• Een van 's werelds meest beroemde bands, One Direction. Gillende fans lijken uit alle hoeken van de wereld naar hun concerten te komen.
    Nu One Direction in Londen werkt aan een nieuw album, maar voor het grootste deel ook allemaal naar hier verhuisd willen ze allemaal een pauze van het leven wat ze nu lijden. Maar wat gebeurt er als een aantal van de jongens trouwen? Anderen verliefd worden.. op elkaar? Ruzie krijgen? Een nieuwe baan vinden?
    Ze lijken elkaar blijven, maar gaan wel eigen weg. Tot de dag van vandaag, want ze komen terug om door te gaan waar ze gebleven waren en willen weer naar de top van de wereld. Hoe ver zullen ze gaan om hun doel te bereiken? Zal het ten koste gaan van hun familie? De liefde? En hoe zit het met de nieuwe vrienden die ze ontmoeten? Met de fans? Zullen ze nog steeds achter ze staan of is er teveel veranderd?



    Lijstje dat je in moet vullen :
    Rol:
    Naam:
    Leeftijd (De leeftijd van de jongens liggen rond de 24-29):
    Nationaliteit:
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Extra:


    Rollen:
    -Niall James Horan; nessje
    -Louis William Tomlinson; Zianourryx
    -Liam James Payne; Little
    -Harry Edward Styles; Sikowitz
    -Zayn Javadd Malik; Sikowitz


    De vriendinnen/vrouwen van de jongens
    ( Vergeet niet dat sommige jongens ook op elkaar verliefd worden)

    - Eirwen Morgana Awen CadwaladerSylvesti
    - Serena Melody Woods Amoria
    - Skyler Daffney Thompson Glucio
    - Rosalie Sarah Angels Coockies
    - Mackenzie Lou Arretez Curlies



    De andere mensen ( bijvoorbeeld de kinderen, familie, fans)


    Regels:
    -Géén one-liners. Probeer een stukje te schrijven dat ietsjes langer is. Er is geen minimum, maar one-liners zijn wel héél kort.
    -Maximaal twee personages per persoon
    -Geen perfecte personage's!
    -16+ mag, maar hou het wel netjes.
    -Ga niet teveel off-topic en als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes; ( ), { } of [ ].
    -Meld het even als je voor langere tijd niet kunt reageren.
    -Alleen Zianourryx en nessje maken de nieuwe topics.
    -Geen ruzie ( In de RPG mag het natuurlijk wel )
    - Het is geen sneltrein! Zorg dat iedereen het een beetje kan volgen!.



    Eerste krantenartikel;

    One Direction, wie kent ze niet? De vijf getalenteerde jongens die een paar jaar geleden miljoenen harten hebben gestolen. Ze verbraken record na record en de concerten waren ongelooflijk snel uitverkocht. Goed nieuws voor de fans van de band, want door verschillende mensen is bevestigd dat de band weer samen is en terug wilt keren naar de top. Ze starten vanaf waar ze gebleven zijn en zijn regelmatig in de studio om verder te werken aan het lang verwachtte album. Niall Horan, Harry Styles, Liam Payne, Zayn Malik en Louis Tomlinson konden het gewone leven blijkbaar niet aan. Ondanks dat hun wegen elkaar scheidde bleef het toch allemaal in One Direction. Wat denken jullie ervan? Is er teveel veranderd of gaat het toch lukken?

    Een van leerlingen die Louis Tomlinson les geeft zegt het volgende; 'De jongens kunnen niet zonder elkaar en het was niet meer dan logisch dat het zo gebeuren. Louis mistte ze echt verschrikkelijk en had het er altijd al over dat er wel een tijd zou komen, want ondanks hij het leuk vind om les te geven bleef One Direction zijn grote droom. Verschillende keren hebben we hem moeten opvrolijken. Sinds de jongens in het lokaal aankwamen was het weer als vroeger. Voor het eerst was er dan ook weer een echte glimlach op zijn gezicht. Het gaat ze lukken en zullen genoeg mensen achter ze staan.

    [ bericht aangepast op 4 feb 2013 - 22:22 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Rosalie Sarah Angels

    'Ja de hinden mogen naar binnen,' glimlach ik naar Niall. 'Ik maak straks wel weer schoon.' Ik glimalcj even en pak twee glazen. Ik zie dat Niall aan het sms'en is. Waarschijnlijk met zijn vriendin. 'Het is zo raar. Ongeveer 4 jaar geleden hadden jullie volgens mij allemaal nog geen kind en zie jullie nu. Iedereen heeft zijn eigen gezinnetje. Jij, Liam, Harry...' Hoe het met Louis en Zayn zit weet ik niet. Ik geef Niall zijn cola en maak voor mezelf. Met een glimlach kijk ik naar Niall en Hailey. Hailey kijkt de blonde Ier vrolijk aan.
    'Kom je ook op mijn verjaardag,' vraagt ze vrolijk. Fijn, nu ging ze dus iedereen uitnodigen die ze tegen kwam. Ach, Niall was van harte welkom... Ik glimlach even en kijk dan naar de honden.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Niall James Horan
    Ik pak de cola over en zet het neer. "Vier jaar geleden had ik inderdaad nog geen kind, die is pas dit jaar gekomen... Ik heb echt respect voor je, je hebt dit toch kunnen vol houden, ookal liet hij je in de steek..." Ik zet Hailey op mijn schoot en kijk naar Rosalie. "Was het niet zwaar? Ik kan het me niet voorstellen alleen op Jayden te kunnen passen, ik krijg hem bijna nooit stil... Dat is iets wat alleen Skyler kan, naar haar luisterd hij altijd." Ik praat weer eens teveel. Ik knik direct op Hailey's vraag. "Natuurlijk wil ik dat, hou oud word je? Vier?" Ik drink wat van mijn cola en kijk naar Rosalie. "Weet ze dat Harry haar vader is?"


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Rosalie Sarah Angels

    Ik bijt op mijn lip en kijk Niall aan. 'Dankje Niall.' Ik sla kijn ogen neer en knars met mijn tanden. 'Hij wist het niet Niall. Dan kan hij me ook niet in de steek hebben gelaten. De mensen die me in de steek hebben gelaten is mijn familie. Harry wist van niks,' neem ik het op voor Harry. 'Het was heel zwaar, maar ik had geen keus. Ik had een kind en ik was alleen. Het waren feiten en ik houd van Hailey dus vechten was de enige mogelijkheid en nu ben ik gelukkig,' zeg ik en glimlach even. 'En moe, maar ik ben gelukkig.' Ik kijk Niall aan. 'Ik weet het niet. Ze weet dat haar vader Harry heet en ze zag hem vandaag. Op de een of andere manier leken ze een band te hebben, maar ik weet het niet.' Ik kijk niall aan en neem een slokje van mijn thee. 'Hailey was het moeilijkste en beste in mijn leven,' zeg ik met een glimlach en kijk naar mijn dochtertje. 'En ze wordt inderdaad vier.'


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Niall James Horan
    "Het spijt me." Ik sla mijn ogen neer, zulke dingen vraag je gewoon niet. Ik kijk naar Hailey's groen ogen. "En wat wil dit prinsesje voor haar verjaardag? Vraag maar aan oom Niall, alles mag." Ik hou ervan op Jayden te verwennen, en ook om de kinderen van de lads te verwennen. Het is zo leuk, een klein kindje vrolijk ermee te zien spelen... Ik kijk weer naar Rosalie. "Wil jij nog iets voor haar verjaardag?"


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Rosalie Sarah Angels

    Ik kijk hem aan. 'Waarvoor? Ik heb het nu prima, ik heb genoeg inkomen, ik heb mijn eigen gezinnetje, ik heb een geweldig huis... Het enige dat ontbreekt is een vriendje,' grinnik ik en lach even. 'Maar ik ben pas vierentwintig, bijna vijventwintig, dus dat komt nog wel,' vervolg ik met een kleine lach. Vetederd kijk ik toe hoe Niall met Hailey praat en vraagt wat ze wilt. Ik lach als hij zichzelf Oom Niall noemt. Ach, dan heeft ze tenminste een oom... Ik kijk naar Niall en haal mijn schouders op.
    'Ze houdt van knuffels en poppen,' grijns ik. 'Je wilt haar kamer niet zien, vol van de knuffels, maar ook verkleedjurken vind ze leuk,' grijns ik. 'En dan vooral van die barbie films,' grinnik ik en denk aan de keren dat ze haar prinsessenjurk aan had. Hailey kijkt me aan en staat op van zijn schoot. Ze rent de kamer uit, richting de trap. Vlug achtervolg ik haar.
    ''Naar boven,' zegt ze. Ik kijk haar verbaasd aan, maar til haar dan de trap op. Boven loopt ze naar haar kamer. Vragend ga ik haar achterna. Ik lach als ze haar jurkje pakt. Ze trekt hem aan, althans probeert ze. Vlug help ik haar. Dan neem ik haar de trap weer af. Beneden rent ze de woonkamer in en maakt een rondje. Ze steekt met een grote glimlach haar handjes in de lucht.
    'En,' vraagt ze. Ik schiet in de lach en ga weer op de bank zitten. Soms vroeg ik me af welke eigenschappen ze allemaal van Harry had en welke van mij. Ik ken Harry niet goed genoeg om dat te weten, maar misschien kom ik er nog achter.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Niall James Horan
    "Ik bedoel voor haar feestje, versiering, hulp etcetera..." Glimlach ik naar haar. "Niet teveel over nadenken, het lot bepaald." Ik kijk even naar Hailey, misschien een levensgrote knuffel? Ach, waarschijnlijk ga ik weer alles wat ik zie kopen... Slechte eigenschap, maar de kinderen zijn er blij mee. Als Rosalie en Hailey weer beneden zijn grijns ik. "Dat is cute..." Ik loop naar Hailey en ga op een knie. "Wil deze mooie prinses toevallig een wit paard om op te rijden?" Met een beetje geluk kreeg ik haar op een van de honden, als het natuurlijk van Rosalie mag. Met pretoogjes kijk ik naar Hailey's groene ogen. "Hazza's ogen..." Ontsnapt er uit mijn mond. Snel trek ik Hailey van de grond en draai een rondje met haar.


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Rosalie Sarah Angels

    Ik denk na en bijt op mijn lip. 'Ehm... Nee, dat lukt wel denk ik. Misschien drinken, maar de rest heb ik zelf wel. Maar bedankt Niall,' glimlach ik. Ik kijk vragend anar Niall. Wit paard? Ik slik als ik zijn opmerking hoor en bijt dan op mijn lip.
    'Ja, ze heeft Harry's ogen,' reageer ik en kijk hem even aan. Ik drink mijn drinken op en kijk toe hoe Niall een rondje met Hailey draait. Ze lacht vrolijk. 'Je bent goed met kinderen Niall,' grijns ik en kijk hem aan. Ik trek mijn knieën op en kijk een beetje toe hoe Niall met Hailey bezig is. Het bezorgd me een glimlach. Even denk ik aan Harry. Waar zou hij nu mee bezig zijn? Ik moest hem ook uitnodigen voor Hailey haar verjaardag... Daar had Harry recht op toch?
    'Niall,' vraag ik zacht en kijk naar de blonde Ier. 'Zou jij Harry ook willen uitnodigen als je hem tegen komt en tegen alle andere zeggen dat Hailey haar verjaardag volgende week zaterdag is,' zeg ik hem en kijk naar Hailey. Wat ging ik eigenlijk aan haar vragen? Ik denk na en bijt op mijn lip. Ik verzon wel wat... Hopelijk. Ach vast wel.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [Oké, ik heb gewoon een té schattige foto gevonden en ik heb jullie mening nodig. Moet dit de nieuwe Drake worden?]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    [Wat was de oude foto? ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [Ff zoeken]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    [Dit.

    God, ik kan niet kiezen]

    [ bericht aangepast op 4 feb 2013 - 17:52 ]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    (2e is schattiger^^)


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    [Die ik net gevonden had? Lol, erg verwarrend nu XD]

    [ bericht aangepast op 4 feb 2013 - 17:57 ]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Little schreef:
    [Dit.

    God, ik kan niet kiezen]


    (Deze (: )


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    [Oké :Y)]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."