• We must survive.




    Honderden jaren geleden konden mensen al veranderen in dieren. De leider kon merken of er weer iemand was veranderd en de leider zocht diegene dan op. Als je ervoor koos om met de roedelleider mee te gaan, kon je niet meer terug. Anders werd je gedood door of iemand uit de roedel, de roedelleider, of door de magie die in je voort leeft. Je gaat sowieso dood door de magie als je niet meegaat, je moet alle opdrachten doen om te blijven leven, als je de opdrachten overleeft. Je mocht in die tijd alleen blijven leven, als shape-shifter, als je een paar opdrachten overleefden. De eerste dag dat je in een dier bent verandert word je onderzocht. Je mag geen ziektes hebben, of zwakke botten. Als de roeddeleider denkt dat je de opdrachten overleeft, moet je een eed opzeggen samen met de roeddeleider. Degene waarvan de roeddeleider denkt dat diegene het niet overleeft, met die persoon zegt hij geen eed op. De eerste opdracht is je eerste nacht als dier overleven, je word dan door iemand getest op je snelheid, je tactiek en je sterkte. De tweede opdracht is een tocht van tweehonderd kilometer in een nacht overleven. De derde opdracht is je eerste jacht overleven. Je moet laten zien dat je goed kan jagen. De vierde opdracht is de eerste winter overleven, in de winter is het super koud en er is weinig prooi om op te jagen. Er zijn nog meer opdrachten, maar die worden pas gegeven als je de eerste vier opdrachten hebt overleefd. 's Nachts moet je in dier-vorm zijn, maar overdag mocht je mens zijn. Bij de opdrachten moest je natuurlijk wel in dier-vorm zijn. Als het voorbij is mag je weer als mens door leven, maar de meeste mensen zijn zo gehecht aan elkaar geworden dat ze in diervorm blijven en een roedel vormen. Dat is nu ook zo.


    Alle shape-shifters wonen bij elkaar in een roedel en alle dieren zijn roofdieren. Ze moeten de eerste keer veranderen door een heftige emotie. Denk maar aan Twilight. Maar nu kun je alle emoties gebruiken. In dier-vorm kun je praten, maar de eerste keer dat je verandert kun je dat niet. Je moet de eerste keer dat je wilt praten je best doen, maar als je gewent bent te praten in dier-vorm gaat het praten makkelijker. Je kunt het als je wilt ook iets naar de persoon, tegen wie je iets wil zeggen, denken. Maar dat is moeilijker dan praten. Je kunt je gedachten naar een persoon sturen, of meerdere. Maar je moet wel je best doen, want anders kan iedereen het horen. Je kunt in een dier veranderen met je kleren aan, maar dat is moeilijk. Je kunt dan ook weer terug veranderen met je kleren aan, als je het eenmaal onder de knie hebt is het makkelijk.



    Meisjes 6/6 VOL :

    - Aria Maya Angels - Coockies - Wolf
    - Melony “Mel” Christabella Garcia - Glucio - Zwarte Panter
    - Ruby Mary Evans - Flitwick - Vos
    - Yfory Seren - Vegangirl - Dingo
    - Amy Moon Duinhoven - Hiddenrose - Bunzing
    - Louize Moonsroot - annickemiek - Jachtluipaard


    Jongens: 4/6

    - Jeffrey Tristan Winter - Eluveitie - Jachtluipaard
    - Max Owens - Morrowind - Lynx
    - Lewis Ellsmor - Morrowind - Grizzly beer
    - Jake Dimitri Robusto - Naturawolf - Jaguar
    - Kane Lewis Daniels - MindBreaker - Wolf
    -

    Roederlleider: Ramon Trevegg Smith - Naturawolf - Leeuw




    Invul-ding-lijst:

    Naam:
    Dieren:
    Leeftijd:
    Innerlijk:
    Uiterlijk:
    Extra:

    Regels:

    - Er geldt een minimum van 7 regels.
    - 16+ is toegestaan, maar houdt het uiteraard netjes
    - Probeer minstens 1 post per week te schrijven
    - Reservering vervalt na 4 dagen
    - Powerplay is niet toegestaan
    - Geen perfecte personages, die bestaan niet
    - Let op spelling en interpunctie
    - Naamsveranderingen doorgeven
    - Als je even niet kan schrijven moet je dat even melden met de reden waarom je even niet kunt schrijven.
    - Geen ruzie.
    - Ik maak als enigste de topics aan.


    TOPIC 1

    TOPIC 3 *Kheb per ongeluk topic 2 bij topic 3 neer gezet.:$*

    [ bericht aangepast op 31 jan 2013 - 16:43 ]


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    Lewis Ellsmor - Grizzly
    "Je bent niet de enige die paranoia is. Ik begin waanbeelden te zien." Ik gaapte uitgebreid en rekte me breed uit.
    "Wil je... Uitleg over die spullen?" Haar eens zo zachte stem klonk hees en haar ogen stonden paniekerig. "Een eerlijk antwoord aub."
    Ik wreef zachtjes met mijn vinger onder mijn neus, omdat hij jeukte en haalde onverschillig mijn schouders op. "Je hoeft je niet te verantwoorden voor je verleden, als je dat niet wil."
    Er was iets mis, dat kon ik zien aan de manier waarop ze bewoog en hoe onrustig ze opeens was geworden. Yfory was een van de mensen die ik durfde aanraken zonder bang te hebben dat ik elk moment een klap tegen mijn knikker kon verwachten. Voorzichtig pakte ik haar hand beet, terwijl ik er zacht met mijn vinger over wreef. "Wat is er mis?" Mijn stem klonk geruststellend. "Als er iets gebeurd, ik ben bij je. Ik bescherm je wel."
    Al betwijfelde ik het feit dat ze er veel aan zou hebben, aangezien ik zelf gewond was.

    [ bericht aangepast op 28 jan 2013 - 18:50 ]


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    Yfory Seren ~ Dingo

    Lewis pakte mijn hand vast en wreef erover. Hij probeerde me gerust te stellen, maar zonder succes. Ik slikte.
    'Ik wil me ook niet verantwoorden, maar...'
    Ik zuchtte. Het was net alsof ik Slender of Amnesia speelde. Het monster was er, maar waar en wanneer hij zou opduiken, geen idee. Mijn hart klopte als een bezetene.
    'Wil je niet weten wat er in die grijze zakjes zat?' vroeg ik zacht.
    Man, die zou ik wel kunnen gebruiken nu. Ik sloot mijn ogen en probeerde mezelf te kalmeren, voordat ik zou gaan hyperventileren. Het hyperventileren kon ik wel onder druk houden, maar de spanning niet. Mijn hart bleef snel kloppen.
    'Ik... Weet je nog wat ik deed voordat Jaimes kwam? Ik voelde hem gewoon, die angstaanjagende aanwezigheid. Nu... Nu voel ik dat weer. Maar dan bij... Vince'
    Bij zijn naam trokken er rillingen over mijn lichaam. Ik beet op mijn lip. Ik was bang. Ik kon me niets anders herinneren dat me zo veel angst had bezorgd.


    I will keep watch.

    Lewis Ellsmor - Grizzly
    "Om eerlijk te zijn kan het me geen reet schelen wat in die zakjes zat, Yf." Ik liet haar hand los, omdat het toch niet leek te helpen en zuchtte zachtjes. Wat moest ik doen? Ik was hier niet goed in.
    Haar ademhaling werd sneller, dus ik trok haar zachtjes mee het bos in, terug richting de open plek. Mijn ogen schoten van haar, naar de plek en ongeveer tussen het meertje en de open plek in stopten we.
    "Ik... Weet je nog wat ik deed voordat Jaimes kwam? Ik voelde hem gewoon, die angstaanjagende aanwezigheid. Nu... Nu voel ik dat weer. Maar dan bij... Vince." Ze trilde helemaal en ik vond maar geen manier om haar stil te krijgen.
    "Yf, je zei zelf al dat je paranoia werd. Je hebt gewoon slaap nodig en die dude zal echt niet komen. Hij heeft hier niets te zoeken en als hij een geweer durft te trekken zal Ramon er ook wel voor zorgen dat hij weg gaat. Zo niet, doe ik het wel. Een wonde meer of minder zal het verschil wel niet maken."


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    Yfory Seren ~ Dingo

    Ik knikte. Ik hunkerde nu naar drugs, echt niet normaal. Ik kalmeerde licht. Ik probeerde te glimlachen.
    'Een wond erbij maakt wel uit, maar bedankt' zei ik zacht.
    Slaap was niet wat ik nodig had, nee, allesbehalve. Toen zag ik hem. In het bos, niet te ver maar ook niet te dichtbij. Vince.
    Ik verstijfde. Ik knipperde, maar hij was er nog. Zijn knalwitte tanden glommen in het maanlicht toen hij grijnsde. Hij wenkte me en hij liep verder het bos in.
    Dit was werkelijkheid. Fuck my life. Waarom, for god's sake. Ik wist gewoon dat lewis hem gezien had.
    'Als je iets zag, niet erachteraan gaan. Alsjeblieft'


    I will keep watch.

    Lewis Ellsmor - Grizzly
    Yfory verstijfde nog feller dan anders. Haar blik gleed trillend tussen de bomen door en haar alle kleur trok weg uit haar gezicht. Ik draaide me in dezelfde richting. Iets bewoog, maar ik kon niet duidelijk zien wat. Het had iets reflecterend en toen het mij zag, verdween het.
    "Als je iets zag, niet erachteraan gaan. Alsjeblieft," hakkelde ze huiverend.
    Ik pakte haar met haar stevig met haar beide schouders beet, zodat ze niet meer kon trillen. "Ik ben niet bang van zo'n gast. Hoe bad ass hij er ook uit mag zien, niemand kan tarten tegen mijn vader. Van hem heb ik geen bang, dus van die gast ook niet."
    Ik haatte mensen die dachten dat ze alles konden maken. Ze hadden iets demonisch, alsof al het menselijke uit hun was gezogen en ze gebrainwasht waren door een seriemoordenaar.
    "Kom, we gaan terug." Ik sleurde haar achter me aan naar de open plek.


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    Jake Dimitri Robusto - Jaguar

    Met een ruk kom ik overeind en val. Als ik op de grond kom slaak ik een kreet van pijn. Verbaasd kijk ik omhoog. Dan komen alle herinneringen terug. Ik zucht. Ik weet dat ik niet weg kan blijven. En trouwens, het zou ook niet eerlijk zijn tegenover Lewis en Yfory als ik weg blijf. Met een zucht sta ik op en begin richting de open plek te rennen. Uiteindelijk kom ik daar aan en ik loop meteen naar Yfory en Lewis die in mens-vorm zijn. Ik zie meteen dat er iets aan de hand is. Waarom gebeuren er altijd dingen als ik er niet bij ben? Ik por met mijn neus in de buik van Yfory om aan te geven dat ik wil weten wat er aan de hand is. Bij Lewis doe ik dat niet, omdat ik ruik dat hij een wond heeft. Afwachtend kijk ik haar aan.

    [ bericht aangepast op 28 jan 2013 - 20:03 ]


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    Yfory Seren ~ Dingo

    Zijn vader werkte tenminste niet bij de hoeren. Ik zuchtte en probeerde weer kalm te worden, maar de gedachte dat Vince hier rondliep, liet me huiveren. We kwamen aan bij de open plek en ik voelde een por. Ik keek op. Jake. Glimlachend keek ik hem aan en ik hurkte.
    'Jake! We begonnen ons al zorgen te maken' zei ik opgelucht.
    Ik hoorde voetstappen en ik draaide me verschrikt om. Gotver... Maar een paar eekhoorns, meer niet. Alsof Vince me zou vermoorden... Nee, erger nog: hij zou me straffen. Ik kende alle straffen, en ze waren niet leuk.
    De por was waarschijnlijk bedoeld als een "wat is er". Ik keek naar Lewis. Wat kon ik zeggen? Ik wendde me weer tot Jake.
    'Ik heb met hulp van Lewis de spullen van Jaimes weggegooit' zei ik zacht.
    'En ik werd een beetje paranoïde' vervolgde ik.
    Meer kon en wilde ik niet zeggen. Ik bedoel, als ik al moeite had om het te vertellen aan Lewis, hoe zou dat dan gaan met Jake en Ramon?


    I will keep watch.

    Lewis Ellsmor - Grizzly
    "Jake! We begonnen ons al zorgen te maken!"
    Ik had hem eerst nog niet eens horen aankopen op zijn kattenpoten. Ik voelde me al een stuk opgeluchter met het zien van zijn gezicht.
    "Waar was je nou, man?" vroeg ik, half lachend maar nog steeds met een bezorgde ondertoon.
    Yfory keek me aan. "Ik heb met hulp van Lewis de spullen van Jaimes weg gegooid. En ik werd een beetje paranoïde."
    Ik keek trots naar Jake. "Ze heeft het fantastisch gedaan!"


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    Yfory Seren ~ Dingo

    Ik bloosde een beetje. Ik keek de plek rond. Aria, de jongen en zijn zusje waren aan het slapen, en voor de rest... Niemand. Een gevoel van onbehagen bekroop me. Wat als Vince ze had neergeschoten en had begraven?! Nee, dat kon niet. Ramon kon veranderen in een fucking leeuw, no worries. Lewis kon veranderen in een grizzly beer en Jake in een jaguar. En dan heb je mij weer, een zielige, miezerige dingo. Great, just great.
    'Waar is iedereen?' vroeg ik me hardop af.
    Ik probeerde de drang te weerstaan om niet om me heen te kijken like a fucking ninja, maar ik wist wel dat Vince dichtbij was. Maar hij had tenminste wél hersens, en hij zou dus niet naar me toe komen met een jaguar bij me. Ik liep naar ongeveer midden-zijkant van de plek en ging daar zitten. Dit was sowieso comfortabeler om op te slapen dan op zo'n bankje in het park.


    I will keep watch.

    [Ik wacht op Jake c: ]


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    { Oké :3 ik eigenlijk ook, maar... Ik MOET nu even wat schrijven, dit stukje kwam net in me op :s Sorry Naturawolf!!! }

