• We must survive.




    Honderden jaren geleden konden mensen al veranderen in dieren. De leider kon merken of er weer iemand was veranderd en de leider zocht diegene dan op. Als je ervoor koos om met de roedelleider mee te gaan, kon je niet meer terug. Anders werd je gedood door of iemand uit de roedel, de roedelleider, of door de magie die in je voort leeft. Je gaat sowieso dood door de magie als je niet meegaat, je moet alle opdrachten doen om te blijven leven, als je de opdrachten overleeft. Je mocht in die tijd alleen blijven leven, als shape-shifter, als je een paar opdrachten overleefden. De eerste dag dat je in een dier bent verandert word je onderzocht. Je mag geen ziektes hebben, of zwakke botten. Als de roeddeleider denkt dat je de opdrachten overleeft, moet je een eed opzeggen samen met de roeddeleider. Degene waarvan de roeddeleider denkt dat diegene het niet overleeft, met die persoon zegt hij geen eed op. De eerste opdracht is je eerste nacht als dier overleven, je word dan door iemand getest op je snelheid, je tactiek en je sterkte. De tweede opdracht is een tocht van tweehonderd kilometer in een nacht overleven. De derde opdracht is je eerste jacht overleven. Je moet laten zien dat je goed kan jagen. De vierde opdracht is de eerste winter overleven, in de winter is het super koud en er is weinig prooi om op te jagen. Er zijn nog meer opdrachten, maar die worden pas gegeven als je de eerste vier opdrachten hebt overleefd. 's Nachts moet je in dier-vorm zijn, maar overdag mocht je mens zijn. Bij de opdrachten moest je natuurlijk wel in dier-vorm zijn. Als het voorbij is mag je weer als mens door leven, maar de meeste mensen zijn zo gehecht aan elkaar geworden dat ze in diervorm blijven en een roedel vormen. Dat is nu ook zo.


    Alle shape-shifters wonen bij elkaar in een roedel en alle dieren zijn roofdieren. Ze moeten de eerste keer veranderen door een heftige emotie. Denk maar aan Twilight. Maar nu kun je alle emoties gebruiken. In dier-vorm kun je praten, maar de eerste keer dat je verandert kun je dat niet. Je moet de eerste keer dat je wilt praten je best doen, maar als je gewent bent te praten in dier-vorm gaat het praten makkelijker. Je kunt het als je wilt ook iets naar de persoon, tegen wie je iets wil zeggen, denken. Maar dat is moeilijker dan praten. Je kunt je gedachten naar een persoon sturen, of meerdere. Maar je moet wel je best doen, want anders kan iedereen het horen. Je kunt in een dier veranderen met je kleren aan, maar dat is moeilijk. Je kunt dan ook weer terug veranderen met je kleren aan, als je het eenmaal onder de knie hebt is het makkelijk.



    Meisjes 6/6 VOL :

    - Aria Maya Angels - Coockies - Wolf
    - Melony “Mel” Christabella Garcia - Glucio - Zwarte Panter
    - Ruby Mary Evans - Flitwick - Vos
    - Yfory Seren - Vegangirl - Dingo
    - Amy Moon Duinhoven - Hiddenrose - Bunzing
    - Louize Moonsroot - annickemiek - Jachtluipaard


    Jongens: 4/6

    - Jeffrey Tristan Winter - Eluveitie - Jachtluipaard
    - Max Owens - Morrowind - Lynx
    - Lewis Ellsmor - Morrowind - Grizzly beer
    - Jake Dimitri Robusto - Naturawolf - Jaguar
    - Kane Lewis Daniels - MindBreaker - Wolf
    -

    Roederlleider: Ramon Trevegg Smith - Naturawolf - Leeuw




    Invul-ding-lijst:

    Naam:
    Dieren:
    Leeftijd:
    Innerlijk:
    Uiterlijk:
    Extra:

    Regels:

    - Er geldt een minimum van 7 regels.
    - 16+ is toegestaan, maar houdt het uiteraard netjes
    - Probeer minstens 1 post per week te schrijven
    - Reservering vervalt na 4 dagen
    - Powerplay is niet toegestaan
    - Geen perfecte personages, die bestaan niet
    - Let op spelling en interpunctie
    - Naamsveranderingen doorgeven
    - Als je even niet kan schrijven moet je dat even melden met de reden waarom je even niet kunt schrijven.
    - Geen ruzie.
    - Ik maak als enigste de topics aan.


    TOPIC 1

    TOPIC 3 *Kheb per ongeluk topic 2 bij topic 3 neer gezet.:$*

    [ bericht aangepast op 31 jan 2013 - 16:43 ]


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    {sorry dat ik weg was. wat is er allemaal gebeurd?}


    welkome to my garden of fantasy

    [Niet zoveel. We zijn nog niet met de opdrachten gekomen. Ik ben trouwens bij jou. Ik heb iets tegen je gezegd, het staat op blz. 16]

    [ bericht aangepast op 29 jan 2013 - 19:57 ]


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    {okee, dankje}


    welkome to my garden of fantasy

    Louize Moonsroot - Jachtluipaard
    ‘’Ren alsjeblieft niet weg. Het was niet mijn bedoeling om je weg te jagen. En al helemaal niet om die jongen dood te laten gaan.’’ Ik kijk hem met grote ogen aan. Ik doe mijn mond open om iets te zeggen maar er komt geen woord uit mijn keel. Dat besef ik me opeens weer dat ik in mijn hemdje sta. Ik word rood en sla mijn armen om me heen. ‘’maar…’’ ik kijk hem hopend aan. Ik was eigenlijk best wel moe. En verward. Eigenlijk zou ik er een nachtje over willen slapen. Een nachtje of twee, drie. Misschien vier. ‘’en nu?’’


    welkome to my garden of fantasy

    Yfory Seren ~ Dingo

    Ik glimlach en weer de spetters van het water een beetje af met mijn handen. Jake had dus niets gezien. Ik keek schuin naar Lewis. Het leek wel alsof ik met de minuut hem leuker begon te vinden, and you know what? Ik vond het niet erg. Ik kwam overeind. Mijn benen begonnen te slapen dankzij de kleermakerszit. Ik leunde tegen een boom aan. Ik keek weer schuin naar Lewis. Er was iets, dat kon ik zien. Hij zag er weer uit qua gesichtsuitdrukking als toen ik hem ontmoet had. Ik draaide me om, zodat ik hem in de ogen kon kijken. Ik wees naar hem met mijn wijsvinger.
    'We hadden een deal. Geen masker, meneer de Grizzlybeer' zei ik met een kleine glimlach.
    Ongelofelijk hoe snel ik Vince vergeten was, maar mijn gedachtes waren nu een grote wirwar. Shit happens, move on.

    [ bericht aangepast op 30 jan 2013 - 7:18 ]


    I will keep watch.

    Lewis Ellsmor - Grizzly

    'Geen maskers, meneer de Grizzlybeer.' Yfory stond elegant tegen een boom geleund en wees met haar wijsvinger naar me zoals een moeder die haar kind ergens op wees.
    Ik lachtte nerveus en ging voor haar staan. 'Sorry, ik kan het gewoon niet helpen. Het gebeurd gewoon.'
    Ik keek haar in haar prachtige ogen.


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    [Ik denk dat ik Aria wakker laat worden haaha (: ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [Ok, doe maar (: ]


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    Aria Maya Angels || Wolf

    Na een tijdje word ik wakker. Mijn spieren voelen koud en stijf aan. Ik draai me op mijn rug en kijk naast me. Tot mijn verbazing is Alicia weg, waardoor ik helemaal tegen Max aan lig. Vlug neem ik afstand van zijn warme lichaam en kijk om me heen of ik Alicia zit. Die zit gewoon aan de andere kant van Max met haar pop een beetje te spelen en om zich heen te kijken. Ik glimlach naar haar en kijk naar de nog altijd slapende Max. Voorzichtig ga ik recht op zitten en rek me uit. Mijn muts en haren doe ik weer goed om vervolgens ook mijn kleding recht te trekken. De slaap had geholpen en wat rust in mijn hersens gebracht. ik bijt op mijn lip en kijk even om me heen. Ik blijf wel lekker zo zitten. Lekker warm met een dekentje over mijn benen.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Yfory Seren ~ Dingo

    Lewis lachtte nerveus en hij ging voor me staan.
    'Sorry, ik kan het gewoon niet helpen. Het gebeurd gewoon' zei hij.
    Hij keek me aan. Ik verdronk een tijdje in zijn ogen, totdat ik verlegen naar beneden keek en een klein flauw lachje ontstond.
    'Snap ik' zei ik zacht.
    Ik slikte en keek hem weer aan. Zo te zien had hij niets gezien... En hij hoefde ook niets te weten. Hij was leuk... En anders dan dat ik gewend was. Tja, ik vond hem leuk, om eerlijk toe te geven. Alleen... Ik was bang om hem pijn te doen. Niet lichamelijk. Ik bedoel, mijn verleden zou IK kunnen vergeten... Maar de vrienden van Jaimes niet. Alsnog... Dat, of liefde?


    I will keep watch.

    Max Owens - Lynx
    Ik murmelde wat voor me uit en hing vaag tussen slapen en wakker zijn in. Iemand naast me bewoog. Ik wist niet waarom, maar ik stak mijn arm uit en zwaaide er een beetje mee in de lucht. "Stil," mompelde ik.
    Na een tijdje te blijven liggen was ik het beu, ik kon toch niet meer in slaap vallen. Met een kreun hees ik me recht en rekte ik me uitgebreid uit. "Jij," mompelde ik tegen Aria. Ik lachte breed. "Jij mag blij zijn dat ik geen ochtendhumeur heb."
    Ze zat recht tegen de boom met het deken om haar heen. Haar lange haren lagen in de war. Het maakte haar 'net uit bed'- look helemaal af.

    Lewis Ellsmor - Grizzly
    "Snap ik." Yfory keek naar beneden. Er zat haar nog steeds iets dwars.
    Ik zuchtte en duwde haar kin met mijn wijsvinger omhoog. "Ik zie dat er iets is. Vertel het nu maar gewoon," zei ik zacht en vriendelijk. Anders dan normaal.


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    Yfory Seren ~ Dingo

    Ik zuchtte.
    'Er is niets...' begon ik.
    Ik kreunde pijnlijk en gooide mijn hoofd een beetje naar achteren.
    'Sorry, macht der gewoonte' bekende ik.
    Liegen zou natuurlijk ook niet werken. Maar... Ik wist wat er gebeurde als je erover sprak en ze het te weten kwamen. Als Vince het te weten zou komen... Ik dacht dat ik dan wel een pistool tegen mijn voorhoofd aan kon verwachten.
    'Ik wil en kan er niet over praten, Lewis. Het spijt me, echt waar' verontschuldigde ik me.
    Ik vond het niet leuk om dit te zeggen. Misschien begreep hij de hint wel dat ik er niet over kon praten. Ik bedoel, hij zou dat wel doorkrijgen, toch?
    'Echt Lewis... Als ik iets zeg, dan... Dan kan er heel veel op het spel staan' zei ik zacht.


    I will keep watch.

    Aria Maya Angels || Wolf

    Ik kijk hem met een grinnik aan. Hij beweegt wat en murmelt dingen, die ik niet kan verstaan. Ik lach om zijn stil, maar probeer zo stil mogelijk te blijven zitten. Dan zit hij ineens recht op. Ik lach luid en kijk hem aan. 'Ik mag blij zijn, volgens mij mag jij blij zijn dat jij geen ochtendhumeur hebt, omdat je mij anders ook chagrijnig maakt en dat wil je niet,' grijns ik en steek mijn tong uit. Ik zie hem naar me kijken en probeer snel mijn haren te fatsoeneren. Als het me niet lukt trek ik maar de muts over mijn hoofd. 'Echt mannen... Die kunnen nooit tassen pakken voor vrouwen,' mopper ik en kijk voor me uit. 'Mijn vader heeft alles gegeven, behalve een borstel. Hij heeft er zelfs mascara in gepropt,' zeur ik, maar lach dan. 'Ach ik ben niet de enige met warrig haar.' Ik lach en kijk naar Max. Niet dat zijn haar in de war zaat, maar daar ging verandering in komen. Ik wrijf met mijn hand door zijn haar. 'Zo,' lach ik en grijns breed.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Lewis Ellsmor - Grizzly
    "Er is niets." Yfory kreunde zachtjes - wat ik eigenlijk wel geil vond, al was het eerder een pijnlijke kreun - en gooide haar hoofd naar achteren. "Sorry, macht der gewoonte. Ik wil en kan er niet over praten, Lewis. Het spijt me, echt waar. Echt Lewis... Als ik iets zeg, dan... Dan kan er heel veel op het spel staan."
    Ik gromde. "Als zijn vriendjes je lastig vallen, zeg het dan toch gewoon."
    Ik kon er niet tegen als mensen iets voor me probeerden te verzwijgen en al zeker niet als het over zoiets als Yfory's probleem ging. Mijn hand balde zich tot een vuist en mijn mond vertrok tot een streep. Dat ze haar toch gewoon eens met rust zouden laten, godverdomme.

    Max Owens - Lynx
    "Pfft," zei ik, terwijl tot onder mijn kin trok. "Ik heb geen bang van jou of je ochtendhumeurtje."
    Mijn blik bleef op haar en haar warrige haren hangen, die ze snel fatsoeneerde. Het lukte echter niet, dus moest de muts maar als help dienen. "Echt mannen... Die kunnen nooit tassen pakken voor vrouwen. Mijn vader heeft alles gegeven, behalve een borstel. Hij heeft er zelfs mascara in gepropt."
    Ik schudde lachend mijn hoofd. Nou, daar had ze een punt. Ik had ook geen kam voor een van ons tweetje meegenomen.
    "Ach ik ben niet de enige met warrig haar." Haar onheilspellende lag betekende niet goeds. Met een pruillipje deinsde ik naar achteren, maar haar hand zat al in mijn haar. "Zo," lachte ze breed.
    "Mijn haar zit altijd goed," zei ik met een air van hier tot in Tokio. "Warrig of niet."


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    Yfory Seren ~ Dingo

    'Als zijn vriendjes je lastig vallen, zeg het dan toch gewoon' zei Lewis.
    Hij balde zijn handen tot vuisten. Ik vroeg me af of hij dat deed door mijn niet-eerlijkheid of het feit dat hij dacht dat zijn vermoedens klopten.
    Ik zuchtte pijnlijk.
    'Dat kan ik nou juist niet' zei ik.
    'We mogen dan wel kunnen veranderen in dieren, maar een pistool is dan nog steeds gevaarlijk'
    Een pistool, drugs, persoonlijke ontmoetingen... Waarom moest ik nou weer daar tussen kiezen? Het was allemaal iets waardoor ik de neiging kreeg om te kotsen.


    I will keep watch.