• Tell me a love story is de titel van de eind musical op een van de meest gewilde high schools in London.
    Dit is de laatste kans die je leven voorgoed kan veranderen. Daarom wil iedereen laten zien wat ze in huis hebben. De avond van de uitvoering zullen namelijk er verschillende sterren en regisseurs van beroemde stukken komen en hun kandidaten kiezen. Zie het maar als een auditie. Je moet jezelf kunnen bewijzen en laten zien dat je de beste bent. Maar wat als heel deze musical misgaat, omdat het werkelijkheid word?
    Liefde, jaloezie, haat, vriendschap, concurrentie, vijanden en drama.



    Lijstje dat je in moet vullen:
    Rol:
    Naam:
    Leeftijd:
    Nationaliteit:
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Extra:
    Welke rol zou je willen spelen in de musical; (De musical zal later verschijnen met de dingen die hier zijn ingevuld)


    Rollen:
    Jongens;
    - Niall James Horan; nessje -> Jongen waar het meisje verliefd op word
    - Louis William Tomlinson; Zianourryx -> Degene die een wijze les verteld
    - Liam James Payne; Little -> Vader van het meisje
    - Harry Edward Styles; Crudelis -> Degene die een wijze les verteld
    - Zayn Javadd Malik; arnepuntcom -> De knappe jongeman
    - Anthony Brandon von MonroeSikowitz -> Dwarsliggende ex
    - Jayy Kilian von MonroeSikowitz -> De rijke arrogante jongen
    - James Julian Mathers BigFatLiar-> Broer van het meisje

    Meisjes;
    - Arianne Rowene Clarke Curlies-> Vriendin van het meisje
    - Chiara Bella Love DamnBieber -> Dwarsliggende ex
    - Rosemary Kingston BigFatLiar -> Meisje die de twee zal volgen tijdens hun reis
    - Tamara Veronica Miller Depay-> Het jonge meisje
    - Cassadee Carstairs -> Moeder van het meisje
    - Ness Allison Lockwood nessje-> Vriendin van het meisje
    - Madelaine Louise Lockwood Zianourryx -> Zus van het meisje
    - Scarlett Britney Jones Crudelis -> Meisje uit het bordeel


    De andere mensen ( bijvoorbeeld styliste, dansers, dramadocent)


    Regels:
    -Géén one-liners. Probeer een stukje te schrijven dat ietsjes langer is. Er is geen minimum, maar one-liners zijn wel héél kort.
    -Maximaal twee personages per persoon
    -Niemand schrijft acties voor anderen!
    -Naamsveranderingen doorgeven.
    -Geen perfecte personage's
    -16+ mag, maar hou het wel netjes.
    -Ga niet teveel off-topic en als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes; ( ), { } of [ ].
    -Meld het even als je voor langere tijd niet kunt reageren.
    -Alleen Zianourryx en Crudelis maken de nieuwe topics.
    -Geen ruzie ( In de RPG mag het natuurlijk wel )
    - Het is geen sneltrein! Zorg dat iedereen het een beetje kan volgen!.


    Het idee voor de musical;
    Een jong meisje krijgt de keus tussen twee jongens. Een gemiddelde, maar knappe jongeman of een rijke, arrogante jongen.
    Haar twee vriendinnen proberen haar over te halen om voor het geld te gaan. Het verhaal speelt zich af in een hotel. Het meisje zal uiteindelijk verliefd op een arme, minder goed uitziende jongen die koffers verplaatst in het hotel, waardoor ze hun best doen om samen proberen te zijn.
    Helaas zijn haar twee minnaars er minder blij mee en smeden ze een plan, waarbij ze een meisje uit het bordeel inschakelen om de arme jongen te verleiden. De jongen trapt er niet in en blijft bij het jonge meisje. Als haar ouders, broer en zus zich er mee gaan bemoeien en haar uit het hotel willen halen omdat ze eisen dat ze voor het geld gaat, vlucht het meisje met de jongen en reizen ze door een aantal landen, waar ze verschillende personen ontmoeten die ze om de beurt een aantal lessen leert. Uiteindelijk keren ze terug naar haar ouders, trouwen ze en leven ze nog lang en gelukkig.



    Het begin;
    De bel zorgt ervoor dat de pauze voorbij is en iedereen weer gezellig een paar uur aan de slag moet.
    De helft van de mensen zal moeten repeteren voor de musical en zal dus naar de aula vertrekken. De scripts zullen allemaal klaar liggen met je eigen naam erop. De bedoeling is dat iedereen die doorleest en gaat oefenen. De andere helft gaat gewoon naar de volgende les en zal later pas naar de musical repetitie vertrekken.

    [ bericht aangepast op 9 feb 2013 - 17:04 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Harry Edward Styles.

    Langzaam knikte ik, opnieuw. Ik begreep het nu wel, Louis zou zijn beloftes wel nakomen. Tenminste, dat hoopte ik toch. Toen Louis begon te zingen werden mijn ogen ietsjes groter uit herkenning van het liedje, waarna ik zachtjes meezong. Niet dat ik goed kon zingen, maar af en toe mocht het wel eens. Al snel werd het neuriën en ik knikte ook nog eens.
    "Dank je, Boo bear." zei ik, toch nog met een plagende ondertoon. Ik prikte de jongen in zijn buik en stak even mijn tong uit. Die kreeg hij sowieso nog terug. En daarbij wilde ik het onderwerp veranderen, we hadden wel genoeg voor vandaag gehad.


    Reading a good book is like taking a journey.

    Louis William Tomlinson

    Een zacht zucht verliet mijn mond en ging iets verzitten. Ik legde mijn hoofd tegen Harry zijn schouder waarna ik mijn ogen sloot. Ik was moe en moest even rustig na kunnen denken over wat er allemaal was gezegd. Mijn ogen vlogen weer open op het moment dat Harry zachtjes met het liedje meezong. Toen het al snel neuriën werd, viel ik stil en keek hem verbaasd aan. 'Volgens mij heb je ook niet alles tegen mij verteld, Hazz. Je hebt nooit verteld dat je zo goed kon zingen.'
    Ik knikte, maar was het nog steeds niet eens met die bijnaam. 'Geen dank.' Ik maakte een spastisch beweging toen Harry in mijn buik prikte en keek hem met een duivelse grijns aan. Ik zette mijn handen in zijn zij en begon hem te kietelen.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Harry Edward Styles.

    Ik keek op toen Louis overeind kwam en me verbaasd aankeek, waarna ik mijn wenkbrauwen vragend optrok. Al snel werd het me duidelijk en ik glimlachte zwakjes. "Ik zong gewoon mee. Zo goed was dat niet..."
    Al snel bleek dat Louis nog steeds niet zo tevreden was met mijn woorden en een duivelse grijns sierde zijn lippen, waarna ik al wist hoe laat het was. Ik deed een poging om weg te komen, maar zijn vingers gleden al over mijn zij heen en ik klapte achterover met Louis bovenop me. Een aantal spastische bewegingen schoten door mijn lichaam heen en een lach gleed over mijn lippen. "L-Louis! Kappen!" riep ik lachend uit, terwijl ik mijn best deed om de jongen van me af te duwen, maar helaas zonder succes.


    Reading a good book is like taking a journey.

    Louis William Tomlinson

    Mijn verbaasde blik werd blijkbaar al snel duidelijk en ik schudde mijn hoofd bij het horen van zijn woorden. 'Harry Edward Styles, ga mij nu niet zeggen dat het niet goed was, want dat was het wel. Oké, misschien niet aangezien geweldig er beter bij past.'
    Mijn duivelse grijns liet Harry weten hoe laat het was, maar die mislukte. Het is ook onmogelijk om op deze momenten nog te kunnen ontsnappen. Toen hij met een klap achterover viel met mij bovenop hem, ging ik rustig door met kietelen. De spastisch bewegingen en zijn gelach lieten me grijnzen en schudde opnieuw mijn hoofd. 'Nope, gaat alleen gebeuren met het toverwoord' zei ik zo serieus mogelijk, maar schoot toch ook in de lach door de mislukte poging om mij van zich af te duwen.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Ness Allison Lockwood
    "Fine, dat lijkt me een heel goed plan en ik hoop voor je dat je dan niet verliest. Je bent je spullen dan echt voor een week kwijt. En als het je wel lukt krijg je een maand lang gratis Skittles van mij." Ik bijt nog harder op mijn lip, alles behalve verliezen. Snel haal ik de Skittles uit mijn tas. "Bewaar jij ze dan maar..." Snel duw ik hem in haar handen en loop samen met Madelaine te gaan zoeken.


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Niall James Horan
    Ik wijs naar die met chocla en kijk dan naar Liam. "Mooi, anders moet ik me ook melden." Ik kijk even door de kantine. "Waarom is er niemand? Oké, er is les... Maar dan toch, normaal hoor je ook veel meer dan vandaag. Het is stil, te stil." Zeg ik met zo'n sneaky stem. "Maar hoe dan ook, wat gaan we doen?"


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Louise Lockwood

    Oké, ik wist dat het gemeen was om te zeggen aangezien Ness toch als de neiging had om ze op te eten, maar ik vond het wel een goed idee. Eens zien wie deze uitdaging weer zou gaan winnen. Sommige waren soms al duidelijk, maar ik wist dat ze een maand gratis Skittles niet zomaar aan zich voorbij laat gaan. Ik pak de Skittles aan om vervolgens een blauwe in mijn mond te stoppen en de rest in mijn zak. 'Goed, en bij deze wens ik je heel veel succes' zei ik glimlachend en liep toen ook weer door terwijl mijn blik het schoolplein overging.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Ness Allison Lockwood
    "Ik heb geen succes nodig, dit doe ik met gemak." Groostste bullshit ever! Ik kijk over het plein en richt me dan op Madelaine. "Ik weet het niet zeker, maar volgens mij zag ik een groepje in de kantine... We kunnen daar gaan kijken." Stel ik voor terwijl ik toekijk hoe Madelaine haar, eigenlijk mijn, Skittle op eet.


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Jayy Kilian von Monroe
    We leken wel een spiegelbeeld. onze houding, gezichtsuitdrukking en de manier hoe we telkens allebei tegelijk een hijs namen van onze sigaret. Ik was er aan gewent geraakt. ''Wat hebben we eigenlijk?'' Ik haalde mijn schouders op. We waren nu toch al veelte laat, dus zin om nog naar de les te gaan had het niet. Ik trapten mijn sigaret uit en hees mijn broek op. ''Rondje school?'' Anthony stemde ik en nadat hij zijn sigaret had weggeschoten liepen we naar binnen. Zonder te overleggen liepen we beide naar links. omdat ik me verveelde ging ik achter Anthony lopen en probeerde ik op de achterkant van zijn hiel te staan, zodat hij zijn schoen zou verliezen. en het lukte me. ''Kleuter!'' Riep hij toen hij bijna op zijn smoel ging. ''Homo.'' ''Je bent zelf homo!'' ''Niet, alleen homo.'' ''Bi dan, hou je smoel en geef mijn schoen terug!'' lachend schopten ik de vans door de gang heen. Toen Anthony achter me aankwam gristen ik de schoen van de grond en zetten het op een rennen, de gangen door. toen ik de hoek om snelde knalde ik bijna tegen twee mensen op de vloer op, maar ik kon net op tijd afremmen. ''Schoen kopen?'' vroeg ik doodnormaal toen ik zag dat het Harry en Louis waren en stak de versleten schoen naar ze uit.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Harry Edward Styles.

    "Dat zei ik niet. Ik dacht het." zei ik heel onschuldig om vervolgens nog eens mijn best te doen om hem van me af te duwen. Het was heel vervelend om gekieteld te worden, want dan begon ik te lachen. En als ik lachte, was ik veel te blij. En als ik... laat maar.
    "W-Welk toverwoord?!" vroeg ik een beetje wanhopig, aangezien dat toverwoord wel duizend keer per dag kon veranderen. Dan was het streepjes, dan weer krullen en de laatste keer was het zelfs koekjes geweest. Onzinniger kon je het niet krijgen.
    Terwijl ik verder jammerde onder Louis' greep hoorde ik hoe twee mensen elkaar voor homo en weet ik wat uitscholden. En ik kon nu al raden wie het waren. Juist ja, de tweeling von Monroe.
    "Hangt af wat en hoeveel ik ervoor moet betalen." antwoordde ik zo serieus mogelijk terwijl ik Louis nog eens probeerde weg te duwen, terwijl de tranen van het lachen al in mijn ogen blonken. Om de een of andere reden mocht ik Anthony meer dan Jayy, maar dat kon ook aan het feit liggen dat ik Anthony ietsjes rustiger vond. Een minuscuul beetje maar.


    Reading a good book is like taking a journey.

    Anthony Brandon von Monroe
    Ik rende achter Jayy aan en botste letterlijk tegen hem op toen ik de hoek om renden. "Hij is niet te koop." Gromde ik toen Ik Harry over prijzen hoorden praten. Ik kende Jayy lang genoeg om te weten wat hij gedaan had. Ik griste mijn schoen uit zijn handen en sloeg er mee op zijn hoofd, om hem daarna weer aan te trekken. "Homo." Ik rolde me mijn ogen. Gingen we dit nou serieus weer krijgen. "Niet alleen homo, bi dan. Hou je bek nou gewoon." Imiteerde ik de discussie op de gang in een keer met een gek stemmetje. "Broertje kopen dan?" Jayy gaf me een ze naar de twee jongens op de grond en ik gronde even. "Ja. Want van het geld wat je voor mijn krijgt kan je mooi verstand kopen."

    [ bericht aangepast op 11 feb 2013 - 0:11 ]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Harry Edward Styles.

    Louis lag nog steeds bovenop me en ik liet mijn hopeloze pogingen tot vrijlating maar varen, het zou toch niet gaan lukken. Een zachte lach ontsnapte uit mijn mond toen Anthony zei dat hij niet te koop was, maar die verging al snel weer door hun discussie. Natuurlijk was het stom, maar toch vertrok mijn gezicht even bij hun woorden. Het was eerder confronterend dan grappig, niet leuk.
    "Hoeveel ben je waard?" vroeg ik met een flauwe grijns, ook al was die niet bepaald van harte. Geloof me, ik mocht de tweeling graag, maar sommige opmerkingen leken nou eenmaal ietsjes harder aan te komen dan ze eigenlijk bedoeld waren. Het was niet hun fout, ze wisten het niet. Niemand wist het. "Daarbij is de vraag wat de mogelijkheden zijn. Wat kun je zoal doen?" Ik grinnikte nog stilletjes na de woorden van Anthony, maar dit keer trok ik partij voor Jayy. Gewoon omdat ik hem vandaag eerder zag, interessant niet?

    [ bericht aangepast op 11 feb 2013 - 0:15 ]


    Reading a good book is like taking a journey.

    Jayy Kilian van Monroe
    Anthonywas het er duidelijk niet mee eens. Hij had er vast spijt van dat hij me verteld had dat hij ook op jongens viel. Maarja. Ik was immense eerste die het had bekend. Ik ging maar niet in op zijn laatste gemenen opmerking en richten me op Harry. "Ik heb horen zeggen dat hij heel goed in bed is." Begon ik maar, onder zwaar protest van Anthony. "En hij kan koken, de was doen en gewoon leuk om naar te kijken toch." Grijnsde ik en klopte met mijn hand op Anthony zijn schouder. "Alsjeblieft, koop me, want dan ben ik van die mafkees hier af." Jammerde Anthony overdreven en ik schoot in de lach. "Nou Styles. Doe een bot en hij si hellemaal van jou."


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Harry Edward Styles.

    Ik wiebelde even speels met mijn wenkbrauwen en worstelde me uiteindelijk onder Louis uit, waarna ik weer tegen de muur ging zitten en mijn krullen weer in model bracht. Dit zat toch een stuk beter. Anthony prostesteerde, maar ik luisterde gewoon naar Jayy. Niet dat ik echt plannen had, maar het was leuk om het spelletje mee te spelen. Daarbij had ik de tweeling wel vaker bekeken. Ja, ja... op die manier, ik weet het.
    Ik maakte een goedkeurend geluidje en knikte langzaam om mijn ogen vervolgens even keurend over Anthony te laten glijden. Ik boorde mijn tanden in mijn onderlip en keek uiteindelijk weer naar Jayy. "Ik bied twee euro en Louis." zei ik met een onschuldig lachje. Aan de ene kant leek het me wel grappig om Louis en Anthony eens te verwisselen, maar aan de andere kant zou ik Louis wel missen die dag. Het waren maar gedachtes, geen plannen. "Akkoord of niet, hm? Louis kan nog wat speciale trucjes, zie je?"


    Reading a good book is like taking a journey.

    Anthony Brandon von Monroe
    Mijn mond viel open bij Harry zijn bot en ik wilde protestere bij twee euro. Maar toen kwam Louis erbij. Dat zou Harry toch nooit doen. "En wat heeft Louis dan wel niet allemaal in huis?" Vroeg Anthony met een geïnteresseerde blik. Ik lachte even. Nou, dan had ik het toch wel beter voor mekaar met Harry. Die vond ik toch wel een stuk knapper. "Wat voor speciale trucjes?" Ik likte een keer over mijn onderlip. Als deze grap echt uit de hand zou lopen ging ik zo hard lachen. Louis en Harry waren volgens mij nog onafscheidelijker dan Anthony en ik. Dat ging ze nooit lukken.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''