• Tell me a love story is de titel van de eind musical op een van de meest gewilde high schools in London.
    Dit is de laatste kans die je leven voorgoed kan veranderen. Daarom wil iedereen laten zien wat ze in huis hebben. De avond van de uitvoering zullen namelijk er verschillende sterren en regisseurs van beroemde stukken komen en hun kandidaten kiezen. Zie het maar als een auditie. Je moet jezelf kunnen bewijzen en laten zien dat je de beste bent. Maar wat als heel deze musical misgaat, omdat het werkelijkheid word?
    Liefde, jaloezie, haat, vriendschap, concurrentie, vijanden en drama.



    Lijstje dat je in moet vullen:
    Rol:
    Naam:
    Leeftijd:
    Nationaliteit:
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Extra:
    Welke rol zou je willen spelen in de musical; (De musical zal later verschijnen met de dingen die hier zijn ingevuld)


    Rollen:
    Jongens;
    - Niall James Horan; nessje -> Jongen waar het meisje verliefd op word
    - Louis William Tomlinson; Zianourryx -> Degene die een wijze les verteld
    - Liam James Payne; Little -> Vader van het meisje
    - Harry Edward Styles; Crudelis -> Degene die een wijze les verteld
    - Zayn Javadd Malik; arnepuntcom -> De knappe jongeman
    - Anthony Brandon von MonroeSikowitz -> Dwarsliggende ex
    - Jayy Kilian von MonroeSikowitz -> De rijke arrogante jongen
    - James Julian Mathers BigFatLiar-> Broer van het meisje

    Meisjes;
    - Arianne Rowene Clarke Curlies-> Vriendin van het meisje
    - Chiara Bella Love DamnBieber -> Dwarsliggende ex
    - Rosemary Kingston BigFatLiar -> Meisje die de twee zal volgen tijdens hun reis
    - Tamara Veronica Miller Depay-> Het jonge meisje
    - Cassadee Carstairs -> Moeder van het meisje
    - Ness Allison Lockwood nessje-> Vriendin van het meisje
    - Madelaine Louise Lockwood Zianourryx -> Zus van het meisje
    - Scarlett Britney Jones Crudelis -> Meisje uit het bordeel


    De andere mensen ( bijvoorbeeld styliste, dansers, dramadocent)


    Regels:
    -Géén one-liners. Probeer een stukje te schrijven dat ietsjes langer is. Er is geen minimum, maar one-liners zijn wel héél kort.
    -Maximaal twee personages per persoon
    -Niemand schrijft acties voor anderen!
    -Naamsveranderingen doorgeven.
    -Geen perfecte personage's
    -16+ mag, maar hou het wel netjes.
    -Ga niet teveel off-topic en als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes; ( ), { } of [ ].
    -Meld het even als je voor langere tijd niet kunt reageren.
    -Alleen Zianourryx en Crudelis maken de nieuwe topics.
    -Geen ruzie ( In de RPG mag het natuurlijk wel )
    - Het is geen sneltrein! Zorg dat iedereen het een beetje kan volgen!.


    Het idee voor de musical;
    Een jong meisje krijgt de keus tussen twee jongens. Een gemiddelde, maar knappe jongeman of een rijke, arrogante jongen.
    Haar twee vriendinnen proberen haar over te halen om voor het geld te gaan. Het verhaal speelt zich af in een hotel. Het meisje zal uiteindelijk verliefd op een arme, minder goed uitziende jongen die koffers verplaatst in het hotel, waardoor ze hun best doen om samen proberen te zijn.
    Helaas zijn haar twee minnaars er minder blij mee en smeden ze een plan, waarbij ze een meisje uit het bordeel inschakelen om de arme jongen te verleiden. De jongen trapt er niet in en blijft bij het jonge meisje. Als haar ouders, broer en zus zich er mee gaan bemoeien en haar uit het hotel willen halen omdat ze eisen dat ze voor het geld gaat, vlucht het meisje met de jongen en reizen ze door een aantal landen, waar ze verschillende personen ontmoeten die ze om de beurt een aantal lessen leert. Uiteindelijk keren ze terug naar haar ouders, trouwen ze en leven ze nog lang en gelukkig.



    Het begin;
    De bel zorgt ervoor dat de pauze voorbij is en iedereen weer gezellig een paar uur aan de slag moet.
    De helft van de mensen zal moeten repeteren voor de musical en zal dus naar de aula vertrekken. De scripts zullen allemaal klaar liggen met je eigen naam erop. De bedoeling is dat iedereen die doorleest en gaat oefenen. De andere helft gaat gewoon naar de volgende les en zal later pas naar de musical repetitie vertrekken.

    [ bericht aangepast op 9 feb 2013 - 17:04 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [james+scarlet zijn op een ijsalon aan het spijbelen
    rose+niall zijn ergen aan het praten en ik geloof dat de manelijke twins daar ook naar toe gaan en liam ook, maar voor nu zijn de twins nog bezicg met roken harry louis en chiara zijn ergens aan het ruzien
    en de vrouwelijke twin zijn ergens op het plein]


    Dont say why me, say try me

    Louise Lockwood
    'Fine, dat lijkt me een heel goed plan en ik hoop voor je dat je dan niet verliest. Je bent je spullen dan echt voor een week kwijt. En als het je wel lukt krijg je een maand lang gratis Skittles van mij.' Ik grijnsde toen Ness mijn hand overdreven hard schudde, wetende dat het heel moeilijk voor haar ging worden. Dat ze op haar lip beet was voor mij een teken dat ze de neiging weer had om te eten. 'Kom, we gaan zoeken dan hoef je niet aan je verslaving te denken.'


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Liam James Payne

    'Hoi, waarom mocht jij vertrekken? En je gaat je toch niet melden?' vroeg Niall aan me. Ik had even er moeite mee om nee te zeggen, maar na een korte twijfel schudde ik toen toch maar mijn hoofd. 'Nee, nee. Ik wil geen straf dus ik meld me maar niet. En ik ben weer eens te laat omdat ik zat te leren' grinnikte ik. Best onlogisch als ik er zo over na dacht, te laat komen door te leren. Was dat dan verkeerd? Ik zakte weer weg in mijn gedachten en schuifelde maar wat mee.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    BigFatLiar schreef:
    James Julian Mathers
    'Wat wil je nou eigenlijk van me?', zei ze ineens. He dat wou ik ook wel eens weten! Kon ze mijn gedachten soms lezen? Dat ze wist dat ik daar over nadacht ofzo? 'Daarbij vraag ik me af waarom je ineens zo aardig reageert. Voor zover ik het weet zou je normaal heel anders zijn. Tenminste, dat viel me op toen je bij Harry en Louis stond'. Ze had gelijk en ik wist het. Langzaam kleurde mijn wangen een beetje rood. Het liefste zou ik opstaan en weglopen. Ze gaf me een gevoel wat ik niet kende, maar ik wist maar al te goed wat het was. O god, James was verlief voor de eerste keer. Jezus wat moet ik daar nou weer mee? Het paste helemaal niet bij me om verliefd te worden! Ik twijfelde over wat ik zou zeggen. Elka actie leek me gevaarlijk. Bijvoorbeeld ik denk niet dat ze het op prijs zou stellen als ik haar nu zou zoenen, maar wat moest ik dan zeggen. Ik deed mijn mond open om hem vervolgens weer te sluiten. 'I.. ik ik', stotterde ik. Nee nee nee! Ik was aan het stotteren! Wat moest ze nu wel niet denken! Stoere James durft zijn zin niet af te maken? Ik zuchte diep waarna ik voorover boog tot mijn gezicht flak bij het hare was. 'Sla me niet', fluisterde ik. Voordat ze iets terug kon zeggen of kon reageren drukte ik mijn lippen op de hare.


    Scarlett Britney Jones.

    De wangen van James kleurden langzaamaan steeds een paar tinten roder en ik had even het gevoel dat hij kwaad was, maar het leken eerder blosjes te zijn. Ik trok vragend mijn wenkbrauwen op en glimlachte zwakjes. Als hij bloosde prikte je zo door zijn gedrag heen, hij was best schattig zo. Ik beet op mijn onderlip toen hij begon te stotteren en kon een zachte lach niet meer tegenhouden, waarna ik hem toch gade sloeg. Ik had hem nog nooit zo gezien, hij leek zo kwetsbaar als een lammetje op dit moment. En het mooiste van alles was, op dat moment had ik niet eens door wat er precies gaande was. "Jij?" vroeg ik zachtjes, maar ik kreeg niet eens de kans meer om iets te zeggen.
    James boog zich naar voren en ik voelde zijn warme adem langs mijn wangen strijken, waardoor er een rilling over mijn rug heen liep. Zijn woorden verbaasden me, maar al snel begreep ik zijn reden. Ik voelde zijn zachte lippen tegen die van mij drukken en mijn ogen verwijdden zich. Ik had van alles op dit moment kunnen doen. Slaan, hem wegduwen, meegaan in het moment... maar nee. Ik bleef stokstijf op mijn plaats zitten en leek wel verlamd te zijn. Niet van angst, niet van verliefdheid, maar van verbazing. Ik begreep er niets meer van.

    [ bericht aangepast op 10 feb 2013 - 15:01 ]


    Reading a good book is like taking a journey.

    DamnBieber schreef:
    Chiara Bella Love

    Hij lachte en zij 'Ja, je bent in staat tot alles, hellaas voor jou word je dan geschorst. Ik en Louis zijn een stuk sluwer dan dat.' Om vervolgens te grinniken. Ik wou ze kop eraf rukken. 'Hou je Bek' riep hij toen ik gilde en hij pakte me pols nog strakker vast. Nu gilde ik het uit. 'Waarom sloeg jij me daarnet, hm? Geef me eens een fatsoelijke reden.' 'Weet je wat Harry. Jij denkt dat je met ieder meisje zo in bed kan huppelen. Ik zou je laten zien dat dat niet kan ik zou je hart breken!! Dan zou je zien dat niemand het pikt als je telkens zulke mooie meisjes achterlaat om vervolgens met een andere weer het bed in te duiken' Screeuwde ik. Mijn ogen leken wel vuur te spuwen. Hoe durft hij zo een toon tegen mij aan te slaan!! Ik ben Louis niet.


    Harry Edward Styles.

    Chiara begon nog harder te gillen en mijn neiging om haar aan haar haren mee te sleuren werd steeds groter. Toch hield ik mezelf gedeisd, ook al voelde ik mezelf trillen als een rietje van de woede. Chiara schreeuwde me de huid vol met haar woorden en uiteindelijk vertrok mijn mond en ik kreeg een grimas op mijn gezicht.
    "Dan zie jij dat duidelijk verkeerd." gromde ik om haar vervolgens los te laten. "Als ik alleen maar met mooie meisjes het bed in zou duiken had ik jou niet eens een blik waardig gegund. Weet je wat jou probleem is? Je bent jaloers. Jaloers op al die anderen die ik wel een kans heb gegeven." zei ik zo kalm mogelijk, met een triomfantelijke ondertoon. Ik wierp Chiara een ijskoude blik toe en draaide me uiteindelijk naar Louis toe. "Kan ik jou ook nog spreken?" vroeg ik hem, met een kleine glimlach op mijn gezicht. Tegen Louis zou ik niet tekeer gaan, maar hij had me duidelijk nog wat uit te leggen. Chiara had haar aandacht nu wel weer gehad, als dat was wat ze wilde.


    Reading a good book is like taking a journey.

    Chiara Bella Love

    'Dan zie je dat duidenlijk verkeerd' Gromde hij en toen liet hij me los. 'Als ik alleen maar met mooie meisjes het bed zou duiken had ik jou niet eens een blik waardig gegund' zei hij vervolgend daarna. Daarna liep hij weg. Oow nee zo gaat het niet bij Chiara Bella Love. Je zal boeten Harry. Net zoals je mij liet boeten! Met een glimlach op mijn gezicht liep ik verder naar de aula. Ach wat zou ik doen? Doen alsof er niks gebeurd is, of juist doen alsof hij me had geslagen een leraar tegenkomen en Harry zou straf krijgen. Best een goed idee. Ik koos toch maar voor de 1e. Ik deed of er niets gebeurd was.


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Louis William Tomlinson

    Ik liet Harry het allemaal zelf afhandelen tot het moment dat het echt uit de hand zou lopen. Mijn gedachten dwaalde langzaam en voelde me nog steeds niet helemaal goed. Waar het nu allemaal ineens vandaan kwam wist had ik nog steeds niet. Het was alleen heel vervelend, maar ook omdat het opviel. Dit was mijn gedrag niet en dat zorgde voor vragen.
    'Natuurlijk kan je mij nog spreken' antwoordde ik met een zwakke glimlach toen Harry zich naar me omdraaide. Ik was blij dat hij nu niet tekeer ging, want dat zou er niet bij kunnen, maar wist wel waar dit over zou gaan. Ik ging achter Harry staan en klom op zijn rug. Echt niet dat ik nog een stap ging zetten. 'Zo waar wil je me eigenlijk spreken?'


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Harry Edward Styles.

    Ik liet het toe dat Louis op mijn rug klom en hield hem stevig vast, met mijn armen onder zijn knieholtes als ondersteuning. "Op een rustige plek." zei ik zachtjes om vervolgens te beginnen met lopen. Ik vervolgde onze weg naar een rustig plekje in de school en liet Louis daar weer op de grond zakken, waarna ik op de grond tegen de muur ging zitten. Met een vragende blik keek ik hem aan. "Je had het me kunnen vertellen. Ik ben je beste vriend..."
    Mijn ogen sloeg ik neer en ik voelde me een beetje verraden. Mijn beste vriend deed al jaren iets met muziek en hij had het me nooit verteld. En waarom? Omdat het niet bij ons zou passen. Onzin. "Vertrouw jij me wel?"


    Reading a good book is like taking a journey.

    Crudelis schreef:
    (...)

    Scarlett Britney Jones.

    De wangen van James kleurden langzaamaan steeds een paar tinten roder en ik had even het gevoel dat hij kwaad was, maar het leken eerder blosjes te zijn. Ik trok vragend mijn wenkbrauwen op en glimlachte zwakjes. Als hij bloosde prikte je zo door zijn gedrag heen, hij was best schattig zo. Ik beet op mijn onderlip toen hij begon te stotteren en kon een zachte lach niet meer tegenhouden, waarna ik hem toch gade sloeg. Ik had hem nog nooit zo gezien, hij leek zo kwetsbaar als een lammetje op dit moment. En het mooiste van alles was, op dat moment had ik niet eens door wat er precies gaande was. "Jij?" vroeg ik zachtjes, maar ik kreeg niet eens de kans meer om iets te zeggen.
    James boog zich naar voren en ik voelde zijn warme adem langs mijn wangen strijken, waardoor er een rilling over mijn rug heen liep. Zijn woorden verbaasden me, maar al snel begreep ik zijn reden. Ik voelde zijn zachte lippen tegen die van mij drukken en mijn ogen verwijdden zich. Ik had van alles op dit moment kunnen doen. Slaan, hem wegduwen, meegaan in het moment... maar nee. Ik bleef stokstijf op mijn plaats zitten en leek wel verlamd te zijn. Niet van angst, niet van verliefdheid, maar van verbazing. Ik begreep er niets meer van.


    James Julian Mathers
    Langzaam haalde ik mijn lippen weer van die van haar. Ze had totaal niet gereageerd en leek wel geshokeerd (is dat een woord?)! Ik boog weer wat naar achter en kuchte zachtjes. Ik kon mezelf wel voor mijn kop slaan! Hoe haalde ik het in mijn hoofd? Ik snapte echt helemaal niks meer van mezelf. Zachtjes beet ik weer op mijn lip. 'Ik ehm....', begon ik. Ik wist niet precies wat ik moest zeggen, maar ik kon moeilijk niks zeggen. 'Ehm het spijt me?', bracht ik er half vragend uit. Ik wensde echt op een reactie nu.

    [ bericht aangepast op 10 feb 2013 - 15:39 ]


    Dont say why me, say try me

    (Het is; in shock zijn. ;p)

    Scarlett Britney Jones.

    Zijn lippen werden weer van die van mij afgehaald en ik knipperde verward met mijn ogen. James die me zoende en James die zijn excuses aanbood?! Volgens mij zaten er wel drugs in die sigaret, want ik begon hoogstwaarschijnlijk waanbeelden te zien.
    "Het... geeft niet." zei ik na een korte pauze om vervolgens op mijn lip te bijten en mijn stoel langzaam naar achteren te schuiven. Ik had niet eens meer de behoefte om hier te zitten, er zouden toch akelige stiltes gaan vallen. Toch wilde ik nog niet gaan, ik was niet helemaal klaar hier.
    "Waarom?" vroeg ik, terwijl ik nog steeds bleef zitten op mijn stoel en James verward aankeek. "Ik begrijp je niet, echt niet." Ik zou het willen begrijpen. Het was ook iets nieuws dat ik mensen ineens niet meer begreep. Normaal leken mensen makkelijker te lezen te zijn, maar James was net een zwarte vlek voor me. Ik begreep totaal niks meer van die jongen.

    [ bericht aangepast op 10 feb 2013 - 15:44 ]


    Reading a good book is like taking a journey.

    Louis William Tomlinson

    Ik was blij dat Harry tot liet dat ik op zijn rug klom en sloeg mijn armen om hem heen. 'Klinkt als een goed plan.' zei ik net zo zachtjes en sloot mijn ogen toen Harry begon met lopen. Mijn energie was verdwenen en voelde me precies het tegenovergestelde dan normaal. Op het moment dat ik met beide benen weer op de grond stond, opende ik mijn ogen en liet me vervolgens naast Harry op de grond tegen de muur zitten. 'Dat ben je inderdaad, Hazz. En misschien heb je gelijk...Maar het is altijd afwachten hoe iemand reageert.'
    Ik voelde me schuldig dat ik niets had verteld. Ik kroop iets dichter tegen Harry aan en gaf hem een knuffel, waarna ik zo bleef zitten en mijn ogen sloot. 'Natuurlijk, Hazz. Ik vertrouw je meer dan wie dan ook, zelfs meer dan mezelf.'


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Harry Edward Styles.

    Nadat Louis op de grond was gaan zitten keek ik hem met een lege blik aan. "Alsof ik je zou haten omdat je creatief bent." zei ik stilletjes, waarna ik voelde hoe mijn ogen zich begonnen te vullen met tranen. Misschien een beetje aanstellerig, maar ik kon het niet hebben als mijn beste vriend me iets niet vertelde. Het voelde alsof ik niet goed genoeg voor hem was. Alles wat ik nodig had in mijn leven was Louis als beste vriend, anders zou ik er niks meer aan vinden.
    De jongen kroop wat dichter tegen me aan en ik voelde zijn armen om me heen, waardoor ik een zachte zucht slaakte en mijn hoofd op zijn schouder liet vallen, waar ik mijn gezicht in zijn shirt begroef. "Beloofd?" piepte ik zachtjes. Ik hoopte maar dat niemand -op Louis na- me zo ooit zou zien, want dat zou me niet meer zo mooi neerzetten als het type waarom ik bekend stond. Ik moest niet zwak overkomen. Daarom wist niemand, maar dan ook echt niemand dat ik net zo goed op jongens viel. Zelfs Louis wist het niet. Nu zou je denken dat het egoïstisch was, maar ik wist zeker dat Louis me nooit meer normaal aan zou kunnen kijken.


    Reading a good book is like taking a journey.

    Louis William Tomlinson

    De lege blik waar Harry me mee aankeek, deed me pijn en zorgde ervoor dat mijn glimlach helemaal verdween. 'Dat zou je niet kunnen, maar ik kan bijna niet spelen of zingen, dus waarom zou ik er wat over zeggen?' vroeg ik zachtjes en kon er niets aandoen dat mijn ogen zich ook langzaam met tranen vulde. Ik kon er niet tegen als iemand op het punt stond om te huilen, en dat gebeurd bij mij dan ook. 'Je bent de beste, dus je moet niet denken dat het daaraan ligt. Ik zou niet zonder je kunnen.'
    Mijn greep verstrakte iets toen hij een zachte zucht slaakte en zijn hoofd op mijn schouder liet vallen. Mijn handen haalde ik door zijn krullen en knikte. 'Beloofd.' zei ik zachtjes. 'Voortaan zal ik je alles vertellen en zelf de dingen die niemand weet.' Het was een geluk dat het hier rustig was en dit echt een van onze plekken was. De reacties van andere zouden toch alles weer veranderen, maar op dit moment kon het me toch even niet schelen. 'Je weet dat je mijn beste vriend bent' voegde ik er zachtjes nog aan toe.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Harry Edward Styles.

    Ik schudde langzaam mijn hoofd, ook al lag die inmiddels op de schouder van Louis. "Je bent hartstikke goed, Lou. Het is gewoon niet eerlijk dat je me nooit iets over je talent hebt verteld." murmelde ik zachtjes. Ik wist niet eens of hij me wel kon horen.
    Ik wiegde mezelf een beetje op en neer, aangezien me dat altijd al leek te kalmeren. Ik voelde zijn greep verstrakken en zijn handen ging langzaam door mijn krullen, waardoor ik toch niets anders kon dan een genietende zucht slaken. Louis wist precies wat ik fijn vond. Ik hield er van als iemand me gewoon vasthield en mijn krullen doorspitte, het voelde gewoon lekker.
    "Oké..." fluisterde ik stilletjes. "Niet vergeten."
    Nu zag je ook dat ik ook mijn gevoelige kanten had, je moest alleen die gevoelige snaar zien te raken. En hoe je dat het beste kon doen? Als je Louis iets aandeed deed je mij net zo goed pijn. En als iemand er ooit voor zou zorgen dat ik en Louis gescheiden werden zou diegene daar zijn leven lang nog spijt van krijgen.


    Reading a good book is like taking a journey.

    Louis William Tomlinson
    Een zacht zucht verliet mijn mond, maar door zijn woorden kan ik toch niet anders dan glimlachen. 'Dankjewel, Hazz. Je weet niet hoeveel die woorden voor me betekenen. Maar het spijt me...Ik had het je moeten vertellen.' zei ik zachtjes. Ondanks het zachte gemurmel kon je het nog goed verstaan door de stilte.
    Bijna automatisch begon ik zachtjes te zingen in de hoop dat -dat hem ook zou kalmeren. Toen Harry een genietende zucht slaakte was dat voor mij een teken om door te gaan. Ik wist wel hoe hij op de meeste dingen reageerde.
    Ik zal het niet vergeten' zei ik nog steeds net zo zacht. 'Dat zou niet kunnen ook.'
    Ik was blij met de band die we samen hadden opgebouwd en zou daar ook niet zonder kunnen. Harry wist dingen van mij die niemand wist en dat was omgekeerd ook zo. De gevoelige kant was iets die we als enige van elkaar hadden gezien. We leken beter gezegd een heel ander persoon op de momenten dat we samen waren.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer