• De Opheilia torende trots boven alle boten in de haven uit. Alle mensen hadden zich rond haar verzameld, klaar om te vertrekken voor een reis naar de Caraïben. De reis duurde een paar weken en toen alle passagiers terug aan wal komen, was de wereld helemaal veranderd.
    Het grootste deel van de populatie bestaat uit zombies - ook wel Walkers genoemd. Alles is chaotisch en mensen vertonen zich zelden. Bijna niemand gaat alleen over straat, vooral 's nachts niet.

    De passagiers van de Opheilia besluiten aan boord te blijven van het grote cruiseschip. Hoewel het schip niet meer uit kan varen - er is geen benzine meer - lijkt dat de veiligste plek. De voedselvoorraad slinkt snel en de groep wordt steeds kleiner door mensen die ouder worden en sterven, zelfmoord plegen of verhongeren. Op het schip zwerven hier en daar zombies rond: vergeten mensen die nooit teruggevonden zijn toen ze stierven. Het is uiterst gevaarlijk om alleen aan wal te gaan, dus dat gebeurt ook enkel wanneer nodig.
    Daarbij komt ook nog eens dat er steeds meer ruzie ontstaat binnen de groep.
    Zal de groep uit elkaar vallen door ruzies? Of zullen ze allemaal in leven te blijven als ze samenwerken?


    Groepsleden (houdt mannen en vrouwen een beetje gelijk):
    - Rebecca Morgan ~ Sasquatch
    - Rowan Ava Carter ~ Michonne
    - Jessalyn Hope ~ Michonne
    - Daryl Dixon ~ Apocalyptic
    - Ryan Dawnstar ~ Sasquatch
    - Flynn Donovan ~ Tortura

    Personage:
    Naam:
    Leeftijd: (Alle leeftijden zijn toegelaten)
    Uiterlijk:
    Innerlijk:
    Wapen:
    Extra's:
    Familieleden: (mag onderling besproken worden)

    Links:
    ~ Speeltopic
    ~ Rollentopic

    Regels:
    - Minimaal 8 regels schrijven
    - Graag met leestekens en hoofdletters typen.
    - OOC graag met haakjes; [] {} () - -
    - Liefde tussen mensen mag, maar houdt het realistisch.
    - Geen Mary Sue's (perfecte personages)
    - 16+ en schelden mag, maar niet OOC
    - Geen personages van anderen besturen.
    - Geen personage's doden zonder toestemming van die persoon
    - Alleen Ortelius maakt topics aan
    - Melden als je je nickname veranderd

    [ bericht aangepast op 23 feb 2013 - 16:25 ]


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    Michonne schreef:
    (...)

    Zijn oma viert haar verjaardag ergens en we mogen de laptops niet mee. Dat is vanaf vrijdag tot en met zondag geloof ik.

    Oeh, hoe oud word ze? Bij deze, gefeliciteerd.
    Alhoewel ik wel zou balen als ik mijn laptop niet mee mocht nemen lol. Ik neem dat ding overal naartoe...


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Tortura schreef:
    (...)
    Oeh, hoe oud word ze? Bij deze, gefeliciteerd.
    Alhoewel ik wel zou balen als ik mijn laptop niet mee mocht nemen lol. Ik neem dat ding overal naartoe...


    I have no idea. :x En Mitchell gaat die van hem ook meenemen hehe, maar dan moeten we alsnog hopen dat er internet is.
    Jullie mogen Jess trouwens wel besturen als ze op het dek zijn hoor.


    Your make-up is terrible

    Michonne schreef:
    (...)

    I have no idea. :x En Mitchell gaat die van hem ook meenemen hehe, maar dan moeten we alsnog hopen dat er internet is.
    Jullie mogen Jess trouwens wel besturen als ze op het dek zijn hoor.

    Maar misschien zegt / doet ze wel heel iets anders dan jij haar beschreven hebt. D: Daar ben ik echt slecht in lol.
    Weet je, ik schrijf straks wel een post totdat we naar het dek gaan.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Tortura schreef:
    (...)
    Maar misschien zegt / doet ze wel heel iets anders dan jij haar beschreven hebt. D: Daar ben ik echt slecht in lol.
    Weet je, ik schrijf straks wel een post totdat we naar het dek gaan.


    Laat haar maar gewoon vechten tegen de Walkers, je kan gewoon doen alsof ze iemand helpt of dat iemand anders personage haar moet helpen. Net zoals met Walkers verslepen.


    Your make-up is terrible

    Michonne schreef:
    (...)

    Laat haar maar gewoon vechten tegen de Walkers, je kan gewoon doen alsof ze iemand helpt of dat iemand anders personage haar moet helpen. Net zoals met Walkers verslepen.

    Alright, ik zal nu wel schrijven. :].
    O, je post met Nathalie was mooi btw, Nikki.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Tortura schreef:
    (...)
    Alright, ik zal nu wel schrijven. :].
    O, je post met Nathalie was mooi btw, Nikki.

    Whooh, op beide. 8D


    Your make-up is terrible

    Wie is de volgende? Flynn blijft denk ik even staan totdat iedereen eruit is. :'].


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Ikke, ik ga nog even verder saxofoon spelen en dan schrijf ik c:


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    Ik geef het toe, Carl is best wel bad ass.


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    Oh, deze bedoelde ik trouwens als tattoo. Dat zou wel mooi zijn, vind ik. :].


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Oh! Oh! Die komt zeker in aanmerking! 8D


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    Ik denk dat ik de mensen die gewoon niet meer reageren uit de lijst ga verwijderen, als ze terug willen komen moeten ze dat maar melden...


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    Sasquatch schreef:
    Oh! Oh! Die komt zeker in aanmerking! 8D

    Ja, die is mooi toch? Dat vind ik in elk geval wel. Wanneer ik een tattoo laat zetten, laat ik die misschien ook doen.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Als ik het ooit laat doen, want nu moet ik het in ieder geval niet aan mijn moeder vragen want die is er heel erg tegen... Waar wil je 'm laten zetten?


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    Hmm, dat weet ik nog niet. Ik twijfel, want ik wilde hem eerst op mijn zij laten zetten, maar misschien kan het ook wel op mijn schouderblad. Ik wil in elk geval niet op mijn benen of armen, dat vind ik geen mooie plek ervoor.


    Quiet the mind, and the soul will speak.