• We must survive.





    Honderden jaren geleden konden mensen al veranderen in dieren. De leider kon merken of er weer iemand was veranderd en de leider zocht diegene dan op. Als je ervoor koos om met de roedelleider mee te gaan, kon je niet meer terug. Anders werd je gedood door of iemand uit de roedel, de roedelleider, of door de magie die in je voort leeft. Je gaat sowieso dood door de magie als je niet meegaat, je moet alle opdrachten doen om te blijven leven, als je de opdrachten overleeft. Je mocht in die tijd alleen blijven leven, als shape-shifter, als je een paar opdrachten overleefden. De eerste dag dat je in een dier bent verandert word je onderzocht. Je mag geen ziektes hebben, of zwakke botten. Als de roeddeleider denkt dat je de opdrachten overleeft, moet je een eed opzeggen samen met de roeddeleider. Degene waarvan de roeddeleider denkt dat diegene het niet overleeft, met die persoon zegt hij geen eed op. De eerste opdracht is je eerste nacht als dier overleven, je word dan door iemand getest op je snelheid, je tactiek en je sterkte. De tweede opdracht is een tocht van tweehonderd kilometer in een nacht overleven. De derde opdracht is je eerste jacht overleven. Je moet laten zien dat je goed kan jagen. De vierde opdracht is de eerste winter overleven, in de winter is het super koud en er is weinig prooi om op te jagen. Er zijn nog meer opdrachten, maar die worden pas gegeven als je de eerste vier opdrachten hebt overleefd. 's Nachts moet je in dier-vorm zijn, maar overdag mocht je mens zijn. Bij de opdrachten moest je natuurlijk wel in dier-vorm zijn. Als het voorbij is mag je weer als mens door leven, maar de meeste mensen zijn zo gehecht aan elkaar geworden dat ze in diervorm blijven en een roedel vormen. Dat is nu ook zo.



    Alle shape-shifters wonen bij elkaar in een roedel en alle dieren zijn roofdieren. Ze moeten de eerste keer veranderen door een heftige emotie. Denk maar aan Twilight. Maar nu kun je alle emoties gebruiken. In dier-vorm kun je praten, maar de eerste keer dat je verandert kun je dat niet. Je moet de eerste keer dat je wilt praten je best doen, maar als je gewent bent te praten in dier-vorm gaat het praten makkelijker. Je kunt het als je wilt ook iets naar de persoon, tegen wie je iets wil zeggen, denken. Maar dat is moeilijker dan praten. Je kunt je gedachten naar een persoon sturen, of meerdere. Maar je moet wel je best doen, want anders kan iedereen het horen. Je kunt in een dier veranderen met je kleren aan, maar dat is moeilijk. Je kunt dan ook weer terug veranderen met je kleren aan, als je het eenmaal onder de knie hebt is het makkelijk.



    Meisjes 6/6 VOL :

    - Aria Maya Angels - Coockies - Wolf
    - Melony “Mel” Christabella Garcia - Glucio - Zwarte Panter
    - Ruby Mary Evans - Flitwick - Vos
    - Yfory Seren - Vegangirl - Dingo
    - Amy Moon Duinhoven - Hiddenrose - Bunzing
    - Louize Moonsroot - annickemiek - Jachtluipaard


    Jongens: 4/6

    - Jeffrey Tristan Winter - Eluveitie - Jachtluipaard
    - Max Owens - Tarsus - Lynx
    - Lewis Ellsmor - Tarsus - Grizzly beer
    - Jake Dimitri Robusto - Winterwolves - Jaguar
    - Kane Lewis Daniels - MindBreaker - Wolf
    - Melian Dirgel - Afrikaanse Cervetkat - Venangirl


    Roederlleider: Ramon Trevegg Smith - Winterwolves - Leeuw




    Invul-ding-lijst:

    Naam:
    Dieren:
    Leeftijd:
    Innerlijk:
    Uiterlijk:
    Extra:

    Regels:

    - Er geldt een minimum van 7 regels.
    - 16+ is toegestaan, maar houdt het uiteraard netjes
    - Probeer minstens 1 post per week te schrijven
    - Reservering vervalt na 4 dagen
    - Powerplay is niet toegestaan
    - Geen perfecte personages, die bestaan niet
    - Let op spelling en interpunctie
    - Naamsveranderingen doorgeven
    - Als je even niet kan schrijven moet je dat even melden met de reden waarom je even niet kunt schrijven.
    - Geen ruzie.
    - Ik maak als enigste de topics aan.


    TOPIC 2

    TOPIC 1

    [ bericht aangepast op 13 maart 2013 - 7:31 ]


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    Lewis Ellsmor ~ Grizzly

    Ik knikte dankbaar toen Aria me verloste van die marteltuigen. Speldjes, verschrikkelijke dingen. Mijn blik bleef hangen op Max en Alicia. Bij hem leek dat kind zo'n engeltje te zijn. Volgens mij had ik iets rond me hangen dat kinderen afstootte of zo.
    Ik haalde opgelucht adem toen Yfory terug kwam. Naast haar liep een jongen, die krullenbol van daarstraks. Was hij niet een 'slechte' of zo? Oké, hij deed vriendelijk tegen Yfory, maar dan nog. Ik hoopte voor hem maar dat hij niet voor problemen zou zorgen.
    “Geen zorgen, hij is oké.” Yfory plofte naast me neer, maar mijn blik bleef toch keurend op de jongen hangen. Ik hoopte voor hem dat hij oké was. Iedereen was vandaag gewoon extra verdacht. Hij zag er wel te schattig uit om zo te zijn als Vince, dus ik besloot hem maar een kans te geven.
    “Wat is er gebeurd?” Ramon was onze kant uitgekomen. Zijn keurende blik gleed over de groep. “En waar in vredesnaam is Jake?”
    Mijn ogen sperden zich open. Shit, Jake... Ik stond op, Ramons eerste vraag negerend. “Ik ga Jake zoeken,” meldde ik, terwijl ik daarna al veranderde en mijn neus volgde.
    Ik rook bloed. Dat kon al niets goed betekenen, alleen wist ik niet of het van Jake zou zijn of van die Vince.
    Mijn hart klopte in mijn keel en ik leek niet meer helder te kunnen denken. “Jake!” riep ik. Zijn geur viel niet te bekennen, enkel die van bloed. Die besloot ik maar te volgen aangezien er geen andere te bekennen was.
    Ik schoot voorbij een aantal bomen, om uiteindelijk een gestalte tegen een boom aangeleund te zien zitten. “Jake?” vroeg ik zacht, terwijl ik dichterbij kwam. “Wat is er gebeurd?”

    Max Owens ~ Lynx

    Alicia speelde zachtjes met mijn haren. Lewis was er vandoor gegaan en ik had het gevoel dat ik me moest gaan verantwoorden voor wat er allemaal gebeurd was. “Er kwamen twee kerels, deze hier en die andere, en ze bedreigden, die andere toch, Aria en Yfory. Die ene liet Yfory gaan en ging weg met Aria en toen ben ik erachteraan gegaan en ik weet niet wat er nu met hun gebeurd is...” murmelde ik nogal onsamenhangend. Ik hoopte maar dat hij er wat aan uit kon, want ik kon er zelf niet aan uit. Alicia keek me aan. Ze gaf zachtjes een kus op de schram op mijn wang en ging toen op mijn schoot zitten. Ze had zelf ook wel door dat ze beter niets kon zeggen, omdat de grote mensen aan het praten waren. Haar blik bleef nog een tijdje op de struiken hangen, waar Lewis zonet in verdwenen was als beer. Volgens mij moest ze nog wennen aan het feit dat we allemaal in dieren konden veranderen. Ik vroeg me eigenlijk af of zij dat ooit zou kunnen. Eigenlijk hoopte ik van wel, volgens mij zou ze dat zo leuk vinden.


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    Jake Dimitri Robusto - Jaguar

    "Jake!" Roept iemand in te verte; Lewis. Ik kijk om me heen en al snel zie ik de gedaante van Lewis tevoorschijn komen.
    "Jake?" Vraagt hij zachtjes, terwijl hij dichterbij komt. "Wat is er gebeurd?" Ik kijk omhoog en zeg met een bittere stem:
    "Ik zat daar nog toen jullie weggingen. En zo'n 2 minuten nadat jullie weg waren kwam er een jongen aanlopen. Hij had een pistool. Net op het moment dat ik in een dier wou veranderen schoot hij, en raakte me in mijn arm,' ik draai mijn arm zo dat hij de wond op mijn arm kan zien die verschrikkelijk veel pijn doet.
    "Enne, ik viel op de grond en toen werd het zwart voor mijn ogen. Toen ik wakker werd lag ik op een plek die ik niet kende en ik had echt een heel vreemd verstikkend gevoel. En dat was het." Ik kijk hem aan en wacht tot hij iets zegt.

    Ramon Trevegg Smith - Leeuw

    De ogen van Lewis sperren zich open en hij staat op.
    “Ik ga Jake zoeken,” Meld hij als enigste en verandert daarna in een dier. Als hij uit het zicht is kijk ik naar de rest.
    Alicia speelt met de haren van Max terwijl Max antwoord geeft op mijn vraag:
    “Er kwamen twee kerels, deze hier en die andere, en ze bedreigden, die andere toch, Aria en Yfory. Die ene liet Yfory gaan en ging weg met Aria en toen ben ik erachteraan gegaan en ik weet niet wat er nu met hun gebeurd is...” murmeld hij nogal onsamenhangend. Ik zucht en kijk naar de andere.
    "En weet een van jullie dan wat er met die andere jongen gebeurt is?"

    [ bericht aangepast op 24 feb 2013 - 11:09 ]


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    Lewis Ellsmor ~ Grizzly
    "Ik zat daar nog toen jullie weggingen,” vertelde hij bot. Ik dacht dat hij misschien wel zou volgen, blijkbaar toch niet.“En zo'n 2 minuten nadat jullie weg waren kwam er een jongen aanlopen. Hij had een pistool. Net op het moment dat ik in een dier wou veranderen schoot hij, en raakte me in mijn arm. Enne, ik viel op de grond en toen werd het zwart voor mijn ogen. Toen ik wakker werd lag ik op een plek die ik niet kende en ik had echt een heel vreemd verstikkend gevoel. En dat was het."
    Hij draaide zich zo dat ik de wond kon zien. Het leek redelijk diep te zijn en het bloed liep er nog steeds uit. Snel veranderde ik terug. “Zit de kogel er nog in?” vroeg ik paniekerig. Zo ja, dan moest die er meteen uit, alleen wist ik niet of het aan mij was om met mijn vingers in zijn arm te modderen om die kogel eruit te krijgen.
    Ik probeerde hem recht te trekken, terwijl ik hem ondersteunde aan zijn goede arm. “Gaat het wel?” vroeg ik bezorgd op het feit. Ik trok toch zijn goede arm over mijn schouders heen, zodat hij niet kon in elkaar zakken door het bloedverlies. Dan zou hij nog eens lelijk kunnen vallen met al die stenen hier. Had hij nu ook al bloed aan zijn hoofd hangen? “We hadden bij je moeten blijven,” zuchtte ik schuldbewust. “Het is allemaal mijn schuld...”
    Als wij niet weggegaan waren, was hij daar niet blijven zitten en hadden we op zijn minst die kerel met zijn geweer tegen kunnen houden. Maar nee, we gingen weg en nu hadden we dit. “Het spijt me, Jake...”
    Ik wandelde langzaam terug richting de open plek, ook al ging het niet bepaald snel. Hij kon het niet helpen, hij had verdomme een gat in zijn arm dankzij mij. Met mijn hand hield ik de wonde dicht, zodat hij niet nog meer bloed zou verliezen. Al snel werd het glibberig en doorweekt. Mijn hand hing vol met zijn bloed, maar het kon me niet schelen. Ik had bij hem moeten blijven...

    [Voor Max wacht ik nog even op de rest.]


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    { Ik heb de rol van Melian aangemaakt ^^ }

    Yfory Seren ~ Dingo

    Ik wilde achter Lewis aangaan, totdat ik Ramon's vraag hoorde. Melian en Trevegg kwamen aangelopen.
    'Er kwamen twee kerels, deze hier en die andere, en ze bedreigden, die andere toch, Aria en Yfory. Die ene liet Yfory gaan en ging weg met Aria en toen ben ik erachteraan gegaan en ik weet niet wat er nu met hun gebeurd is...' murmelde Max.
    Ik fronste. Wauw, dat was lekker duidelijk.
    'En weet een van jullie dan wat er met die andere jongen gebeurt is?' vroeg Ramon.
    Ik keek naar Melian. Na een tijdje elkaar aangestaard te hebben keek ik naar de grond. Hoe ging ik dit uitleggen? Melian legde zijn hand op mijn schouder.
    'Ik leg het wel uit' zei Melian.
    Ik knikte.
    'Ik ga... Ik ga kijken of ik Jake en Lewis kan vinden' zei ik en ik liep het bos in.
    Ik zag Lewis en Jake zitten en liep naar ze toe. Oh my God, wat was er gebeurd met Jake?
    'Jake!' riep ik uit.
    'Gaat het?'

    Melian Dirgel || Afrikaanse Cervetkat

    Ik omhelsde Trevegg stevig.
    'Melian, man! Dat is lang geleden' zei Trevegg emotioneel.
    We lieten elkaar los en we praatten een beetje. Niet over wat er in de tussentijd gebeurd was, gelukkig. Ik wilde daar eigenlijk niet over praten. We hoorden Ramon praten tegen de anderen, en we liepen erop af.
    'En weet een van jullie dan wat er met die andere jongen gebeurt is?' hoorden we Ramon zeggen.
    Ik slikte en ik keek naar Yfory. Ze keek me moeilijk aan en na een tijdje wendde ze haar hoofd af. Ik knikte en liep naar haar toe.
    'Ik leg het wel uit' zei ik zacht.
    Yfory knikte en ging kijken waar Jake en Lewis bleven. Ik voelde blikken op me branden. Mijn blik ging van Trevegg naar Ramon. Kon ik het niet ergens anders zeggen waar de rest niet bij was? Nee, waarschijnlijk niet. Zij hadden immers het recht om het te weten. Mijn blik bleef hangen op Aria. Toen keek ik maar naar Trevegg, dat maakte alles gemakkelijker.
    'Die andere jongen komt niet meer terug' zei ik alleen maar.

    [ bericht aangepast op 24 feb 2013 - 11:21 ]


    I will keep watch.

    Jake Dimitri Robusto - Jaguar

    Als hij mijn wond ziet verandert hij terug.
    “Zit de kogel er nog in?” Vraagt hij paniekerig. Ik knik en kijk naar mijn arm. Lewis probeert me recht te trekken, terwijl hij me ondersteund aan mijn goede arm.
    “Gaat het wel?” Vraagt hij bezorgd. Hij trekt mijn goede arm over zijn schouder zodat ik niet in elkaar kan zakken.
    "Ik heb me beter gevoeld." Zeg ik tegen hem.
    “We hadden bij je moeten blijven,” Zucht hij schuldbewust. “Het is allemaal mijn schuld...” Ik frons. Het is zijn schuld dus niet.
    “Het spijt me, Jake...” Zegt hij.
    "Hé, het is jouw schuld niet. Ik koos ervoor om er te blijven. Jij kon er helemaal niets aan doen." We wandelen langzaam terug richting de open plek. Opeens komt Yfory aanlopen.
    "Jake!" Roept ze uit. "Gaat het?" Ik trek een grimas en zeg:
    "Ik heb me beter gevoeld."

    Ramon Trevegg Smith - Jaguar

    Trevegg en Melian komen aanlopen en Yfory kijkt naar Melian. Na een tijdje naar elkaar gestaard te hebben kijkt Yfory naar de grond. Melian legt zijn hand op haar schouder.
    'Ik leg het wel uit' Zegt Melian. Yfory knikt en zegt:
    'Ik ga... Ik ga kijken of ik Jake en Lewis kan vinden.' En ze loopt het bos in. Ik kijk Melian aan en wacht tot hij iets zegt.
    Zijn blik gaat van Trevegg naar mij en zijn blik blijft hangen bij Aria. Dan kijkt hij naar Trevegg.
    'Die andere jongen komt niet meer terug.' Zegt hij alleen maar. Ik sluit mijn ogen en haal mijn hand gefrustreerd door mijn haar.
    Waarom, in vredesnaam, gebeuren zulke dingen als IK roedelleider ben en niet als iemand anders roedelleider is?!
    Dit is verdomme al de tweede moord in ÉÉN dag, jemig.
    Ik haal diep adem en doe mijn ogen weer open.
    'Fijn je weer te zien, Melian.' Zeg ik tegen hem. En dan zeg ik tegen iedereen:
    'En wat hebben jullie met hem gedaan?'

