• Iedereen heeft problemen, maar hoeveel zijn er zo erg dat je naar een inrichting moet? We weten allemaal dat een beroemdheid ook problemen heeft, maar hebben ze problemen die ze hun carrière kan kosten? Je merkt het misschien niet, maar bij sommigen word dit probleem steeds groter. Het word zo erg dat ze de inrichting wel in móeten, voordat het echt mis gaat.. Volg het leven van de beroemdheden in de inrichting, waar ze allemaal proberen van hun grote probleem af te komen..



    Beroemdheden:
    - Zayn Malik || Ernstige faalangst - Malino
    - Cristiano Ronaldo || Agressiestoornis - Malino
    - Cher Lloyd || Stemmen in haar hoofd - Brookie
    - Niall James Horan || Depressief en een eetprobleem - MissStoran
    - Doutzen Kroes || Eet en Slaapstoornis - Xerces
    - Jamie "JJ" Hamblett || Depressie - ChayChay
    - Nathan James Sykes || Bang voor kleine ruimtes en het donker - Nessje
    - Beau Peter Brooks || Faalangst en een alcoholprobleem - Nessje
    - Mackenzie Christine Foy || Angst voor scherpe dingen en de dood - MissStoran
    - Justin Drew Bieber || Schreeuwt dingen - Brookie

    Overig (Psycholoog, begeleider enz.):
    - Nevaja Aurelya Diania Hocking - Xerces
    - Alexia Rosie Romano - Malino

    Regels:
    - Minstens 4 regels!
    - 16+ mag
    - Geen ruzie OOC
    - OOC tussen haakjes [ ] - { } - ( )
    - Geen perfecte personen!
    - Alleen ik start de topics of ik geef toestemming aan iemand!
    - Het is geen sneltrein, zorg dat iedereen het kan volgen!
    - Maximaal 3 personages!
    - Have fun!

    Kamerindeling:

    1. Zayn Malik en Niall Horan
    2. Cristiano Ronaldo en Nathan Sykes
    3. Doutzen Kroes en Cher Lloyd
    4. JJ Hamblett en Beau Brooks
    5. Mackenzie Foy
    6. Justin Bieber


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [nawh en daar zit mackzz dan....... Malino wil jij anders Amy of Cathlynn spelen? want Little speelt Greg ook al.. en dan kan ik met haar ook rpgen]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [toen was 't ineens heel eng stil(baby)


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Cristiano Ronaldo

    Wanneer ik ook klaar was, betaal ik snel en loop dan met Zayn naar buiten. Ik zag aan hem dat hij ermee zat en frons even.
    'Zayn, ga alvast naar Starbucks. Moet nog even wat doen' zeg ik en hij knikt. Ik kijk hem na en loop dan naar Niall.
    'Jij, meekomen' sis ik en trek hem hard mee. Ik loop een steegje in en duw hem tegen de muur terwijl ik mijn arm tegen zijn nek hou.
    'Was niet heel slim wat je net deed hé?' sis ik...


    El Diablo.

    Niall Horan.
    Ik hoor vaag dat de deur open ga en ik hoor Cris tegen Zayn praten waardoor ik op kijk.
    Ik zie Zayn weglopen ridchting de Starbucks en Cris loopt richting mij. Ik slaak een kreetje als hij me hard mee trekt en me tegen de muur drukt.
    Ik voel zijn arm bij mijn nek en ik probeer rond te kijken waar ik was, fijn een steegje, ik had eerlijk gezegd dan ook niet echt iets anders verwacht. "was niet heel slim wat je net deed hé" sist hij tegen mij. Kippenvel verspreid zich overal en angstig kijk ik hem aan en schud nee. Ik kon hem beter neit al te boos maken .


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [Moet superJustin/Greg/Cher Niall komen redden? Kies maar, haha]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Cristiano Ronaldo

    Ik zie hem angstig kijken en ik grijns breed. 'Nu maar bedenken wat ik ga doen' zeg ik.
    'Stompen?' zeg ik, en stomp hem een keer keihard in zijn maag. 'Trappen?' zeg ik en trap hard tegen zijn benen, 'slaan?' zeg ik en sla hem hard in zijn gezicht, 'duwen?' zeg ik en duw zijn hoofd keihard tegen de muur. 'Maar ik denk dat alles het leukste is' grijns ik dreigend....


    El Diablo.

    Niall James Horan. [lol laat Greg hem straks vinden, ik ben even nieuwsgierig wat Denisse van plan is allemaal]
    "Nu maar bedenken wat ik ga doen" zegt hij grijnzend, mijn ademhaling versneld "stompen?" ik schud mijn hoofd en voel hard zijn vuist in mijn maag waardoor ik naar lucht hap terwijl ik hem pijnlijk aankijk. "trappen?" voor ik iets kan doen trapt hij zo hard tegen mijn benen dat ik op de grond zak van de pijn. "slaan?" hard sloeg hij in mijn gezicht en ik voelde bloed uit mijn neus sjijpelen. "duwen?" met harde kracht duwt hij mijn hoofd tegen de muur waardoor alles even zwart is, hij had er gewoon lol in, dacht ik bij mezelf toen hij grijnsde. "Maar ik denk dat alles het leukste is" ik schud mijn hoofd/ "stop , alsjeblieft" fluister ik terwijl ik mijn tranen de loop laat gaan.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Cher Lloyd

    'Kom, wij gaan de stad ook eens in' glimlachte ik naar Craig en ik nam hem mee naar buiten. 'En Mackenzie is echt een lief meisje. Justin had eerst ruzie met Niall, maar die twee zijn ook leuk als vrienden en Zay-' verder kon ik mijn zin niet afmaken. Ik zag dat Cristiano en Niall in een steegje stonden. Snel gebaarde ik naar Craig dat ie stil moest zijn en ik bleef tegen de muur aanstaan om het hoekje zodat ze ons niet konden zien.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Cristiano Ronaldo

    "stop , alsjeblieft" fluistert hij en ik grinnik even. 'Waarom zou ik, dit is toch leuk.' zeg ik.
    Ik kniel bij hem neer. 'je hebt het er zelf naar gemaakt niet' zeg ik en trap in zijn maag.
    'Geloof me Horan, aan het einde van dit.. Zou je willen dat je nooit geboren was' sis ik en stomp tegen zijn oog...


    El Diablo.

    Greg Horan

    Zuchtend liep ik de tattooshop uit. Ik zag Craig en Cher stil staan en liep er verbaasd naar toe. 'Wat is er aan de hand?' vroeg ik. Ik keek om het hoekje en stond stil. Niall. Pijn. Cristiano Ronaldo. Gelijk rende ik naar Niall toe, beukte Cristiano aan de kant en knielde bij Niall neer. 'Niall?' fluisterde ik. Van woede sprong ik op en balde mij handen tot vuisten. 'Niemand komt aan mijn kleine broertje' siste ik, waarna ik Cristiano vol op in zijn gezicht ramde.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    [Zo?]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Craig Monk
    Ik glimlach verliefd naar haar. Halverwege stopt ze haar zin en gebaarde dat ik stil moest zijn.
    Ik zag dat de eene gast Niall in elkaar sloeg.
    "Ik ga jou nu veilig brengen, ik regel het Cher kokm" ik dwong haar mee te lopen met me.
    Straks deden ze haar pijn dat kon ik echt niet aan. Ik zag zo al wel dat die gast een sterk iemand was en ik zou hem niet aankunnen.
    Ik zou eerst mensen van de tattoo shop ofzo halen en die Zayn.
    "Lieverd Kan Zayn me ermee helpen om hem te stoppen? ze leken namelijk goed bevriend" vraag ik haar

    Niall Horan.
    Ik zie dat hij lacht en hij trapt weer in mijn maag terwijl mijn tranen blijven stromen en ik het uitkermde van de pijn.
    "na dit alles zou je dat je niet geboren was" sis hij en trapt hard met zijn schoen recht in mijn oog.
    Ik schreeuwde het uit terwijl ik wanhopig door het oog probeer te kijken maar ik zag niets.
    Ik hoor iemand anders zijn stem. "Greg" snik ik hard. "Ga Greg ik verdien dit" snik ik.
    Straks werd hij het ziekenhuis ingeslagen, hij kon beter hulp gaan halen

    [ bericht aangepast op 3 feb 2013 - 17:01 ]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Dramaaaaa<3owja volgende week ga ik lekker 4 dagen los.... ik ga vrijdag carnavallen, zaterdag en zondag. maandag niet en ik ga dinsdag de stad in tot 11 uur want dan is carnaval weer voorbij=(]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Cristiano Ronaldo

    Ik grom even en veeg aan mijn lip. Mijn ogen worden groot als ik al het bloed op mijn hand zie.
    'Niemand komt aan mijn kleine broertje' sist hij en ik kijk hem kwaad aan. 'Ik maak je af' sis ik.
    Ik spring op en duw hem hard tegen de vloer. Ik sla met mijn vuist hard in zijn gezicht en stop niet.
    Nu ging hij het krijgen ook....


    El Diablo.

    Niall Horan
    Ik begin nog harder te huilen als ik zie dat hij Greg begint te slaan.
    Met mijn laatste krachten sta ik op en geef Ronaldo een knieetje.
    "Greg, ga hulp halen oke" fluister ik naar hem. Ik kon het nog wel even aan denk ik en als hij dan hulp haalde was het opgelost.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan