• Plaats hier alles wat je wil weten over deze RPG of gewoon om gezellig een gesprek te voeren (:

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    het velt voor mij niet lesbies... tot ik er over na denk. Ik neem altijd personages waarin geheime linkjes naar mij liggen die niet de hele wereld moet weten maar het helpt om makkelijker dingen te verzinnen en om sommige geberutenissen te verwerken uit mijn leven

    maargoed ik weet niet wie er erger is: james of harry? harry volgens mij ietsjes op het sexueele gebied maar james op alle andere gebieden die fout zijn xD


    Dont say why me, say try me

    Ja ik denk het ook


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Als ik me in Harry moet inleven, moet ik het ook goed doen. x'D Harry is inderdaad het ergste als het over seks gaat, maar ik ben gewoon zo'n type dat daar niet moeilijk over praat. Het is een normaal onderwerp, maar met Harry breng ik het alleen wat grover.
    James is gewoon sluw. c; En ik ben benieuwd naar je plan. ;O


    Reading a good book is like taking a journey.

    Crudelis schreef:
    Als ik me in Harry moet inleven, moet ik het ook goed doen. x'D Harry is inderdaad het ergste als het over seks gaat, maar ik ben gewoon zo'n type dat daar niet moeilijk over praat. Het is een normaal onderwerp, maar met Harry breng ik het alleen wat grover.
    James is gewoon sluw. c; En ik ben benieuwd naar je plan. ;O
    oooo Heeft ze een plan?_O_


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Ben ik nou echt de enige hier die moeite heeft met het schrijven van seks? Haha. Maar godzijdank zie ik Liam niet zo snel met iedereen het bed induiken.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Little schreef:
    Ben ik nou echt de enige hier die moeite heeft met het schrijven van seks? Haha. Maar godzijdank zie ik Liam niet zo snel met iedereen het bed induiken.
    Ik ook. But ja moet een keer gebeuren.


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Little schreef:
    Ben ik nou echt de enige hier die moeite heeft met het schrijven van seks? Haha. Maar godzijdank zie ik Liam niet zo snel met iedereen het bed induiken.


    Op het begin schreef ik daar ook heel moeilijk mee, maar doordat ik met Lieke heel veel aan RPG heb gedaan kreeg ik steeds met zulke stukjes te maken. En one-shots voor anderen erover schrijven is ook heel goed qua oefenen. ;p
    Bij Liam past het ook niet, Liam zie ik eerder lieve knuffels geven en af en toe een onschuldig kusje op de lippen. Ik zie hem niet eens verder gaan dan dat, geen tongzoenen. :')


    Reading a good book is like taking a journey.

    Haha, daar heb je gelijk in.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Crudelis schreef:
    (...)

    Op het begin schreef ik daar ook heel moeilijk mee, maar doordat ik met Lieke heel veel aan RPG heb gedaan kreeg ik steeds met zulke stukjes te maken. En one-shots voor anderen erover schrijven is ook heel goed qua oefenen. ;p
    Bij Liam past het ook niet, Liam zie ik eerder lieve knuffels geven en af en toe een onschuldig kusje op de lippen. Ik zie hem niet eens verder gaan dan dat, geen tongzoenen. :')


    Nee, inderdaad. Liam is eerder het soort knuffelige type. Echt heel lief ^^. Hm, gelukkig heb ik nou precies zo'n relatie.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Hehe alleen als het goed uitwerkt en mensen de juiste dingen zeggen gaat mijn plannetje werken hoor! En ik wil niet zeggen wat het is en daardoor jullie schrijfstijl mogelijk veranderen..... maargoed er zijn 2 versies dus waarschijnlijk lukt het wel en de inspi komt wel van jullie hoor!

    overigens ik hem mooite om echt schrijven hoe het gaat zodra ze like naked zijn, alles daarvoor is simpel. Mischien komt het door het feit dat ik 13 (bijna 14) ben... xD Dont worry mensen ik lees makelijk dingen over sex sinds ik 8 was... (de boeken voor alle leeftijden onder de 16 waren te makelijk en op een gegeven moment kom je dan nou eenmaal sex tegen)


    Dont say why me, say try me

    Crudelis schreef:
    (...)

    Op het begin schreef ik daar ook heel moeilijk mee, maar doordat ik met Lieke heel veel aan RPG heb gedaan kreeg ik steeds met zulke stukjes te maken. En one-shots voor anderen erover schrijven is ook heel goed qua oefenen. ;p
    Bij Liam past het ook niet, Liam zie ik eerder lieve knuffels geven en af en toe een onschuldig kusje op de lippen. Ik zie hem niet eens verder gaan dan dat, geen tongzoenen. :')
    Ja precies. Ik denk dat Harry en Zayn de mensen zijn die echt veder durven gaan in een relatie.


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    zayn is mijn favo <3


    Dont say why me, say try me

    BigFatLiar schreef:
    zayn is mijn favo <3
    Ik ben niet echt fan van ze maar als ik moest kiezen Horan en Styles


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Buaahh, ik vind ze alle vijf schattig maar Liam is toch echt mijn favoriet.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Harry en Zayn zijn qua uiterlijk mijn favorieten, Liam en Niall qua innerlijk. En Louis heeft gewoon iets schattigs. ;p Ze zijn allevijf net zo veel waard voor mij, maar ik trek Harry en Zayn sneller voor. :')


    Reading a good book is like taking a journey.