• We must survive.




    Honderden jaren geleden konden mensen al veranderen in dieren. De leider kon merken of er weer iemand was veranderd en de leider zocht diegene dan op. Als je ervoor koos om met de roedelleider mee te gaan, kon je niet meer terug. Anders werd je gedood door of iemand uit de roedel, de roedelleider, of door de magie die in je voort leeft. Je gaat sowieso dood door de magie als je niet meegaat, je moet alle opdrachten doen om te blijven leven, als je de opdrachten overleeft. Je mocht in die tijd alleen blijven leven, als shape-shifter, als je een paar opdrachten overleefden. De eerste dag dat je in een dier bent verandert word je onderzocht. Je mag geen ziektes hebben, of zwakke botten. Als de roeddeleider denkt dat je de opdrachten overleeft, moet je een eed opzeggen samen met de roeddeleider. Degene waarvan de roeddeleider denkt dat diegene het niet overleeft, met die persoon zegt hij geen eed op. De eerste opdracht is je eerste nacht als dier overleven, je word dan door iemand getest op je snelheid, je tactiek en je sterkte. De tweede opdracht is een tocht van tweehonderd kilometer in een nacht overleven. De derde opdracht is je eerste jacht overleven. Je moet laten zien dat je goed kan jagen. De vierde opdracht is de eerste winter overleven, in de winter is het super koud en er is weinig prooi om op te jagen. Er zijn nog meer opdrachten, maar die worden pas gegeven als je de eerste vier opdrachten hebt overleefd. 's Nachts moet je in dier-vorm zijn, maar overdag mocht je mens zijn. Bij de opdrachten moest je natuurlijk wel in dier-vorm zijn. Als het voorbij is mag je weer als mens door leven, maar de meeste mensen zijn zo gehecht aan elkaar geworden dat ze in diervorm blijven en een roedel vormen. Dat is nu ook zo.


    Alle shape-shifters wonen bij elkaar in een roedel en alle dieren zijn roofdieren. Ze moeten de eerste keer veranderen door een heftige emotie. Denk maar aan Twilight. Maar nu kun je alle emoties gebruiken. In dier-vorm kun je praten, maar de eerste keer dat je verandert kun je dat niet. Je moet de eerste keer dat je wilt praten je best doen, maar als je gewent bent te praten in dier-vorm gaat het praten makkelijker. Je kunt het als je wilt ook iets naar de persoon, tegen wie je iets wil zeggen, denken. Maar dat is moeilijker dan praten. Je kunt je gedachten naar een persoon sturen, of meerdere. Maar je moet wel je best doen, want anders kan iedereen het horen. Je kunt in een dier veranderen met je kleren aan, maar dat is moeilijk. Je kunt dan ook weer terug veranderen met je kleren aan, als je het eenmaal onder de knie hebt is het makkelijk.



    Meisjes 6/6 VOL :

    - Aria Maya Angels - Coockies - Wolf
    - Melony “Mel” Christabella Garcia - Glucio - Zwarte Panter
    - Ruby Mary Evans - Flitwick - Vos
    - Yfory Seren - Vegangirl - Dingo
    - Amy Moon Duinhoven - Hiddenrose - Bunzing
    - Louize Moonsroot - annickemiek - Jachtluipaard


    Jongens: 4/6

    - Jeffrey Tristan Winter - Eluveitie - Jachtluipaard
    - Max Owens - Morrowind - Lynx
    - Lewis Ellsmor - Morrowind - Grizzly beer
    - Jake Dimitri Robusto - Naturawolf - Jaguar
    - Kane Lewis Daniels - MindBreaker - Wolf
    -

    Roederlleider: Ramon Trevegg Smith - Naturawolf - Leeuw




    Invul-ding-lijst:

    Naam:
    Dieren:
    Leeftijd:
    Innerlijk:
    Uiterlijk:
    Extra:

    Regels:

    - Er geldt een minimum van 7 regels.
    - 16+ is toegestaan, maar houdt het uiteraard netjes
    - Probeer minstens 1 post per week te schrijven
    - Reservering vervalt na 4 dagen
    - Powerplay is niet toegestaan
    - Geen perfecte personages, die bestaan niet
    - Let op spelling en interpunctie
    - Naamsveranderingen doorgeven
    - Als je even niet kan schrijven moet je dat even melden met de reden waarom je even niet kunt schrijven.
    - Geen ruzie.
    - Ik maak als enigste de topics aan.


    TOPIC 1

    TOPIC 3 *Kheb per ongeluk topic 2 bij topic 3 neer gezet.:$*

    [ bericht aangepast op 31 jan 2013 - 16:43 ]


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    Yfory Seren ~ Dingo

    Verbaast keek ik hem aan. Maar mijn verbaasde blik veranderde al snel in eev verlegen blik. Ik sloeg mijn ogen neer en ik glimlachte flauwtjes.
    'Dankje' zei ik zacht.
    Volgens mij bloosde ik een heel klein beetje, maar I couldn't care less.
    'Nu moet ik he?' mompelde ik voor me uit.
    Ik keek Lewis aan. Nu had ik natuurlijk ook andere gedachten, en ik besloot deze ook te vertellen. Hij had het ook gedaan.
    'Ik zat niet te denken aan Jaimes, maar aan zijn vrienden. Zij waren 10 keer zo erg, geloof het of niet. Ze konden zonder pardon meisjes aansporen om hun vriendinnen neer te schieten'
    Ik slikte een brok in mijn keel weg.
    'Maar toen herinnerde ik me dat we hadden afgesproken om het verleden achter ons te laten, en toen... Toen dacht ik na over jou. Dat we ergens op elkaar lijken en dat je naast een lichtelijk sarcasme en arrogantie je lief, knap en betrouwbaar bent' vervolgde ik eerlijk.
    Verleden achter je laten was moeilijk, maar met Lewis was het zoveel... Verleidelijker om het te proberen.


    I will keep watch.

    Lewis Ellsmor - Grizzly

    'O... Bedankt.' Nu was zij niet de enige meer met schaamrode wangetjes. 'Die vrienden van Jaimes zullen wel niet komen en als ze dat al doen zijn ze toch te achterlijk om te gaan graven. Dus maak je maar geen zorgen.'
    Ik was slecht in troosten, maar ik hoopte dat ze nog een beetje troost zou vinden voor we terug zouden gaan en ik mijn masker waarschijnlijk weer zou opzetten.


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    Morrowind schreef:
    Max Owens - Lynx

    'Nou, ik heb mijn moeder nooit als airco gebruikt hoor,' grinnikte ik. Maar mijn gezicht betrok al snel weer.
    Ik bleef een tijdje naar Aria en Alicia staren, maar ik voelde al dat ik aan het wegzakken was in een diepe slaap. Ik was ook zo ontzettend moe.
    Ik hoopte maar dat ik niet zou snurken, maar dat gebeurde normaal niet als ik niet op mijn rug lag. Langzaam zakte ik weg.


    Aria Maya Angels || Wolf

    Ik lah ook even, maar zijn gezicht al dnel betrekken. Hij blift me een tidje aanstaren. Ik bijt op mijn lip en kijk em aan. Ik glimlach als hij in slaapvalt. Ne zoals Alicia naast me. Ik kruip nog dichter naar ze toe en bijt op mijn lip. 'Dank je Max. Voor alles,' fluister ik zacht en kijk naar zijn gezicjt. Zij ogen zijn gesloten en hij ziet er vredig en absoluut schattig uit. Ik sluit ook mijn ogen en val met een kleine glimalcj op mijn gezicht in slaap. Ja ik had eindelijk iets moois gekregen. Een geweldigr vriendshap met Max. Ik zucht eventjes, voordat ik echt wegzak in dromenland met Alicia dicht tegen me aan.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [Ghehe, dit moet ik ff zeggen. We zijn aan het eind van de tweede topic en we zijn nog steeds niet bij de eerste opdracht.xD]


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    Naturawolf schreef:
    [Ghehe, dit moet ik ff zeggen. We zijn aan het eind van de tweede topic en we zijn nog steeds niet bij de eerste opdracht.xD]


    [Idd :'D]


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    { Hihi! Extra lange RPG, jeujhhhhh!!!!!! Wooooo!!!!}

    Yfory Seren~ Dingo

    Ik beet op mijn lip.
    'Zijn vrienden zijn 10 keer zo erg en 10 keer zo slim. Ik kan het niet helpen dat ik stress...' zei ik peinzend.
    Ik keek hem aan.
    'Mag ik een deal met je maken?' vroeg ik nadenkend.
    We moesten het verleden vergeten en onszelf zijn, maar dat kon moeilijk als je je anders voordeed.
    'Als we teruggaan, zijn we onszelf. Geen uitzondering. Als jij dat doet, jezelf zijn bij anderen, dan gooi ik alles wat ik van Jaimes heb in het meertje. Ik heb namelijk nog wat' zei ik en ik klopte op mijn jaszakken.
    Het was wel wat. Wat sieraden, geld, zelfs drugs, ookal gebruikte ik ze zelf niet. En natuurlijk een doosje morning-afterpillen en een ketting van hem. Ik keek Lewis vragend aan.
    'Deal or no deal?'

    [ bericht aangepast op 28 jan 2013 - 17:05 ]


    I will keep watch.

    [annickemiek, ik kom naar je toe.]

    Ramon Trevegg Smith - Leeuw

    Met een zucht sta ik op. De zon komt al bijna op en dan begint de eerste opdracht. Oké, een opdracht kun je het niet noemen, je moet gewoon je eerste nacht als dier overleven, slapend. Ik verander in een wolf en stuur Trevegg - die in dier-vorm is - het bericht dat ik Louize ga zoeken. Hij knikt. Met grote sprongen begin ik weg te rennen. Na een tijdje zie ik Louize al staan.
    'Heey.' Zeg ik zachtjes.
    'Ren alsjeblieft niet weg. Het was niet mijn bedoeling om je weg te jagen. En al helemaal niet om die jongen dood te laten gaan.' Ik kijk naar haar, hopend dat ze niet wegrent.


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    Lewis Ellsmor - Grizzly
    "Mag ik een deal met je maken?" Ik had nog niet geantwoord tot ze verder ging. "Als we teruggaan, zijn we onszelf. Geen uitzondering. Als jij dat doet, jezelf zijn bij anderen, dan gooi ik alles wat ik van Jaimes heb in het meertje. Ik heb namelijk nog wat."
    Ik moest de neiging weerstaan om te zeggen: keep it. "Hoe bedoel je? Ik ben mezelf al. Ik ben sarcastisch en arrogant, maar vriendelijk tegen mensen die mag."
    "Deal or no deal?" Yfory keek me vragend aan. Grijnzende tufte ik op mijn hand, terwijl ik hem naar haar uitstak. "Deal."

    [Wat moet ik met Max doen? Laten slapen of wakker worden?]


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    [Ik moet eigenlijk leren, maakt niet uit wat je doet (: ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [Hmm, je mag hem laten slapen. Maar ik denk dat hij erbij wil zijn als Ramon aankondigt dat ze op me moeten stemmen of Ramon moet blijven of niet.xD]


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    [Dan kan iemand het hem wel vertellen :'D Zeg maar als je klaar bent, dan zullen we verder gaan (: ]


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    [Oké.xD]


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    Yfory Seren ~ Dingo

    Ik glimlachte en tufte op mijn hand. Ik schudde de zijne.
    'Om nog even op je vraag in te gaan, ik merk wel dat je hier anders bent dan bij anderen...' zei ik zacht.
    Ik trok mijn hand voorzichtig terug. Best wel goor dat we zo iets afspraken, maar goorder dan hoerenwerk toch niet? Ik stond op en ging op mijn knieën zitten aan de oever van het meer. Als hij wilde zien wat ik nog had van Jaimes, dan so be it. De sieraden vlogen moeiteloos door de lucht en belandden in het water. Ik had er minder moeite mee dan met de armband, wat me enigszins verbaasde. De wind werd harder, het water rimpelde in het meer. Ik haalde kogels uit mijn zakken. Ik wist niet eens dat ik die had. Ik gooide ze in het water. Die mochten zeker niet meer boven water komen, zowel letterlijk als figuurlijk. Ik kwam aan bij de grijskleurige zakjes. Alleen ik wist de inhoud ervan: Drugs. Ik had ze nooit genomen... Bewust. Ik nam de drugs voordat ik seks had, zodat mijn verstand 100% op nul stond. Ik snoof. Dat was zeker toen het geval. De drugs belandden in het water. Ik voelde nog een ding in mijn jaszakken. Ik haalde het doosje morning-after pillen uit mijn jaszak. Ik streek met mijn vingers over de naam. Ik slikte. Ik kon het niet laten en ik opende het doosje. Er zaten nog twee pillen in. Zouden die niet nog een keer van pas komen? Ik zuchtte. Nee, het moest weg. Ik haalde de pillen uit het doosje en gooide het in het meertje. Het doosje maakte ik tot een kleine prop en die ging de andere spullen achterna: Het water in.
    "Yfory"
    Ik keek verschrikt om me heen. Al mijn spullen van Jaimes had ik weggegooid, maar de herinneringen kwamen boven. Ik kreeg kippenvel van de stem die ik in gedachten had. Ik keek rond. Ik trilde zacht. Ik stond langzaam op en liep behoedzaam achteruit. De stem... Diegene had me vaker gepakt dan Jaimes. Diegene had me voorgesteld aan drugs. Diegene had ervoor gezorgd dat ik in therapie moest bij de schoolpsychologe, omdat ik aan seks verslaafd was, net zoals drugs. Alleen de drugs nam ik niet meer. Ik huiverde bij de herinneringen.
    "Yfory"
    Ik werd gek. Ik liep naar Lewis toe en liet me op de grond zakken.
    'Zeg eerlijk: Zijn we hier alleen?' vroeg ik trillend.
    De stem bracht alles terug. Misschien was het de wind. Hopelijk was het de wind. Tranen prikten achter mijn ogen.
    Vince.

    [ bericht aangepast op 28 jan 2013 - 18:02 ]


    I will keep watch.

    Lewis Ellsmor - Grizzly
    "Om nog even op je vraag in te gaan, ik merk wel dat je hier anders bent dan bij anderen..." zei ze zacht. Ik veegde mijn hand zachtjes af aan mijn broek en ging niet op haar vraag in. Dat wist ik zelf ook wel, maar ik wilde het gewoon niet toegeven.
    Stilletjes ging ik achter haar staan, met mijn blik op alle dingen die ze in het water gooide gefocust. Sieraden, kogels, zakjes met poeder. Ik fronste mijn wenkbrauwen. Zakjes met poeder. Het was vast niet die dat witte spul wat op zuurtjes zat, of suiker. Het leek me niet iets wat zo iemand als Yfory of Jaimes mee zou sleuren.
    Haar hand verdween weer in haar zak en ze haalde een klein doosje te voorschijn. Morning-after pil. Die kon je toch alleen maar van de dokter krijgen? Ik wist niet dat ze die verkochten in doosjes? Misschien had ze het wel van Jaimes gekregen, die het van een of andere sekspillenmaffia had. Ik schudde verdwaasd mijn hoofd en kneep mezelf zachtjes in mijn arm om mijn dwaze gedachten.
    Ik wist niet juist waarom, maar ze opende het doosje. Twee pillen blonken nog in het zilverkleurige pakje. Ze gooide beide dingen apart het meertje in. Al snapte ik ook niet waarom. Misschien hechte ze er emotionele waarde aan.
    Als een verschrokken hert keek ze om zich heen, om recht te staan en daarna langzaam naar achter te lopen. Ze draaide zich naar me toe en zakte in elkaar op de grond. "Zeg eerlijk: zijn we hier alleen?"
    Even schoot er een beeld voorbij mijn ogen. Zo'n beeld dat je enkel zag in slechte horrorfilms, waar een persoon - in mijn fantasie ik - gemeen begon te lachen en nee zei en hoe daarna alles in chaos opging. Ik kon zelfs Yfory al horen gillen.
    Ik had echt een slaap te kort, er begonnen zich al horrorfilms in mijn gedachten af te spelen.
    Zachtjes bukte ik voor haar neer. "Ik ben er vrijwel zeker van dat we alleen zijn, maar als het je op je gemak laat voelen gaan we terug."

    [ bericht aangepast op 28 jan 2013 - 18:18 ]


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    Yfory Seren ~ Dingo

    Ik knikte op zijn voorstel. Schichtig keek ik om me heen. Ik zuchtte.
    'Ik word paranoïde' zei ik zacht.
    "Yfory..."
    Ik keek weer om me heen. Waren dit nou mijn gedachten... Of de werkelijkheid? Vince kennende zou genieten van hoe ik nu zou reageren, en het zo lang mogelijk proberen te rekken. Ik beet op mijn lip.
    Plotseling realiseerde ik me iets: Lewis had dus al die tijd achter me gestaan. Hij had waarschijnlijk alles gezien. Ik slikte. Ik vond het erger dan ik gedacht had, vooral met de drugs.
    'Wil je... Uitleg over die spullen?' vroeg ik hees.
    Ik keek hem aan.
    'Een eerlijk antwoord aub' vervolgde ik.
    Ik kon zelfs de aanrakingen nog terughalen. Tranen schoten in mijn ogen. Ik was een fucking emotioneel wrak. Verwoed veegde ik ze weg. Vince was of mijn gedachten, of hier... En als hij hier zou zijn, zou hij genieten van mijn pijn... En hongerig naar me zijn. Verleden afsluiten of niet, ik was bang.

    [ bericht aangepast op 28 jan 2013 - 18:43 ]


    I will keep watch.