• Een van 's werelds meest beroemde bands, One Direction. Gillende fans lijken uit alle hoeken van de wereld naar hun concerten te komen.
    Nu One Direction in Londen werkt aan een nieuw album, maar voor het grootste deel ook allemaal naar hier verhuisd willen ze allemaal een pauze van het leven wat ze nu lijden. Maar wat gebeurt er als een aantal van de jongens trouwen? Anderen verliefd worden.. op elkaar? Ruzie krijgen? Een nieuwe baan vinden?
    Ze lijken elkaar blijven, maar gaan wel eigen weg. Tot de dag van vandaag, want ze komen terug om door te gaan waar ze gebleven waren en willen weer naar de top van de wereld. Hoe ver zullen ze gaan om hun doel te bereiken? Zal het ten koste gaan van hun familie? De liefde? En hoe zit het met de nieuwe vrienden die ze ontmoeten? Met de fans? Zullen ze nog steeds achter ze staan of is er teveel veranderd?



    Lijstje dat je in moet vullen :
    Rol:
    Naam:
    Leeftijd (De leeftijd van de jongens liggen rond de 24-29):
    Nationaliteit:
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Extra:


    Rollen:
    -Niall James Horan; nessje
    -Louis William Tomlinson; Zianourryx
    -Liam James Payne; Little
    -Harry Edward Styles; Sikowitz
    -Zayn Javadd Malik; Sikowitz


    De vriendinnen/vrouwen van de jongens
    ( Vergeet niet dat sommige jongens ook op elkaar verliefd worden)

    - Eirwen Morgana Awen CadwaladerSylvesti
    - Serena Melody Woods Amoria
    - Skyler Daffney Thompson Glucio
    - Rosalie Sarah Angels Coockies
    - Mackenzie Lou Arretez Curlies



    De andere mensen ( bijvoorbeeld de kinderen, familie, fans)


    Regels:
    -Géén one-liners. Probeer een stukje te schrijven dat ietsjes langer is. Er is geen minimum, maar one-liners zijn wel héél kort.
    -Maximaal twee personages per persoon
    -Geen perfecte personage's!
    -16+ mag, maar hou het wel netjes.
    -Ga niet teveel off-topic en als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes; ( ), { } of [ ].
    -Meld het even als je voor langere tijd niet kunt reageren.
    -Alleen Zianourryx en nessje maken de nieuwe topics.
    -Geen ruzie ( In de RPG mag het natuurlijk wel )
    - Het is geen sneltrein! Zorg dat iedereen het een beetje kan volgen!.



    Eerste krantenartikel;

    One Direction, wie kent ze niet? De vijf getalenteerde jongens die een paar jaar geleden miljoenen harten hebben gestolen. Ze verbraken record na record en de concerten waren ongelooflijk snel uitverkocht. Goed nieuws voor de fans van de band, want door verschillende mensen is bevestigd dat de band weer samen is en terug wilt keren naar de top. Ze starten vanaf waar ze gebleven zijn en zijn regelmatig in de studio om verder te werken aan het lang verwachtte album. Niall Horan, Harry Styles, Liam Payne, Zayn Malik en Louis Tomlinson konden het gewone leven blijkbaar niet aan. Ondanks dat hun wegen elkaar scheidde bleef het toch allemaal in One Direction. Wat denken jullie ervan? Is er teveel veranderd of gaat het toch lukken?

    Een van leerlingen die Louis Tomlinson les geeft zegt het volgende; 'De jongens kunnen niet zonder elkaar en het was niet meer dan logisch dat het zo gebeuren. Louis mistte ze echt verschrikkelijk en had het er altijd al over dat er wel een tijd zou komen, want ondanks hij het leuk vind om les te geven bleef One Direction zijn grote droom. Verschillende keren hebben we hem moeten opvrolijken. Sinds de jongens in het lokaal aankwamen was het weer als vroeger. Voor het eerst was er dan ook weer een echte glimlach op zijn gezicht. Het gaat ze lukken en zullen genoeg mensen achter ze staan.

    [ bericht aangepast op 4 feb 2013 - 22:22 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [Goede avond!]


    Bowties were never Cooler

    ( Goede avond (: )


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [Sorry! mijn reactie's komen eraan hoor. ben twintig dingen tegelijk aan het doen. ;x]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    [Yay, leven! Doe maar rustig hoor]

    [ bericht aangepast op 5 feb 2013 - 20:36 ]


    Bowties were never Cooler

    ( haha maak niet uit en herken het. Doe maar rustig )


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Niall James Horan
    "Nou mooi, dan kan jij vaker op Hailey passen en dan ga ik weer is wat vrije tijd voor mezelf houdem." Meteen knik ik. "Grapje." Ik trek een pruillipje. "Maar ik pas graag op haar!" Grijns ik. "Dank je Niall, ik ben echt blij dat je hier nu bent." Grinnik Rosalie en ze ploft weer neer. "Niall..." Aarzelt ze. "Is dit wel een goed idee? Beloof me dat je haar vasthoud." Zeg ze angstig. "I promise!" Ik zet Hailey rustig op de hond en laat hem lopen. Ik hou Hailey stevig vast zodat ze niet kan vallen en loop een paar rondjes.


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Harry Edward Styles
    ik slikte even. ''Voor puck misschien, maar niet voor Hailey.'' piepten ik. ik wist niet eens of Eirwen het wist, maar zo niet wist ze het nu en zou ze er vanzelf naar vragen. Maar veder wilde ik er niet over praten. Ik was nog steeds boos op Rosalie dat ze het vier jaar lang geheim hield en mij nu opeens alles kwalijk ging nemen. Maar hoe moest ik er nou voor Hailey zij als ik niet eens wist dat ze bestond? de rest van de weg naar het ziekenhuis hield ik mijn mond en ook toen Eirwen zich ging melden bij de balie van het ziekenhuis. Ik gnig naast haar zitten in de wachtkamer en staarde leeg voor me uit. opeens bedacht ik me wat en liep ik naar de balie. de vrouw erachter keek me vragend aan en ik beet even op mijn lip. ''Laat maar.'' mompelde ik zachtjes en ging weer op mijn plek zitten. Ik wilde iets vragen over DNA en het testen of een kinderen van jou was of niet. Maar het hoefde niet. alles wees erop dat Hailey van mij was. en dan had ik het niet alleen over haar ogen.

    Zayn jawadd Malik
    Ik kuste Louis langs zijn kaak, naar zijn nek en trok zijn shirt iets opzei zodat ik bij zijn sleutelbeen kwam. Daar zoog ik het bloed naar de oppervlakte en er vormde zich al snel een rode plek. speels beet ik op mijn lip en ging rechtop zitten. Ik trok mijn shirt over mijn hoog. grijnzend buig ik me weer voorover. ''Een beetje stiller Boo bear. We willen geen kinderen aan het huilen maken toch.'' ik planten mijn lippen kort op die van hem en trok daarna ook zijn shirt over zijn hoofd. Mijn vingertoppen trippelde over zijn huid en zachtjes speelde ik mijn zijn tepels terwijl ik zijn onderlip tussen mijn tanden nam en er zachtjes aan trok.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Rosalie Sarah Angels

    Ik lach en kijk Niall dan aan. 'Oké dan, dan zal ik je bellen als ik even wat wil doen in de stad,' glimlach ik. Wanneer was ik voor het laatste uit geweest? Wanneer was ik voor het laatste naar de bioscoop geweest? Volgens mij vier jaar geleden. Ik zucht even diep. Daar zou dus verandering in komen. Mijn mondhoeken krullen zich omhoog als ik Niall bezig zie met Hailey. Ik bijt op mijn lip. De bezorgde blik was verdwenen. Ik vertrouwde Niall met Hailey. Ik kijk naar Niall.
    'Niall,' vraag ik hem weer. 'Vind je het erg om Hailey even bezig te houden en op haar te letten? Dan maak ik mijn werk even af,' vraag ik hem en sta op om mijn laptop te pakken en dan door te lopen naar mijn kamer. Daar kan ik rustig werken, zonder gestoord te worden. Ik glimlach even en wacht op Niall zijn antwoord.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Eirwen
    Ik keek even naar Harry toen we eindelijk zaten. Ik was blij om te zitten, maar hoe Harry zich gedroeg maakte mijn zenuwen niet minder. Hij liep even naar de balie en daarna weer terug. Hij leek niks gevraagd te hebben. Toen hij weer zat legde ik mijn hand op zijn schouder. "Rustig, Hazza. Don't beat yourself up. Je wist niet eens dat Hailey bestond tot een week geleden ofzo. Ik weet zeker dat als je haar een kans geeft je ook voor haar een geweldige vader zal zijn." Ik glimlachte een beetje. Ik vond het vreemd hoe Rosalie het had geregeld, misschien zelfs wreed, maar ik snapte het ook wel. Ik hoopte gewoon dat alles goed kwam. Ik aaide even door Harry's krullen. "En als je hulp nodig hebt met Puck mag je altijd langs komen." Even haalde ik een hand door mijn haar. "En anders natuurlijk ook hoor." Ik begon rustig mijn haar te vlechten. Het was best druk, dus ondanks mijn afspraak kon het nog wel even duren voor we aan de beurt waren.


    Bowties were never Cooler

    Niall James Horan
    "Dat is niet erg, ga je gang." Glimlach ik naar Rosalie. Ik pak Hailey op en ga op de bank zitten. "Hier je koekje." Ik open het koekje en geef het aan haar, ook schuif ik de limonade naar haar toe. "Anders kunnen jullie ook vanavond bij mij, Skyler en Jayden eten." Stel ik voor. Ik pak ook mijn glas en neem een slok waarna ik toekijk hoe Hailey haar koekje eet. "Wat wil je hier na doen? Een spelletje of toch iets spannenders?" Ik kijk de kamer rond zoekend naar iets wat ik kan doen zodat Hailey vrolijk kan spelen.


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Harry Edward Styles
    ik glimlachte klein en sloeg mijn ogen neer. Ik voelde me bijna zelf weer een klein kind met al die aandacht die iedereen me gaf vandaag. ''Weetje,'' begon ik stil en trok mijn benen op de stoel om mijn armen er daarna omheen te slaan. ik wist niet, het zat gewoon lekkerder. Veiliger.
    ''Vanmiddag in het park he. Ik wist opeens zo zeker dat hailey van mij was. Ik wilde er opeens alles aan doen om haar het gelukkigste meisje op de wereld te maken.'' ik slikte even. ''Rosalie wilde het niet hebben. ze wilde niet dat ik haar aanraakten.'' Ik sloot mijn ogen even. ''Achteraf zei ze dat het niet zo bedoeld was.'' ik wist niet waarom ik dit vertelden. Ik wist wel dat het eerder voor mezelf was dan voor Eirwen. die kon het waarschijnlijk niets interesseren. Maar mij hielp het om alles op een rijtje te zetten.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Rosalie Sarah Angels

    Ik glimlach even en knik dan. 'Oké dan kom ik zo weer beneden.' Ik bijt op mijn lip en loop de trap op. Vlug ga ik aan het werk. Als ik dat af heb laat ik me languit op het bed vallen en zucht diep. Ik was zo moe.... Ik bijt op mijn lip en verstop mijn hoofd onder het kussen. Harry en Hailey vanochtend krijg ik niet meer uit mijn kop en toch moet het. Misschien was het gewoon een bevlieging van hem? Zou het raar zijn als ik hem uitnodig voor Hailey haar verjaardag? Maar hij had dat recht toch? Ik zucht diep. Zet die gedachtes uit, denk ik in mezelf. Ik pak mijn mobiel en toets Eirwen haar nummer in. Zover ik weet had ze pijn, toen ze wegging. Vragen hoe het ging was wel zo aardig.
    Ben je al naar het ziekenhuis? Heb je nog steeds zo'n pijn? Kan je alsjeblieft sms'en wat er aan de hand is en als ik wat moet doen! Je kan me daarvoor altijd sms'en. Kuzz Rosalie
    Ik verstuur het en verberg mijn hoofd weer in het kussen. Eirwen was erg lief een paar dagen geleden. Vooral met Hailey, net zoals Niall nu. Ik sta langzaam op. In mijn joggingbroek en hoodie loop ik de trap weer af.
    'Ik ben er weer,' glimlach ik. 'Niall het aanbod klinkt leuk, maar ik ben doodop en Hailey moet morgen ook naar school, dus ik denk dat het een beetje vermoeiend wordt. Maar voor een andere keer klinkt het leuk,' glimlach ik en ga weer opde bank zitten, waar ik Hailey op mijn schoot zet.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Eirwen
    Ik glimlachte wat toen hij begon te praten, al was het stilletjes en ondanks de pijn. Ik vond het fijn dat hij dit vertelde. Het voelde zo dat hij me vertrouwde. Altijd als mensen tegen me begonnen te praten over hun gevoelens gaf me dat een gevoel dat ik ertoe deed. Dat ze me vertrouwden en dat ik ze kon helpen. Dat ze me nodig hadden, hoe vreemd dat ook was. "Zie je wel. Misschien moet je gewoon een keer langs gaan. Gewoon om een op een te praten met Rosalie. Geen stress en geen druk. Gewoon rustig praten. Ik weet zeker dat jullie er dan wel uitkomen." Een scherpe pijn deed me in elkaar duiken. Waarom moest dit? Ik was maar 7 maanden maximaal. Ribben breken hoorden ze nog niet te kunnen, toch? Al hoopte ik wel eigenlijk dat het alleen dat was, of nog beter: gekneusd. Mijn naam werd geroepen en ik stond met wat moeite op. "Loop je mee? Of niet?" Misschien wilde hij wel gewoon naar huis, naar Puck. Als het echt mis was kon ik altijd Liam nog bellen.Mijn telefoon trilde, maar ik voelde het niet door een volgende pijngolf.

    [ bericht aangepast op 5 feb 2013 - 21:40 ]


    Bowties were never Cooler

    Niall James Horan
    "Jammer, het leek me wel leuk als je Skyler zou ontmoeten. Jullie kunnen vast goed opschieten met elkaar, samen op de kinderen passen ofzo." Leg ik uit. Ik sta op en kijk naar de gang. "Is de w.c. daar?" Zonder echt op antwoord te wachten loop ik naar de gang. Ik zoek naar de w.c. en ben er binnen vijf minuten weer uit. Ik was mijn handen en loop weer naar Rosalie en Hailey. "Wil je misschien dat ik Hazz bel? Hem vraag of hij naar die verjaardag wil komen?" Ik kijk naar Rosalie en wacht op een antwoord.


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Harry Edward Styles
    ik haalde mijn schouders op. Ik wist het niet hoor. Eirwen werd geroepen. de pijn stond op haar gezicht en emteen stond ik naast haar om haar overeind te houden. ''Zeg maar wat je wilt. ik blijf bij je als je dat liever hebt en als je me er neit bij wilt hebben blijf ik heir op je wachten.'' Het was immers haar dokterafspraak. ik ging me nergens mee bemoeien zodra ik er niet bij betrokken werd. Wel hielp ik haar naar de andere kant van de wachtkamer naar de dokter die op haar stond te wachten. En ik wachten op Eirwen haar antwoord.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''