• Een van 's werelds meest beroemde bands, One Direction. Gillende fans lijken uit alle hoeken van de wereld naar hun concerten te komen.
    Nu One Direction in Londen werkt aan een nieuw album, maar voor het grootste deel ook allemaal naar hier verhuisd willen ze allemaal een pauze van het leven wat ze nu lijden. Maar wat gebeurt er als een aantal van de jongens trouwen? Anderen verliefd worden.. op elkaar? Ruzie krijgen? Een nieuwe baan vinden?
    Ze lijken elkaar blijven, maar gaan wel eigen weg. Tot de dag van vandaag, want ze komen terug om door te gaan waar ze gebleven waren en willen weer naar de top van de wereld. Hoe ver zullen ze gaan om hun doel te bereiken? Zal het ten koste gaan van hun familie? De liefde? En hoe zit het met de nieuwe vrienden die ze ontmoeten? Met de fans? Zullen ze nog steeds achter ze staan of is er teveel veranderd?



    Lijstje dat je in moet vullen :
    Rol:
    Naam:
    Leeftijd (De leeftijd van de jongens liggen rond de 24-29):
    Nationaliteit:
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Extra:


    Rollen:
    -Niall James Horan; nessje
    -Louis William Tomlinson; Zianourryx
    -Liam James Payne; Little
    -Harry Edward Styles; Sikowitz
    -Zayn Javadd Malik; Sikowitz


    De vriendinnen/vrouwen van de jongens
    ( Vergeet niet dat sommige jongens ook op elkaar verliefd worden)

    - Eirwen Morgana Awen CadwaladerSylvesti
    - Serena Melody Woods Amoria
    - Skyler Daffney Thompson Glucio
    - Rosalie Sarah Angels Coockies
    - Mackenzie Lou Arretez Curlies



    De andere mensen ( bijvoorbeeld de kinderen, familie, fans)


    Regels:
    -Géén one-liners. Probeer een stukje te schrijven dat ietsjes langer is. Er is geen minimum, maar one-liners zijn wel héél kort.
    -Maximaal twee personages per persoon
    -Geen perfecte personage's!
    -16+ mag, maar hou het wel netjes.
    -Ga niet teveel off-topic en als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes; ( ), { } of [ ].
    -Meld het even als je voor langere tijd niet kunt reageren.
    -Alleen Zianourryx en nessje maken de nieuwe topics.
    -Geen ruzie ( In de RPG mag het natuurlijk wel )
    - Het is geen sneltrein! Zorg dat iedereen het een beetje kan volgen!.



    Eerste krantenartikel;

    One Direction, wie kent ze niet? De vijf getalenteerde jongens die een paar jaar geleden miljoenen harten hebben gestolen. Ze verbraken record na record en de concerten waren ongelooflijk snel uitverkocht. Goed nieuws voor de fans van de band, want door verschillende mensen is bevestigd dat de band weer samen is en terug wilt keren naar de top. Ze starten vanaf waar ze gebleven zijn en zijn regelmatig in de studio om verder te werken aan het lang verwachtte album. Niall Horan, Harry Styles, Liam Payne, Zayn Malik en Louis Tomlinson konden het gewone leven blijkbaar niet aan. Ondanks dat hun wegen elkaar scheidde bleef het toch allemaal in One Direction. Wat denken jullie ervan? Is er teveel veranderd of gaat het toch lukken?

    Een van leerlingen die Louis Tomlinson les geeft zegt het volgende; 'De jongens kunnen niet zonder elkaar en het was niet meer dan logisch dat het zo gebeuren. Louis mistte ze echt verschrikkelijk en had het er altijd al over dat er wel een tijd zou komen, want ondanks hij het leuk vind om les te geven bleef One Direction zijn grote droom. Verschillende keren hebben we hem moeten opvrolijken. Sinds de jongens in het lokaal aankwamen was het weer als vroeger. Voor het eerst was er dan ook weer een echte glimlach op zijn gezicht. Het gaat ze lukken en zullen genoeg mensen achter ze staan.

    [ bericht aangepast op 4 feb 2013 - 22:22 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Curlies schreef:
    (Is iedereen zo vroeg uit op vrjdag? O.o)


    (Nope, zit al een paar dagen ziek thuis)


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Curlies schreef:
    (Is iedereen zo vroeg uit op vrjdag? O.o)


    [Ben ziekjes :< ]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Curlies schreef:
    (Is iedereen zo vroeg uit op vrjdag? O.o)

    [nee, zit gewoon op school. ;x]

    Harry Edward Styles
    ik zuchten. dat werd toch langs de speeltuin. Ik duwde de kinderwagen, met een huilende Puck erin voort over het smalle parkweggetje. Ik wilde hier weg, Louis zou wel volgen. ik had het gevoel of echt heel de wereld Puck haar gekrijs kon horen. Mijn kaken had ik strak op elkaar gedrukt om niet tegen de baby te gaan schreeuwen en deed in plaats daarvan net of het gehuil niet van mijn kind kwam. De schommel, wip en glijbaan kwamen al snel in zicht en ik probeerde mezelf te dwingen de andere kant op te kijken. Ik kon het niet. Mijn ogen bleven gefixeerd naar het kleine meisje op de glijbaan kijken. Op dit moment had ik enkel gewild dat Rosalie veel eerder naar me toe was gekomen.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Louis William Tomlinson
    'Sorry' zei ik zacht toen we toch langs de speeltuin moesten. Mijn telefoon stopte ik in mijn zak, voor ik weer in beweging kwam en naast Harry ging lopen. Ergens vroeg ik me af wat er nog meer kon gaan gebeuren. Mijn blik ging naar Puck en begon zacht een kinderliedje te zingen in de hop dat ze stopte met krijsen. Dit was een van de weinige dingen die ik me kon herinneren, maar het hielp wel altijd om mijn zusjes stil te krijgen. Toen de speeltuin inzicht kwamen keek ik toch even naar Harry en zag dat hij zijn blik niet kon afwenden. 'Hazz, je maakt het jezelf alleen maar moeilijk zo' zei ik zacht. Bang om toch iets verkeerd te zeggen. Iets waar ik normaal toch geen last van had en gewoon alles riep zonder na te denken.

    ( Is er iemand die interesse heeft om Zayn te spelen?)

    [ bericht aangepast op 1 feb 2013 - 13:38 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [ik wil hem wel op me nemen?]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    ( Ik vind het goed )


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [MOet ik nog iets over hem weten?Hij had toch een relatie met Lou ouzo?]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Harry Edward Styles
    Ik knikte langzaam en sloot mijn ogen even. Volgens mij stond ik echt op het punt om in tranen uit te barsten en net zo hard te gaan janken als Puck deed. Ik ademde een paar keer rustig in en uit en opende mijn ogen uiteindelijk op Louis even verslagen aan te kijken. ''Ik weet het.'' Zei ik zachtjes en liet mijn blik nog een keer op Hailey vallen voordat ik voor me uit staarde en richting de uitgang van het park liep. ''Maar het is mijn eigen schuld.'' Hielp ik meer mezelf, dan Louis eraan herinneren. Ik was constant gewaarschuwd. er was wel honderd keer gezegd dat ik niet zonder problemen maar met iedereen het bed in kon duiken. Het moest een keer uitkomen. Ik had het kunnen weten.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Sikowitz schreef:
    [MOet ik nog iets over hem weten?Hij had toch een relatie met Lou ouzo?]


    ( Hmm.. zover ik weet is er niets dat je moet weten. Dat zou de bedoeling zijn, maar het liep iets anders dan gepland )


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    SerpentsKiss schreef:
    (...)

    ( Hmm.. zover ik weet is er niets dat je moet weten. Dat zou de bedoeling zijn, maar het liep iets anders dan gepland )

    [OKe, maar is dat nu nog het geval of niet? Want ik vind het prima hoor.]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Sikowitz schreef:
    (...)
    [OKe, maar is dat nu nog het geval of niet? Want ik vind het prima hoor.]


    ( Als jij het prima vind dan vind ik dat ook (: )


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [oke, is goed dan ;3
    ik weet alleen niet zo goed wat ik met hem moet doen nu. ;x]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Sikowitz schreef:
    [oke, is goed dan ;3
    ik weet alleen niet zo goed wat ik met hem moet doen nu. ;x]


    ( Oke (:
    Uhu begrijpelijk, laat hem anders ook naar het park gaan ofzo)


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Louis William Tomlinson

    Ik beet op mijn lip en kon niet anders dan Harry een knuffel geven. 'Vergeet niet dat je er niet alleen voor staat. Ik zal je altijd helpen met wat dan ook.' zei ik zachtjes. Ik kon er echt niet tegen om hem zo te zien en dan nog de verslagen blik waar hij me mee aankeek. 'Jij moet er gewoon echt even tussenuit en alles vergeten' besloot ik met een blik in mijn ogen waardoor hij wist dat protesteren niet zou gaan. Voor de laatste keer volgde ik zijn blik en versnelde mijn pas iets toen Harry alweer naar de uitgang van het park liep. 'Het is niet jouw schuld, dus stop dat te zeggen.' Die woorden maakte het er allemaal niet beter op. En daarbij je kon het wel roepen, maar de tijd kan toch niet meer worden teruggedraaid.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Zayn Jawadd Malik
    Ik was langs Louis' huis geweest maar hij was nergens te bekennen. Dat werd dus nog maar een rondje door het park met Muffin. De jonge boxer trok als een gek aan de riem, zodra hij het gras enkel al rook. ik gaf er een ruk aan, maar Muffin leek alleen maar gekker te worden en begon in de riem te bijten en te blaffen. ''Muffin, af!'' Riep ik gefrustreerd. Muffin trok de riem los en rende het park in tussen de bomen door. ''Kut hond.'' Gromde ik en rende achter het stomme beest aan. En het leek me nog zo'n leuk idee om een hond te nemen. ''Muffin!'' brulde ik en sprinten de bomen en bosjes door tot ik weer op het begin pad uitkwam vlak bij de weg. ''Muffin!'' gilde ik nogmaals, maar het beestje was nergens te bekennen.

    [ bericht aangepast op 1 feb 2013 - 14:21 ]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''