• misschien ga ik nu wel een heel dom praten maar ik wil weten wat jullie ervan vinden...
    ik ben namelijk heel erg dik (ik ben 1.68 m en weeg bijna 70 kilo!!!!) en ik heb al geprobeert om te dieëten maar dat werkte niet. daarna heb ik mezelf uitgehongerd door echt dagen niet te eten maar ook daar viel ik geen gram van af.
    dus ik denk dat de enige manier nog is om af te vallen anorexia is
    zou dat wel werken??
    ik ben namelijk zo jaloers op mensen die maar 50 kilo wegen

    xx

    Anorexia is een eetstornis je durfd niet meer te eten, dus blijf gewoon eten afvallen is heel normaal hoor laat die snacks achterwegen en pakt eens een bord bloemkool xd nee dat ook al weer niet maar eet je dagelijkse eten maar laat koekjes achterwegen XD maar het kan ook gewoon zo zijn dat het in de familie zit ik vreed als een idioot en ik krijg tekens te horen heb jij anorexia :S terwijl ik meer eet dan ik nodig heb xd kijk naar je ouders en vraag hoe het bij hun gaatt dan zul je merken dat het gewoon in de familie zit of je gewoon lekker van eten houd ;)


    ...

    omg heb je aandacht nodig ofzo?


    <3

    Lieverd, wij zitten in hetzelfde schuitje. Ikzelf ben ook ongeloofelijk dik! *Durft het hier zelfs niet te zeggen* Serieus ik denk daar ook vaak aan maar door m'n ouders lukt datgewoon nooit. Ze zeggen altijd van; ``Alee Annelies, pak wat meer bij! Straks val je nog flauw.´´ Scheppen ze soms zélf nog op m'n bord terwijl ik dat gewoon niet wil >,< Lieverd, ik wéét hoe hard het is om niet slank te zijn en daardoor heb ik ook problemen om vrienden te maken want niemand moet me door m'n uiterlijk alleen hierzoo zijn er veel maar die hebben me nog nooit in het écht gezien. IK WOU DT IK IDUNOO HALF ZOVEEL WOOG ALS IK NU WEEG >,< [/Cry]

    omg heb je aandacht nodig ofzo?


    Wtf? Aandacht nodig? I don't think so >,< Zij hier zit met hetzelfde probleem als mij, heeft geen aanacht nodig maarwil gewon onze mening hierover weten >,<

    Godver je moet niet jaloers zijn!
    wees blij met jezelf als je eenmaal begint zit je er aan vast.!


    when words fail, music speaks.

    Mijn mam is in 2 maand 25kg afgevallen --'
    Ik maar proberen om af te vallen terwijl zij van 100 naar 75 is gegaan in 2maanden tijd! En nu [2jaar later] weegt ze 67 ofzo --'
    Maar dat afvallen is door omstandigheden en niet via een dieet ofzo.


    Shakin' their ass like they just don't care.

    DAT MOET JE NIET DOEN!!
    die mensen die wel 50 wegen hebben misschien wel anorexia...

    je denkt wel dat je dik bent, maar dat is niet.

    je bent lang dus dan mag je gerust wel wat zwaarder zijn dan die kleiner zijn...

    MAAR NIET OP DE ANOREXIA-MANIER AFVALLEN!!

    1 OP DE 18 ANOREXIA-PATIËNTEN STERVEN DAARDOOR!!

    DUS NIET DOEN!!

    wees blij met het figuur dat je nu hebt ;)

    <3


    I'll live every second like it is my last one <3

    Hoeveel ik ook dieet ik val ook niet af (ik vindt mezelf ook veeeel te dik) maar ik kan er gewoon niets aan doen!! ik ben gewoon zo gebouwd

    Meid je moet absoluut niet jaloers zijn op dat soort mensen NIET!!!
    wat maakt het jou nou uit dat ze hunzelf verhongeren zolang JIJ dat maar niet doet (dan ben ik blij :D)


    As If You'll Ever Love Me

    omg heb je aandacht nodig ofzo?


    Als jij haar geen aandacht gunt, reageer hier dan niet op --'
    Hmpf. Heb je liever dat ze anorexiapatient word ofzo? Ik geef haar liever aandacht, dan dat ze anorexia krijgt ofzo hoor!


    Shakin' their ass like they just don't care.

    omg heb je aandacht nodig ofzo?

    Jezus heb jij geen hart ofzo??

    9 op de 10 meisjes denken dat ze te dik zijn door die KUT TV RECLAMES!!!


    As If You'll Ever Love Me

    omg heb je aandacht nodig ofzo?


    Like; Waarom besteed je hier danaandacht als ze toch volgens jouw 'aandachtwil hebben'?That's the question! Weetje, misschien zit jij zélf wel lekkr in je vel maa dat wil niet zeggen dat een ander OOK lekker in z'n vel zit >,<

    Kijk hier eens:

    http://www.voedingscentrum.nl/NR/exeres/E0CD9D6A-2656-4BAB-A9F7-03BF7C2F31C8,frameless.htm?NRMODE=Published

    Bij Een Gezond Gewicht zie je in oranje letters het woord Body Mass Index staan. Als je daar op klikt kan je meten of je te licht, perfect of te zwaar bent! ;)


    Love,,Peace&&Icecream! ^^ Liefde aan een paar mensen...

    Kijk hier eens:

    http://www.voedingscentrum.nl/NR/exeres/E0CD9D6A-2656-4BAB-A9F7-03BF7C2F31C8,frameless.htm?NRMODE=Published

    Bij Een Gezond Gewicht zie je in oranje letters het woord Body Mass Index staan. Als je daar op klikt kan je meten of je te licht, perfect of te zwaar bent! ;)


    Sorry maar dat vind ik pure hoe noem je dat, quatch. Jaah ze kunnen écht wel zien hierop op dat ding of je gezond bent of niet. Like; ikwéét dat ik zwaarder ben dan de normale kindere maar daarom wil dat nog niet zeggen dat ik niet gezond ben hoor >,< Ik eet gezond, eet veel fruit enzoo en tóch ben ik een beetje aan de zwaardere kant. Like; ik ben zo gebouwd, geboren eender wat maar tóch eet ik gezond enzoo. Ik vind echt dat zo'n site's dat dat echt dom ismaar lieve Say, ik heb niets tegen jouw^^

    (...)

    Sorry maar dat vind ik pure hoe noem je dat, quatch. Jaah ze kunnen écht wel zien hierop op dat ding of je gezond bent of niet. Like; ikwéét dat ik zwaarder ben dan de normale kindere maar daarom wil dat nog niet zeggen dat ik niet gezond ben hoor >,< Ik eet gezond, eet veel fruit enzoo en tóch ben ik een beetje aan de zwaardere kant. Like; ik ben zo gebouwd, geboren eender wat maar tóch eet ik gezond enzoo. Ik vind echt dat zo'n site's dat dat echt dom ismaar lieve Say, ik heb niets tegen jouw^^


    Nee, maar je BMI wil zeggen hoe jij op het gemiddelde zit. Kijk als je zwaarder dan normaal bent is dat geen probleem, en als je te licht bent ook niet. Het wil ook niet zeggen dat het voor jou helemaal klopt, alleen zo kan je er een beetje van uit gaan of je licht of zwaar bent. En ik weet via een vriendin dat dieëtisten die manier soms ook gebruiken! ;)


    Love,,Peace&&Icecream! ^^ Liefde aan een paar mensen...

    omg heb je aandacht nodig ofzo?

    Nee, ze heeft een duwtje in de juiste richting nodig. En nutteloze reacties als deze helpen daar niet echt aan mee, denk je ook niet?


    No growth of the heart is ever a waste