• We must survive.




    Honderden jaren geleden konden mensen al veranderen in dieren. De leider kon merken of er weer iemand was veranderd en de leider zocht diegene dan op. Als je ervoor koos om met de roedelleider mee te gaan, kon je niet meer terug. Anders werd je gedood door of iemand uit de roedel, de roedelleider, of door de magie die in je voort leeft. Je gaat sowieso dood door de magie als je niet meegaat, je moet alle opdrachten doen om te blijven leven, als je de opdrachten overleeft. Je mocht in die tijd alleen blijven leven, als shape-shifter, als je een paar opdrachten overleefden. De eerste dag dat je in een dier bent verandert word je onderzocht. Je mag geen ziektes hebben, of zwakke botten. Als de roeddeleider denkt dat je de opdrachten overleeft, moet je een eed opzeggen samen met de roeddeleider. Degene waarvan de roeddeleider denkt dat diegene het niet overleeft, met die persoon zegt hij geen eed op. De eerste opdracht is je eerste nacht als dier overleven, je word dan door iemand getest op je snelheid, je tactiek en je sterkte. De tweede opdracht is een tocht van tweehonderd kilometer in een nacht overleven. De derde opdracht is je eerste jacht overleven. Je moet laten zien dat je goed kan jagen. De vierde opdracht is de eerste winter overleven, in de winter is het super koud en er is weinig prooi om op te jagen. Er zijn nog meer opdrachten, maar die worden pas gegeven als je de eerste vier opdrachten hebt overleefd. 's Nachts moet je in dier-vorm zijn, maar overdag mocht je mens zijn. Bij de opdrachten moest je natuurlijk wel in dier-vorm zijn. Als het voorbij is mag je weer als mens door leven, maar de meeste mensen zijn zo gehecht aan elkaar geworden dat ze in diervorm blijven en een roedel vormen. Dat is nu ook zo.


    Alle shape-shifters wonen bij elkaar in een roedel en alle dieren zijn roofdieren. Ze moeten de eerste keer veranderen door een heftige emotie. Denk maar aan Twilight. Maar nu kun je alle emoties gebruiken. In dier-vorm kun je praten, maar de eerste keer dat je verandert kun je dat niet. Je moet de eerste keer dat je wilt praten je best doen, maar als je gewent bent te praten in dier-vorm gaat het praten makkelijker. Je kunt het als je wilt ook iets naar de persoon, tegen wie je iets wil zeggen, denken. Maar dat is moeilijker dan praten. Je kunt je gedachten naar een persoon sturen, of meerdere. Maar je moet wel je best doen, want anders kan iedereen het horen. Je kunt in een dier veranderen met je kleren aan, maar dat is moeilijk. Je kunt dan ook weer terug veranderen met je kleren aan, als je het eenmaal onder de knie hebt is het makkelijk.



    Meisjes 6/6 VOL :

    - Aria Maya Angels - Coockies - Wolf
    - Melony “Mel” Christabella Garcia - Glucio - Zwarte Panter
    - Ruby Mary Evans - Flitwick - Vos
    - Yfory Seren - Vegangirl - Dingo
    - Amy Moon Duinhoven - Hiddenrose - Bunzing
    - Louize Moonsroot - annickemiek - Jachtluipaard


    Jongens: 4/6

    - Jeffrey Tristan Winter - Eluveitie - Jachtluipaard
    - Max Owens - Morrowind - Lynx
    - Lewis Ellsmor - Morrowind - Grizzly beer
    - Jake Dimitri Robusto - Naturawolf - Jaguar
    - Kane Lewis Daniels - MindBreaker - Wolf
    -

    Roederlleider: Ramon Trevegg Smith - Naturawolf - Leeuw




    Invul-ding-lijst:

    Naam:
    Dieren:
    Leeftijd:
    Innerlijk:
    Uiterlijk:
    Extra:

    Regels:

    - Er geldt een minimum van 7 regels.
    - 16+ is toegestaan, maar houdt het uiteraard netjes
    - Probeer minstens 1 post per week te schrijven
    - Reservering vervalt na 4 dagen
    - Powerplay is niet toegestaan
    - Geen perfecte personages, die bestaan niet
    - Let op spelling en interpunctie
    - Naamsveranderingen doorgeven
    - Als je even niet kan schrijven moet je dat even melden met de reden waarom je even niet kunt schrijven.
    - Geen ruzie.
    - Ik maak als enigste de topics aan.


    TOPIC 1

    TOPIC 3 *Kheb per ongeluk topic 2 bij topic 3 neer gezet.:$*

    [ bericht aangepast op 31 jan 2013 - 16:43 ]


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    Max Owens ~ Lynx
    "Weet je Max, als je altijd een lynx was geweest, dan mis je ook heel veel leuke dingen in het leven," zei ze. "Nog bedankt voor het lenen trouwens."
    Ik draaide me terug in haar richting en keek haar vanonder mijn lange wimpers aan. "Het leven heeft me tot nu toe nog niks mooist te bieden gehad, iedereen om me heen gaat dood. En graag gedaan."
    Ik sloot mijn ogen weer voor enkele seconden. "Slaap lekker," klonk het lief.
    Ik schoof wat naar beneden en wiebelde wild mijn hoofd heen en weer zodat ik eindelijk lekker lag. "Jij ook."
    Ik miste alleen nog de warmte van een zacht dekentje om me heen. Ik sperde mijn ogen wijd open. Ik had een dekentje. Ik trok de rugzak hardhandig onder mijn hoofd vandaan en leunde terug tegen de harde boom aan naast Aria. Het deken trok ik met een ruk uit de rugzak en ik sloeg hem over ons beiden heen. Mijn rugzak stopte ik snel terug achter mijn rug.


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    Yfory Seren ~ Dingo

    Ik glimlachte om zijn woordelijke reacties. Hij klopte naast zich op de grond. Ik ging naast hem zitten.
    'Bedankt, Yf' zei Lewis.
    Ik glimlachte. Reden nummer één: De bijnaam. Die was leuk. Reden nummer twee: Hij bedankte me.
    'Ach, ik was je nog wat verontschuldigd toch?' zei ik zacht.
    Ik had genoeg redenen om hem nog te bedanken. Hij had me gered van Jaimes, me eigenlijk nog scherper gemaakt ook en me wakker geschud. Ik was hem dankbaar, en dat mocht hij weten.
    Ik had gezien hoe hij af en toe verkrampte tijdens zijn behandeling. Dat was schattig. Hij durfde tenminste te laten zien dat hij pijn had. Dat was pas cool.
    'Ik moet eigenlijk jou bedanken' zei ik zacht.
    Er kwam een windvlaag voorbij. Het water werd wat onrustiger en het gras ruisde in de wind.


    I will keep watch.

    Aria Maya Angels || Wolf

    Ik zwijg en ga ook lekker liggen. net zoals Max leg ik mijn rugzak onder mijn hoofd als kussen. Ik kijk naar zijn rug en bijt op mijn lip. 'Dat is niet waar,' fluister ik zacht. 'Je hebt Alicia,' zeg ik zacht en kijk naar de lucht boven mijn hoofd. Ik zwijg als hij zegt dat iedereen om hem heen dood gaat. 'Ik weet het,' fluister ik zachtjes en bijt op mijn lip. 'Iedereen gaat dood,' fluister ik zacht. Ik schrik op als hij ineens wild beweegt en een dekentje uit zijn rugzak haalt. ik voel het dekentje over me heen en glimlach. 'Nogmaals bedankt.' Ik pak de stof vast en trek die lekker hoog op, zodat ik het warm had. Toch trok de koud van de grond in mijn kleren. Ik kijk zwijgend naar de lucht boven me. Ik was niet moe. Ineens zie ik Alicia naar ons toelopen. Ze gaat tussen ons inliggen met haar pop tegen zich aan geklemd. Ik glimlach vaag naar haar en kijk dan weer naar boven. Het leven had me mooie dingen aangeboden, ik had ze alleen zelf verpest... Ik bijt hard op mijn lip als ik aan alles terug denk. Een brok ontstaat in mijn keel. Ik knijp mijn ogen dicht, vechtend tegen tranen. Waarom huil ik hier zo vaak? Ik was het bittere meisje, zonder gevoelens... Zo hoorde ik te zijn!


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Lewis Ellsmor ~ Grizzly
    "Ach, ik was je nog wat verontschuldigd toch? Eigenlijk moet ik jou bedanken." klonk het luchtig.
    Ik draaide mijn hoofd in haar richtig en keek haar met opgetrokken wenkbrauwen aan. "O ja? Waarvoor dan?"
    Ik snapte het niet meer. Ik had toch niets gedaan? Ik kon niet speciaals. Ik leek haar enkel ten laste te zijn.
    Een klein windvlaagje speelde met Yofry's rode haren, die net leken als een laaiend vuur. Zou het haar echte haarkleur zijn?
    Ik zakte wat meer onderuit en keek haar aan. Ik had al lang besloten om haar in vertrouwen te nemen, maar nu nog meer dan anders. Ze was... anders. Je zou echt niet van haar denken dat ze met al veel mannen naar bed geweest was. Ze leek zo preuts.

    Max Owens ~ Lynx
    "Dat is niet waar," fluisterde ze zacht. "Jij hebt Alicia."
    Ik zag hoe ze naar de hemel staarde en lachte sarcastisch. "Ik ben niet eens in staat tot haar een normale kindertijd te geven."
    "Ik weet het," fluisterde ze zacht. "Iedereen gaat dood."
    Ik kreunde wat, terwijl ik het deken tevoorschijn toverde. Dat was niet wat ik bedoelde.
    Alicia kwam naar ons toe gelopen en wurmde ze zich tussen ons in. Mijn rugzak schoof ik onder haar hoofdje in, zodat ze zacht lag. Haar rugzak met harde speelgoedjes gebruikte ik als kussen. Het was niet zacht, maar het moest maar dienst doen als kussen.
    Ik sloeg mijn arm over haar heen en trok haar dichter tegen me aan, zodat ze het warmer kreeg. Ik wierp nog een blik op Aria. Ze zag eruit alsof ze het moeilijk had. Ik stak mijn arm naar haar uit en keek haar aan. "Het is niet erg om te huilen, weet je," zei ik met een schorre stem. "Soms moet het er gewoon eens uitkomen."


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    Aria Maya Angels || Wolf

    Ik kijk Max aan als hij sarcastisch lacht. 'EN dat is niet jouw fout,' fluister ik zacht. 'Jij bent zelf nog maar een tiener of jong volwassenen. Je moeder zou dat moeten doen, maar dat doet ze niet. Jij doet je best en daar gaat het om.' Ik zie hoe hij met Alica wisselt van rugzak. Ik ga recht opzitten en pak een paar kleren. ik verfrommel ze tot een hoop en gooi dan mijn rugzak naar Max. Ik leg mijn hoofd zelf op de hoop en kijk naar de lucht weer. 'Ik hoef niet te huilen,' reageer ik zacht en kijk opzij. 'Ik wil neit huilen, dat heb ik al drie jaar niet gedaan,' mompel ik en sla mijn armen over elkaar. Ik bijt op mijn lip. Ik snuif even en sluit mijn ogen. 'Slaaplekker,' mompel ik en kijk hem aan. Ik bijt hard op mijn lip en kijk dan weer naar de lucht. Alicia ligt lekker dicht tegen hem aan en eigenlijk lijkt me dat ook best aangenaam. Lekker met armen om me heen. Ik kijk naar de uitgestoken arm van Max. Vragend kijk ik hem aan.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Max Owens ~ Lynx
    "Ik hoef niet te huilen." Aria keek me zijdelings aan. "Ik wil niet huilen, dat heb ik al drie jaar niet gedaan."
    Ik zuchtte en liet mijn arm zakken toen ze er een vragende blik op wierp. "Soms... Soms kan je niet anders."
    Ik wilde niet zwak overkomen, of zo. Maar soms was ik gevoelige en dat gaf ik toe. Ik kon ook hard zijn, maar niet tegen Aria.
    "Slaap lekker," mompelde ze nog eens.
    Ik propte haar rugzak onder mijn hoofd, waarvoor ik haar nog een dankbare blik toewierp en sloot mijn ogen. Alicia bewoog heen en weer.
    "Lig stil," mompelde ik zachtjes. Ze schoof wat op zij, tegen Aria aan en niet veel later trok ze aan mijn kussen - Aria's rugzak. Met een harde klap belandde mijn hoofd op de grond en ik keek haar geïrriteerd aan.
    "Sorry," mompelde ze kleintjes. "Maar anders heeft Aria koud. Zo kan ik jullie allebei verwarmen."
    Ik glimlachte en wreef over haar bolletje. Ze was zo lief, klein en naïef. Mijn enige lichtpuntje op deze wereld. In werkelijkheid verwarmde ik en Aria haar, in plaats van zij ons.

    [ bericht aangepast op 27 jan 2013 - 22:03 ]


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    Yfory Seren ~ Dingo

    'O ja? Waarvoor dan?' vroeg Lewis verbaast.
    Ik keek hem aan.
    'Nou, je kwam voor me op. Samen met Jake, naturlijk, maar we mochten elkaar eerst niet. Plus, jij hebt ervoor gezorgd dat ik het verleden achter me kan laten' zei ik eerlijk.
    Hij zakte onderuit en keek me aan. Er ging volgens mij veel om in zijn hoofd. Er verscheen een kleine glimlach rond mijn lippen.
    'Vertel je gedachten maar. Eerlijk' zei ik met een kleine grinnik.
    Ik merkte het gelijk als iemand iets dacht waarover diegene zich iets afvroeg. Kwam er toch nog iets positiefs uit de prostitutie.

    [ bericht aangepast op 27 jan 2013 - 22:03 ]


    I will keep watch.

    Lewis Ellsmor - Grizzly

    "Ehm, graag gedaan?" zei ik uiteindelijk maar.
    "Waar denk je aan? En eerlijk."
    Ik bleef een tijdje stil. 'Waarom? Vroeg ik uiteindelijk. Ik was geen gevoelsmens, laat staan iemand om over gedachten te praten. En om eerlijk te zijn hand ik ook geen zin om het te vertellen.


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    Yfory Seren ~ Dingo

    Ik haalde mijn schouders op.
    'Ik zie dat je ergens aan denkt, en ik wilde graag weten waarover' zei ik luchtig.
    Ik moest zeggen, deze sfeer was prettig relaxed. Niet constante spanning, zoals ik had met Vince, Rick, Olivier en Jaimes. Die dude's spoorden niet. Soms ontvoerden ze zelfs meisjes, maar dat was eigenlijk wel beter. Hadden ze tenminste geen gebroken hart. Het ergste was nog, dat ze te lui waren voor condooms. Ik huiverde bij die gedachte. Altijd die morning-afterpil, en bij mij sloeg die pil aan. Maar bij sommigen niet... En dan hadden Vince en Jaimes altijd dat ijskoude hart en dan doodden ze deze meisjes. Ik keek weer naar Lewis. Ik moest mijn verleden achter me laten, meer niet.
    'Ik merk het als mensen zich over dingen afvragen, of zich niet op hun gemak voelen. Ik kan geen gedachten lezen ofzo, maar mijn zintugen zijn vrij gevoelig' zei ik.


    I will keep watch.

    Aria Maya Angels || Wolf

    Ik glimlach evrn. 'Ik weet het Max, soms ka het niet andere, maar nu wil ik niet huilen.' Ik glimlacj waterig. Ik slut toch mijn ogen en grinnik als ik de lig stil van Max hoor. Ineens voel ik een klein lichaampje tegen de mijne. Ik open mijn ogen en kijk met een glimlach naat Alicia. Ineens trekt ze mijn rugzak onder Max zijn hoofd vandaan. Bezorgd kijk ik Max aan,
    Maar als ik Alicia haar verklaring hoor, moet ik glimlachen en ik kijk haar dankbaar aan. Ook ik kruip dichter naar Max toe. Ik voel zijn warmte een beetje vanaf hier. Ik voel de koud en ril even. Ik sla mijn armen om Alicia heen om haar warm te houden. 'Als he het koud hebt, moet je het zeggen,' fluister ik tegrn haar. Waarsxhijnlijk had ik het het koudste van de 3. Ik open mijn ogn en kijk naar Max. 'Hoe kan het dat jongens altijd warmer zijn dan meisjes,' fluister ik naar hem en kijk hem vragend aan.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Lewis Ellsmor - Grizzly
    'Gelukkig dat je geen gedacht kan lezen,' lachtte ik, haar vraag ontwijkend. 'Maak je maar geen zorgen, wat was niet vies of zo.'
    Ik zag ook hoe haar gezicht betrok terwijl ze aan het denken was.
    'Ok, let's make a deal. Ik vertel wat ik aan het denken was, als jij hetzelfde doet. Eerijk.'
    Ik had al zo'n flauw vermoedden over wie het zou kunnen gaan, maar ik liet niets merken. Ik kon haar gedachten niet beheersen. Zo lang ze maar eerlijk was, daar ging het mij om.

    Max Owens - Lynx
    Ik lachtte zachtjes, alsof ik al mijn zorgen vergeten was. 'Special boy power.'
    Het duurde even voordat er een belletje begon te rinkelen. 'Ey, hoe weet je dat ik warmer ben. Ik kan jou niet eens voelen.'
    Ik voelde enkel Alicia, die het zich languit tussen ons in gemakkelijk had gemaakt en ons met een zelfvoldane glimlach aankeek. Ik moest de neiging weerstaan om haar te gaan kietelen, wat het was al ver over haar bedtijd.


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    Yfory Seren ~ Dingo

    Tja, wat noem je vies he. Was het het waard om hem te vertellen...? Zou hij zich dan zorgen maken? Ik zuchtte.
    'Goed. Maar jij kwam met de deal, dus jij begint' zei ik toegevend.
    De wind werd sterker. Het werd ook wat kouder, maar we hadden allebei warme jassen aan, dus dat hielp enorm. Hoopte ik.

    [ bericht aangepast op 27 jan 2013 - 22:59 ]


    I will keep watch.

    Lewis Ellsmor - Grizzly

    Ik stak persterig mijn tong uit, terwijl ik met mij vingern naar haar wees.
    'Jij hebt er ook geen zin in, he.' Mijn gezicht werd weer normaal getrokken, terwijl ik een leugen probeerde te bedenken. Maar ik had het beloofd dus ik moest eerlijk zijn. 'Ik dacht gewoon dat... Nou ja. Dat je mooi was en hoe anders je bent dan de rest. Ik beschouw je niet als een... Hoer, zoals jij dat noemt. Je bent aardig, lief...'
    Ik zuchtte. Nu dacht ze waarschijnlijk dat ik raar was.


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    Aria Maya Angels || Wolf

    Ik lah ook even rn kijk hem aan. Ik haal mij achouders op. 'Ik voel je wel niet, maar ik weet dat het zo is. Je rilt niet, je lijkt het niet koud te hebben en vroeger diende mijn vader ook altijd als kachel.' En Jaimes en nog andere exen van me. Ik schud die gedachte weg en kijk naar Alicia die tevreden glimlacht. Ja zou ik ook doen als ik haar was. Ik kijk naar Max en sluit mijn ogen weer. Het dekentje klem ik stevig om me heen. Ik bijt op mijn lip en luister naar de geluiden. Ik kijk naar Alicia en trek haar nog dichter tegen me aan. Ik lach om haar gezcnt en kietel even in haar zij, maar vlug stop ik en trek de deken weer goed.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Max Owens - Lynx

    'Nou, ik heb mijn moeder nooit als airco gebruikt hoor,' grinnikte ik. Maar mijn gezicht betrok al snel weer.
    Ik bleef een tijdje naar Aria en Alicia staren, maar ik voelde al dat ik aan het wegzakken was in een diepe slaap. Ik was ook zo ontzettend moe.
    Ik hoopte maar dat ik niet zou snurken, maar dat gebeurde normaal niet als ik niet op mijn rug lag. Langzaam zakte ik weg.


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov