• The 99th anual Hunger Games
    24 tributes, 1 real life arena
    No forest, beach, sea or desert these time
    But an old, classic city
    which even in Panem still known as
    Roma


    And may the odds be ever in your favor




    Okay. Dit jaar is de arena dus niet iets technisch van het Capitool. Geen nagebouwd landschap. Maar Rome, de bekende hoofdstad van Italië. Rome was vroeger al zeer bekend, maar zelfs in Panem kennen ze het nog. De enige plek die niet is vernield in de oorlogen. Eigenlijk is Panem niet het enige wat nog van de wereld over is.

    Jongens
    Meisjes


    District 1 [Luxeproducten Capitool] :
    -Noah Shaw||Bonacieux||Dead
    -Rosa Amore Diamond|Lucerna||Dead

    District 2 [Wapens en Vredesbewakers] :
    -Jayy Kilian von Monroe||Mufinn||Dead
    -Diana Taylor Temple||Sicam||Dead

    District 3 [Technologie] :
    -Gregor Rose||Jandewasbeer||Dead
    -Girl District 3||Dead

    District 4 [Visserij] :
    -Dennis Cobus Adams||SunnySpring||Dead
    -Lauren Fiona Johnsen||Celebration||Dead

    District 5 [Medisch onderzoek] :
    -Drew Jackson||Talpa||Dead
    -Indianna Laurens||Libera||Dead

    District 6 [DNA-manipulaties en -mutaties] :
    -Peather Didier Butcher||Seaver||Dead
    -Girl District 6||Dead

    District 7 [Hout] :
    -Micheal Dumont||Nyan||Dead
    -Teaghan Anderson||Seaver||VICTOR

    District 8 [Textiel] :
    -Boy District 8||Dead
    -Leyla Moore||Nyan||Dead

    District 9 [Industrie] :
    -Boy District 9||Dead
    -Ariana Louisa Green||Talpa||Dead

    District 10 [Vee] :
    -Boy District 10||Dead
    -Girl District 10||Dead

    District 11 [Landbouw] :
    -Mason Jacob Springfield ||Bonacieux||Dead
    -Fea Diona Hendrixs||SunnySpring||Dead

    District 12 [Steenkool] :
    -Boy District 12||Dead
    -Demitria Catherine Valentine||Bibble|| Dead

    Er zijn niet echt regels, maar misschien zou je je aan een paar dingetjes willen houden:
    - Er komt een praattopic van de Roma Games, dus plaats daar alles wat je niet weet of niets met de Roma Games te maken heeft.
    - De posts zijn minstens 5 zinnen lang [liefst niet al te lang durende gesprekken, áls het een gesprek is, mogen het 4 zinnen zijn]
    - Boven de post zet je je naam, district en de plek waar je je op dat moment bevindt.

    [Bijvoorbeeld: Indianna Laurens || District 5 || Colosseum, Hoorn]


    Btw wij trekken (ong) iedere week een loodje waarop staat wie er doodt gaat. Zo hebben wij even veel kans om dood te gaan als de rest. Het verhaal begint op het moment dat de tributen de arena in gaan. (dus het laatste moment met de stylist en dan de arena in)

    Dit is de kaart van de Arena In het midden is het Colloseum, met daarin de Hoorn des Overvloeds. Rechts van het Colossem is het Parco del Colle Oppio. Daar zijn veel bomen, goede verstopplaats en jaagplaatsen. Boven en links van het Colloseum is een spookstad, waar vroeger dus mensen woonden. Onder het Colloseum is een groot plein. De rest van wat je op de kaart ziet hoort niet bij de Arena.

    Rollentopic
    Speeltopic 1
    Praattopic
    Praattopic 2
    Praattopic 3

    Het vervolg op The Roma Games: The Tower Games

    Thanks!
    xx Libera en Celebration

    [ bericht aangepast op 10 mei 2013 - 18:38 ]


    Aerials, in the sky. When you lose small mind you free your life .

    Rosa
    'Dennis en ik maken het hier wel af.Dan kan jij wraak nemen op Noah' zegt Lauren. ik ga er niet vanuit dat ik haar aan kan, ik bedoel dan Teaghan, maar eigenlijk kan dat mij niet schelen. "oh ja, voor nog twee weken terug of zoiets, bedankt dat je mijn leven gered hebt in het bloedbad. " ik weet dit heel erg laat is, maar beter laat dan niet. `op dat moment kruipt het kind van negen ook onder mij weg. ik hoor Dennis al vloeken ik word er zelf ook niet vrolijker op. "hoe vaak denk je dit vol te houden, kut kind" roep ik haar achterna. dennis rent achter haar aan en ik probeer haar ook nog een keer te tackelen. zij zal sterven. hoe maakt me niet uit, maar het is niet normaal dat een kind twee keer achter elkaar van een career ontsnapt.

    ( in het fries kan dat beter dan is het "better let, as net")

    [ bericht aangepast op 13 maart 2013 - 16:08 ]


    I'm dying, praying, bleeding and screaming. Am I too lost to be saved? ~ Evanescence - tourniquet

    Lauren
    'Het is al goed hoor.' zeg ik glimlachend tegen Rosa. Het werd inderdaad wel eens tijd dat ze me zou bedanken, maar ik zat er nou ook weer niet echt mee. Uit mijn ooghoeken zie ik opeens een meisje naar de Hoorn rennen. Nog voor ik me omdraai, weet ik wie het is. Het meisje uit 5 heeft besloten de anderen te komen helpen. In één beweging draai ik me om en sprint haar achterna. Het meisje uit 9 kan me nu niets meer schelen. Eerst dat kind uit 5 een verwonding geven. Niet doden, alleen een verwonding. Aan haar been. Als wraak. Niet verwonden, ze moet alleen even een poosje tegengehouden worden en dan vermoord ik haar later als nog. Het meisje uit 5 is best snel, maar ze let gelukkig niet op mij. Anders had ik allang een pijl kunnen verwachten die dan nu mijn kant op zou komen. Dat ze me niet ziet, wordt waarschijnlijk mijn redding. Zo zachtjes als ik kan, kom ik achter haar aan. Op een paar meter afstand van de Hoorn boor ik mijn drietand in haar been. 'Dit is mijn wraak.' gil ik met luide stem in haar oor. 'Ik dood je nog niet, dat komt wel. Eerst alleen een verwonding aan je been, net zoals je bij mij deed. Zodat je de rest van het gevecht uitgeschakeld bent.'
    [Little talks is op Q-music]


    Aerials, in the sky. When you lose small mind you free your life .

    Ariana Louisa Green II D9 II Colloseum
    Mijn energie begint langzamerhand af te nemen. Dat is ook niet zo vreemd, als je bedenkt dat ik al een tijdje in een gevecht met de beroeps zit. Of, nu nog maar een deel van de beroeps want ik zie Lauren richting Indy rennen. Ik hoop maar dat het goed komt. Ik zeg tegen mezelf:'kom op Ariana, nog heel even en dan heeft Indy de rugzakken.' maar ik begin ineens mijn twijfels te krijgen. Lauren zal er waarschijnlijk alles aan doen om Indy te doden. Of toch niet...
    En hoe zou het met Taeghan gaan? Ik heb er niet op gelet, omdat ik meer bezig was om te overleven(en de beroeps af leiden). Ik zie dat ik bijna bij het eind van het Colloseum ben. Zal ik eruit gaan? Nee, zoiets zou ik niet doen. Maar dat betekent dat ik moet vallen en (opnieuw) gepakt moet worden door een van de beroeps. Ook slim dat ze niet eens samenwerken. Als ze dat de eerste keer deden toen ze mij hadden, was ik allang dood geweest, en misschien Indy en Taeghan ook wel.
    Ik ben een paar meter verwijderd van de uitgang. Okee Ariana, hoe laat je jezelf overtuigend vallen? Nee, ik moet anders denken. Ik laat mezelf gewoon vallen. Niet dat ik anders niet getackeld zou worden ,want die kans is zeer groot.Hijgend probeer ik zo onopvallend mogelijk langzamer te lopen. Niet veel later is het raak. Ik val op mijn buik en probeer de val te dempen met mijn handen.

    (ik heb het maar zo gedaan, maar die ring van vuur moet snel komen please!!)


    imperfection is beauty

    Dennis Cobus Adams || District 4 || Achter Ariana aan
    Ik zie niks anders meer, ik hoor niks anders meer, ik ben alleen maar gefocust op het meisje voor me. In het voorbij gaan grijp ik nog wel mijn drietand beet en trek hem uit de grond, maar dat is ook het enige. Het gaat zelfs zo snel dat het me niet eens afremd. Alleen zie ik dat goed? Gaat ze nou langzamer. Slechte conditie zeker. Mijn linkermondhoek gaat omhoog, stomme onbenullige districten hoger dan 4. Of 3 natuurlijk, maar die waren beide al dood. Stukje bij stukje haal ik haar in en haar o zo goede conditie helpt me daar erg bij. Natuurlijk ook die vele uurtjes op de loopband en andere zware jog-tochtjes over de stranden. Vanuit het niets valt ze opeens op haar buik, precies op het moment dat ik nog ongeveer 5 meter van haar vandaan ben. Ze was bijna de Arena uit geweest. Stom kind. Ik snuif even minachtend, maar nog steeds op volle snelheid bespring ik haar. Mijn knieën belanden dicht tegen haar schouders aan. Dit keer ontsnapt ze niet meer, echt niet. Met de hand waar niet de drietand in zit, druk ik haar hoofd opzij, zodat haar wang in het zand beland. Ik breng mijn mond bij haar oor.
    'Geniet maar van je laatste minuten. Je zult verliezen bitch.'

    [Vat het niet persoonlijk op ! ;') @Talpa we zijn trouwens buddies in de TTG =)]


    "Everything you see exists together in a delicate balance." -Mufasa



    [Vat het niet persoonlijk op ! ;') @Talpa we zijn trouwens buddies in de TTG =)


    (klopt, ik kijk er nu al naar uit. (dance) )


    imperfection is beauty

    Talpa schreef:
    (...)

    (klopt, ik kijk er nu al naar uit. (dance) )


    (Ik ben blij om dat te horen^^ we kunnen meteen beginnen als dit afgelopen is, dus zullen geen moment zonder RPG zitten^^)


    We've lived in the shadows for far too long.

    Seaver schreef:
    (...)

    (Ik ben blij om dat te horen^^ we kunnen meteen beginnen als dit afgelopen is, dus zullen geen moment zonder RPG zitten^^)


    [Nicee!! Ik wilde eigenlijk al gaan vragen wanneer je ging beginnen daarmee, maar ben eigenlijk blij dat je wacht tot deze afgerond is =) Dat zullen we maar snel doen, het is ook zo lullig om diegene te laten wachten die hier niet aan meedoen :')]


    "Everything you see exists together in a delicate balance." -Mufasa

    WindySky schreef:
    (...)

    [Nicee!! Ik wilde eigenlijk al gaan vragen wanneer je ging beginnen daarmee, maar ben eigenlijk blij dat je wacht tot deze afgerond is =) Dat zullen we maar snel doen, het is ook zo lullig om diegene te laten wachten die hier niet aan meedoen :')]


    klopt, dus please ZORG DAT DIE RING VAN VUUR KOMT!!! de doden volgen vanzelf :P )


    imperfection is beauty

    WindySky schreef:
    (...)

    [Nicee!! Ik wilde eigenlijk al gaan vragen wanneer je ging beginnen daarmee, maar ben eigenlijk blij dat je wacht tot deze afgerond is =) Dat zullen we maar snel doen, het is ook zo lullig om diegene te laten wachten die hier niet aan meedoen :')]


    (Uhu, dus come on met die vuuring^^)


    We've lived in the shadows for far too long.

    (als we verder willen praten kan dat denk ik het best in het praattopic....)


    imperfection is beauty

    Talpa schreef:
    (als we verder willen praten kan dat denk ik het best in het praattopic....)

    [Indd. :P Daar kijk ik ook voor dit soort dingen;) Ik had gisteren geen tijd, maar nu: This Roma Is On Fire]

    Caesar Flickerman
    'Hello Panem! Wow, wat een dag! Een stuk of drie, wat zeg ik, 5 doden! Met nog, op volgorde van de Districten, in de letterlijke ring: Rosa, Dennis, Lauren, Indianna, Teaghan en Ariana!
    Opvallend is natuurlijk District 4, wat nog steeds compleet is. Ze hebben een goed bondgenootschap en lijken de winnende hand te krijgen.. AI! Kijk eens hoe Indianna ervanlangs krijgt! En daar heeft Dennis Ariana weer te pakken! Rosa zit nog steeds achter Teaghan aan.. benieuwd hoe dat af gaat lopen!
    Wow, wat een wond! Lauren heeft haar goed geraakt. En nu.. wat zie ik? Is dat ..?
    VUUR! Panem, de Arena brandt! De hele rand. Nu is er helemaal geen ontkomen meer aan. De tributen zitten vast. Niemand kan eruit. Dit wordt beslissend, Panem, let op mijn woorden, beslissend. Over op de tributen weer!


    [kort en niet super, moet eten!]


    :)

    Lauren
    Opeens is de hele Arena om mij heen verlicht. Verbaasd staar ik naar de ring van vuur om het Colosseum heen. Even sta ik als verstijfd, maar meteen daarna laat ik het meisje uit 5 los. Ze heeft nu een verwonding en komt niet ver meer en ik kan haar later wel vermoorden. Ik ga nu eerst Dennis helpen met dat kind uit 9. Die is al twee keer ontsnapt ofzo, dus ze moet toch wel goed zijn. Snel sprint ik naar hun toe. 'Lukt het Dennis?' vraag ik vrolijk. 'Dat kind uit 5 komt niet ver meer door mijn wraak.' Ik lach even sadistisch. 'Ik vermoord haar straks wel, maar wat zullen we met deze doen?' Ik kijk even om mij heen. Ik heb zin in een andere dood dan gewoon een drietand in haar lichaam boren. En het Capitool wil natuurlijk spektakel. Dan valt mijn oog op de vlammende ring. We kunnen haar natuurlijk ook in het vuur gooien. Dat is haar straf de vele keren dat ze is ontsnapt en het is spektakel. 'We kunnen haar natuurlijk ook in het vuur gooien.' Zelfverzekerd kijk ik om mij heen. We hebben alles onder controle, alles gaat volgens plan. Mijn volgende maaltijd wordt in het Capitool. Zeker weten.


    Aerials, in the sky. When you lose small mind you free your life .

    Indianna
    Een stekende pijn in mijn been. Lauren die sadistisch lacht. En een ring van vuur. Dit is het einde, denk ik. Het vuur is de hel. Ik was niet goed genoeg. Eeuwig zal ik branden. Overal zie ik de weerkaatsingen van de vlammen. Op de gezichten van de tributen. Op de tafel die naast de Hoorn des overvloeds staat. De tafel, die eerst vol stond met rugzakken is nu leeg. Ik kijk op, met nieuwe hoop. Energie heb ik niet meer. Hoewel ik vanacht heb geslapen en we genoeg hebben gegeten, ben ik doodop en als ik naar mijn been kijk, kan ik alleen maar denken aan mensen waarvan hun benen geamputeerd moesten worden.
    Maar ik herinner me ook dat er nog een rugzak van 9 en eentje van 12 op de tafel hoort te staan. Maar die staat er niet. Ik grijns. De beroeps moeten ze hebben gepakt. En de beroeps hebben het op het moment te druk met Ariana en Teaghan. Dit is mijn kans.
    Voor zover ik kan, sleep ik mezelf richting de Hoorn. Gelukkkig was ik al redelijk dichtbij, ik ben ver gekomen tot sadistische moordenaar Lauren aankwam huppelen. Eindelijk ben ik bij de hoorn, ik heb behoorlijk wat bloed verloren en ik ben wat duizelig, maar hier wacht me een aangename verassing. Ik open de tas van 12 en zie niets bruikbaars voor mijn been. Maar in die van 9, vind ik een rolletje verband. Ik kan nog net een 'yes' inhouden, en wikkel het al om mijn been heen als ik een potje zalf zie liggen. Dat verklaart ook waarom Lauren zich opeens weer kiplekker voelt. Alhoewel, ik vraag me af of dat mogelijk is met alleen een potje zalf. Ik had haar toch aardig goed geraakt.
    Dankbaar smeer ik de zalf op de wond, en het voelt ontzettend verlichtend. De pijn verdwijnt en tevreden wikkel ik het rolletje verband eromheen. Mijn haarklipje buig ik om totdat ik er een klem van heb gemaakt waarmee ik het verband vastzet. Ik sta op en wankel nog wat, maar ik kan tenminste weer wat lopen. En nu moet ik snel zijn. Lauren zal snel opmerken dat ik niet meer lig waar ik hoor te liggen. Ik grijp mijn boog stevig vast, en leg alvast een pijl op de pees. Dan kijk ik om de hoek van de Hoorn naar buiten. Ik hoor Lauren iets zeggen over Ariana en vuur, en wordt bang. Levend verbranden. Verschrikkelijk. Hoe kan ze zo ongevoelig zijn.

    [ik weet het, vaag dat ze zo snel weer kan lopen, maar als Lauren een sprintje kan trekken, kan Indy het ook;p]

    [ bericht aangepast op 15 maart 2013 - 18:49 ]


    :)

    Dennis
    Ik zit nog steeds boven op Ariana, mijn benen om haar lijf heen geklemd. Die komt echt niet meer weg. Plotseling, op nog géén twee meter afstand komen er opeens hoge vlammen omhoog, zo uit de grond. Als ik op kijk, zie ik dat er overal vlammen zijn aan de zijkanten van de arena. Het Capitool wil overduidelijk een spectaculair einde. Een einde wat ik zal overleven.
    'Lukt het Dennis?' Ik kijk omhoog, recht in het vrolijke gezicht van Lauren. Shit, we hebben haar ook nog. Ik zou het niet over mijn hart verkrijgen om haar iets aan te doen, maar als ik wil winnen zou zij moeten sterven. 'Dat kind uit 5 komt niet ver meer door mijn wraak.' Lauren lacht even sadistisch, waardoor ik mee doe, terwijl ik over mijn schouder kijk. Ik zie het hulpeloze meisje liggen met haar grote beenwond. 'Ik vermoord haar straks wel, maar wat zullen we met deze doen?' Ze kijkt even om zich heen, op zoek naar een manier om haar te doden. Naar mijn idee is een drietand goed genoeg, maar misschien wil ze wat meer sensatie. 'We kunnen haar natuurlijk ook in het vuur gooien.' Verbaasd kijk ik op, recht in Laurens ogen. Maar mijn verbazing ebt al snel weg terwijl ik heftig begin te knikken.
    'Ja! Dat is echt een goed idee. Zullen we jonassen?' Sadistischer kan eigenlijk niet, volgens mij.


    "Everything you see exists together in a delicate balance." -Mufasa

    Ariana Louisa Green II D9 II Colloseum
    Hopeloos probeer ik me nog los te wringen van Dennis, maar dat lijkt een onmogelijke opgave. Rosa zag ik inmiddels niet meer. Die wil vast wraak op Taeghan omdat zij Noah vermoord heeft. Wie zou Demitria trouwens vermoord hebben? Als ik het wist, en niet in deze benarde positie zat, zou ik vast hetzelfde gedaan hebben als Rosa met Taeghan.
    Opeens voel ik warmte en zie ik licht. Ik draai mijn hoofd en zie dat het vuur is. En niet zomaar een klein vuurtje, maar een hele rand om het Colloseum heen. 'Fijn, dat kan er ook nog wel bij.' Denk ik in mijn hoofd. Net op dat moment hoor ik een stem zeggen: 'Lukt het Dennis?' en ik weet meteen dat het Lauren is. 'Dat kind uit 5 komt niet ver meer door mijn wraak.'. Wacht eens.... Dat is Indy! Ik wil op Lauren afstappen, alleen wanneer ik me opnieuw heen en weer wring duwt Dennis me met gemak weer tegen de grond. Hij zal wel denken dat ik niet nog eens moet ontsnappen. En zo te zien heeft hij de situatie goed onder controle.
    'Ik vermoord haar straks wel, maar wat zullen we met deze doen?'. De strijdlustige ogen van Dennis en Lauren zijn op mij gericht. Ik weet gewoon dat ze me niet zomaar gaan doden. Het zal iets spectaculairs worden, en pijnlijk. 'We kunnen haar natuurlijk ook in het vuur gooien.' klinkt de stem van Lauren. 'Ja! Dat is echt een goed idee. Zullen we jonassen?' antwoord dennis op Lauren. Levend verbranden én gejonast worden? Kan het nog erger?
    Ookal weet ik dat het niet veel uitmaakt, ik probeer toch bij mijn speer te komen. Boven mijn verwachtingen heb ik hem ook nog te pakken gekregen. Veel kan ik niet meer doen, maar toch probeer ik met mijn linkerhand de speer in Dennis te boren. 3...2...1...

    (Je kan zelf wel bedenken waar de speer komt)


    imperfection is beauty