    [ bericht aangepast op 24 feb 2013 - 12:09 ]


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    Lewis Ellsmor ~ Grizzly
    Yfory kwam aangelopen. “Jake!” riep ze. “Gaat het?”
    Hij trok een grimas, al wist ik niet zeker of het kwam doordat ik even met mijn vingers bewoog omdat mijn hand uitgleed door het bloed, of doordat Yfory riep.
    “Ik heb me beter gevoeld,” antwoordde hij. Ik bleef bezorgd kijken. Dit zou sneller gaan als ik een beer was, dan kon hij op me gaan hangen. Maar zo ver was het nu toch niet meer, dus hij moest nog even volhouden.
    “Yfory...” Ik keek haar aan en zuchtte. “Kun jij schotwonden verzorgen?” Ik veronderstelde van wel, aangezien ze van alles kon dus het zou toch niet de eerste keer zijn dat ze met schotwonden te maken kreeg en zo niet, dan moest die kogel er gewoon uit en een verband rond. Dat zou ook wel werken. We strompelden langzaam maar zeker de open plek op. Mijn blik bleef op het groepje mensen gericht. Voorzichtig legde ik Jake neer op de grond. Mijn bebloedde hand haalde ik van zijn arm af, terwijl ik de wond een beetje bekeek. Het was niet zo heel erg diep, want ik kon de kogel zien zitten, maar het zag er pijnlijk uit. Om er misselijk van te worden.
    Ik keek even naar Yfory. “Ga jij de kogel eruit halen, of moet ik het doen?”


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    Yfory Seren ~ Dingo

    'Ik heb me beter gevoeld' antwoordde Jake met een grimas op zijn gezicht.
    Bezorgd keek ik hem aan.
    'Wie heeft dit gedaan?' vroeg ik bezorgd.
    'Yfory...' begon Lewis en hij zuchtte.
    'Kun jij schotwonden verzorgen?'
    Ik knikte haastig. Lewis nam Jake mee naar de open plek, en hij legde hem neer. Lewis keek de hele tijd naar het groepje mensen. Ramon zag er not amused uit. Oh oh. Ik had niet door dat Lewis naar me keek.
    'Ga jij de kogel eruit halen, of moet ik het doen?' vroeg hij.
    Ik keek naar de wond. De kogel zag je nog, maar je kon ook zien dat het pijnlijk was. Een beetje besluiteloos zat ik ernaar te staren. Toen keek ik naar Lewis.
    'Doe jij maar'

    Melian Dirgel || Afrikaanse Cervetkat

    'Fijn je weer te zien, Melian' zei Ramon tegen me.
    Het klonk niet al te hartelijk naar mijn idee. Ergens wist ik al dat Jaimes dood was, maar Ramon had het bevestigd door zijn lichaamstaal. Mooi zo, die hufter mocht daar ook lekker onder de grond blijven liggen.
    'En wat hebben jullie met hem gedaan?' vroeg Ramon aan de rest.
    Ik keek de groep rond en zuchtte zacht.
    'Zij hebben geen fatale schade aangericht' zei ik verdedigend.
    'Ze waren er niet eens bij toen Vince dood ging'

    [ bericht aangepast op 24 feb 2013 - 15:09 ]


    I will keep watch.

    Jake Dimitri Robusto - Jaguar

    Bezorgd kijkt Yfory me aan.
    'Wie heeft dit gedaan?' Vraagt ze bezorgd. Ik reageer niet.
    'Yfory...' begint Lewis en hij zucht. 'Kun jij schotwonden verzorgen?' Yfory knikt haastig en Lewis helpt me naar de open plek. Daar legt hij me neer en hij kijkt een tijdje naar het groepje mensen. Ik kijk ook en zie Ramon. Nou hij ziet er niet vrolijk uit.
    'Ga jij de kogel eruit halen, of moet ik het doen?' Vr.aagt Lewis aan Yfory
    Ze kijkt een beetje besluiteloos naar de wond. Dan kijkt ze naar Lewis.
    'Doe jij maar' Ik kijk ze allebei aan.
    'Gaat het pijn doen? Want daar heb ik dus geen zin in. Het doet al pijn genoeg.' Zeg ik tegen ze. Het klinkt me niet fijn in de oren dat Lewis die kogel eruit gaat halen terwijl ik nog van de pijn lijd.

    Ramon Trevegg Smith - Leeuw

    Melian kijkt de groep rond en zucht zacht.
    'Zij hebben geen fatale schade aangericht' zegt hij verdedigend. Fronsend kijk ik hem aan.
    'Ze waren er niet eens bij toen Vince dood ging' Ik knik bedenkelijk.
    'Maar Yfory wel.' Zeg ik tegen hem.
    'Maar dat vroeg ik niet. Ik wil gewoon weten of jul..,' ik stop even en verbeter mezelf. ' of je hem daar hebt laten liggen.'

    [ bericht aangepast op 24 feb 2013 - 15:33 ]


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    Lewis Ellsmor - Grizzly
    'Waarschijnlijk heel erg...' zuchtte ik. 'Je hebt toestemming om me te slaan, te bijten, te knijpen of weet ik veel wat als ik je te veel pijn doet.'
    Ik pakte de eerste de beste stok beet en stak 'm naar Jake uit. 'Steek dit tussen je tanden, dan kan je erop bijten.' Ik glimlachte bemoedigend. Zonder hem te waarschuwen drukte ik mijn vingers in het gat. Het voelde glibberig en vuil, ik probeerde mijn bewegingen zo kort en klein te houden, maar mijn vingers leken te dik te zijn. 'Even op je tanden bijten,' waarschuwde ik hem, voordat ik mijn vingers dieper duwde. Toen ik eindelijk de kogel beet had, trok ik hem er in een keer uit. Ik hield het ding tussen mijn vingers en bekeek het goed. Vuile wapens waren die geweren.
    'Yfory, het is aan jou,' zei ik terwijl ik opschoof. 'Jake, gaat het?'


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    Yfory Seren ~ Dingo

    Lewis greep in Jake's wond naar de kogel. Ik bleef naar Jake kijken. Bezorgd, natuurlijk, en ook medelevend. Ookal wist ik dat jongens daar een hekel aan hadden.
    'Yfory, het is aan jou' zei hij.
    Ik knikte en stond op om wat planten te halen. Daarna kwam ik terug en ik spoelde de wond om met water, zoals het me aangeleerd was. Al het medische wat ik van mevrouw Lyna had meegekregen was toch nog handig geweest. Ik volgde alle handelingen en verbond de wond uiteindelijk met mijn extra shirt, die ik altijd in mijn jaszak had zitten.
    'Hopelijk helpt het' zuchtte ik en ik keek naar Lewis en Jake.

    Melian Dirgel || Afrikaanse Cervetkat

    'Maar Yfory wel.' zei Ramon tegen me.
    'Maar dat vroeg ik niet. Ik wil gewoon weten of jul.. of je hem daar hebt laten liggen.'
    Ik zuchtte zacht en daarna slikte ik moeizaam de brok in mijn keel weg.
    'Yfory heeft niets gedaan' zei ik uiteindelijk en ik sloeg mijn ogen neer, naar de grond.
    Ik zag nog net de schoenen van Ramon en Trevegg en vaag de ruggen van de rest. Ik keek op toen ik gepraat hoorde. Daar waren Lewis, Yfory en... Was dat Jake? Die jongen waarop ik had geschoten?! Ik keek snel weer naar de grond, maar dit keer kneep ik mijn ogen dicht. Ik moest gewoon dingen uitleggen, alleen... Zouden ze me daarna nog wel accepteren?


    I will keep watch.

    Jake Dimitri Robusto - Jaguar

    'Waarschijnlijk heel erg...' Zucht hij. 'Je hebt toestemming om me te slaan, te bijten, te knijpen of weet ik veel wat als ik je te veel pijn doet.'
    'Nou dat is geweldig.' Zeg ik bitter. Lewis pakt de eerste de beste stok beet en stak 'm naar me uit.
    'Steek dit tussen je tanden, dan kan je erop bijten.' Ik pak hem aan en kijk naar Lewis. Hij glimlacht bemoedigend. Ik heb geen tijd om hem tussen mijn tanden te steken, omdat hij zonder te waarschuwen zijn vingers in het gat drukt. Meteen hap ik naar adem door de felle pijnscheut.
    'Even op je tanden bijten,' waarschuwt hij me, voordat hij zijn vingers dieper duwt. Weer hap ik naar adem. Lewis heeft hem blijkbaar beet want hij rukt zijn vingers eruit. Meteen word ik duizelig van de pijn en ik klem hard mijn tanden op elkaar. Lewis bekijkt de kogel goed.
    'Yfory, het is aan jou,' zegt hij terwijl hij opzij schuift. 'Jake, gaat het?' Ik kijk hem aan en omdat ik niets kan zeggen van de pijn schud ik mijn hoofd.
    Yfory knikt en staat op om wat planten te halen. Dan komt ze terug en spoelt ze mijn wond om met water. Ze doet nog wat dingen en bind het dan dicht met een extra shirt. De pijn is al wat minder geworden.
    'Hopelijk helpt het' zucht ze en ze kijkt naar mij en Lewis.
    'Bedankt.' Zeg ik met opeengeklemde kaken tegen hun. Het is niet dat ik met opeengeklemde kaken praat omdat ik hun de schuld geef, maar omdat mijn wond gewoon pijn doet.


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    Ramon Trevegg Smith - Leeuw

    Hij zucht zacht en slikt dan.
    'Yfory heeft niets gedaan' zegt hij uiteindelijk en hij kijkt naar de grond. Hij kijkt op als er iemand praat. Ik volg zijn blik en zie dat Lewis, Yfory en Jake daar zijn. En tja... Jake ziet er beroerd uit. Ik kijk naar Melian die weer naar de grond kijkt, maar deze keer met zijn ogen dicht. Ik zucht en haal een hand door mijn haar, dan loop ik richting Yfory, Lewis en Jake. Als ik bij ze ben vraag ik:
    'Wat is er aan de hand?' Ik bestudeer Jake en zie dat hij een hoofdwond heeft. Is hier dan niemand niet gewond?!
    'Hoe komt dat?' Vraag ik terwijl ik wijs naar zijn hoofdwond.


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    [wat heb ik gemist en waar moet ik op reageren?]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Yfory Seren ~ Dingo

    'Bedankt' zei Jake.
    Ik knikte. Ergens was ik opgelucht dat hij überhaupt nog kon praten. Ik had Ramon niet aan horen komen.
    'Wat is er aan de hand?' vroeg Ramon ineens.
    Ik schrok me rot omdat ik hem niet aan had horen komen.
    'Hoe komt dat?' vroeg hij en hij wees naar Jake's hoofdwond.
    Ik haalde mijn schouders op.
    'Geen idee. Jake, weet je wat er gebeurd is?'

    Melian Dirgel || Afrikaanse Cervetkat

    Ramon liep weg. Ergens wist ik dat hij de hint had begrepen. Ik zuchtte en ik leunde tegen de dichtsbijzijnde boom aan. Waarom moest ik nou uitgerekend Vince ontmoeten, een paar jaar geleden? Ik had hem creepy gevonden en ik was het liefst weggelopen, maar toen zag ik de drugs. Ik was toen al bezig met afkicken, maar ik wilde het hebben. Zo graag, dat ik er werkelijk alles voor deed. Alles. Trevegg kwam op me afgelopen.
    'Heb jij...?' vroeg hij zacht.
    Ik knikte. Met grote ogen keek hij me aan.
    'Melian... Dat meen je niet' zei hij ontzet.
    'Die klootzak verdiende het' zei ik terug.
    Trevegg knikte. Toen wees hij naar Jake.
    'Hoe komt die wond daar? Jij weet er volgens mij meer van'
    Ik zuchtte pijnlijk.
    'Van achteren leek hij veel op Vince. Het... Het was een ongeluk' stamelde ik zacht.
    Trevegg legde zijn hand op mijn schouder.
    'Zeg dat maar tegen hem'
    Ik keek hem met grote ogen aan. Trevegg hief een wenkbrauw, en de andere bleef laag. Zo keek hij, zoals ik dat noemde, "sarcastisch".
    'Als je hier wilt blijven, moet dat' zei Trevegg.
    Ik zuchtte pijnlijk.
    'Best' mompelde ik en ik wandelde op Jake af.
    Ik had me begeven tussen criminelen, drugs, seks, alcohol... En dan vond ik dít eng?! Ik haalde diep adem en ik stond voor Jake.
    'Het... Spijt me'
    Ik stotterde tussendoor, zodat het leek alsof ik immens lang aan het praten was. Yfory keek me met grote ogen aan, maar ik bleef gefocust op Jake.
    'Als er iets is wat ik voor je kan doen, zeg het maar'


    I will keep watch.

    Coockies schreef:
    [wat heb ik gemist en waar moet ik op reageren?]


    [Ik weet niet of je ergens op moet reageren, volgens mij eigenlijk niet. Omdat iedereen bij een groepje zit. Ehm, er is een nieuw persoontje bij; Melian. Er was weer iets met een jongen genaamd Vince, die is nu dood. Eh.. blijkbaar heeft Melian in de arm van Jake geschoten. Voor de rest weet ik het niet echt, want ik was gister pas terug van vakantie, dus ik heb zelf ook veel gemist.


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki