• We must survive.





    Honderden jaren geleden konden mensen al veranderen in dieren. De leider kon merken of er weer iemand was veranderd en de leider zocht diegene dan op. Als je ervoor koos om met de roedelleider mee te gaan, kon je niet meer terug. Anders werd je gedood door of iemand uit de roedel, de roedelleider, of door de magie die in je voort leeft. Je gaat sowieso dood door de magie als je niet meegaat, je moet alle opdrachten doen om te blijven leven, als je de opdrachten overleeft. Je mocht in die tijd alleen blijven leven, als shape-shifter, als je een paar opdrachten overleefden. De eerste dag dat je in een dier bent verandert word je onderzocht. Je mag geen ziektes hebben, of zwakke botten. Als de roeddeleider denkt dat je de opdrachten overleeft, moet je een eed opzeggen samen met de roeddeleider. Degene waarvan de roeddeleider denkt dat diegene het niet overleeft, met die persoon zegt hij geen eed op. De eerste opdracht is je eerste nacht als dier overleven, je word dan door iemand getest op je snelheid, je tactiek en je sterkte. De tweede opdracht is een tocht van tweehonderd kilometer in een nacht overleven. De derde opdracht is je eerste jacht overleven. Je moet laten zien dat je goed kan jagen. De vierde opdracht is de eerste winter overleven, in de winter is het super koud en er is weinig prooi om op te jagen. Er zijn nog meer opdrachten, maar die worden pas gegeven als je de eerste vier opdrachten hebt overleefd. 's Nachts moet je in dier-vorm zijn, maar overdag mocht je mens zijn. Bij de opdrachten moest je natuurlijk wel in dier-vorm zijn. Als het voorbij is mag je weer als mens door leven, maar de meeste mensen zijn zo gehecht aan elkaar geworden dat ze in diervorm blijven en een roedel vormen. Dat is nu ook zo.



    Alle shape-shifters wonen bij elkaar in een roedel en alle dieren zijn roofdieren. Ze moeten de eerste keer veranderen door een heftige emotie. Denk maar aan Twilight. Maar nu kun je alle emoties gebruiken. In dier-vorm kun je praten, maar de eerste keer dat je verandert kun je dat niet. Je moet de eerste keer dat je wilt praten je best doen, maar als je gewent bent te praten in dier-vorm gaat het praten makkelijker. Je kunt het als je wilt ook iets naar de persoon, tegen wie je iets wil zeggen, denken. Maar dat is moeilijker dan praten. Je kunt je gedachten naar een persoon sturen, of meerdere. Maar je moet wel je best doen, want anders kan iedereen het horen. Je kunt in een dier veranderen met je kleren aan, maar dat is moeilijk. Je kunt dan ook weer terug veranderen met je kleren aan, als je het eenmaal onder de knie hebt is het makkelijk.



    Meisjes 6/6 VOL :

    - Aria Maya Angels - Coockies - Wolf
    - Melony “Mel” Christabella Garcia - Glucio - Zwarte Panter
    - Ruby Mary Evans - Flitwick - Vos
    - Yfory Seren - Vegangirl - Dingo
    - Amy Moon Duinhoven - Hiddenrose - Bunzing
    - Louize Moonsroot - annickemiek - Jachtluipaard


    Jongens: 4/6

    - Jeffrey Tristan Winter - Eluveitie - Jachtluipaard
    - Max Owens - Tarsus - Lynx
    - Lewis Ellsmor - Tarsus - Grizzly beer
    - Jake Dimitri Robusto - Winterwolves - Jaguar
    - Kane Lewis Daniels - MindBreaker - Wolf
    - Melian Dirgel - Afrikaanse Cervetkat - Venangirl


    Roederlleider: Ramon Trevegg Smith - Winterwolves - Leeuw




    Invul-ding-lijst:

    Naam:
    Dieren:
    Leeftijd:
    Innerlijk:
    Uiterlijk:
    Extra:

    Regels:

    - Er geldt een minimum van 7 regels.
    - 16+ is toegestaan, maar houdt het uiteraard netjes
    - Probeer minstens 1 post per week te schrijven
    - Reservering vervalt na 4 dagen
    - Powerplay is niet toegestaan
    - Geen perfecte personages, die bestaan niet
    - Let op spelling en interpunctie
    - Naamsveranderingen doorgeven
    - Als je even niet kan schrijven moet je dat even melden met de reden waarom je even niet kunt schrijven.
    - Geen ruzie.
    - Ik maak als enigste de topics aan.


    TOPIC 2

    TOPIC 1

    [ bericht aangepast op 13 maart 2013 - 7:31 ]


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    Max Owens ~ Lynx
    "Dan kunnen we lang wachten." Haar blik ontsnapte aan de mijne en gleed door naar de twee personen - Lewis en Yfory - die op het plein zaten. Hun beide blikken waren op Aria gezicht. "Waarom kijken ze zo?" vroeg ik haar.
    "Ik ben niet moe. Maar je zusje wel," opperde ze, om zich daarna bij Alicia neer te knielen. "Ally. Ga anders slapen. Max en ik blijven bij je."
    Alicia keek even aarzelend naar mij, maar stemde toen toch in en ging al wandelen richting de boom, om op de grond te gaan liggen. Aria nam naast haar plaats en ik kon niet anders dan hetzelfde te doen.
    Aria blik schoot van mij naar Alicia. Ik vroeg me af wat er allemaal aan de hand was, maar vroeg niks.
    "Het is koud," hoorde ik Alicia's kleine stemmetje. Ik glimlachte licht en trok ik het kleine meisje tegen mijn warme lichaam aan, terwijl ik mijn vest ook nog eens over haar heen legde, zodat ze het zeker niet koud had. Ik zat hier dan wel in mijn T-shirt, maar dat maakte me niet echt uit. Daarbij lag het deken ook voor een groot stuk over me en was het draagbaar. Zachtjes schommelde ik heen en weer, dat deed ik ook altijd als ze niet in slaap kon vallen en ik geen verhaaltje meer kon verzinnen om haar te vertellen. Al snel voelde ik haar ademhaling regelmatiger worden.


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    Coockies schreef:
    [ik had school! Whaha. Hoe ging het? En hoe ging het met het groepje waar ok hoorde te zitten? (: ]


    { Goed! Alleen we hadden maar twee groepjes, ivm dat Max en Maurice niet op kwamen dagen :s }


    I will keep watch.

    Lewis Ellsmor ~ Grizzly
    "Ga je haar erop aanspreken?" vroeg Yfory zacht. Mijn blik schoot kort terug naar Aria, die bij Max aan een boom was gaan zitten. Waarom zou ik er iets van zeggen? Het was haar drugs en niet de mijne, ze deed er mee wat ze wilde.
    "Nee," besloot ik uiteindelijk. De koude van de grond leek over te slaan op mijn vest. Het leek langzaam door het leer door te trekken, richting mijn blote huid. Een rilling trok over me heen en ik ging rechtzitten. Dit was toch een stuk anders dan op een bank slapen met een stuk of honderd dekens over je heen. Uiteindelijk kreeg je het dan nog warm, hier niet. Weg konden we blijkbaar ook niet. We zaten dus vast. "Maar ik kan wel gaan vragen of hij nog een deken heeft?" Ik keek Yfory aan, om te zien of ze er zelf ook een wilde. Voor mij alleen ging ik het niet halen, dat was de moeite niet.


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    [whut waarom niet?!]

    Aria Maya Angels

    Ik voelde Max zijn blij op me branden. Ik bijt op mijn lip en probeer me dom te houden. Ik kon het enkel niet. Jk weet niet wat de jongen voor me met zijn zusje in zijn armen met me deed. Het was iets in me, sterker dan de gevoelloze Aria. Ik bijt hard op mijn lip en kijk naar Alicia die inmiddels in slaap is gevallen. Ik kijk naar Max die in zijn blote armen zit. Ik pak ook een dekentje uit mijn tas en geef die voorzichtig aan hem. 'Je word nog ziek,' zeg ik hem en kijk hem eventjee aan. Ik slik en kij voor me uit.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Max Owens ~ Lynx
    Ik snapte niet wat Aria had, maar ze leek zenuwachtig te worden van mijn onderzoekende blik. Ze begon op haar lip te bijten, steeds harder en harder. Daarna schoot haar blik opeens naar Alicia en toen weer naar mij. Met een plotse beweging haalde ze een dekentje uit haar tas. "Je wordt nog ziek," waren de woorden die ze zei toen ze het aan mij gaf.
    Ik schudde mijn hoofd. "Je moet het zelf nemen. Er zitten nog dekens in mijn rugzak. Als ik er een wilde, had ik er al lang een gepakt." Zo snel werd ik trouwens niet ziek, ik kon wel tegen een stootje. Als het me echt te veel zou worden, zou ik het wel pakken. Mijn rugzak lag toch op arm afstand van me af.
    Alicia leek in slaap gevallen te zijn, toch bleef ik doorgaan met wiegen. Vooral omdat het mezelf ook meer rust had dan Alicia.


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    { Omdat Max geen zin had -_- De reden van Maurice weet ik niet zeker }

    Yfory Seren ~ Dingo

    'Nee' zei Lewis uiteindelijk.
    Ik knikte begrijpelijk. Lewis rilde even en hij ging recht zitten. Ik ging dus ook maar rechtzitten. Ik had het wel oké qua warmte, maar het was wel koud. Als ik uitademde, vormden er wolkjes. Vroeger deed ik dan altijd alsof ik een stoomtrein was.
    'Maar ik kan wel gaan vragen of hij nog een deken heeft?' opperde Lewis.
    Hij keek mij aan. Ik knikte. Ik keek even naar Aria. Ik zou haar ook niet lastigvallen. Zoals ik al zei: Het maakte het verschil. Vroeger had ik het ook genomen, zodat ik losser kwam en mijn "taak" kon uitvoeren. Anders had ik wel heel snel een kogel door mijn kop gehad. Ik keek weer naar Lewis.
    'Zal ik meegaan?' vroeg ik zacht.
    Lewis zou waarschijnlijk wel willen weten waarom. Ik zuchtte.
    'Ik wil meegaan omdat het me wel gezellig lijkt om samen te gaan, en misschien om nog iets te zeggen tegen Aria over de drugs. Ik ga gewoon tegen haar zeggen dat we het gezien hebben, en haar er niet mee lastig zullen vallen'

    [ bericht aangepast op 22 feb 2013 - 18:22 ]


    I will keep watch.

    [Hij moet echt weggestuurd worden! Geen zin?! Waarom zit je er dan op?! ]

    Aria Maya Angels

    Ik kijk Max aan die zenuwachtig van me leek te worden. Ik knik even en neem het dekentje terug aan. Ik klem het om me heen en kijk nog even naar Max. 'Echt wordt niet ziek hoor,' zeg ik zacht en bijt weer op mijn lip. Wat zou hij doen als hij erachter kwam dat ik het spul op zak had? Zou hij kwaad zijn? Zou hij me slaan? Zou hij me dumpen? Zou hij Alicia bij me weghalen? Ik knars met mijn tanden en zucht diep. Ik maak mezelf gek. Wat zou ik het ergst vinden? Ik bijt weer hard op mijn lip. Dat antwoord was simpel. Het ergste zou zijn als hij me niet meer wilde spreken, teleurgesteld zou zijn en Alicia uit mijn buurt zou houden. Ik had liever dat hij me sloeg. Het klinkt misschien raar, maar het is echt zo. Ik wil hem niet teleurgesteld zien, ik wil hem niet... Ik kijk voorbaasd uit. Dacht ik dat erg? Was het zo? Wilde ik Max niet kwijt? Ik kijk opzij en bijt op mijn lip. Het was zo, ik wilde Max niet meer kwijt, hij betekende het meest voor me van alle personen. Hij was de enige die ik had, die me vergeven had na dat gedoe met Jaimes, die nu nog steeds naast me zat en zijn zusje naast me liet zitten. Zou dat drugs de druppen zijn om me toch te dumpen? Ik sluit mijn ogen. Ik was bang... Het doosje leek te branden tegen mijn houd en mijn ademhaling trilt even. Volgens mij heb ik mezelf nog nooit zo gek gemaakt... Of wel. Bij mij eerste moord misschien, maar dat kan ik me niet meer herinneren. Wat ik me wel kan herinneren is dat ik zo deed bij mijn allereerste dansopvoering. De zenuwen sloopte me, ik dacht dat ik gek werd. En toen was het reddingsmiddel er. XTC. Nog iets hoe ik in het criminelen circuit ben belandt. Mijn moeders dood en het dansen. Mijn moeder die altijd een positief persoon was in mijn leven en dansen wat altijd een hulpmiddel was in de maanden na mijn moeders dood. Beiden dingen zijn uitgekeerd tot iets negatiefs.

    [ bericht aangepast op 22 feb 2013 - 18:47 ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Lewis Ellsmor ~ Grizzly
    "Zal ik meegaan?" Mijn aandacht werd getrokken door Yfory's woorden, die wel uit het niets leken te komen. Mijn gezicht had zich vertrokken tot een schuine frons. Waarom wilde ze dat? Yfory zuchtte om mijn reactie. "Ik wil meegaan omdat het me wel gezellig lijkt om samen te gaan, en misschien om nog iets te zeggen tegen Aria over de drugs. Ik ga gewoon tegen haar zeggen dat we het gezien hebben, en haar er niet mee lastig zullen vallen."
    "Het lijkt me geen goed idee om daar over te beginnen..." mompelde ik zacht. Maar ik hield haar niet tegen en stond recht. Toen ik aangewandeld kwam, terwijl ik nog een keer omkeek naar Yfory, om te zien of ze wel volgde, begroette Max me al glimlachend. Er piepte een stuk bloot vel tussen het deken en zijn arm vandaan, waardoor ik hem met opgetrokken wenkbrauw aankeek. "Moet je geen jas aan?"

    Max Owens ~ Lynx
    "Ik word niet ziek," mompelde ik nog een keer. Aria leek weer in een trance te zitten en staarde bijtend op haar lip voor zich uit. Dat deed ze wel vaak, op haar lip bijten.
    Ik wilde er iets van zeggen, maar ik hoorde al voetstappen deze kant op komen. Lewis kwam in onze richting gewandeld. Ik knikte als begroeting en glimlachte vaag. Zijn blik bleef met opgetrokken wenkbrauw op mijn blote arm hangen. "Moet je geen jas aan?"
    Ik grijnsde enkel en knikte zacht naar Alicia die in mijn armen lag. Ik was blij dat ze zo vast sliep, want ze leek niet wakker te worden van ons en we waren nu niet bepaald stil. Hij knikte enkel en ging ook zitten. "Heb je nog een deken?"
    Ik knikte en haalde er twee uit mijn rugzak. Mijn twee laatsten. Eentje voor over mezelf - misschien was het toch maar een beter idee - en eentje voor hun twee. Het was redelijk groot, dus ik dacht wel dat ze er beiden onder zouden raken.


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    Yfory Seren ~ Dingo

    'Het lijkt me geen goed idee om daar over te beginnen...' zei Lewis.
    Hij stond op en praatte met de jongen - Max, dacht ik - voor de deken. Ik keek naar Aria. Ik wilde wel met haar erover praten, maar of het slim was... Ach wat, het zou toch niet overkomen als een aanval ofzo? Ik stond op en liep richting Aria. Ik zakte neer bij een boom die drie bomen van Aria was verwijderd. Ik bleef haar aankijken. Zou dit als hint overkomen?
    Nu Lewis weer niet meer bij me zat, voelde ik weer paniek naar boven komen. Elk knisperend blaadje maakte me bang. Dat was niet zo gek, in verband met meneer de fricking ninja die rondliep in dit bos. Zou ik vragen of ik wat XTC zou mogen...? Nee, Yfory! Waar denk je mee bezig te zijn?! Ik zuchtte en wendde eindelijk mijn blik af van Aria. Ik keek naar de grond. Oude gewoonten gingen niet zomaar weg... Helaas.


    I will keep watch.

    [en uiteten reageer straks]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Aria Maya Angels || Wolf

    Ik wordt uit mijn trance gehaald door stemmen. Vragend kijk ik op. Ik zoe hoe Max een deken aan Lewis afstaat. Als ik om me heen kijk, blijft mijn blik hangen op Yfory die mij ook aankijkt. Ze blijft me aankijken. moet ik naar haar toe? Aarzelend kijk ik naar Max, maar sta dan toch op. Ik strek me even uit en ril door de kou. Onder het dekentje is het uit te houden, maar hier. ik kruip weg in mijn jack en automatisch voel ik de pilletjes weer. Ik loop met slome passen naar Yfory toe en blijf voor haar stana.
    'Wat zat je te kijken,' zeg ik nogal bot. Ik zucht. 'Sorry, wat is er,' vraag ik haar en ril weer even. Ik rits mijn jack dicht en kijk haar afwachtend aan. De wind die opzet speelt met mijn bruine haren. Ik zucht. Waarom is het niet een lekkere warme zomernacht? Misschien ging ik deze nacht wel doorbrengen als wolf, dat is tenminste lekker warm of Max moest mij dicht tegen hem aan willen hebben, maar daar hoefde ik niet op te rekenen. Mijn blik glijdt weer naar Yfory en afwachtend bekijk ik haar.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Yfory Seren ~ Dingo

    Oude gewoonten gingen niet snel weg, dat kon ik zien in Aria's manier van doen. Ik reageerde ook niet op het botte. Zo deed ik namelijk vroeger ook. Ik keek Aria aan.
    'Ik wilde je even iets mededelen' begon ik fluisterend, op een toon waarmee zij, en niemand anders, het zou horen.
    Ik keek Aria emotieloos aan.
    'We hebben het gezien. Ik weet dat je je hier misschien zorgen om aan het maken was, of over die dingen zelf. Maar we gaan je niet de les lezen of het tegen je gebruiken' vervolgde ik, nog steeds op die fluistertoon.
    De "waarom" liet ik maar al te graag voorbijschieten, maar als zij het zou vragen, zou ik het beantwoorden. Ik stopte met Aria aan te kijken. Ik zuchtte zacht en keek naar de grond. Even wierp ik nog een blik naar Lewis, om te kijken of alles oké was. Een tijdje bleef ik zo naar de grond staren.
    'Je mag komen zitten hoor' zei ik tegen Aria.


    I will keep watch.

    Aria Rosalie Flow

    Mijn ogen vernauwen zich, maar ook mijn blik gaat over naar emotieloos. Ik luister naar haar woorden. Liegen dat is wat ik altijd deed.
    'Ik heb geen idee waar je het over hebt,' zeg ik rustig en kijk haar strak aan. Als het een tijdje stil is zucht ik. Liegen had geen zin, ze had me gezien. Gezien!
    'Zeg niks tegen Max alsjeblieft. Hij hoeft het niet te weten,' fluister ik zacht maar smekend. Braaf doe ik wat ze zegt en ga zitten. Ik staar voor me uit en bijt op mijn lip. 'Ik ben niet van plan het te gebruiken,' zeg ik zacht en kijk haar aan. Dan kijk ik opzij naar Max, Lewis en Alicia. Ik bijt oo mjjn lip en sla mijn ogen neer. Deze leugen voor hem hebben was zwaar, heel zwaar. Ik wil het eigenlijk ook niet, maar het moet. Stel ik heb het echt nodig...


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Yfory Seren ~ Dingo

    Ik negeerde haar leugen, waarop ze uiteindelijk zelf ging praten. Plotseling, bij haar laatste zin, keek ik haar recht aan.
    'Als je het niet gaat gebruiken, waarom heb je het dan nog?' vroeg ik bot.
    Maar dat antwoord was zelfs voor mij al duidelijk. Ik zuchtte even zacht.
    'Sorry, ik... Ik weet dat je het achterhoudt als een "voor het geval dat" gevalletje. Ik had niet zo moeten reageren' bekende ik.
    Ik keek schuin naar Aria. Ik had namelijk mijn blik afgewend voordat ik mijn excuses had aangeboden. Zo te zien had ze het er zelf het nog het moeilijkst mee.
    'Ik zeg niets' beloofde ik haar.
    'Maar jongens stellen het op prijs als je eerlijk bent' vervolgde ik en ik keek naar Lewis.
    Wat als ik nooit eerlijk was geweest? Wat als ik het nooit verteld had? Was ik dan vermoord door Jaimes rond dit tijdstip of hartstikke eenzaam? Jaimes... Zet hem uit je hoofd, Yfory!
    'Hé, nog over Jaimes...' begon ik.
    WAUW Yfory, WAUW! Je zou toch je oude leven vergeten? Tja, dat is wel moeilijk met Vince in de buurt...
    'Bedankt. Als jij niets gedaan had, had ik nooit opnieuw kunnen beginnen' vervolgde ik.
    'Ookal had ik een gevangenis ook goed gevonden'
    Ik besloot niets te vertellen over Vince. Ik mocht Vince niet, ik bedoel, duh. Maar Melian zou waarschijnlijk weer, tegen zijn zin, bij hem zijn om hem te "steunen". En Melian was de kwaadste niet.

    [ bericht aangepast op 23 feb 2013 - 10:35 ]


    I will keep watch.

    Aria Maya Angels || Wolf

    Ik haal mijn schouders op en bijt op mijn lip. Ik kijk haar aan en besluit verder niks te zeggen. Wat moest ik zeggen? Ik trek mijn knieën op en sla mijn ogen neer. Als ik de naam Jaimes hoor gaan automatisch de haren in mijn nek overeind staan. Langzaam kijk ik haar aan. Verbaasd kijk ik Yfory aan. Bedankt, ging ze me bedanken voor een moord te plegen en moest ik dan zeggen graag gedaan? Ik kijk vlug weg.
    'Eh ja...' Ik frons even mijn wenkbrauwen. 'Iemand moest iets doen,' mompel ik dan. Graag gedaan kon ik echt niet gaan zeggen... Ik leun achterover tegen de boom aan en kijk naar Max. Ik bijt op mijn lip en kijk dan weer naar Yfory. 'Maar ik deed het niet alleen voor jouw he,' zeg ik zacht en kijk Yfory aan. Ik bijt op mijn lip en kijk dan weer recht. Vlug sta ik op. Dit werd me weer te depressief en te veel denkende aan Jaimes. 'Ik ga terug naar dejongens, loop je mee,' vraag ik haar, ook al was het maar tien meter. Minder zelfs. Ik wacht even, maar loop dan toch terug richting Max en Lewis. Ik neem plaats naast Max en kijk zwijgend op naar Lewis. Ik glimlach even naar hem en blijf dan gewoon zitten. Het gesprek met Yfory flitst nog even door mijn hoofd. We, dus Lewis wist het ook... Ik bijt op mijn lip en kijk naar hem op.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne