• Een van 's werelds meest beroemde bands, One Direction. Gillende fans lijken uit alle hoeken van de wereld naar hun concerten te komen.
    Nu One Direction in Londen werkt aan een nieuw album, maar voor het grootste deel ook allemaal naar hier verhuisd willen ze allemaal een pauze van het leven wat ze nu lijden. Maar wat gebeurt er als een aantal van de jongens trouwen? Anderen verliefd worden.. op elkaar? Ruzie krijgen? Een nieuwe baan vinden?
    Ze lijken elkaar blijven, maar gaan wel eigen weg. Tot de dag van vandaag, want ze komen terug om door te gaan waar ze gebleven waren en willen weer naar de top van de wereld. Hoe ver zullen ze gaan om hun doel te bereiken? Zal het ten koste gaan van hun familie? De liefde? En hoe zit het met de nieuwe vrienden die ze ontmoeten? Met de fans? Zullen ze nog steeds achter ze staan of is er teveel veranderd?



    Lijstje dat je in moet vullen :
    Rol:
    Naam:
    Leeftijd (De leeftijd van de jongens liggen rond de 24-29):
    Nationaliteit:
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Extra:


    Rollen:
    -Niall James Horan; nessje
    -Louis William Tomlinson; Zianourryx
    -Liam James Payne; Little
    -Harry Edward Styles; Sikowitz
    -Zayn Javadd Malik; Sikowitz


    De vriendinnen/vrouwen van de jongens
    ( Vergeet niet dat sommige jongens ook op elkaar verliefd worden)

    - Eirwen Morgana Awen CadwaladerSylvesti
    - Serena Melody Woods Amoria
    - Skyler Daffney Thompson Glucio
    - Rosalie Sarah Angels Coockies
    - Mackenzie Lou Arretez Curlies



    De andere mensen ( bijvoorbeeld de kinderen, familie, fans)


    Regels:
    -Géén one-liners. Probeer een stukje te schrijven dat ietsjes langer is. Er is geen minimum, maar one-liners zijn wel héél kort.
    -Maximaal twee personages per persoon
    -Geen perfecte personage's!
    -16+ mag, maar hou het wel netjes.
    -Ga niet teveel off-topic en als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes; ( ), { } of [ ].
    -Meld het even als je voor langere tijd niet kunt reageren.
    -Alleen Zianourryx en nessje maken de nieuwe topics.
    -Geen ruzie ( In de RPG mag het natuurlijk wel )
    - Het is geen sneltrein! Zorg dat iedereen het een beetje kan volgen!.



    Eerste krantenartikel;

    One Direction, wie kent ze niet? De vijf getalenteerde jongens die een paar jaar geleden miljoenen harten hebben gestolen. Ze verbraken record na record en de concerten waren ongelooflijk snel uitverkocht. Goed nieuws voor de fans van de band, want door verschillende mensen is bevestigd dat de band weer samen is en terug wilt keren naar de top. Ze starten vanaf waar ze gebleven zijn en zijn regelmatig in de studio om verder te werken aan het lang verwachtte album. Niall Horan, Harry Styles, Liam Payne, Zayn Malik en Louis Tomlinson konden het gewone leven blijkbaar niet aan. Ondanks dat hun wegen elkaar scheidde bleef het toch allemaal in One Direction. Wat denken jullie ervan? Is er teveel veranderd of gaat het toch lukken?

    Een van leerlingen die Louis Tomlinson les geeft zegt het volgende; 'De jongens kunnen niet zonder elkaar en het was niet meer dan logisch dat het zo gebeuren. Louis mistte ze echt verschrikkelijk en had het er altijd al over dat er wel een tijd zou komen, want ondanks hij het leuk vind om les te geven bleef One Direction zijn grote droom. Verschillende keren hebben we hem moeten opvrolijken. Sinds de jongens in het lokaal aankwamen was het weer als vroeger. Voor het eerst was er dan ook weer een echte glimlach op zijn gezicht. Het gaat ze lukken en zullen genoeg mensen achter ze staan.

    [ bericht aangepast op 4 feb 2013 - 22:22 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Rosalie Sarah Angels

    Ik glimlach. 'Dan ga ik nog een keer naar jouw toe,' lach ik. 'Maar nu even niet,' zeg ik en kijk Niall aan. 'Neem haar anders mee aar Hailey haar verjaardag? En Jayden ook. Dan is Drake erook.' Ik glimlach even. Ik knik instemmend. Met een glimlach kijk ik weer op als Niall terug komt. Ik haal mijn schouders op. 'Ik bel hem zelf wel. Dit is iets tussen Harry en mij.' Ik kijk Niall aan en glimlach. 'Maar bedankt.' Ik sta op en geef hem een knuffel. 'Doe de groetjes aan Skyler,' lach ik. 'Of ga je nog niet weg,' zeg ik beschaamd en grijns even. Hailey geeft Niall ook een knuffel en ik lach er eventjes om.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Niall James Horan
    "Geef maar een nummer waarop Sky je kan bereiken, ik geef het wel door." Glimlach ik waarna ik verder luister. "Ja, maar anders haal ik hem wel over. Niemand weerstaat de blonde Ier!" Trots wijs ik naar mezelf. Ik druk een kusje op Hailey's wang. "Hoelaat is het? Ik denk dat ik inderdaad beter kan gaan." Als ik twee knuffels krijg schiet ik in de lach. "Ze is schattig." Complimenteer ik.


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Eirwen
    Ik voelde mijn benen zwak worden van pijn. Gelukkig stond Harry direct naast me. Ik keek even naar hem. "Blijf alsjeblieft." Ik steunde op zijn schouder terwijl ik naar de doctor schuifelde. De pijnsteken bleven komen, maar dat kwam vast door het lopen. In het kantoor van de doctor moest ik op het bed gaan zitten. 'Wat is er aan de hand?' vroeg hij aan me. "In het park schopte een van de tweeling hard tegen mijn rib volgens mij en nu doet het zeer veel pijn. Vooral met vlagen." De doctor voelde voorzichtig aan mijn ribben en mijn buik. Hij knikte en mompelde wat, maar ik werd er niks wijzer uit. Ik keek met grote bange ogen rond. Het was nooit goed als doctors bleven mompelen, maar niks duidelijks zeiden.


    Bowties were never Cooler

    Rosalie sarah Angels

    Ik glimlach en geef Niall vlug mijn nummer. 'Jij of Skyler kunnen altijd bellen of langskomen,' glimlach ik. 'Hoedt niet niall. Het js zijn eigen keuze en als hij het wilt komt hij en als hij niet wil, dan weet ik zijn keuze en die moet ik dan respecteren. Ik be hem veel verschuldigd,' zuch ik en bijt op mijn lip. Ik glimlach even vaagjes. Ik lach zacht. 'Kleine kinderen zijn bijna allemaal schattig,' lach ik. 'Maar ze kan ook een echt boefje zijn hoor,' grijns ik en geef Hailey een aai over haar bol.
    'Doei Niall. Ik spreek je nog. Kan jij aan Liam en zo de tijd doorgeven voor Hailey haar verjaardag? Harry en Eirwen zeg ik zelf wel,' glimlaxh ik en kijk hem aan.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [Het adres zou ook handig zijn, haha]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    [Niall weeet toch waar ze woont? xD ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [Wist ik wel, hoor o3o.]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Harry Edward Styles
    Eiwen wilde dat ik meeging dus zodra ze veilig zat, ging ik zwijgend in een hoek op een stoel zitten. Er op mijn gemak voelde ik me niet, maar dit ging niet om mij. Ik beet op de binnenkant van mijn wang en ik vroeg me af hoe het met Puck ging. Hopelijk maakte ze het Louis en Zayn niet al te moeilijk. Ik staarde naar de dokter die wat dingen begon te mompelen en ik was blij dat Serena niet zoveel problemen had gehad tijdens de zwangerschap. Als er maar niet mis was met Eirwen haar kinderen. En als dat al zo was had ik liever niet dat ze daar nu achterkwam. Misschien wat egotistisch, maar gewoon omdat ik totaal niet zou weten wat ik dan zou moeten doen.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Eirwen
    Ik keek angstig naar de doctor. Hij prikte nog wat in mijn ribben en mijn buik, waardoor ik pijnlijke steken door mijn lijf voelde gaan. De doctor knikte nog twee keek en keek me aan. "De rib is zwaar gekneust, misschien ook wel gebroken, maar dat kan ik niet zeker weten nu u zwanger bent." Ik sloeg mijn handen om mijn buik. "Gelukkig zal het snel over zijn en dan kunnen we hem zetten." Ik keek hem met grote ogen aan. "Wat?! Ik ben toch pas 6 tot 7 maanden?!" De doctor schudde zijn hoofd. 'Eerder 8 á 9. Met een tweeling is het altijd anders inschatten dan een enkele baby.' Ik keek hem verschrikt aan. Wat?! Dit kon ik nog helemaal niet aan. Niks was klaar of af. Ik was nog niet klaar! Wat was dit?!


    Bowties were never Cooler

    Harry Edward Styles
    ik slikte even. de tweeling kwam veel sneller dan ze verwacht had en dan had ze ook haar rib nog gekneusd en waarschijnlijk gebroken. Dat was nog eens nieuws om te horen. Twijfelend stond ik op en ging ik naast haar op het bed zitten en legde mjin hand op haar onderrug. Serena vond het altijd prettig als ik dat deed. maarja, dat was dan ook mijn vriendin. ''Het komt goed. Ik en de lads helpen je. Alles komt in oorde voordat de tweeling komt. Daarna word je rib genezen en kan je van de twee genieten.'' Probeerde ik haar hoop in te spreken. ''Je hoeft het niet alleen te doen.'' Ik wist niet echt iets anders dan ik kon doen.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Louis William Tomlinson
    Zayn's kusjes gaan langs mijn kaak en dan naar mijn nek. Zodra hij mijn shirt opschuift weet ik al wat er aan komt. Na een seconde voel ik hem dan ook een zuigzoen geven. Ik maak rare geluidjes die soms iets té hard zijn. Hij gaat rechtop zitten en mijn ogen gaan over zijn shirt. Hij trekt zijn shirt over zijn hoofd en buigt zich naar mij. ''Een beetje stiller Boo bear. We willen geen kinderen aan het huilen maken toch.'' Zijn lippen raken de mijne en voor ik nog iets kan zeggen is mijn shirt ook uit. Ik ril als ik zijn vingers over mijn huid voel en ik maak een giegel geluid als hij met mijn tepels speelt. "S-S-Stop!" Lach ik. Hij stopt en begint er aan te zuigen. Iets waar ik niet tegen kan. Ik maak spastische bewegingen en hoop aan de andere kant dat hij niet stopt.


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    [Niall ? :Y) ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    {ben bezig, kan wel even duren... internet loopt vast}


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    [Okeej (: ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Zayn Jawadd Malik
    Louis mocht dan wel smeken om me te laten stoppen, maar dat deed ik niet. Of toch wel, want op het moment dat ik mijn hand naar Louis' broek liet glijden, vulde gehuil de kamer. Oke, dit was zeker. Ik wilde echt geen kind, jonger dan twee jaar. Ik keek Louis vermoeid aan. "ik zei toch dat je stiller moest zijn." Grijnsde ik en stond ik. Ik hees Puck uit de kinderwagen. "wil jij gewoon wat aandacht dan?" zei ik op kinderlijke toon toen ze meteen stil was toen ik haar in mijn armen had en ze me met grote groene ogen aankeek. De ogen van Harry.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''