• misschien ga ik nu wel een heel dom praten maar ik wil weten wat jullie ervan vinden...
    ik ben namelijk heel erg dik (ik ben 1.68 m en weeg bijna 70 kilo!!!!) en ik heb al geprobeert om te dieëten maar dat werkte niet. daarna heb ik mezelf uitgehongerd door echt dagen niet te eten maar ook daar viel ik geen gram van af.
    dus ik denk dat de enige manier nog is om af te vallen anorexia is
    zou dat wel werken??
    ik ben namelijk zo jaloers op mensen die maar 50 kilo wegen

    xx

    (...)ik wil ze gewoon niet tot last zijn :$


    Ze zullen er ooit toch wel achter komen. En het is voor hen waarschijnlijk beter als ze het uit jou mond horen komen!


    Love,,Peace&&Icecream! ^^ Liefde aan een paar mensen...

    (...)maar niemand weet dit van me.. oke mijn vriendinnen en mn ouders weten wel dat ik meself dik vind maar ze weten niet dat ik er zo over denk en ik denk dat het ook maar beter is anders gaan ze zich onnodig zorgen maken..

    Ik durf op mijn 10 vingers na te tellen dat jouw ouders zich duizend, nee een miljoenmaal meer zorgen maken als zij moeten toekijken hoe je jezelf te gronde richt om je op deze manier uit te hongeren dan dat jij open en eerlijk vertelt wat er aan de hand is en dat jullie samen naar een uitweg zoeken. Aan dit soort zaken kan pas gewerkt worden als jij je er helemaal voor in zet.
    Als jij je ouders er alsnog echt buiten wilt laten kun je een psycholoog of dokter inschakelen. Neem het zekere voor het onzekere. Deze mensen hebben een beroepsgeheim. Ga jezelf in elk geval NIET uithongeren. Deze weg zal je niet verder brengen.
    Er zijn meerdere mensen, waaronder beroemdheden overleden door anorexia. Op een ander forum heb ik gelezen dat een jonge vrouw, te gast bij dokter Phill, 12 jaar vocht tegen anorexia en boulimia. Ze woog 20 kilo. Enige tijd na het ontmoeten van dokter Phill is ze overleden.


    No growth of the heart is ever a waste

    (...)
    Ik durf op mijn 10 vingers na te tellen dat jouw ouders zich duizend, nee een miljoenmaal meer zorgen maken als zij moeten toekijken hoe je jezelf te gronde richt om je op deze manier uit te hongeren dan dat jij open en eerlijk vertelt wat er aan de hand is en dat jullie samen naar een uitweg zoeken. Aan dit soort zaken kan pas gewerkt worden als jij je er helemaal voor in zet.
    Als jij je ouders er alsnog echt buiten wilt laten kun je een psycholoog of dokter inschakelen. Neem het zekere voor het onzekere. Deze mensen hebben een beroepsgeheim. Ga jezelf in elk geval NIET uithongeren. Deze weg zal je niet verder brengen.


    Agree


    Love,,Peace&&Icecream! ^^ Liefde aan een paar mensen...

    dit speelt eigenlijk al wel een tijdje. toen ik een jaar of 9/10 was at ik wel eens een weekend niet en dat soort dingen gebeurden wel vaken. mijn ouders heb ik er nooit over gehoort...

    Je moet hierbij professionele hulp inschakelen. Geloof me, er zijn mensen die zijn opgeleid om je hierbij te helpen. Zoek anders eens het internet af of vraag je ouders, vriendinnen, school, overige familie etc ernaar.
    Anorexia is geen, ik herhaal GEEN uitweg. Het is een levensgevaarlijke, sluipende ziekte die kan leiden tot de dood. Je wilt jezelf toch niet te gronde zien gaan?

    Ja, mee eens.
    Diëtisten zijn er genoeg ;)
    En Anorexia is niet de uitweg ;)


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Het klinkt misschien allemaal keihard, maar dit zijn de feiten. Ik wil je even wakker schudden. Voor het te laat is. Ik kan niet zeggen dat jij zo zal eindigen als deze vrouw maar er bestaat wel een dikke kans als jij weigert hulp te zoeken.
    Zoek hulp wanneer jij eraan toe bent maar stop mijn advies niet in de doofpot.


    No growth of the heart is ever a waste

    Het klinkt misschien allemaal keihard, maar dit zijn de feiten. Ik wil je even wakker schudden. Voor het te laat is. Ik kan niet zeggen dat jij zo zal eindigen als deze vrouw maar er bestaat wel een dikke kans als jij weigert hulp te zoeken.
    Zoek hulp wanneer jij eraan toe bent maar stop mijn advies niet in de doofpot.

    ik probeer met al jullie advies iets te doen maar in die 4/5 jaar dat ik er al mee bezig ben heeft nog nooit iemand iets gemerkt

    (...)
    ik probeer met al jullie advies iets te doen maar in die 4/5 jaar dat ik er al mee bezig ben heeft nog nooit iemand iets gemerkt

    Goed zo. De eerste stap is al gezet.


    No growth of the heart is ever a waste

    iedereen heel erg bedankt voor jullie hulp ^^ ik probeer er echt wat aan te doen!!

    Maar hoe zou je het vinden als ze het te laat merken? Dit is niet alleen schadelijk, maar ook dodelijk. Ik hoop echt dat je je moed bij elkaar grijpt om hulp te zoeken.


    No growth of the heart is ever a waste

    iedereen heel erg bedankt voor jullie hulp ^^ ik probeer er echt wat aan te doen!!

    YOU ROCK! Goed dat je naar ons geluisterd hebt :]


    No growth of the heart is ever a waste

    Jahoor, laten we even anorexia 'nemen', slechts €4,95 bij de Hema.


    blame the bully.

    Wat ik altijd zeg is

    Dat ik blij ben dat ik leef ik ben ook dik (Weeg onder de 70) maar de dokter zegt dat het door me botten komen omdat ik lang ben

    En jij bent ook best lang
    En op Dieet gaan is moeilijk

    Mij vriendin gaat daar een soort dokter

    En die helpt je afvallen misschien kan jij dat ook doen als je het wilt

    maar ik zal je zegen suc6 er mee

    En zeg niet dat je,je zelf dik vind

    Want dat ben je neit( ook al ken ik je niet)

    Ik ben dik, en ik ben 3x op dieet gweest maar dat helpt niks


    T O K I O H O T E L < 3

    NIET DOEN! Je moet gewoon véééééél gaan sporten, géén vette en ongezonde dingen eten. Een keer mag natuurlijk wel, maar niet vaak. Ben ik ook mee bezig. Moet je echt doen, ik merk ook geen verschil maar mijn moeder wel. Als je bijvoorbeeld vanavond gaat wegen. De hele week gezond eten en sporten, ook echt doorzetten, en je gaat dan volgende week weer op de weegschaal, moet er als het goed is veschil zijn.