    Yfory Seren ~ Dingo

    Mijn mond voelde droog aan. Ookal was ik bang, ik moest drinken. Anders was ik al dood voordat de opdrachten begonnen. Ik stond op en ik liep naar Lewis.
    'Ik moet even drinken. Ik kom zo weer terug' zei ik en zonder een antwoord af te wachten, liep ik het bos in, naar het meertje.
    Ik stroopte mijn mouwen op, maakte een kommetje van mijn handen, schepte het vol met water en dronk gulzig. Het water was goed zuiver. Jammergenoeg had ik het vervuild met spullen van Jaimes, maar tot nu toe smaakte het nog oké. Ik herhaalde het ritueel om te drinken. Ik wilde net opstaan, toen ik geritsel hoorde. Op mijn hoede keek ik om me heen. Vast en zeker weer de eekhoorns. Plotseling voelde ik een lichte aanraking op mijn blote arm. Ik verstijfde. Ik zat nog, dus ik kon niet wegrennen.
    'Ontspan' zei de stem van Vince in mijn oor.
    Zijn zwarte handen streelden mijn beide armen. Ik probeerde te ontspannen, maar het lukte voor geen meter.
    'Wat...?' begon ik, maar Vince kapte me af.
    'Sst. Zeg niets. Ik weet dat je het wel wilt' fluisterde hij in mijn oor.
    Hij liet me los, maar ik wist wat hij wilde.
    'Laat. me. met. rust' zei ik zacht.
    Waarom zei ik het zacht?! Vince kwam voor me zitten, en hij legde een hand op mijn knie. Angstig bleef ik er naar kijken.
    'Waarom zou ik? Je bracht veel geld op' zei Vince onverschillig.
    Ik beet op mijn lip en ik wendde mijn blik af. Vince grijnsde. Voordat ik het wist, stak hij zijn handen onder mijn shirt.
    'Blijf met je gore poten van mij af...!' siste ik nijdig.
    Vince stopte en keek me met een big smile aan.
    'Alleen als jij morgen weer hier bent, alleen' zei hij wreed.
    Ik slikte. Ik wist wat hij wilde. Plotseling voelde ik een aanwezigheid... Een bekende aanwezigheid. Shit. Ik knikte snel en haastig. Vince grijnsde en hij trok zijn handen weer terug.
    'Tot morgen, Yfo' zei hij grijnzend.
    Hij stond op en liep kalm weg. Haastig sjorde ik met mijn kleding, zodat het eruit zag alsof niets gebeurd was. Ik beet op mijn lip en gooide een beetje water in mijn gezicht. Het ergste was nog, dat ik het niet erg vond dat Vince wat van me wilde. Gotver... Ik voelde me hier niet comfortabel bij. Hopelijk had niemand het gezien.

    { Ik weet niet of dit stukje te ver gaat, anders zeg je het maar en dan pas ik het aan ^^ }


    I will keep watch.

    [Whahaha, geeft niet. En het gaat niet te ver, hoor.]


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    Jake Dimitri Robusto - Jaguar

    "Jake! We begonnen ons al zorgen te maken!" Zegt Yfory. Ik grijns.
    "Waar was je nou, man?" Vraagt Lewis half lachend, maar met een bezorgde ondertoon in zijn stem.
    "Ik heb met hulp van Lewis de spullen van Jaimes weg gegooid. En ik werd een beetje paranoïde." Lewis kijkt trots naar Yfory.
    "Ze heeft het fantastisch gedaan!" Zegt hij. Ik grinnik en knik. Yfory loopt weg. Bezorgd kijk ik haar naar, maar ik ga haar niet achterna. Als ze uit het zicht is kijk ik naar Lewis.
    "Zo, jij en Yfory hè." Zeg ik wenkbrauwwiebelend. Ik denk zelf dat Lewis Yfory leuk vindt. Eigenlijk best gek als je bedenkt dat ze elkaar eerst niet mochten.


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    Lewis Ellsmor - Grizzly
    Ik keek Yfory na toen ze wegliep. Het leek me beter als ik haar alleen zou laten, we waren toch in de buurt als er iets zou gebeuren. Een gevoel van onbehagen nam bezit van mijn lichaam toen Jake me een heel tijdje aan bleef kijken.
    "Zo, jij een Yfory hè?" Bij de twee namen wiebelde hij met zijn wenkbrauwen.
    Die woorden kwamen als een donderslag bij klaarlichte hemel aan. Mijn mond ging een centimeter open en ik keek hem levenloos aan. Ik en Yfory... Was het zo duidelijk?
    Snel herstelde ik me weer en gaf ik hem speels een duw. "Ja ja..."


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    Jake Dimitri Robusto - Jaguar

    Zijn mond gaat een centimeter open en hij kijkt me levenloos aan. Ik en Yfory... Snel herstelt hij zich en hij geeft me een speelse duw.
    "Ja ja..." Zegt hij. Ik grinnik.
    "Rustig maar, zo duidelijk is het niet. Ik ga gewoon meer met jullie om dan met anderen. En daarom zie ik het sneller." Ik geef hem een speels duwtje met mijn snuit.
    "En, wanneer ga je haar vertellen dat je haar leuk vind?"


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki