• Plaats hier alles wat je wil weten over deze RPG of gewoon om gezellig een gesprek te voeren (:

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Oké, snap ik. :3 Ach ja... Ik ben benieuwd wie als eerste gaat slaan in dat rpg. Jezus, we hebben veel agressievelingen erin zitten merk ik nu op. :') Kom ik aan met een stille nerd.


    Reading a good book is like taking a journey.

    Crudelis schreef:
    Oké, snap ik. :3 Ach ja... Ik ben benieuwd wie als eerste gaat slaan in dat rpg. Jezus, we hebben veel agressievelingen erin zitten merk ik nu op. :') Kom ik aan met een stille nerd.
    Hahahaha. Mijn persornage in de musical is jaloers en in de RPG is Een soort van mengeling.


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Crudelis schreef:
    Oké, snap ik. :3 Ach ja... Ik ben benieuwd wie als eerste gaat slaan in dat rpg. Jezus, we hebben veel agressievelingen erin zitten merk ik nu op. :') Kom ik aan met een stille nerd.


    tja... ik merkte het ook, maar ik deed bijna in alle rpg james een ruwe jongen en dav veranderde ik het altijd een beetje


    Dont say why me, say try me

    Nee, ik vind het juist leuk! Het viel me alleen op. ;p


    Reading a good book is like taking a journey.

    Crudelis schreef:
    Nee, ik vind het juist leuk! Het viel me alleen op. ;p
    Ik heb nu echt zin in die reactie van Harry en Scarlett


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Hehe. ^-^ Ik reageer zo!


    Reading a good book is like taking a journey.

    Crudelis schreef:
    Hehe. ^-^ Ik reageer zo!
    Die van Harry ga ik zeker weten lachen denk ik. Jij kan echt goed schrijven. Ik ben echt slecht in die lange stukjes


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Oh, dankjewel. <3 Ik vind mezelf met rpg chaotisch schrijven. Het gaat niet om de lengte van het stukje, maar om de inhoud. ^^ Ik wacht even totdat de reactie van James is aangepast, dan ga ik verder.


    Reading a good book is like taking a journey.

    Crudelis schreef:
    Oh, dankjewel. <3 Ik vind mezelf met rpg chaotisch schrijven. Het gaat niet om de lengte van het stukje, maar om de inhoud. ^^ Ik wacht even totdat de reactie van James is aangepast, dan ga ik verder.
    oke.


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    aangepast <3
    sorry dat het eventjes duurde mensjes

    maar ik had het al eerder gevraagt maar geen andwoord gekregen: wat houd de rol van het meisje die hun volgt tijdens de reis in?

    en iemand voor rose? x


    Dont say why me, say try me

    Uh... Scar en Harry kan ik niet bij Rose kwijt, sorry.
    En dat moet je aan Naomi vragen, daar weet ik niks van, die rol heb ik er namelijk niet bij verzonnen.


    Reading a good book is like taking a journey.

    inderdaad harry en scar zijn met heel iets anders bezig, iets waar rose haar karakter met een grote boog om heen zou lopen...

    en zal ik doen


    Dont say why me, say try me

    Wat heb ik allemaal gemist?


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Naja niet veel de helft zit bij de musical te oefenen de andere helft is op het schoolplein. Chiara is veranderd. Harry gelooft het niet dus ze hebben ruzie.

    @BigFatLiar Sorry, ik heb maar 1 personage dus kan niet echt bij iedereen zijn.

    [ bericht aangepast op 9 feb 2013 - 20:23 ]


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    haha dat snap ik mensen, maar als er nou iemand was die nog een personage over had die niks deed...

    overigens de helft die aan het oefenen is hoor ik niet veel van


    Dont say why me, say try me