• De Opheilia torende trots boven alle boten in de haven uit. Alle mensen hadden zich rond haar verzameld, klaar om te vertrekken voor een reis naar de Caraïben. De reis duurde een paar weken en toen alle passagiers terug aan wal komen, was de wereld helemaal veranderd.
    Het grootste deel van de populatie bestaat uit zombies - ook wel Walkers genoemd. Alles is chaotisch en mensen vertonen zich zelden. Bijna niemand gaat alleen over straat, vooral 's nachts niet.

    De passagiers van de Opheilia besluiten aan boord te blijven van het grote cruiseschip. Hoewel het schip niet meer uit kan varen - er is geen benzine meer - lijkt dat de veiligste plek. De voedselvoorraad slinkt snel en de groep wordt steeds kleiner door mensen die ouder worden en sterven, zelfmoord plegen of verhongeren. Op het schip zwerven hier en daar zombies rond: vergeten mensen die nooit teruggevonden zijn toen ze stierven. Het is uiterst gevaarlijk om alleen aan wal te gaan, dus dat gebeurt ook enkel wanneer nodig.
    Daarbij komt ook nog eens dat er steeds meer ruzie ontstaat binnen de groep.
    Zal de groep uit elkaar vallen door ruzies? Of zullen ze allemaal in leven te blijven als ze samenwerken?


    Groepsleden (houdt mannen en vrouwen een beetje gelijk):
    - Rebecca Morgan ~ Sasquatch
    - Rowan Ava Carter ~ Michonne
    - Jessalyn Hope ~ Michonne
    - Daryl Dixon ~ Apocalyptic
    - Ryan Dawnstar ~ Sasquatch
    - Flynn Donovan ~ Tortura

    Personage:
    Naam:
    Leeftijd: (Alle leeftijden zijn toegelaten)
    Uiterlijk:
    Innerlijk:
    Wapen:
    Extra's:
    Familieleden: (mag onderling besproken worden)

    Links:
    ~ Speeltopic
    ~ Rollentopic

    Regels:
    - Minimaal 8 regels schrijven
    - Graag met leestekens en hoofdletters typen.
    - OOC graag met haakjes; [] {} () - -
    - Liefde tussen mensen mag, maar houdt het realistisch.
    - Geen Mary Sue's (perfecte personages)
    - 16+ en schelden mag, maar niet OOC
    - Geen personages van anderen besturen.
    - Geen personage's doden zonder toestemming van die persoon
    - Alleen Ortelius maakt topics aan
    - Melden als je je nickname veranderd

    [ bericht aangepast op 23 feb 2013 - 16:25 ]


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    Ja, ik heb hem naar de keuken gestuurd en sorry, ik was weg (:


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    Dat maakt niet uit. Ik was net op het punt om pleite te gaan. :'].


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Geeft niet hoor. 8D Sommige mensen hebben tenminste een leven, haha.
    Goed, ik ga verder met Connaryl. 8D


    Your make-up is terrible

    Sommige wel, ja. 8D.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Hahaha, zelfs mijn moeder zegt dat ik geen leven heb.
    Ik probeer een titel te bedenken voor mijn slash, maar ik kan niets bedenken... Het enige wat ik nu heb is The wet alley cat. (cat)


    Your make-up is terrible

    Je wat?
    Arme Rowan D: Door jullie begint mijn sympathie voor Carl nog meer af te nemen :'D en ik mocht hem van seizoen 2 al niet meer.


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    Bromance. 8D


    Your make-up is terrible

    Oeeh 8D wie? Of is het OP?


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    Sasquatch schreef:
    Je wat?
    Arme Rowan D: Door jullie begint mijn sympathie voor Carl nog meer af te nemen :'D en ik mocht hem van seizoen 2 al niet meer.

    Ik vind Carl zwaar badass, haha.

    [ bericht aangepast op 17 feb 2013 - 13:52 ]


    ars moriendi

    Ik denk erover na om Morticia als username terug te nemen. Wat denken jullie?


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Sasquatch schreef:
    Oeeh 8D wie? Of is het OP?


    Daryl en Connor, natuurlijk hehe.


    Your make-up is terrible

    @Apocalyptic: ahah, zo kan je het ook bekijken, maar hij doet soms zulke domme dingen en dan denk ik echt: kind, als je nu niet je mond gaat houden :'D
    @Tortura: dat klinkt wel awesome, maar ik vinde Tortura ook wel mooi.
    @Miconna: wie is Connor - ik zit nog niet eens het derde seizoen, ik moet nog 1 aflevering


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    Oh, van Boondock Saints.
    Het wordt een Walking Saints hehe.


    Your make-up is terrible

    Sasquatch schreef:
    @Apocalyptic: ahah, zo kan je het ook bekijken, maar hij doet soms zulke domme dingen en dan denk ik echt: kind, als je nu niet je mond gaat houden :'D
    @Tortura: dat klinkt wel awesome, maar ik vinde Tortura ook wel mooi.
    @Miconna: wie is Connor - ik zit nog niet eens het derde seizoen, ik moet nog 1 aflevering

    Haha, ja, maar het is ook nog maar een kind hè. In een normale wereld zou hij fouten uit nieuwsgierigheid nog wel kunnen maken, maar in de Apocalypse moet je fouten met je leven bekopen (net als toen hij die swampWalker achter zich aankreeg en diezelfde Walker Dale vermoordde).


    ars moriendi

    Ooh, nee dat heb ik ook nog niet gekeken.
    En ja, ik vond het zo erg toen Dale dood ging D: Toen was ik echt boos op 'm :'D

    [ bericht aangepast op 17 feb 2013 - 14:05 ]


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov