• We must survive.




    Honderden jaren geleden konden mensen al veranderen in dieren. De leider kon merken of er weer iemand was veranderd en de leider zocht diegene dan op. Als je ervoor koos om met de roedelleider mee te gaan, kon je niet meer terug. Anders werd je gedood door of iemand uit de roedel, de roedelleider, of door de magie die in je voort leeft. Je gaat sowieso dood door de magie als je niet meegaat, je moet alle opdrachten doen om te blijven leven, als je de opdrachten overleeft. Je mocht in die tijd alleen blijven leven, als shape-shifter, als je een paar opdrachten overleefden. De eerste dag dat je in een dier bent verandert word je onderzocht. Je mag geen ziektes hebben, of zwakke botten. Als de roeddeleider denkt dat je de opdrachten overleeft, moet je een eed opzeggen samen met de roeddeleider. Degene waarvan de roeddeleider denkt dat diegene het niet overleeft, met die persoon zegt hij geen eed op. De eerste opdracht is je eerste nacht als dier overleven, je word dan door iemand getest op je snelheid, je tactiek en je sterkte. De tweede opdracht is een tocht van tweehonderd kilometer in een nacht overleven. De derde opdracht is je eerste jacht overleven. Je moet laten zien dat je goed kan jagen. De vierde opdracht is de eerste winter overleven, in de winter is het super koud en er is weinig prooi om op te jagen. Er zijn nog meer opdrachten, maar die worden pas gegeven als je de eerste vier opdrachten hebt overleefd. 's Nachts moet je in dier-vorm zijn, maar overdag mocht je mens zijn. Bij de opdrachten moest je natuurlijk wel in dier-vorm zijn. Als het voorbij is mag je weer als mens door leven, maar de meeste mensen zijn zo gehecht aan elkaar geworden dat ze in diervorm blijven en een roedel vormen. Dat is nu ook zo.


    Alle shape-shifters wonen bij elkaar in een roedel en alle dieren zijn roofdieren. Ze moeten de eerste keer veranderen door een heftige emotie. Denk maar aan Twilight. Maar nu kun je alle emoties gebruiken. In dier-vorm kun je praten, maar de eerste keer dat je verandert kun je dat niet. Je moet de eerste keer dat je wilt praten je best doen, maar als je gewent bent te praten in dier-vorm gaat het praten makkelijker. Je kunt het als je wilt ook iets naar de persoon, tegen wie je iets wil zeggen, denken. Maar dat is moeilijker dan praten. Je kunt je gedachten naar een persoon sturen, of meerdere. Maar je moet wel je best doen, want anders kan iedereen het horen. Je kunt in een dier veranderen met je kleren aan, maar dat is moeilijk. Je kunt dan ook weer terug veranderen met je kleren aan, als je het eenmaal onder de knie hebt is het makkelijk.



    Meisjes 6/6 VOL :

    - Aria Maya Angels - Coockies - Wolf
    - Melony “Mel” Christabella Garcia - Glucio - Zwarte Panter
    - Ruby Mary Evans - Flitwick - Vos
    - Yfory Seren - Vegangirl - Dingo
    - Amy Moon Duinhoven - Hiddenrose - Bunzing
    - Louize Moonsroot - annickemiek - Jachtluipaard


    Jongens: 4/6

    - Jeffrey Tristan Winter - Eluveitie - Jachtluipaard
    - Max Owens - Morrowind - Lynx
    - Lewis Ellsmor - Morrowind - Grizzly beer
    - Jake Dimitri Robusto - Naturawolf - Jaguar
    - Kane Lewis Daniels - MindBreaker - Wolf
    -

    Roederlleider: Ramon Trevegg Smith - Naturawolf - Leeuw




    Invul-ding-lijst:

    Naam:
    Dieren:
    Leeftijd:
    Innerlijk:
    Uiterlijk:
    Extra:

    Regels:

    - Er geldt een minimum van 7 regels.
    - 16+ is toegestaan, maar houdt het uiteraard netjes
    - Probeer minstens 1 post per week te schrijven
    - Reservering vervalt na 4 dagen
    - Powerplay is niet toegestaan
    - Geen perfecte personages, die bestaan niet
    - Let op spelling en interpunctie
    - Naamsveranderingen doorgeven
    - Als je even niet kan schrijven moet je dat even melden met de reden waarom je even niet kunt schrijven.
    - Geen ruzie.
    - Ik maak als enigste de topics aan.


    TOPIC 1

    TOPIC 3 *Kheb per ongeluk topic 2 bij topic 3 neer gezet.:$*

    [ bericht aangepast op 31 jan 2013 - 16:43 ]


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    Lewis Ellsmor - Grizzly

    "Rustig maar, zo duidelijk is het niet. Ik ga gewoon meer met jullie om dan met anderen. En daarom zie ik het sneller." Hij porde met zijn zachte neus in mijn arm. "En, wanneer ga je haar vertellen dat je haar leuk vind?"
    "Ik ga wat?" Ik hield me even stil om na te denken. "Ik ken haar nog niet een dag. En ze heeft andere dingen aan haar hoofd..."
    Ik zuchtte. Ik hoopte maar dat hij niet nog door ging vragen. Ik was geen gevoelens man en ik liet op me afkomen wat zou komen, dus ik zou nog wel zien.


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    Jake Dimitri Robusto - Jaguar

    "Ik ga wat?" Hij houdt zich even stil om na te denken. "Ik ken haar nog niet een dag. En ze heeft andere dingen aan haar hoofd..." Hij zucht.
    "Weet je, ik ga er niet verder op. Maar ik weet zeker dat ze jou ook leuk vind." Zeg ik tegen hem. Dan kijk ik om me heen. Ramon moet snel terug komen, ik wil de opdrachten zo snel mogelijk gedaan hebben.


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    Lewis Ellsmor - Grizzly
    "Weet je, ik ga er niet verder op. Maar ik weet zeker dat ze jou ook leuk vind." Hij keek om zich heen.
    Ik knikte dankbaar, maar vanbinnen maakte mijn hart een sprongetje. Ik hoopte maar dat hij gelijk had, ook al was ik niet van plan nu iets te proberen.
    "Ze blijft wel lang weg voor te gaan drinken." Ik keek Jake aan en wandelde al een stukje naar het meertje.


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    Jake Dimitri Robusto - Jaguar

    Hij knikt dankbaar.
    "Ze blijft wel lang weg voor te gaan drinken." Hij kijkt me aan en wandelt al een stukje verder. Ik loop achter hem aan en ga dan naast hem lopen.
    "Inderdaad." Zeg ik met een bezorgde ondertoon in mijn stem.


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    Lewis Ellsmor - Grizzly
    Jake ging naast me lopen. "Inderdaad."
    Mijn passen gingen steeds sneller, tot ik haar aan het meertje zag zitten en ze wat water in haar gezicht pletste. Ik zuchtte. Ik voelde me zo stom, maar door haar reactie van daarnet dacht ik dat er iets gebeurd was.
    Ik leunde onverschillig tegen een boom. Ik had het haar beloofd, maar het lukte me niet. Het masker dat ik altijd droeg was weer verschenen. De onverschillige, stomme Lewis. Mijn hand trilde zachtjes, ik wist niet waarom ik het deed, het gebeurde gewoon.
    Ik kon mezelf niet zijn, omdat ik niet wist wie ik zelf echt was. Ik bedacht me nu pas dat ik al mijn hele leven niet was wie ik echt was. Ik paste me aan aan de personen waarbij ik was, dat was alles.


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    Yfory Seren ~ Dingo

    Ik hoopte dat niemand Vince en mij bezig had gezien. Ik huiverde. Die vieze gore klootzak was nog even terruggekomen ook, met de boodschap dat hij niet meer kon wachten. Hij stond naast me, over mijn armen strelend. Mijn verstand zei nee, maar mijn lichaam daaraantegen... Ik zuchtte.
    'Is er iets?' vroeg Vince.
    God, hoe kon ik dit ooit uitleggen aan Lewis? Degene die ons had gezien, was er nog steeds. Ik schudde mijn hoofd. Vince haalde een wenkbrauw op en keek me aan.
    'Yeah right. Yf-Yf, je bent niet goed in liegen'
    Mijn kleding zag er een beetje verfomfraaid uit. Ik probeerde het wat rechter te trekken. En toen voelde ik het weer: De aangename aanwezigheid. Allesbehalve Vince dus.
    'Vince, laat me los'
    Die woorden kwamen er sneller uit dan ik had gedacht. Vince keek me aan.
    'Eerst doe je mee, nu kap je me af. Wat is er?'
    'Jij hebt je lol gehad, Vince' bitste ik terug.
    Vince keek me kwaad aan en hij kneep hard in mijn onderarm.
    'Gaan we zo doen he?!' zei hij dreigend.
    Tranen sprongen in mijn ogen.
    'Alsjeblieft, ik wil alleen maar...'
    'Het gaat niet om wat jij wil, maar om wat IK wil'
    'Ga dan weg voor je eigen veiligheid' zei ik angstig.
    Hij keek langs me heen en kennelijk zag hij iets.
    'Vergeet onze afspraak niet' siste hij en hij liep weg.
    Tijd om te protesteren had ik niet, helaas. Ik sjorde boos wat aan mijn kleding en draaide me toen om. Naar wie had hij gekeken?

    [ bericht aangepast op 29 jan 2013 - 17:44 ]


    I will keep watch.

    { Ik heb het nog effe verbeterd toen ik jullie reacties zag... hopelijk sluit het een beetje aan ^^ }


    I will keep watch.

    Jake Dimitri Robusto - Jaguar

    Zijn passen gaan sneller en ik ren op mijn vier poten alvast vooruit. Yfory zit bij het meer water in haar gezicht te plenzen. Ik hoor Lewis zuchten. Ik kijk naar hem en zie dat hij onverschillig tegen een boom aanleunt. Zijn hand trilt zachtjes. Ik frons. Dat is raar. Ik wend mijn gezicht af en loop naar Yfory. Mijn snuit duw ik tegen haar wang. Voorzichtig steek ik een voet in het water. Snel trek ik hem weer terug. Het water is koud! Nou ja, dat is ook wel te verwachten. Het sneeuwt. Ik begin wat water uit het meer te drinken. Dan steek ik er weer een poot in. Een rilling schiet door mijn rug. Het is niet verschrikkelijk koud, maar wel koud. Dan komt er iets in me op. Zou het niet leuk zijn om als dier te zwemmen? Ik grijns en spring in het water. Het water komt omhoog en het komt tegen Yfory. Lewis staat te ver weg om geraakt te worden.
    "Sorry." Zeg ik tegen Yfory. Dan probeer ik te zwemmen. Het gaat nogal moeilijk. Maar uiteindelijk krijg ik de slag te pakken.


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    Lewis Ellsmor - grizzly
    Nonchalant aanschouwde ik wat er voor me gebeurde.
    Klein witte sneeuwvlokjes landden als kleine wolkjes in mijn haren. Yfory zat nog steeds bij het meertje en met een harde plons sprong Jake opeens het water in.
    Hij was serieus gestoord. Als hij nu een ijsbeer was geweest, zou ik het hem nog hebben kunnen na gegeven. Maar nu zwemmen, bij dit weer?
    Ik schudde lachend mijn hoofd. Mijn hand zakte af naar de rand van mijn jas, waar Yfory's tandafdrukken nog steeds in stonden. Als zij er niet geweest was, was ik waarschijnlijk dood geweest en dat allemaal door mijn eigen stomme fout.

    [ bericht aangepast op 29 jan 2013 - 18:27 ]


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    [Morrowind, Rebecca Morgan?xD]


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    { Trouwens, ik had ook nog een post geplaatst, alleen kweenie of ik het nog meer moet aanpassen ( had ik al gedaan )}


    I will keep watch.

    [Ja, kheb hem gezien. Voor mijn part hoef je hem niet aan te passen.]


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    (O, haha. Ik begin personage namen te verwisselen :'D)


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    [Ghehe, dat vermoedde ik al.xD]


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    Jake Dimitri Robusto - Jaguar

    Ik kom het water weer uit. Doordat ik net zwom heb ik het niet koud meer. Ik schud mijn vacht uit en doe voor de gein mijn tong uit mijn bek. Dat zie ik honden altijd doen en ik vind het er altijd zo grappig uitzien. Maar goed, ik ben een jaguar. Dus het zal er nu vast nog gekker uitzien.
    "Zullen we terug gaan naar de open plek?" Vraag ik aan Yfory en Lewis.


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki