• The 99th anual Hunger Games
    24 tributes, 1 real life arena
    No forest, beach, sea or desert these time
    But an old, classic city
    which even in Panem still known as
    Roma


    And may the odds be ever in your favor




    Okay. Dit jaar is de arena dus niet iets technisch van het Capitool. Geen nagebouwd landschap. Maar Rome, de bekende hoofdstad van Italië. Rome was vroeger al zeer bekend, maar zelfs in Panem kennen ze het nog. De enige plek die niet is vernield in de oorlogen. Eigenlijk is Panem niet het enige wat nog van de wereld over is.

    Jongens
    Meisjes


    District 1 [Luxeproducten Capitool] :
    -Noah Shaw||Bonacieux||Dead
    -Rosa Amore Diamond|Lucerna||Dead

    District 2 [Wapens en Vredesbewakers] :
    -Jayy Kilian von Monroe||Mufinn||Dead
    -Diana Taylor Temple||Sicam||Dead

    District 3 [Technologie] :
    -Gregor Rose||Jandewasbeer||Dead
    -Girl District 3||Dead

    District 4 [Visserij] :
    -Dennis Cobus Adams||SunnySpring||Dead
    -Lauren Fiona Johnsen||Celebration||Dead

    District 5 [Medisch onderzoek] :
    -Drew Jackson||Talpa||Dead
    -Indianna Laurens||Libera||Dead

    District 6 [DNA-manipulaties en -mutaties] :
    -Peather Didier Butcher||Seaver||Dead
    -Girl District 6||Dead

    District 7 [Hout] :
    -Micheal Dumont||Nyan||Dead
    -Teaghan Anderson||Seaver||VICTOR

    District 8 [Textiel] :
    -Boy District 8||Dead
    -Leyla Moore||Nyan||Dead

    District 9 [Industrie] :
    -Boy District 9||Dead
    -Ariana Louisa Green||Talpa||Dead

    District 10 [Vee] :
    -Boy District 10||Dead
    -Girl District 10||Dead

    District 11 [Landbouw] :
    -Mason Jacob Springfield ||Bonacieux||Dead
    -Fea Diona Hendrixs||SunnySpring||Dead

    District 12 [Steenkool] :
    -Boy District 12||Dead
    -Demitria Catherine Valentine||Bibble|| Dead

    Er zijn niet echt regels, maar misschien zou je je aan een paar dingetjes willen houden:
    - Er komt een praattopic van de Roma Games, dus plaats daar alles wat je niet weet of niets met de Roma Games te maken heeft.
    - De posts zijn minstens 5 zinnen lang [liefst niet al te lang durende gesprekken, áls het een gesprek is, mogen het 4 zinnen zijn]
    - Boven de post zet je je naam, district en de plek waar je je op dat moment bevindt.

    [Bijvoorbeeld: Indianna Laurens || District 5 || Colosseum, Hoorn]


    Btw wij trekken (ong) iedere week een loodje waarop staat wie er doodt gaat. Zo hebben wij even veel kans om dood te gaan als de rest. Het verhaal begint op het moment dat de tributen de arena in gaan. (dus het laatste moment met de stylist en dan de arena in)

    Dit is de kaart van de Arena In het midden is het Colloseum, met daarin de Hoorn des Overvloeds. Rechts van het Colossem is het Parco del Colle Oppio. Daar zijn veel bomen, goede verstopplaats en jaagplaatsen. Boven en links van het Colloseum is een spookstad, waar vroeger dus mensen woonden. Onder het Colloseum is een groot plein. De rest van wat je op de kaart ziet hoort niet bij de Arena.

    Rollentopic
    Speeltopic 1
    Praattopic
    Praattopic 2
    Praattopic 3

    Het vervolg op The Roma Games: The Tower Games

    Thanks!
    xx Libera en Celebration

    [ bericht aangepast op 10 mei 2013 - 18:38 ]


    Aerials, in the sky. When you lose small mind you free your life .

    Lauren
    Lachend kijk ik Dennis aan. 'Top, doen we.' Ik heb toch wel een beetje medelijden met het meisje, want ze wordt nu waarschijnlijk levend verbrand, maar ach. Ik kan er toch ook niets aan doen dat zij dood moet als ik wil winnen? En ze krijgt wel een spectaculaire dood en dat wil het Capitool graag. Dan valt mijn blik op haar hand. Tegen mijn verwachtingen in kan ze nog net bij haar speer. Even staar ik haar vertwijfeld aan. Wat gaat ze doen? Te laat realiseer ik me dat ze Dennis wil verwonden. 'Dennis, kijk uit!.' gil ik nog, maar het is al te let. De speer boort zich in zijn lichaam. Meteen sprint ik naar hem toe. 'Gaat het?' Vol afschuw staar ik naar de wond. 'Het is volgens mij geen dodelijke wond.' stel ik mijzelf meer gerust dan hem. Dan wendt ik me weer tot dat kind uit 9. Ik gris de speer uit haar handen en gooi hem zo ver mogelijk weg. Wat niet erg ver is, maar ze kan er in elk geval niet meer bij. 'Wat dacht jij dat je aan het doen was, bitch?' gil ik keihard in haar oor. 'Jij zult nooit meer zulke grapjes uithalen. Dit is namelijk jouw einde. Dennis, pak jij haar bij haar armen? Dan pak ik haar benen?'


    Aerials, in the sky. When you lose small mind you free your life .

    Rosa
    Ik kijk even naar Lauren en Dennis, zij gaan het meisje van 9, ik weet nog steeds haar naam niet, vermoorden. Ik snap niet dat ze dat met zijn tweeën gaan doen, totdat ik even achter hen kijk. daar ik een mega grootte muur van vuur, je kunt niet in of uit het Colloseum, in kan sowieso niet want iedereen is hier. even kijk ik naar het meisje van 7, ik weet dat zij Noah heeft vermoord, maar ze ziet er zo sterk uit. ik kan haar niet vermoorden. even denk ik aan mijn belofte die ik heb gedaan nadat Noah vermoord was, "ik ga niemand meer vermoorden" heb ik toen gezegd, eigenlijk moest ik zeggen"ik ga niemand vermoorden" want ik heb nog niemand vermoord, maar wraak nemen op degene die Noah heeft vermoord moet toch kunnen?


    I'm dying, praying, bleeding and screaming. Am I too lost to be saved? ~ Evanescence - tourniquet

    [Ik wil supergraag posten maar weet niks te bedenken.. mss straks als Ariana dood is..]


    :)

    [Come on, hij mag niet nu doodlopen!]


    :)

    (Ik wacht op Dennis...)


    We've lived in the shadows for far too long.

    [ik ook^^]


    Aerials, in the sky. When you lose small mind you free your life .

    [en om het rijtje nog langer te maken: Ik ook (Y)]

    [ bericht aangepast op 19 maart 2013 - 17:38 ]


    imperfection is beauty

    [Oeps :S]

    [ bericht aangepast op 19 maart 2013 - 18:31 ]


    "Everything you see exists together in a delicate balance." -Mufasa

    Dennis Cobus Adams || District 4 || Rand Hoorn, bovenop Ariana
    'Top, doen we.' Lachend steek ik mijn hand op om een high-five te doen met haar. Daardoor heb ik niet door dat het meisje onder me haar arm tussen mijn benen heeft weten te bevrijden. 'Dennis, kijk uit!' Te laat kijk ik om, nadat Lauren heeft geroepen. Ik zie nog net hoe een speer zich in mijn linkerarm boort. Snel trek ik de speer uit de wond, er niet oplettend dat het meisje hem nog wel in haar handen heeft. Het enige waar ik me op kan richten is de pijn die zich door mijn lichaam verspreid. Ik scheld met de meest grove woorden die er maar te bedenken vallen.
    'Rot wijf! Gore vieze teef! Klote kind!' Lauren verschijnt eigenlijk direct naast me en bekijkt mijn arm.
    'Gaat het? Het is volgens mij geen dodelijke wond.' Nee, gelukkig niet! Het doet alleen verrekte pijn. Lauren trekt de speer uit haar handen en werpt hem weg. Dan begint ze te schreeuwen tegen haar. 'Wat dacht jij dat je aan het doen was, bitch? Jij zult nooit meer zulke grapjes uithalen. Dit is namelijk jou einde.' Ik kan weer een klein glimlachje laten zien, Lauren is echt geweldig. Ze richt zich weer op mij. 'Dennis, pak jij haar bij haar armen? Dan pak ik haar benen.' Ik knik, waarna ik opsta en gelijk de armen van het meisje pak. Pijnlijk bijt ik op mijn kiezen, de afschuwelijke pijn in mijn arm negerend. Ik zal zo gaan kijken hoe erg de wond is en hem eventueel verzorgen. Nu is het zorg om van dit rotwijf af te komen. Bitch die ze is! Gelijk wil ik mijn woede uiten en laat haar armen weer vallen. Haar bovenlichaam komt met een klap weer op de grond terecht. Ik haal mijn voet naar achteren en schop een keer tegen haar zij. Zo dat zal haar leren in haar laatste minuten. Weer pak ik haar armen en kijk dan Lauren aan.
    'We doen dit. Op drie laten we los. Goed?'


    "Everything you see exists together in a delicate balance." -Mufasa

    Lauren
    'We doen dit. Op drie laten we los. Goed?' Ik knik instemmend. 'Top.' Aan zijn gezicht te zien doet de wond op zijn arm echt ongelooflijk pijn. Dat herinnert me weer aan mijn eigen wond. Een pijnscheut schiet door mijn been als ik eraan denk en ik wordt meteen weer kwaad. 'Dag Bitch. Tot nooit meer.' Fluister ik kwaad in het oor van het meisje. Dan pak ik in één beweging haar benen vast. Ze is gelukkig niet heel zwaar. In de ogen van het meisje zie ik haar angst. Wees maar bang, bitch. Denk ik bij mezelf. Dat heb je verdient. Ik loop een stukje dichter naar het vuur toe en begin dan te tellen. 'Één. Twee. Drie.... Los!' Ik werp een laatste blik op het meisje en haal diep adem. Dan laat ik los. Het meisje valt in het vuur en ik staar ongeïnteresseerd naar de vlammen. Het zal niet lang duren en dan is ze dood. En het kan me dit keer niet eens schelen. Ik staar naar het vuur totdat haar hele lichaam is bedolven onder de vlammen. Dan draai ik me weer om naar Dennis. 'Opgeruimd staat netjes.' zeg ik lachend, terwijl ik mijn hand opsteek voor een high-five. Die had hij nog te goed.


    Aerials, in the sky. When you lose small mind you free your life .

    Ariana Louisa green II D9 II Colloseum
    Als ik mijn ogen richt op Dennis zie ik zijn wond in zijn arm. Het zal hem in ieder geval veel pijn bezorgen, en dat is ook te horen aan de woorden die zijn mond verlaten. Grove woorden voor pijn, maar ook voor mij. Ik voel me natuurlijk wel schuldig maar ik kan het al snel opzij zetten omdat ik het voor een goed doel doe, namelijk: Voor afleiding zorgen. Ik ben zo ongeveer al verzekerd van een plekje in de hemel, na wat ik de beroeps wel niet heb aan gedaan dus probeer ik mijn laatste minuten een beetje nuttig te besteden.
    Heb ik dat trouwens gedaan? Iemand vermoord? Als ik mijn tijd in de arena na ga heb ik misschien iemand verwond of vermoord met mijn steen, maar ik weet het niet zeker. En Indy dan? Voor zover ik weet zij ook niet, maar je weet maar nooit...
    De speer word uit mijn handen getrokken en weggegooid. 'Wat dacht jij dat je aan het doen was, bitch? Jij zult nooit meer zulke grapjes uithalen. Dit is namelijk jou einde.' Zegt Lauren. Alsof ik nog niet wist dat dit mijn einde was. Dat dacht ik ook een paar minuten geleden. En een paar minuten daar weer voor. Alleen aan de manier waarop Lauren het verteld zie ik dat ze me om geen enkele reden meer laten gaan.
    'Dennis, pak jij haar bij haar armen? Dan pak ik haar benen.' hoor ik Lauren zeggen en Dennis vindt het blijkbaar een goed idee want nog geen seconde later staat hij al klaar. Ik voel hoe ik opgeltild word en probeer me weer uit hun greep te wurmen,alleen word ik losgelaten en ik val pijnlijk op de grond. Daarna krijg ik ook nog een schop ik mijn zij. Ouch! Ik snap best dat Dennis boos is en zich uit wil leven. Ik heb hem ten slotte het bloed onder de nagels weg geaalt, maar het doet wel veel pijn. 'We doen dit.
    Op drie laten we los. Goed?' Hoor ik Dennis zeggen wanneer ik weer omhoog word getild. Ik probeer met mijn laatste beetje energie me nog los te wurmen, maar zonder succes.Ik geef me over en ik hoor Lauren aftellen. 3...2...1... Ik voel hoe mijn armen en benen worden losgelaten. Ik voel hoe het vuur mijn lichaam verslind. De pijn is ondragelijk, maar schreeuwen doe ik niet. Het enige wat ik doe is mijn ogen sluiten en hopen dat de pijn snel over gaat...

    (Even een moment stilte voor Ariana want ze is DOOD. Pampampaaaaaaam. Succes nog iedereen[ookal weten we wie gaat winnen(Y)] And may the odds be ever in your favor)

    Whoops, ik had de post van xVitae nog niet gezien...

    [ bericht aangepast op 19 maart 2013 - 19:25 ]


    imperfection is beauty

    Indianna Laurens
    Nog steeds sta ik verbijsterd in de Hoorn. Ik snap niet waarom Lauren dit wilde. Ik wil dit niet zien, houd ik mezelf voor. Maar mijn ogen, groot van angst en walging kijken toe hoe Lauren en Dennis Ariana in het vuur gooien. Ik zak neer op de grond en sla mijn handen voor mijn ogen. Eerst Drew.. toen Demi.. Leyla.. en nu? Ariana? Dat mag gewoon niet! Ik was niet de beste vriendin van haar, maar ze verdiende beter. Die gore beroeps zijn echt verschrikkelijk sadistisch. Woede omdat ze zo ontzettend veel kapot maken geeft me energie. Ik sta in een ruk op en kijk om me heen. Van Teaghan en Rosa heb ik niet meer zoveel vernomen. Ik slik even en bedenk me dat ik straks wel twee beroeps achter me aan zal krijgen. Maar het kan me niet meer schelen.
    'Hide and seek is over now,' fluister ik. Dan leg ik een pijl op mijn boog. Klaar om aan te vallen. De perfect gemaakte boog is soepel en makkelijk te handelen. Ik richt, trek de pijl naar achteren, zucht een keer diep en laat los.
    De pijl vliegt recht op Lauren af.
    'VOOR JOU, Bitch!' gil ik trillend van woede. Als de pijl weg is, dringt het langzaam tot me door wat ik daarnet heb gedaan. Volledig bewust van wat ik aan zou richten heb ik een pijl op iemand geschoten. En dit maal niet uit zelfverdiging.

    [ bericht aangepast op 20 maart 2013 - 16:57 ]


    :)

    Lauren
    Een moment blijf ik verbijsterd stilstaan. Ongeloof en angst schieten door mijn hoofd als ik de pijl van het meisje uit 5 op me af zie komen. Ze was toch zo'n irritant persoon dat niemand wou doden en ze was toch erg verwond door mij? Een paar seconden later dringt de pijn door. Een afschuwelijke pijn schiet door mijn lichaam en ik weet dat dit wel een dodelijk wond is. Maar ik wil het niet geloven. Ik wil nog niet dood.
    'Dennis, Dennis.' begin ik te gillen. De tranen stromen over mijn wangen, terwijl ik neerval. Ik weet dat de pijl uit mijn lichaam moet, maar ik kan het niet opbrengen om het te doen. 'Dennis, help me! Stop de pijn, whatever. Doe iets!' Kreunend beweeg ik heen er weer door de pijn. Dennis, mijn enige hoop kan me niet helpen. Maar toch blijf ik naar hem gillen. Met alle kracht die ik in me heb. 'Dennis, help me dan.' Mijn geschreeuw wordt steeds zachter. 'Ik wil nog niet dood.'
    Dan pas dringt het besef tot me door. Ik zal sterven. Ik ga dood. Dit is mijn einde. Toch wil ik niet opgeven. Ik heb mezelf beloofd te vechten tot het einde en ik zal het doen. Verwoed begin ik te trekken aan de pijl, maar ik krijg hem niet uit mijn lichaam. Mijn ogen zoeken Dennis' gezicht. Als ik in zijn ogen kijk, weet ik het zeker. Dit is de laatste keer dat ik hem zal zien. 'Dennis, je moet winnen. Je moet dat kind uit 5 doden. Neem wraak. Maak district 4 trots. Het spijt me' Dat laatste fluister ik heel zachtjes.
    De pijn gaat snel door mijn lichaam en ik voel dat ik bijna bij mijn einde ben. Ik staar naar de vlammen. Gedachten schieten door mijn hoofd. Even denk ik aan mijn ouders. Mijn moeder, die nu huilend naar me zit te kijken. Mijn vader, waarschijnlijk staart hij wezenloos voor zich uit. Hij had gelijk. Al die tijd al. Ik had me nooit moeten aanbieden. De pijn die ik hem nu aandoe, het is bijna net zo ondraaglijk als de fysieke pijn die ik nu voel. 'Sorry pap.' Fluister ik zachtjes. 'Je had gelijk.'
    Toch heb ik nergens spijt van. Ik heb me wel waardig gemaakt, volgens mij heb ik de meeste tributen gedood. Flashbacks van thuis schieten door mijn hoofd. Van de zee, het strand, de trainingen en mijn beste vriendin Jennifer. Dat brengt me op een idee. Ik weet dat Jennifer net zo graag als ik mee wil doen aan de spelen. Ik wil haar laten zien dat ze het kan, dat ik in haar geloof, dat ze mijn dood moet wreken. En ik weet de perfecte manier om het haar duidelijk te maken. Omdat mijn stem niet meer toelaat, fluister is zacht: 'Mijn laatste wens is dat Jennifer mijn districtaandenken, mijn ketting, krijgt, zodat ze die kan dragen tijdens haar spelen.' Met mijn laatste krachten breng ik mijn armen omhoog en doe mijn ketting af. 'Hij voor jou, Jenn.'
    Dan sluit ik voor altijd mijn ogen.


    Aerials, in the sky. When you lose small mind you free your life .

    [Woh, seriously.. Ik sta echt op het punt om een paar tranen te laten door de dood van Ariana en vooral Lauren. Ik schrijf morgen weer een post met Dennis, ik moet nu nog wat Frans leren, bleggh..]


    "Everything you see exists together in a delicate balance." -Mufasa

    Rosa
    "help me dan Dennis" ik draai me om en zie Lauren op sterven liggen. ik wil naar haar toe rennen als ik me bedenk, ik kan haar toch niet redden, het enige wat ik kan doen is haar vermoorden zodat ze geen pijn meer lijdt maar dat lijkt me bijna onmogelijk. ik besluit maar om haar niet te helpen ik kan toch niets doen. "sorry dennis, jij en ik kunnen niets meer voor haar doen" zeg ik zachtjes tegen Dennis. dan kijk ik nog eens naar Lauren. haar ogen zijn dicht en ze ademt niet meer. dan denk ik aan de tributen die nog over zijn. Ik, Dennis, het meisje van 5 en het meisje dat Noah van me heeft afgepikt door hem te vermoorden. Zijn wij echt de enigen nog. even tel ik na. het zijn er dan nog 4. deze 4 plus Lauren en het meisje van 9 zijn er 6 maar er was nog iemand. ik weet zeker dat ze dood is want voor dit hele bloedbad ging er een kanonschot. maar ik kan haar niet plaatsen, waarschijnlijk was het dus een niet heel er sterk iemand, anders zou ik haar wel herinneren als sterke vijand.


    I'm dying, praying, bleeding and screaming. Am I too lost to be saved? ~ Evanescence - tourniquet