• De Opheilia torende trots boven alle boten in de haven uit. Alle mensen hadden zich rond haar verzameld, klaar om te vertrekken voor een reis naar de Caraïben. De reis duurde een paar weken en toen alle passagiers terug aan wal komen, was de wereld helemaal veranderd.
    Het grootste deel van de populatie bestaat uit zombies - ook wel Walkers genoemd. Alles is chaotisch en mensen vertonen zich zelden. Bijna niemand gaat alleen over straat, vooral 's nachts niet.

    De passagiers van de Opheilia besluiten aan boord te blijven van het grote cruiseschip. Hoewel het schip niet meer uit kan varen - er is geen benzine meer - lijkt dat de veiligste plek. De voedselvoorraad slinkt snel en de groep wordt steeds kleiner door mensen die ouder worden en sterven, zelfmoord plegen of verhongeren. Op het schip zwerven hier en daar zombies rond: vergeten mensen die nooit teruggevonden zijn toen ze stierven. Het is uiterst gevaarlijk om alleen aan wal te gaan, dus dat gebeurt ook enkel wanneer nodig.
    Daarbij komt ook nog eens dat er steeds meer ruzie ontstaat binnen de groep.
    Zal de groep uit elkaar vallen door ruzies? Of zullen ze allemaal in leven te blijven als ze samenwerken?


    Groepsleden (houdt mannen en vrouwen een beetje gelijk):
    - Rebecca Morgan ~ Sasquatch
    - Rowan Ava Carter ~ Michonne
    - Jessalyn Hope ~ Michonne
    - Daryl Dixon ~ Apocalyptic
    - Ryan Dawnstar ~ Sasquatch
    - Flynn Donovan ~ Tortura

    Personage:
    Naam:
    Leeftijd: (Alle leeftijden zijn toegelaten)
    Uiterlijk:
    Innerlijk:
    Wapen:
    Extra's:
    Familieleden: (mag onderling besproken worden)

    Links:
    ~ Speeltopic
    ~ Rollentopic

    Regels:
    - Minimaal 8 regels schrijven
    - Graag met leestekens en hoofdletters typen.
    - OOC graag met haakjes; [] {} () - -
    - Liefde tussen mensen mag, maar houdt het realistisch.
    - Geen Mary Sue's (perfecte personages)
    - 16+ en schelden mag, maar niet OOC
    - Geen personages van anderen besturen.
    - Geen personage's doden zonder toestemming van die persoon
    - Alleen Ortelius maakt topics aan
    - Melden als je je nickname veranderd

    [ bericht aangepast op 23 feb 2013 - 16:25 ]


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    Willen jullie alles beschrijven van het dek, of gewoon doorgaan naar waar ze de Walkers op een stapel hebben gegooid?


    Your make-up is terrible

    Ik wil wel beschrijven (:


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    Ik heb echt geen leven, haha. Nee, ik verveelde me vandaag gewoon, dus ging ik op internet wat rond zoeken naar naar tatoeages, om een beetje een idee van Rowan haar lichaam te krijgen. Uiteindelijk kwam ik bij deze uit ghehe. :3 Alleen dan niets op haar handen en gezicht, natuurlijk. Maar dat kwam het dichtstbij wat ik in mijn hoofd had zitten. Nu ben ik officieel een no-lifer.


    Your make-up is terrible

    Dat vind ik er heel awesome uitzien, en volgens mij heb jij meer leven dan ik, hoor :'D


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    Omg, ik vind het echt nice als mensen dat hebben. o_o Al zal ik dat zelf niet doen.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Jua, vind ik ook hehe. 8D Ik zou het zelf ook niet laten doen, denk ik.
    En ik heb hier toch het minste leven, volgens mij lol.


    Your make-up is terrible

    Ik ook niet, maar ik wil er wel eentje. Een niet te grote.
    Ik weet het niet, als ik niet naar school hoefde zat ik ook de hele tijd op de pc, denk ik :'D


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    Ik heb er al één. 8D Als ik ooit geld heb ga ik er nog één laten zetten.
    Hm, ik doe eigenlijk elke dag hetzelfde, lol. Achter mijn laptop hangen, RPG'en, TWD kijken, Norman stalken, thuis dingen opruimen en dan was het.


    Your make-up is terrible

    Epic. Wat voor iets heb je?
    Nou bij mij is het meer iets van, opstaan, klaarmaken, naar school, huiswerk maken en rpg'en en dan slapen.


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov



    -de enige normale foto die ik heb, haha-


    Your make-up is terrible

    Moooi :3
    Ik weet nog niet juist wat ik wil, maar ik wil het achteraan in m'n nek.


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    Gaaf, Nikki. :9~ Ik wil ook een tatoeage.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Sasquatch schreef:
    Moooi :3
    Ik weet nog niet juist wat ik wil, maar ik wil het achteraan in m'n nek.


    Dat vind ik een gave plek. 8D Ik zit eraan te denken om daar ook nog iets te doen, volgens mij eindig ik uiteindelijk alsnog met superveel van die dingen hahaha.


    Your make-up is terrible

    Ahaha, zo lang je er maar geen zonder doel gaat zetten die nergens op slaan, want dan is het niet meer mooi vind ik (:


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    Dat vind ik ook gewoon zonde, ja.
    Ik vergeet alleen altijd dat ik hem heb, omdat ik hem niet kan zien haha. Echt dom eigenlijk, aangezien ik hem al twee jaar heb of zo. Het deed wel echt vet veel pijn, mensen liegen als ze zeggen dat het geen pijn doet. (cat)


    Your make-up is terrible