• misschien ga ik nu wel een heel dom praten maar ik wil weten wat jullie ervan vinden...
    ik ben namelijk heel erg dik (ik ben 1.68 m en weeg bijna 70 kilo!!!!) en ik heb al geprobeert om te dieëten maar dat werkte niet. daarna heb ik mezelf uitgehongerd door echt dagen niet te eten maar ook daar viel ik geen gram van af.
    dus ik denk dat de enige manier nog is om af te vallen anorexia is
    zou dat wel werken??
    ik ben namelijk zo jaloers op mensen die maar 50 kilo wegen

    xx

    NEENEE!
    ik ben ook wel (vind ik zelf) best wel dik, maar ajb, ajb, honger jezelf niet zo uit!
    en niet jaloers zjn, je bereikt er toch niks mee, en ieder mens is mooi..
    en het ligt erook aan of je ouders "flink" zijn enzo..

    NEENEE!
    ik ben ook wel (vind ik zelf) best wel dik, maar ajb, ajb, honger jezelf niet zo uit!
    en niet jaloers zjn, je bereikt er toch niks mee, en ieder mens is mooi..

    iedereen behalve ik :(

    Sgat.. Je valt niet meteen, af. het lukt niet binnen 1 week ofzo. en je krijgt anorexia door te veel af te vallen!!
    Ik kan nu hier wel gaan zeggewn, stop er mee, en niet doen. terwel ik hetzelfde probleem alsjouw heb, ik vind mezelf ook te dik. En ebn al heel lang Bezig, met proberen af te vallen.
    Maar sgat.. In iedergeval. Je krijgt anoreia DOOR dat mensen te veel af te vallen, en er in door slaan ;)


    Dunno ><

    Je moet hierbij professionele hulp inschakelen. Geloof me, er zijn mensen die zijn opgeleid om je hierbij te helpen. Zoek anders eens het internet af of vraag je ouders, vriendinnen, school, overige familie etc ernaar.
    Anorexia is geen, ik herhaal GEEN uitweg. Het is een levensgevaarlijke, sluipende ziekte die kan leiden tot de dood. Je wilt jezelf toch niet te gronde zien gaan?


    No growth of the heart is ever a waste

    Sgat.. Je valt niet meteen, af. het lukt niet binnen 1 week ofzo. en je krijgt anorexia door te veel af te vallen!!
    Ik kan nu hier wel gaan zeggewn, stop er mee, en niet doen. terwel ik hetzelfde probleem alsjouw heb, ik vind mezelf ook te dik. En ebn al heel lang Bezig, met proberen af te vallen.
    Maar sgat.. In iedergeval. Je krijgt anoreia DOOR dat mensen te veel af te vallen, en er in door slaan ;)
    maar ik val maar niet af, dat is het probleem...


    She said: I gotta find out for myself

    Nee!
    Niet doen, echt niet doen!
    Anorexia maakt je kapot als je niet oppast. Nu zul je denken: Ach, als ik 50 kilo weeg hou ik er gewoon mee op! maar dat gaat niet! Iemand die ik ken heeft het, en ze is er nu nog steeds niet vanaf, ook krijgt ze speciale hulp!
    Enne.. Beter wat steviger, dan zo een graatmager skelet! ;)


    Love,,Peace&&Icecream! ^^ Liefde aan een paar mensen...

    (...)maar ik val ook maar niet af, dat is denk ik haar probleem...

    (...)maar ik val maar niet af, dat is het probleem...


    Dat is iets wat tussen je ooren zit,, teminsten, dat zegt me moeder >.<
    Ik ben Volgens de weegsgaal, en me broeken (Kan ik, nu digt van me kont aftrekken) Maar, ben ik ook dus al afgevallen, Maar zelf zie ik dat niet! en dat zie jij blijkbaar ook niet! Je moet gewoon normaal blijfen eten! Ik kan nu niet eens 1 boteram eten, en ik zit al BOmVol!! Dus, alsjeblieft, die het gewoon niet. en blijf normaal eten!! Schakkel dan Hulp in ofzo, maar ga jezelf niet uithongeren!


    Dunno ><

    Zoals ik al zei, hier zijn mensen voor opgeleid. Wees niet te verlegen om hun hulp in te schakelen.


    No growth of the heart is ever a waste

    Zoals ik al zei, hier zijn mensen voor opgeleid. Wees niet te verlegen om hun hulp in te schakelen.
    maar niemand weet dit van me.. oke mijn vriendinnen en mn ouders weten wel dat ik meself dik vind maar ze weten niet dat ik er zo over denk en ik denk dat het ook maar beter is anders gaan ze zich onnodig zorgen maken..

    (...)maar niemand weet dit van me.. oke mijn vriendinnen en mn ouders weten wel dat ik meself dik vind maar ze weten niet dat ik er zo over denk en ik denk dat het ook maar beter is anders gaan ze zich onnodig zorgen maken..

    >.<
    DAt was bij mij,, Mijn moeder ging elke ogten opstaan, om te kijken of ik wel ontbeet, en ging ze me broot klaar maen, omdat ik anders niks mee nam.. Dat is wel zwaar iritant,, maar het helpt je we ;)
    nIET dat ik me eten op sgool op at ofzo .


    Dunno ><

    (...)maar niemand weet dit van me.. oke mijn vriendinnen en mn ouders weten wel dat ik meself dik vind maar ze weten niet dat ik er zo over denk en ik denk dat het ook maar beter is anders gaan ze zich onnodig zorgen maken..


    Dan word het tijd dat iemand het te weten komt! En het misschien maar beter als je ouders zich zorgen gaan maken want dan kunnen ze ervoor zorgen dat dit stopt! ;)


    Love,,Peace&&Icecream! ^^ Liefde aan een paar mensen...

    (...)

    Dan word het tijd dat iemand het te weten komt! En het misschien maar beter als je ouders zich zorgen gaan maken want dan kunnen ze ervoor zorgen dat dit stopt! ;)
    ik wil ze gewoon niet tot last zijn :$

    Niet doen!
    Zoals iedereen hier al zegt, dan kun je op een gegeven moment niet meer stoppen
    Er zijn gezondere manieren om af te vallen
    gewoon geen vette dingen eten, en veel groente bij het avondeten
    Zo is mijn moeder in 1 maand ook 7 kilo afgevallen


    Michael Jackson: dance, sing and rest in peace!

    (...)ik wil ze gewoon niet tot last zijn :$


    Je bezorgt ze er geen last mee Sgta..
    Mijn moeder was juist blij toen, ze het uit me kreeg, dat ik mezelf te dik vind,, nouw natuurlijk was ze niet blij,, Ze was juist geschokken, en snapte het niet. Maar ze was wel blij, dat ze me kon helpen!! en daaar zijn je vriendinen tog voor! en ouders :P


    Dunno ><