• Een van 's werelds meest beroemde bands, One Direction. Gillende fans lijken uit alle hoeken van de wereld naar hun concerten te komen.
    Nu One Direction in Londen werkt aan een nieuw album, maar voor het grootste deel ook allemaal naar hier verhuisd willen ze allemaal een pauze van het leven wat ze nu lijden. Maar wat gebeurt er als een aantal van de jongens trouwen? Anderen verliefd worden.. op elkaar? Ruzie krijgen? Een nieuwe baan vinden?
    Ze lijken elkaar blijven, maar gaan wel eigen weg. Tot de dag van vandaag, want ze komen terug om door te gaan waar ze gebleven waren en willen weer naar de top van de wereld. Hoe ver zullen ze gaan om hun doel te bereiken? Zal het ten koste gaan van hun familie? De liefde? En hoe zit het met de nieuwe vrienden die ze ontmoeten? Met de fans? Zullen ze nog steeds achter ze staan of is er teveel veranderd?



    Lijstje dat je in moet vullen :
    Rol:
    Naam:
    Leeftijd (De leeftijd van de jongens liggen rond de 24-29):
    Nationaliteit:
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Extra:


    Rollen:
    -Niall James Horan; nessje
    -Louis William Tomlinson; Zianourryx
    -Liam James Payne; Little
    -Harry Edward Styles; Sikowitz
    -Zayn Javadd Malik; Sikowitz


    De vriendinnen/vrouwen van de jongens
    ( Vergeet niet dat sommige jongens ook op elkaar verliefd worden)

    - Eirwen Morgana Awen CadwaladerSylvesti
    - Serena Melody Woods Amoria
    - Skyler Daffney Thompson Glucio
    - Rosalie Sarah Angels Coockies
    - Mackenzie Lou Arretez Curlies



    De andere mensen ( bijvoorbeeld de kinderen, familie, fans)


    Regels:
    -Géén one-liners. Probeer een stukje te schrijven dat ietsjes langer is. Er is geen minimum, maar one-liners zijn wel héél kort.
    -Maximaal twee personages per persoon
    -Geen perfecte personage's!
    -16+ mag, maar hou het wel netjes.
    -Ga niet teveel off-topic en als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes; ( ), { } of [ ].
    -Meld het even als je voor langere tijd niet kunt reageren.
    -Alleen Zianourryx en nessje maken de nieuwe topics.
    -Geen ruzie ( In de RPG mag het natuurlijk wel )
    - Het is geen sneltrein! Zorg dat iedereen het een beetje kan volgen!.



    Eerste krantenartikel;

    One Direction, wie kent ze niet? De vijf getalenteerde jongens die een paar jaar geleden miljoenen harten hebben gestolen. Ze verbraken record na record en de concerten waren ongelooflijk snel uitverkocht. Goed nieuws voor de fans van de band, want door verschillende mensen is bevestigd dat de band weer samen is en terug wilt keren naar de top. Ze starten vanaf waar ze gebleven zijn en zijn regelmatig in de studio om verder te werken aan het lang verwachtte album. Niall Horan, Harry Styles, Liam Payne, Zayn Malik en Louis Tomlinson konden het gewone leven blijkbaar niet aan. Ondanks dat hun wegen elkaar scheidde bleef het toch allemaal in One Direction. Wat denken jullie ervan? Is er teveel veranderd of gaat het toch lukken?

    Een van leerlingen die Louis Tomlinson les geeft zegt het volgende; 'De jongens kunnen niet zonder elkaar en het was niet meer dan logisch dat het zo gebeuren. Louis mistte ze echt verschrikkelijk en had het er altijd al over dat er wel een tijd zou komen, want ondanks hij het leuk vind om les te geven bleef One Direction zijn grote droom. Verschillende keren hebben we hem moeten opvrolijken. Sinds de jongens in het lokaal aankwamen was het weer als vroeger. Voor het eerst was er dan ook weer een echte glimlach op zijn gezicht. Het gaat ze lukken en zullen genoeg mensen achter ze staan.

    [ bericht aangepast op 4 feb 2013 - 22:22 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Niall James Horan
    "Eigenlijk ben ik alleen goed met Hailey, zelf Jayden krijg ik niet stil..." Grijns ik, ik zet Hailey op de grond en knik. "Ik dwing hem desnoods, het is wel zijn dochter." Ik grijns naar Hailey. "Ik nodig iedereen wel uit, we blijven familie." Glimlach ik weer naar Rosalie. Ik zet Hailey op mijn schouders en begin te lopen. "Welke is het mooist?" Vraag ik aan Hailey, tenslotte is het haar 'paard'. Ik kijk naar beide honden. Welke zou het braafst zijn? Ik ken ze ook amper...


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    {Ik schrijf in plaats van Naomi, want ze heeft zichzelf in de nesten gewerkt...}

    Louis William Tomlinson
    Als Zayn zich nog iets dichter tegen me aankomt, sla ik mijn armen stevig om hem heen. Ik zoen hem verder tot de deur dichvalt, beiden houden we onze adem in... Straks word Puck nog wakker, dan is ons moment verpest. Na een tijdje zucht ik van opluchting. Ik maak een raar geluidje en vergeet alles om ons heen. Dit is Zayn en ik, niet meer en niet minder. Vol passie zoen ik hem, over zijn gezich. Terug naar zijn lippen en weer opnieuw. Oh, My, God... Ik trek Zayn zo dicht mochelijk naar me toe en buig me naar zijn oor. "Ik, jij... en wat jij erbij wilt." Fluister ik in zijn oor, Zayn mag leiden.


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Harry Edward Styles
    "ik denk dat je een geweldige moeder word." verzekerde ik Eirwen. "kom, we lopen veder." zei ik stil en gelukkig was het ziekenhuis hier maar een blok vandaan. Rustig begon ik te lopen. Ik wist eigenlijk niet zo goed waarom ik had voorgesteld mee te gaan. Maar als Eirwen het prettig vond, Ergens vond ik het best eng om Puck zolang alleen te laten bij Zayn en Louis. Als vertrouwde ik ze, haar honderd procent toe. Ik had haar toch liever bij me. Maar het was ook wel even prettig zo. Even aan mezelf denken. Ik zat er enorm tegenop om veder te denken dan nu. Hoe het veder moest tussen Serena en mij en of dat gedoe met Rosalie en Hailey. Of ik ooit een echt vaderfiguur voor het kleine meisje werd. Ik von het maar eng.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Zayn Jawadd Malik
    Mijn adem stokte even in mijn keel. Dit liet ik me geen twee keer zeggen. Ik zorgde ervoor dat Louis een kwart draaide en duwde hem op de bank, ik klom boven op hem en speelde met de zoom van zijn shirt. "wat ik wil wel kidnjes met je maken." fluisterde ik, mijn lippen plakte op Louis kaak en mijn handen verdwenen onder zijn shirt. "ik wil jou." ik drukte mijn lippen op die van hem en liet mijn tong tussen zijn lippen glijden. Ik was zo verliefd op deze jongen. Mijn ongerlichaam duwde ik tegen die van Louis en mijn tong gleed rond die van hem.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Rosalie Sarah Angels

    Ik lach en kijk hem dankbaar aan. 'Nou mooi, dan kan jij vaker op Hailey passen en dan ga ik weer is wat vrije tijd voor mezelf houdem' grap ik en kijk Niall grijnzend aan. 'Grapje,' glimlach ik en kijk niall aan. 'Dank je Niall, ik ben echt blij dat je hier nu bent,' grinnik ik en plof weer neer. Fronsend kijk ik naar de twee honden en dan naar Hailey die op de schouders van Niall zit. Ik bijt op mijn lip. 'Niall...' Ik aarzel. 'Is dit wel een goed idee? Beloof me dat je haar vasthoud,' zeg ik toch wat angstvallig en kijk naar de twee honden, die redelijk rustig leken. Nu nog wel. Ik kijk weer naar Niall en bijt op mijn lip. Ik sta op om nog een kop thee voormezelf te maken. Voor Niall neem ik de fles cola mee, voor als hij wilt en voor Hailey neem ik limonade mee met een paar kinderkoekjes. Ik zet het allemaal op het tafeltje neer en ga weer op de bank zitten.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [Nog even terugkomend op die twee... God wat lijken baby's op elkaar, behalve dan de blauwe ogen whahah ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [Ja, hé?]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    [ BAM Ineens heeft Harry ook nog een zoon.... (: Whhaha, neej het is Harry zelf, maar goed, ik vond hem echt te cutee <333 I love little children (: ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [Ik heb min of meer op dit moment een hekel aan ze. Als je eens wist hoe ze echt zijn op hun derde en vierde. Maar goed, ik denk dat ik ze morgen weer helemaal geweldig vind]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Eirwen
    Ik bloosde licht. "Dank je, Hazza." Ik liep rustig door. De pijn werd wat erger naar mate we dichterbij het ziekenhuis kwamen. Ik zag de verlichting van het grote gebouw al. "Jij bent zeker weten ook een goede vader voor Puck. Dat kan niet anders." Harry was wel een flirt, maar ik kon me hem niet anders voorstellen dan een lieve vader die alles voor zijn kleintje wilde doen. Hij zag er dan wel uitgeput en dood op uit, je zag hem aan zijn kleine meisje denken. Ik haalde een hand door mijn haar en liep door de ziekenhuisdeuren naar binnen. Bij de balie kenden ze me al, dus veel werk was het niet. Ze noteerden mijn naam en klachten en lieten ons toen plaats nemen in de wachtruimte van de A&E. Ik was wel blij dat Harry bij me was en Liam een afspraak had gemaakt. Ik had vaak genoeg op eerste hulpen gezeten, maar alleen in London was echt niet leuk, zeker niet als meisje. Ik wist wat er kon gebeuren... En dat was niet fraai. Toch was er nog nooit echt iets gebeurt. Gelukkig maar.

    [ bericht aangepast op 5 feb 2013 - 7:27 ]


    Bowties were never Cooler

    Louis William Tomlinson
    Zayn laat me een kwart slag draaien en voor ik het weet lig ik op de bank. Pestend speelt hij met mijn shirt. "Maar wij kunnen toch geen kindjes maken?" Vraag ik voor hij zijn lippen op mijn kaak zet. Met zijn warme handen onder mijn shirt gaat hij verder met vertellen. "Je mag me ook." Grijns ik. Ik voel zijn lippen op de mijne en open mijn mond. Hij duwt zijn onderlichaam tegen mij waardoor ik de nijging krijg te gaan schreeuwen dat hij door moet gaan. Zachte kreuntjes verlaten mijn mond. "Love ya..." Mompel ik als ik even op adem kom om daarna weer verder te gaan.


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    nessje schreef:
    {Ik schrijf in plaats van Naomi, want ze heeft zichzelf in de nesten gewerkt...}


    ( Het zal nog wel vaker voorkomen, maar het is inderdaad waar en dankjewel ^-^
    SerpentsKiss-> Zianourryx)


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [NIALL? :Y) ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    {Niall moet slapen - -' bedank zijn moeder later maar...}


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    [haha okeej slaaplekker (: ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne