• Een van 's werelds meest beroemde bands, One Direction. Gillende fans lijken uit alle hoeken van de wereld naar hun concerten te komen.
    Nu One Direction in Londen werkt aan een nieuw album, maar voor het grootste deel ook allemaal naar hier verhuisd willen ze allemaal een pauze van het leven wat ze nu lijden. Maar wat gebeurt er als een aantal van de jongens trouwen? Anderen verliefd worden.. op elkaar? Ruzie krijgen? Een nieuwe baan vinden?
    Ze lijken elkaar blijven, maar gaan wel eigen weg. Tot de dag van vandaag, want ze komen terug om door te gaan waar ze gebleven waren en willen weer naar de top van de wereld. Hoe ver zullen ze gaan om hun doel te bereiken? Zal het ten koste gaan van hun familie? De liefde? En hoe zit het met de nieuwe vrienden die ze ontmoeten? Met de fans? Zullen ze nog steeds achter ze staan of is er teveel veranderd?



    Lijstje dat je in moet vullen :
    Rol:
    Naam:
    Leeftijd (De leeftijd van de jongens liggen rond de 24-29):
    Nationaliteit:
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Extra:


    Rollen:
    -Niall James Horan; nessje
    -Louis William Tomlinson; Zianourryx
    -Liam James Payne; Little
    -Harry Edward Styles; Sikowitz
    -Zayn Javadd Malik; Sikowitz


    De vriendinnen/vrouwen van de jongens
    ( Vergeet niet dat sommige jongens ook op elkaar verliefd worden)

    - Eirwen Morgana Awen CadwaladerSylvesti
    - Serena Melody Woods Amoria
    - Skyler Daffney Thompson Glucio
    - Rosalie Sarah Angels Coockies
    - Mackenzie Lou Arretez Curlies



    De andere mensen ( bijvoorbeeld de kinderen, familie, fans)


    Regels:
    -Géén one-liners. Probeer een stukje te schrijven dat ietsjes langer is. Er is geen minimum, maar one-liners zijn wel héél kort.
    -Maximaal twee personages per persoon
    -Geen perfecte personage's!
    -16+ mag, maar hou het wel netjes.
    -Ga niet teveel off-topic en als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes; ( ), { } of [ ].
    -Meld het even als je voor langere tijd niet kunt reageren.
    -Alleen Zianourryx en nessje maken de nieuwe topics.
    -Geen ruzie ( In de RPG mag het natuurlijk wel )
    - Het is geen sneltrein! Zorg dat iedereen het een beetje kan volgen!.



    Eerste krantenartikel;

    One Direction, wie kent ze niet? De vijf getalenteerde jongens die een paar jaar geleden miljoenen harten hebben gestolen. Ze verbraken record na record en de concerten waren ongelooflijk snel uitverkocht. Goed nieuws voor de fans van de band, want door verschillende mensen is bevestigd dat de band weer samen is en terug wilt keren naar de top. Ze starten vanaf waar ze gebleven zijn en zijn regelmatig in de studio om verder te werken aan het lang verwachtte album. Niall Horan, Harry Styles, Liam Payne, Zayn Malik en Louis Tomlinson konden het gewone leven blijkbaar niet aan. Ondanks dat hun wegen elkaar scheidde bleef het toch allemaal in One Direction. Wat denken jullie ervan? Is er teveel veranderd of gaat het toch lukken?

    Een van leerlingen die Louis Tomlinson les geeft zegt het volgende; 'De jongens kunnen niet zonder elkaar en het was niet meer dan logisch dat het zo gebeuren. Louis mistte ze echt verschrikkelijk en had het er altijd al over dat er wel een tijd zou komen, want ondanks hij het leuk vind om les te geven bleef One Direction zijn grote droom. Verschillende keren hebben we hem moeten opvrolijken. Sinds de jongens in het lokaal aankwamen was het weer als vroeger. Voor het eerst was er dan ook weer een echte glimlach op zijn gezicht. Het gaat ze lukken en zullen genoeg mensen achter ze staan.

    [ bericht aangepast op 4 feb 2013 - 22:22 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Eirwen
    Ik glimlachte even naar hem. "Doe gewoon even rustig. Alles komt goed en Zayn laat Puck echt wel met rust. Die wil geen baby. Een peuter zou hij wel aan kunnen, maar hij wordt na een nacht zonder slaap waarschijnlijk gillend gek." Ik zag hoe oververmoeit Harry was. Dat zou met Zayn nooit wat worden met een baby. Ik had ook best wel met Harry te doen. Net een baby met alle bijwerkingen van dien en dan nog Rose en Hailey. Hij had het niet makkelijk. Ik zuchtte bij zijn vraag. "Het ziekenhuis. Een van de twee heeft waarschijnlijk mijn rib gebroken." Ik aaide over mijn buik. We waren er al bijna. "Maar ja, zij kunnen er ook niks aan doen. Zo veel ruimte is er niet." Vergeleken met andere zwangere vrouwen was mijn buik nog best klein en ik had er nog wel twee.


    Bowties were never Cooler

    Coockies schreef:
    [Oohw die laatste zin van Harry.... Okeej, ik lees mee jongens (: ]


    ( Haha, laat me zeggen dat je niet de enige bent die stiekem mee leest, maar moet kunnen, toch? (: )


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [iedereen leest toch mee?]


    Bowties were never Cooler

    Liam James Payne

    Ik kreeg er bijna niks van door, alleen dat Eirwen naar het ziekenhuis ging en Niall ook weg ging. Drake kwam naar me toe, waarbij ik hem optilde en op al de natuur liet uitkijken. Het was al avond en ik was niet echt meer van plan om naar het feest in de studio te gaan. 'Wij gaan weer eens' mompelde ik met een zwakke glimlach. 'Kom. We gaan naar huis, eten. Dan ga jij nog even in bad, tanden poetsen en naar bed' mompelde ik en ik liep aan naar huis, met de vrolijke Drake in mijn armen. 'Ik zweer het je, Drakey. Ik neem de volgende keer gewoon de kinderwagen mee' grinnikte ik zodra her huis naderde. Ik maakte de deur open en gooide hem achter me dicht. Snel zette ik Drake op de grond en dacht na over het eten. Eens kijken..

    [ bericht aangepast op 3 feb 2013 - 22:27 ]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Rosalie Sarah Angels

    Ik had alles een beetje aangehoord. Drake zijn eerstenwoordje, alles. Eirwen was inmiddels weg en ik dacht na... Hailey haar verjaardag dus...
    'Jongens ik ga. Jullie zijn allemaal welkom op Hailey haar verjaardag.' Ik glimlach even en kijk naar Liam. Ik onderbrak hem maar gewoon even. 'Kan je Harry meenemen als hij wilt komen,' vraag ik Liam aarzelend en schenk hem een glimlach. Dan loop ik weg van de groep. Richting huis. Ik had honger en Hailey zag er een beetje moe uit. Bovendien moest ik mijn werk nog een beetje afmaken. Ik moest een stuk schrijven met tips tegen een gebroken hart. Gezellig... Ik grinnik even en loop al pratend en ee soort van huppeled naar huis toe.

    [Wie voor Rosalie. Ik was even helemaal kwijt wie met wie aan het praten was, dus heb ik haar weg laten gaa haha. Maar iemand die Rosalie wil meeten kan haar achterna zijn gekopen of gewoon naar haar huis komen. (: ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    {Ik voel me loner, kan Niall komen? Maarre, hij zit wel met twee honden...}


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    [ja hij kqn komen (: hahah ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Zayn Jawadd Malik
    Ik had nog nooit zowel van iemand gehouden dan van Louis. Ja, mijn ouders misschien, maar dat was andere liefde. Daar zoende ik namelijk toch echt niet mee. Mijn tong gleed langs die van Louis en ik drukte mezelf nog iets dichter tegen hem aan. Ik voelde de deur dichtvallen en even bleef mijn adem in mijn keel hangen voor Puck, of ze niet wakker zou worden. Gelukkig bleef het stil en sliep ze blijkbaar door. Mijn handen kneden in zijn borst terwijl ik mijn tong over zijn gehemelte laat glijden.

    Harry Edward Styles
    "Moet ik met je meelopen?" Vroeg ik bezorgd. We mochten er dan bijna zijn. Je wist maar nooit. Daarbij durfde ik zelf in mijn eentje het ziekenhuis is. Al was Eiwen natuurlijk al stiekem met zijn drieën. Ik stak mijn handen in mij. Zakken en gaapten. "Mag ik je wat vragen?" Begon ik langzaam en sloeg mijn ogen neer. "Hoe ga je dat doen in je eentje? Ik bedoel. Ik kan het al net met een kind in mijn eentje af. En jij moet het met twee doen." Ik snapte echt wel dat er in dit geval een feit verschil zat in moeder of vader zijn. Want ik kon natuurlijk niet op tegen moeder natuur.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    [Heb ik iets gemist tussen Harry en Serena? Haha, hadden zij ruzie ofzo? ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Niall James Horan
    What to do? Ik zie dat Rosalie wegloopt en besluit haar achterna te gaan. Snel maak ik de honden vast en begin te rennen. "Rosalie! Wacht!" Roep ik haar na. Ik trek een sprintje, maar laat de honden me wel bijhouden. Als ik bij haar ben stop ik om bij te komen. "Hey, kan ik mee gaan?" Vraag ik met een lichte grijns, anders zat ik met twee natte modderige honden alleen in huis... Ook gezellig, en zal Skyler gezellig vinden. Oh ja, Skyler zit nog bij Hazz... Maar die komt wel thuis, vooral als Jayden blijft huilen...


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    [Ik snap er ook niks van. Zijn Harry en Serena uit elkaar of bij elkaar?]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Rosalie Sarah Angels

    Ik kijk op als ik mijn naam hoor en grinnik even. Het was een komisch gezicht.... Een blonde jongen die eencsprintje trekt met twee honden aan de lijn. Ik lach even net zoals Hailey. 'Hee Niall,' begroet ik hem met een glimlach. 'Ja dat kan.' Ik grijns en open de deur. Even kijk ik naar de twee honden. Ach dat maak ik nog wel schoon. Hailey rent met haar schattige rennentje naar binnen. Ik stap ook naar binnen en schop mijn schoenen uit om vervolgens ook mijn jas uit te trekken. Ik glimlach even. 'Blijf je ook eten of hb je een vriendin en kind of iets waarvoor je thuis moet zijn?' Ik kijk Niall vragend aan. Ik kende niemand van One Direction goed. Enkel Harry een beetje, maar ik denk dat ik Liam nu beter ken. Tenminste... Zijn verleden. Eigenlijk kende ik geen van alle goed, maar wat ik wel weet is dat het lieve betrouwbare jongens zijn en Niall had die uitstraling al helemaal. Als ik de woonkamer in loop, zit Hailey al op de bank. 'Wil je wat drinken,' vraag ik Niall en loop naar de keuken.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Eirwen
    "Graag." zei ik zacht. Ik vond het toch wel eng, zeker nu ik wist dat er iets mis was en het misschien mijn kindjes wat kon aandoen. Ik wilde niet dat er iets met ze zou gebeuren, maar weken plat gaan ging ook echt niet. Ik voelde me zo machteloos op dit moment. Ik keek naar Harry toen hij die vraag stelde. "Geen idee. Ik red het nu al amper en mijn gezondheid wordt er niet beter op." Dat kon hij vast ook wel zien. Ik was altijd fraille en dun geweest, maar nooit zo extreem als nu. Ik wist ook echt niet wat ik eraan kon doen. Ik gooide het meeste eten er toch weer uit en veel tijd om echt rustig te eten had ik op een dag niet. Ook mijn slaapritme was al een totale puinzooi. Alles bij elkaar was ik een wrak en dan was de tweeling er nog niet eens. Alle hoop die Liam mij steeds weer in sprak was nu weer als sneeuw voor de zon verdwenen. "Ik weet het echt niet en dat ik het enige ware andwoord."


    Bowties were never Cooler

    Little schreef:
    [Ik snap er ook niks van. Zijn Harry en Serena uit elkaar of bij elkaar?]


    [nouja, Serena reageert die is lang geleden gestopt me reageren. Dus ik heb maar gedaan dat Harry iuiteindelijk is weggelopen en weigert terug te gaan naar huis, samen met Puck.]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Niall James Horan
    Ik kijk even moeilijk naar de honden. "Mogen ze wel naar binnen?" Ik trap mijn Supra's uit en doe mijn jas uit. "Ik heb een vriendin en zoon die nu bij Harry zijn, dus ik weet niet wat ze gaan doen. Ik sms wel even." Ik haal mijn mobiel tevoorschijn. 'Skyler, waar ben je? Wat doe je? Is Jayden nog steeds aan het huilen? Moet ik komen? Kan ik bij Harry's one-night stand vriendin zitten of heb je daar problemen mee? xN' Het klinkt hard, maar het is de waarheid. Harry heeft Rosalie gebruikt, en dit zijn de gevolgen. Voor de rest wil ik geen ruzie met Skyler, want zij is de moeder van mijn zoon... Als we uit elkaar gaan, krijgt zij waarschijnlijk Jayden, dus zie ik ze beiden niet meer. En dat doet teveel pijn. Ik glimlach naar Hailey. "Euh... Een cola, als het kan." Ik pak Hailey op en zet haar op mijn schoot. "Dus jij bent de kleine Hailey?" Grijns ik naar haar.


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'