om mijn lip om er geen verkeerde dingen naar een van de twee meisjes te gaan schreeuwen, in plaats daarvan riep ik enkel: "Vrouwen!"
    En stampte ik terug de bosjes in.

    Max Owens ~ Lynx
    Ik beet op mijn lip om niet te gaan schreeuwen, want Ramon kon er niks aan doen.
    "Is er geen andere oplossing?" Mijn stem klonk gebroken. "Ik kan Alicia niet achterlaten bij een vrouw waarvan ik niet eens weet of ze wel een fuck om haar geeft."
    Paniekerig keek ik naar Aria. Ik voelde me zo hulpeloos, machteloos. Alsof ik niets kon doen, behalve hier blijven of sterven en geen van beiden was nu bepaald een optie. "Alsjeblieft?"

    [ bericht aangepast op 22 jan 2013 - 19:41 ]


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    Ramon Trevegg Smith - Leeuw

    Max bijt op zijn lip. Het lijkt net alsof hij wil gaan schreeuwen, waarschijnlijk wil hij dat ook.
    'Is er geen andere oplossing?' Zijn stem klinkt gebroken. Ik kijk hem met medelijden aan.
    'Ik kan Alicia niet achterlaten bij een vrouw waarvan ik niet eens weet of ze wel een fuck om haar geeft.'
    Paniekerig kijkt hij naar Aria.
    'Alsjeblieft?' Ik bijt even op mijn lip en zeg dan:
    'Alicia is je zusje?' Het is eigenlijk meer een constatering, maar ik weet het niet zeker. Ik zucht en ga met mijn hand door mijn haren. Ik kijk naar Trevegg die aan de andere kant van het veld staat. Hij is net weggegaan.
    'Eigenlijk ga ik hier niet meer over, en je moet het sowieso zelf weten, maar als je zo graag wil weten hoe het met Alicia is, dan mag je haar wel gaan halen. Oké, ik weet dat het niet de beste oplossing is, maar je kunt haar hier laten. Dan zorgen we allemaal voor haar. Dan weet je dat het met Alicia goed gaat. Maar het is jouw keuze.' Ik kijk hem aan.


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    Max Owens ~ Lynx

    "Alicia is je zusje?" vroeg hij.
    Ik knikte. Mijn veel te naïeve zusje, dat veel te goed was voor deze verschrikkelijke wereld vol gevaren, mensen en leugens.
    "Eigenlijk ga ik hier niet meer over, en je moet het sowieso zelf weten, maar als je zo graag wil weten hoe het met Alicia is, dan mag je haar wel gaan halen. Oké, ik weet dat het niet de beste oplossing is, maar je kunt haar hier laten. Dan zorgen we allemaal voor haar. Dan weet je dat het met Alicia goed gaat. Maar het is jouw keuze."
    "Hoezo ga jij hier niet meer over?" Ik keek hem aan. Ik had wel wat meer van 'm verwacht. "Geef je het nu al op? Kom op, ik weet dat jij dit aankan. Het is gewoon even een kut periode die je moet doorstaan, maar om het nu al op te geven... Dat stelt me toch wel even teleur. Dan kan ik er net zo goed vandoor gaan." Ik zat in een tweestrijd. Alicia bij mijn moeder laten, leek me geen goed idee en als ze het al zou overleven, zou ze het me niet vergeven. Maar Alicia hier laten? Ik zuchtte. "Ik weet niet wat ik moet doen..."


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    Yfory Seren ~ Dingo

    'Vrouwen!' riep Lewis en hij liep weg.
    Ik zuchtte geërgerd en liet me in het gras neerploffen. Alles ging fout. Ik balde mijn handen tot vuisten. Waarom waren sommige mensen niet tot rede te brengen? Die panter... Ugh. Gewoon niet dus.
    Ik keek naar de richting naar het open veld. Langzaam stond ik op en liep kalm naar de open plek. Ik had even geen behoefte aan... Mensen. Misschien wel Lewis en Jake. Of Ramon, als ik mijn grenzen kon verleggen.
    Ik loop de open plek op. Mijn bloed trok onder mijn nagels vandaan. Het meisje... Nee Yfory, geen domme dingen doen.
    Mijn blik bleef rusten op Ramon. Er was iets aan de hand. Ik ging twee bomen bij hem vandaan zitten en ik liet mijn hoofd rusten tegen de stam. Waarom ik? Waarom, in vredesnaam?!


    I will keep watch.

    Ramon Trevegg Smith - Leeuw

    'Hoezo ga jij hier niet meer over?' Vraagt Max en hij kijkt me aan.
    'Geef je het nu al op? Kom op, ik weet dat jij dit aankan. Het is gewoon even een kut periode die je moet doorstaan, maar om het nu al op te geven... Dat stelt me toch wel even teleur. Dan kan ik er net zo goed vandoor gaan.' Ik grinnik zachtjes. Hij zucht. 'Ik weet niet wat ik moet doen...' Snel bedenk ik iets.
    'Hmm, ik ben eigenlijk al veel te vroeg leider geworden. Het was de bedoeling dat als ik wat ouder was ik leider zou worden, maar ik ben pas 24. En als je wilt, kan ik wel met je meegaan om je zusje op te halen.' Ik kijk hem onderzoekend aan.

    [ bericht aangepast op 22 jan 2013 - 21:22 ]


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki