• misschien ga ik nu wel een heel dom praten maar ik wil weten wat jullie ervan vinden...
    ik ben namelijk heel erg dik (ik ben 1.68 m en weeg bijna 70 kilo!!!!) en ik heb al geprobeert om te dieëten maar dat werkte niet. daarna heb ik mezelf uitgehongerd door echt dagen niet te eten maar ook daar viel ik geen gram van af.
    dus ik denk dat de enige manier nog is om af te vallen anorexia is
    zou dat wel werken??
    ik ben namelijk zo jaloers op mensen die maar 50 kilo wegen

    xx

    omg heb je aandacht nodig ofzo?


    Jezus wat ben jij erg zeg !! Hallo weetje hoeveel meisjes uitgescholden worden !! voor dikke voor dat ik denk niet dat ze aandacht zoekt en halllo als ik jou hier op een topic zie met een probleem ga ik ook zeggen dan je aandacht nodig heb !!


    ...

    OMG HOE DURF JE DAT ZEGGEN! Ö Je kan niet zomaar zeggen ik wil anorexia ofzo, anorexia is een psychologische ziekte niet een of ander dieet die je zomaar kan nemen. Ik vind dat heel erg dat je dat zegt, sorry, maar ik heb anorexia gehad en dat is niet om te lachen! En al zeker niet om te vermageren, ik wou het niet, maar kon niet meer stoppen. Eten werd gruwelijk, het voedsel zelf niet meer te wreten, daarom moest ik naar een instelling wéétj wel :s

    (...)
    Was het niet Boulimia? xD

    ja Boulimia Nervosa of Anorexia Nervosa
    Boulimie kan je ook gewoon zeggen...

    (...)

    Wtf? Aandacht nodig? I don't think so >,< Zij hier zit met hetzelfde probleem als mij, heeft geen aanacht nodig maarwil gewon onze mening hierover weten >,<

    zeg dan toch gewoon niet dat je anorexia wil! Daar kies je zelf niet voor! :s

    geloof me,da wil je ni hebben!ik zat vorig jaar de hele tijd met een stem in mijn hoofd die de hele tijd zei dat ik moest afvallen en zo.en ik deed het nog ook.er waren dagen dat ik egt niks at.mijn familie weet da nog steeds ni.en telkens als ik nu nog iets eet komt die stem terug.dat ik me schuldig moet voelen omda ik eet en zo.maar ik probeer het te negere.dus geloof me,begin er nooit aan!!


    *all the hurt inside you've learned to hide so well*

    Heeey ik ben 1.64 en weeg 67,8 kilo ;)
    Sommige mensen hebben ook meer spieren dan anderen, je moet niet alleen naar het gewicht kijken. Ik bedoel ik ben ook niet te dik en ik weeg toch ook bijna 70 kg ? Kbedoel als ik 50 kg zou wegen zou ik een gratenpaleis zijn xD
    Kusz


    As they croak, i see myself in the pistol smoke.

    Heeey ik ben 1.64 en weeg 67,8 kilo ;)
    Sommige mensen hebben ook meer spieren dan anderen, je moet niet alleen naar het gewicht kijken. Ik bedoel ik ben ook niet te dik en ik weeg toch ook bijna 70 kg ? Kbedoel als ik 50 kg zou wegen zou ik een gratenpaleis zijn xD
    Kusz


    Idd!
    Ik ben ook 1.60 en weeg 54 kilo ofzo, so what?
    ik ben blij met mezelf!
    En dat zou jij ook moeten zijn
    want niemand is helemaal perfect


    Michael Jackson: dance, sing and rest in peace!

    Anorexia is niet zomaar iets wat je even kunt krijgen ofzo of waar je voor kiest. Het is een psygische ziekte. Wees verstandig! als je echt te zwaar bent, eet dan gewoon gezond en beweeg veel.

    Je bent niet eens zo héél erg dik.. O.o en an0rexia is echt niet de juiste manier, daardo0r verlies je alleen maar je spieren,, je m0et gwn gezond eten en sporten ^^


    Dream like you'll live forever, live like you'll die tomorrow.

    Als jij denkt dat het werkt moet je vooral anorexia nemen.
    ik ben van mening dat het geen nut heeft, je kan net zo goed meteen doodgaan ipv jezelf eerst uithongeren tot je 20kilo weegt. ;]

    Wel echt moet je niet doen! Ikben ongeveer evengrot als jij en weeg 53kg! En echt dat is niet leuk, je ziet overal mijn botten zowat steken >.<
    Echt wil je niet geloof me!

    Daarbij anorexia is niet dé oplossing! Really believe me, daar bereik je juist niets mee, en de gevolgen van anorexia zijn heel groot!Dat is een hel gevaarlijke psychologische ziekte, met echt nog grotere gevolgen!
    Dat wil je echt niet.


    If you had never come out of the blue, I would've stay