• Plaats hier alles wat je wil weten over deze RPG of gewoon om gezellig een gesprek te voeren (:

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Little schreef:
    Wat heb ik allemaal gemist?


    Scar, Harry, Chiara en James zijn buiten elkaar een beetje aan het uitdagen. Louis is kwaad weggelopen en verder was het dat volgens mij.


    Reading a good book is like taking a journey.

    BigFatLiar schreef:
    haha dat snap ik mensen, maar als er nou iemand was die nog een personage over had die niks deed...

    overigens de helft die aan het oefenen is hoor ik niet veel van


    Niet iedereen heeft tijd om te reageren. Sommigen zullen zeker carnaval vieren of uitgaan op een zaterdagavond.


    Reading a good book is like taking a journey.

    Mwuahahahah Harry je gaat dood:Y)


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Nou, zeg. Arme Haz. )':


    Reading a good book is like taking a journey.

    Crudelis schreef:
    Nou, zeg. Arme Haz. )':
    Ja Chiara is eenmaal erg(A)


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Bad Styles.

    PS. James ik weet haar kont is lekker xD


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Bedankt voor de update ;D Ik ben ondertussen AYNIL aan het kijken dus ik weet niet of ik in die tussentijd kan reageren, anders gewoon morgen.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    DamnBieber schreef:
    Bad Styles.

    PS. James ik weet haar kont is lekker xD


    ^-^ Harry's going to get some.


    Reading a good book is like taking a journey.

    :Y)


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Dit is echt de 1e rpg die ik echt echt leuk vind


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    niet de eertste die ik leuk vind, maar ik vind deze wel leuker dan de anderen en we werken zo goed samen xD jullie lijken altijd precies te zeggen wat ik wil dat jullie zeggen

    ohw en dat niet iedereen reageert snap ik ook wel ik bedoelde meer dat er daar niet veel aan de gang is.....

    en over carnaval gesproken moegen overmorgen en de gag daarna zijn hierzo 3 groote optochten dus ik ga met vrienden zo'n beetje de hele dag weg om te kijken en te klieren.... dus ik zal 'scotend (bij jullie smidags) en laat in de nacht (bij jullie of bijna ovchtend of al lang en breed 's ochtends) dus verwacht niet veel van me

    aangezien we nogal bezig zijn als dat nog steeds zo is dan mag je van mijn karakter wel wat dingetjes laten doen hoor bv zeggen dat hij meegaat naar de repetities een grappige opmerking laten maken dat soort dingen als jullie het maar niet te bond maken en mijn karakter kompleet aanpassen


    Dont say why me, say try me

    BigFatLiar schreef:
    niet de eertste die ik leuk vind, maar ik vind deze wel leuker dan de anderen en we werken zo goed samen xD jullie lijken altijd precies te zeggen wat ik wil dat jullie zeggen

    ohw en dat niet iedereen reageert snap ik ook wel ik bedoelde meer dat er daar niet veel aan de gang is.....

    en over carnaval gesproken moegen overmorgen en de gag daarna zijn hierzo 3 groote optochten dus ik ga met vrienden zo'n beetje de hele dag weg om te kijken en te klieren.... dus ik zal 'scotend (bij jullie smidags) en laat in de nacht (bij jullie of bijna ovchtend of al lang en breed 's ochtends) dus verwacht niet veel van me

    aangezien we nogal bezig zijn als dat nog steeds zo is dan mag je van mijn karakter wel wat dingetjes laten doen hoor bv zeggen dat hij meegaat naar de repetities een grappige opmerking laten maken dat soort dingen als jullie het maar niet te bond maken en mijn karakter kompleet aanpassen
    hahahah


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    ik vind het zo grappig om vanuit een jongens zijn karakter te flirten emt een meisje terwijl je zelf een meisje bent... voelt ook best wel lesbies soms xD


    Dont say why me, say try me

    BigFatLiar schreef:
    ik vind het zo grappig om vanuit een jongens zijn karakter te flirten emt een meisje terwijl je zelf een meisje bent... voelt ook best wel lesbies soms xD


    Lol, ik vind het leuk om vanuit Harry te schrijven. Zo leuk om eens een arrogante egoïst te zijn die alleen maar aan seks kan denken. ;p Niet dat harry dat is, maar een beetje overdrijven is altijd leuk. :3 Lesbisch voelt het voor mij niet, ik vind het juist fijn om vanuit een jongen te oefenen. Het is gewon zo grappig om je in dat personage in te leven.


    Reading a good book is like taking a journey.

    Crudelis schreef:
    (...)

    Lol, ik vind het leuk om vanuit Harry te schrijven. Zo leuk om eens een arrogante egoïst te zijn die alleen maar aan seks kan denken. ;p Niet dat harry dat is, maar een beetje overdrijven is altijd leuk. :3 Lesbisch voelt het voor mij niet, ik vind het juist fijn om vanuit een jongen te oefenen. Het is gewon zo grappig om je in dat personage in te leven.
    Ik ook. Perv is Harry


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,