• The 99th anual Hunger Games
    24 tributes, 1 real life arena
    No forest, beach, sea or desert these time
    But an old, classic city
    which even in Panem still known as
    Roma


    And may the odds be ever in your favor




    Okay. Dit jaar is de arena dus niet iets technisch van het Capitool. Geen nagebouwd landschap. Maar Rome, de bekende hoofdstad van Italië. Rome was vroeger al zeer bekend, maar zelfs in Panem kennen ze het nog. De enige plek die niet is vernield in de oorlogen. Eigenlijk is Panem niet het enige wat nog van de wereld over is.

    Jongens
    Meisjes


    District 1 [Luxeproducten Capitool] :
    -Noah Shaw||Bonacieux||Dead
    -Rosa Amore Diamond|Lucerna||Dead

    District 2 [Wapens en Vredesbewakers] :
    -Jayy Kilian von Monroe||Mufinn||Dead
    -Diana Taylor Temple||Sicam||Dead

    District 3 [Technologie] :
    -Gregor Rose||Jandewasbeer||Dead
    -Girl District 3||Dead

    District 4 [Visserij] :
    -Dennis Cobus Adams||SunnySpring||Dead
    -Lauren Fiona Johnsen||Celebration||Dead

    District 5 [Medisch onderzoek] :
    -Drew Jackson||Talpa||Dead
    -Indianna Laurens||Libera||Dead

    District 6 [DNA-manipulaties en -mutaties] :
    -Peather Didier Butcher||Seaver||Dead
    -Girl District 6||Dead

    District 7 [Hout] :
    -Micheal Dumont||Nyan||Dead
    -Teaghan Anderson||Seaver||VICTOR

    District 8 [Textiel] :
    -Boy District 8||Dead
    -Leyla Moore||Nyan||Dead

    District 9 [Industrie] :
    -Boy District 9||Dead
    -Ariana Louisa Green||Talpa||Dead

    District 10 [Vee] :
    -Boy District 10||Dead
    -Girl District 10||Dead

    District 11 [Landbouw] :
    -Mason Jacob Springfield ||Bonacieux||Dead
    -Fea Diona Hendrixs||SunnySpring||Dead

    District 12 [Steenkool] :
    -Boy District 12||Dead
    -Demitria Catherine Valentine||Bibble|| Dead

    Er zijn niet echt regels, maar misschien zou je je aan een paar dingetjes willen houden:
    - Er komt een praattopic van de Roma Games, dus plaats daar alles wat je niet weet of niets met de Roma Games te maken heeft.
    - De posts zijn minstens 5 zinnen lang [liefst niet al te lang durende gesprekken, áls het een gesprek is, mogen het 4 zinnen zijn]
    - Boven de post zet je je naam, district en de plek waar je je op dat moment bevindt.

    [Bijvoorbeeld: Indianna Laurens || District 5 || Colosseum, Hoorn]


    Btw wij trekken (ong) iedere week een loodje waarop staat wie er doodt gaat. Zo hebben wij even veel kans om dood te gaan als de rest. Het verhaal begint op het moment dat de tributen de arena in gaan. (dus het laatste moment met de stylist en dan de arena in)

    Dit is de kaart van de Arena In het midden is het Colloseum, met daarin de Hoorn des Overvloeds. Rechts van het Colossem is het Parco del Colle Oppio. Daar zijn veel bomen, goede verstopplaats en jaagplaatsen. Boven en links van het Colloseum is een spookstad, waar vroeger dus mensen woonden. Onder het Colloseum is een groot plein. De rest van wat je op de kaart ziet hoort niet bij de Arena.

    Rollentopic
    Speeltopic 1
    Praattopic
    Praattopic 2
    Praattopic 3

    Het vervolg op The Roma Games: The Tower Games

    Thanks!
    xx Libera en Celebration

    [ bericht aangepast op 10 mei 2013 - 18:38 ]


    Aerials, in the sky. When you lose small mind you free your life .

    (Ik wil de ring met vuur nog halen, daarna schrijf ik wel een dood)

    Ariana Louisa Green II D9 II Colloseum
    Daar lig ik dan. Aan de grond genageld door Rosa. Natuurlijk was het niet zo slim te rennen, maar wat moest ik anders doen? blijven wachten was niet echt een optie, ik bedoel: Je werkt jezelf alleen nog maar meer in de nesten. Voor je het weet staat Lauren ook nog eens naast je en is er een heel bloedspektakel voor het capitool. (of hoe je het maar wilt noemen).
    "weet jij toevallig ook hoe het meisje heet die Noah heeft vermoord?" Hoor ik een stem zeggen. Waarom vraagt ze dat? Tenzij ze haar terug wil pakken. Als Noah door een meisje vermoord is, moet het wel Taeghan zijn. Indy, Leyla en ik zijn het in ieder geval niet en de beroeps ook niet.
    Ik probeer me uit de greep van Rosa te wringen,maar zonder succes. Ik slaak een kleine, onopgemerkte kreun van pijn omdat ze me door mijn gewring nog steviger tegen de grond aan duwt. ''Wat krijg ik van jou als ik jouw vraag beantwoord?'' Zeg ik. Aan de greep van Rosa voel ik dat ze verslapt, maar ik maak me niet los. Het loswringen is geen enkel probleem, maar ik ben bang dat Dennis of Rosa opnieuw achter me aan komt en dan lig ik voor ik het weet weer te kreunen van de pijn. Ik besluit dus te blijven liggen en te wachten op het antwoord van Rosa...


    imperfection is beauty

    Teaghan Anderson || District 7 || De hoorn/Colosseum
    Ik haalde even diep adem toen het meisje zich los maakte. De beroeps hadden echter niet het idee dat er hier ook nog iemand liep. Ik fronste mijn wenkbrauwen even. En sloop verder. Ik hield mijn vinger tegen mijn lippen, hopend dat het meisje niks zou zeggen. Ik had alleen maar die kut rugzak nodig, dat was alles. Ik ging net zo achter de hoorn staan dat niemand me kon zien. Snel en effectief, snel en effectief. Ik wist niet wat ik moest verwachten, ik wit niet wat ik wilde verwachten. Jawel, dat wist ik wel. Ik wilde dat uit het niets alle andere tributen weer zouden leven en dat dit allemaal nep was. Dat iemand me in de maling nam. Maar dat was niet zo, dat wist ik ook wel. Ik keek even om het hoekje en zag ze staan met zijn vieren. Drie meiden en een jongen. Hun waren het enige wat tussen mij en mijn thuis instond. Over die andere meiden maakte ik mij niet zo druk, niet meer in ieder geval.


    We've lived in the shadows for far too long.

    [Lauren wil alleen het feestmaal overleven en gaat de volgende dag dood]
    Lauren
    Opeens zie ik uit mijn ooghoeken een anders meisje langs de Hoorn sluipen. Het is niet het meisje uit 5, maar volgens mij die uit 7. Was dat niet degene die Noah had vermoord? vraag ik me opeens af. 'Rosa, Rosa!' gil ik naar Rosa, die het meisje uit 9 op de grond drukt. 'Chech die uit 7. Zij heeft Noah vermoord.' Persoonlijk wil ik zelf ook wel achter haar aangaan, maar ik gun Rosa de wraak op Noah. Dat zou ik zelf ook willen als iemand Dennis zou vermoorden. En ik wacht nog steeds op dat kind uit 5. Langzaam loop ik naar Rosa en het meisje uit 9 toe. 'Dennis en ik maken het hier wel af.' zeg ik tegen Rosa. 'Dan kan jij wraak nemen op Noah. Stiekem ben ik ook wel benieuwd of Rosa goed kan vechten. Tijdens het bloedbad heeft ze volgens mij niemand vermoord. Toen moest ik haar juist redden! Dus ik ben wel erg benieuwd hoe ze wraak gaat nemen.


    Aerials, in the sky. When you lose small mind you free your life .

    Leyla More || 8
    Haastig liep ik verder ,in de verte zag ik het coloseum ,nog eventjes rennen en dan zou ik weer bij Iny en Ariana zijn.Ik ren ,maar de ondergrond onder mijn voeten zakt in en ik rol naar beneden. Verschillende takken en stenen heven me schaafwonden en verschillende kreunen verlaten mijn mind.
    Op het laatste val ik in een prikkende struik.
    Maar een die ik niet herkende.Ik probeerde eruit te klauteren ,maar het was alsof mijn benen niet mee wilden.
    Mijn tenen en vingers begonnen te tintelen en ik kon ze niet meer bewegen.
    "Indy! Ariana!"girl ik zo luid als ik kan,maar verder gebeurt er niet veel. Mijn spieren worden slap en gevoelloos en mijn adem begin te verzwakken.
    "P! ?"het kwam er meer uit als een piep.
    Dit was het dan ,mijn vervroegd einde. uik vroeg me eigenlijk allang af hoe de hemel eruit zag of word ik naar de hel gestuurd.
    Tranen vloeiden over mijn wangen en mijn adem stokte in mijn keel voordat alles plots erg fel werd en ik zo het witte licht zag.

    (Bam einde Leyla)


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    (@xVitae nu is mijn plan verpest :P)


    imperfection is beauty

    Ariana Louisa Green II D9 II Colloseum
    In mijn ooghoeken zie ik Taeghan een gebaar maken dat ik stil moet zijn. Ik knipper met mijn ogen in de hoop dat ze daardoor snapt dat ik haar begrijp. Ik kan ook niet zoveel. Ik lig namelijk aan de grond genageld. Opeens hoor ik Lauren zeggen dat er een meisje van 7 is en dat zij Noah heeft vermoord. Lekker is dat. Nu is mijn plan met Rosa mislukt EN Teaghan komt in de problemen. En hoe zou het met Indy en Leyla gaan?
    Ik hoor plots een kanonschot. Zou het Indy of Leyla zijn? Ik houd me niet meer in en wring me uit mijn benarde positie. ''Indy? Leyla?'' Roep ik terwijl ik richting een uitgang van het colloseum ren. Veel aan deze informatie zullen de beroeps niet hebben, maar Indy of Leyla wel. Zij zullen weten waar ik ben en dat ik nog leef. Voor hoelang weet ik alleen nog niet. Ik kijk achter me en meteen weer recht voor me. Ik ontwijkbewegingen te maken tijdens het rennen, in de hoop dat ik niet geraakt word.


    imperfection is beauty

    Dennis Cobus Adams || District 4 || Hoorn
    Ik wil net op Rosa en het meisje waar ze op zit af lopen, om haar een schop te verkopen, Ze is ongestraft onder me vandaag gekropen. Echter roept Lauren dat ze het meisje uit 7 achter de Hoorn ziet en dat zij Noah heeft vermoord. Dat rotjoch wat wegrende, maar ik snap wel dat Rosa wraak wil nemen. Dat zou ik ook willen. Daarom wil ik net voorstellen om dit meisje over te nemen zodat Rosa achter die ander aan kan gaan. Precies op dat moment gaat er een kanonschot af. Mooi, weer één minder. Het meisje heeft alleen andere plannen. Ze kruipt uit Rosa's greep en gaat er vandoor.
    'Rotkind! Blijf stilstaan!' Natuurlijk heeft het geen zin, maar ik zet wel de achtervolging in. Tot ik besef dat ik ook net zo goed mijn drietand richting haar hoofd kan gooien. Ik blijf stilstaan en mik. Het heeft echter weinig zin omdat ze steeds ontwijkbewegingen maakt. Toch probeer ik het, altijd kans dat hij raak is. Ze is bijna bij de rand en ik wil het koste wat het kost voorkomen dat ze ontsnapt. Ik haal mijn arm naar achteren en gooi met alle kracht naar voren. Helaas springt ze net opzij en blijft hij twee seconden later in de grond steken. Gelijk sprint ik er achteraan. 'Je zult sterven!' grom ik wreed.


    "Everything you see exists together in a delicate balance." -Mufasa

    [okey ik schreef op hetzelfde moment^^ dus ik schrijf wel ff overnieuw^^]

    [ bericht aangepast op 12 maart 2013 - 19:24 ]


    Aerials, in the sky. When you lose small mind you free your life .

    (Ik kan nu wel uit het colloseum rennen, maar dan moet ik later weer terug in het colloseum komen wanneer de vuurring om het colloseum komt. Dan kan ik misschien Indy nog 1 keer zien En Lauren en Dennis vechten maar lekker uit wie mij in 't vuurtje gooit :P )(H)

    [ bericht aangepast op 12 maart 2013 - 19:25 ]


    imperfection is beauty

    [de vuurring komt nu anders wel, want iedereen is toch in het colosseum.
    @Talpa Dennis mag wel, dan verwond ik Indy]

    [ bericht aangepast op 12 maart 2013 - 19:27 ]


    Aerials, in the sky. When you lose small mind you free your life .

    xVitae schreef:
    [de vuurring komt nu anders wel, want iedereen is toch in het colosseum]


    (En Indianna dan?\ en t' is goed dat dennis mij vermoord. Zal hij vast blij mee zijn
    We zien zo wel wanneer ongeveer)

    [ bericht aangepast op 12 maart 2013 - 19:30 ]


    imperfection is beauty

    [volgens mij staat die net in het Colosseum, maar dat weet ik niet zeker^^ Libera moet ff online komen]


    Aerials, in the sky. When you lose small mind you free your life .

    xVitae schreef:
    [volgens mij staat die net in het Colosseum, maar dat weet ik niet zeker^^ Libera moet ff online komen]


    (Klopt. Moet dit btw niet in het praattopic?)


    imperfection is beauty

    [hmm eigenlijk wel xD dus dat doen we maar vanaf nu(A)]


    Aerials, in the sky. When you lose small mind you free your life .

    Indianna
    Ik hoor Leyla eindelijk roepen. Ik hoor de verschrikkelijke wanhoop die mij zo veel pijndoet. Dan het kanon. Ik heb de neiging op de grond te gaan zitten, mijn handen over elkaar te leggen en niet meer wakker te worden. Alles om me heen gaat kapot. Alles.
    Dan zie ik ook Ariana op de grond gedrukt worden door Rosa. Verschrikt kijk ik naar het tafereel. Uiteindelijk wil Lauren dat Rosa wraak gaat nemen op Noahs dood. Hè? Wat kan dat haar nou schelen? Ze waren toch niet .. Oh god. Ze waren wel verliefd. Ik weet even niet wat ik moet doen. Die stomme spelen verwoesten ieders leven. Zal ik op ze afrennen? Zal ik van verre op ze schieten? Ik weet het nog niet. Maar intussen is Ariana gelukkig weggekropen. Het is nu tussen Dennis en haar. Zal ik nu de rugzakken pakken? Ja. Het is tijd voor actie. Met een pijl gespannen op mijn boog ren ik naar voren. Recht naar de Hoorn.

    Please jullie zijn allemaal zo actief op Q! En ik heb vandaag echt geen tijd gehad. Eigenlijk hoor ik nu te leren. Ik snapte er daarnet echt niks meer van..
    Ik moet nu ook weer weg. Morgen kan ik weer verder.. dus zullen we het doden voor morgen bewaren?


    :)