• misschien ga ik nu wel een heel dom praten maar ik wil weten wat jullie ervan vinden...
    ik ben namelijk heel erg dik (ik ben 1.68 m en weeg bijna 70 kilo!!!!) en ik heb al geprobeert om te dieëten maar dat werkte niet. daarna heb ik mezelf uitgehongerd door echt dagen niet te eten maar ook daar viel ik geen gram van af.
    dus ik denk dat de enige manier nog is om af te vallen anorexia is
    zou dat wel werken??
    ik ben namelijk zo jaloers op mensen die maar 50 kilo wegen

    xx

    Anorexia is jezelf uithongeren he, gewoon geen zin hebben in eten en dus ook niet eten.
    Dat andere begint met een B [naam vergeten XD] en dat is dat je eet en weer uitkotst.
    Maar besef wel hoe moeilijk het is om er daarna weer vanaf te komen, en hoeveel mensen er aan dood gaan. En geloof me; je bent liever dik als wandelend skelet, want ik ken niemand die een skelet mooi vind.


    Sweet dreams will come true.

    Anorexia is jezelf uithongeren he, gewoon geen zin hebben in eten en dus ook niet eten.
    Dat andere begint met een B [naam vergeten XD] en dat is dat je eet en weer uitkotst.
    Maar besef wel hoe moeilijk het is om er daarna weer vanaf te komen, en hoeveel mensen er aan dood gaan. En geloof me; je bent liever dik als wandelend skelet, want ik ken niemand die een skelet mooi vind.


    Boulima ;)


    Love,,Peace&&Icecream! ^^ Liefde aan een paar mensen...

    (...)

    Boulima ;)


    neej Say gewoon Boulemie x]

    (...)

    neej Say gewoon Boulemie x]

    Was het niet Boulimia? xD


    I clicked my heels and wished for you.

    Iig is het erg dom om daaraan te beginnen. Anorexia is ook zeker geen ziekte waar je voor kiest. Je gaat er echt helemaal kapot aan; je raakt niet alleen veel gewicht kwijt, maar ook het contact met familie en vrienden, je gezondheid etc.
    Misschien een diëtist(e) om hulp vragen?
    Succes!


    I clicked my heels and wished for you.

    Je kan wele en oplossing gaan zoeken in afslankdingen, maar ik heb hier dagelijks discussies over met mijn vriendin! Ze vind zichzelf te dik en blablabla, maar het is wetenschappelijk bewezen: Als je ene man 3 foto's geeft, één van een heel slanke vrouw, van een volslanke vrouw (jij valt onder volslank), en van een ronduit dikke vrouw, kiezen 9 van de 10 mannen voor volslank! Het is een feit dat ze neit vallen op graatmagere meisjes, ze willen iets om lief te kozen!
    Ik spreek uit ervaring, ik ben zelf echt een sprietje, en meestal vallen jongens (zie: mijn exen) op mijn karakter, niet op mijn lijf.
    1. Je bent dus niet dik, maar dat vind je alleen zèlf. En je bent volslank aantrekkelijker dan als gratenpakhuis.
    2. En jongens kijken als eerste toch naar het uiterlijk, en dan bedoel ik GEZICHT! Ze houden van meisjes die een beetje frisse uitstraling hebt, of mysterieus of WATDANOOK! Maar denk neit dat ze alleen afgaan op: 'Wow. Ik kan haar botten niet eens zien.' of iets anders lomps.

    xxx


    Life is an art, not a science.

    (...)
    Jezus heb jij geen hart ofzo??

    9 op de 10 meisjes denken dat ze te dik zijn door die KUT TV RECLAMES!!!


    ik zeg niet dat ik mezelf niet te dik vind..

    maar ik vind gewoon dat je niet aan andere moet gaan vragen of je anorexia moet krijgen..
    want je snapt denk zelf wel dat dat niet goed is.
    je kan daar heel veel problemen mee krijgen en doodgaan als je het heel erg heb

    en ja ik heb wel een hart;)


    <3

    ik ben 1 meter 67 en weeg 80 kilo :)
    You know what? I dont care. Ik hou van m'n lichaam, en zoals ik ervan houd, moeten anderen er ook maar houden. Anders zijn zei mij gewoon niet waard :)


    Life is hard and then we die

    ik ben 1 meter 67 en weeg 80 kilo :)
    You know what? I dont care. Ik hou van m'n lichaam, en zoals ik ervan houd, moeten anderen er ook maar houden. Anders zijn zei mij gewoon niet waard :)[/quote]

    You know what: AMEN to you _O_


    No growth of the heart is ever a waste

    ik ben 1 meter 67 en weeg 80 kilo :)
    You know what? I dont care. Ik hou van m'n lichaam, en zoals ik ervan houd, moeten anderen er ook maar houden. Anders zijn zei mij gewoon niet waard :)


    Respect, en nog meer respect! <333
    Gewoon blij zijn met jezelf, het leven is kort. ;)


    Love,,Peace&&Icecream! ^^ Liefde aan een paar mensen...

    Iedereen vind zichzelf te dik, zelfs ik! maar als ik jou was zou ik hulp vragen aan een dieetiste!NIET JEZELF UITHONGEREN!!!
    (K)vèèèl succes


    You're kicking the legs right out from under my dreams

    meeissje, ik val ook niet af hor,
    hoeveel ik ook dieet.
    dat was vroeger echt zo, als ik super veel at, wnt toen kocht ik superr veeel snoep enzu, toen kwam ik nixx by. Maar nu als ik zelfs byna nietts eet komt ik tog bij, echtt kuutt. Maar weetje, je moetje gewoon goed in je vel voelen, dat is het belangrijkste! <33


    Some people make the world special just by being in it

    Niet doen! Het is echt heel erg stom als je dat gaat doen. Ik zou zeggen: Volg het dieet van Sonja Bakker, werkte bij mij ook!


    Lama zijn is Lama lachen ^^

    Ja ,je praat heel dom :-)

    als je dat doet dan kom ik je personlijk weer vol te proppen tot je dr bij neervalt!!!


    The awkward moment when a sentence doesn’t end the way you think it octopus.