• edereen heeft problemen, maar hoeveel zijn er zo erg dat je naar een inrichting moet? We weten allemaal dat een beroemdheid ook problemen heeft, maar hebben ze problemen die ze hun carrière kan kosten? Je merkt het misschien niet, maar bij sommigen word dit probleem steeds groter. Het word zo erg dat ze de inrichting wel in móeten, voordat het echt mis gaat.. Volg het leven van de beroemdheden in de inrichting, waar ze allemaal proberen van hun grote probleem af te komen..


    Beroemdheden:
    - Zayn Malik || Ernstige faalangst - Malino
    - Cristiano Ronaldo || Agressiestoornis - Malino
    - Cher Lloyd || Stemmen in haar hoofd - Brookie
    - Niall James Horan || Depressief en een eetprobleem - MissStoran
    - Doutzen Kroes || Eet en Slaapstoornis - Xerces
    - Jamie "JJ" Hamblett || Depressie - ChayChay
    - Nathan James Sykes || Bang voor kleine ruimtes en het donker - Nessje
    - Beau Peter Brooks || Faalangst en een alcoholprobleem - Nessje
    - Mackenzie Christine Foy || Angst voor scherpe dingen en de dood - MissStoran
    - Justin Drew Bieber || Schreeuwt dingen - Brookie
    - Grant Gustin || Drugsverslaving - Malino
    - Alexander William Gaskarth || Paniekaanvallen - Sylvesti

    Overig (Psycholoog, begeleider enz.):
    - Nevaja Aurelya Diania Hocking - Xerces
    - Alexia Rosie Romano - Malino

    Regels:
    - Minstens 4 regels!
    - 16+ mag
    - Geen ruzie OOC
    - OOC tussen haakjes [ ] - { } - ( )
    - Geen perfecte personen!
    - Alleen ik start de topics of ik geef toestemming aan iemand!
    - Het is geen sneltrein, zorg dat iedereen het kan volgen!
    - Maximaal 3 personages!
    - Have fun!

    Kamerindeling:

    1. Niall Horan
    2. Cristiano Ronaldo en Nathan Sykes
    3. Doutzen Kroes en Cher Lloyd
    4. JJ Hamblett en Beau Brooks
    5. Mackenzie Foy en Selena Gomez
    6. Justin Bieber en Grant Gustin


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Niall James Horan
    Ik zie dat hij knikt "Jij?" hij kijkt me aan en glimlacht wat. Ik schud mijn hoofd "Nee nachtmerries'" zucht ik. "Ik kon wel wat slaap gebruiken maar dat word me blijkbaar niet gegunt" mompel ik Met zware ogen van vermoeidheid kijk ik rond terwijl mijn ogen bijna dichtballen


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Justin Drew Bieber

    'Dawwh!' riep ik uit en ik rende naar Niall toe, en sloot strak mijn armen om zijn magere lichaam heen. 'Niall need a hugglewuggle' murmelde ik en ik knuffelde hem even, waarna ik hem losliet en hem even aankeek. 'Wil je alsje-alsje-alsjeblieft wat eten? Voor mij?' pruilde ik. Misschien was ik weer eens dom bezig, maar goed.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    [nooit geweten hoe beroerd ik me kan voelen, nu weet ik het....

    Niall James Horan.
    "dawhhhh" riep Justin en hij trok me in een knuffel waarvan ik even genoot. 'Niall need a hugglewuggle' murmelde hij en ik glimlach zwak . 'Wil je alsje-alsje-alsjeblieft wat eten? Voor mij?' ik bijt op mijn lip. Ik knik, ik had geen zin in ruzie, mijn leven was genoeg verpest, Zayn zou me moeten helpen, aanmoedigen en steunen als het slecht ging. Maar hij liet me in de steek, hij gaf het gevecht op zonder dat ik afscheid heb kunnen nemen. We hadden nog een kleine ruzie, ik had hem moeten bij leggen, Greg eerder moeten weg sturen, of gewoon mijn kop houden toen ik in elkaar geslagen werd. Ik verpestte altijd alles... dus waarom zou ik niet gewoon ook dik en fatsig worden One Direction kwam niet meer terug, nu Zayn dood was. Ik kreeg alleen maar meer haat, en misschien was dat ook wat ik nodig had. en ik zou niet vluchten in de dood, dat is te laf. Ik merkte niet dat ik diep in gedachte was verzonken.

    Mackenzie FOy
    stil volg ik alles terwijl mijn maag wat geluidjes maakt,. Ik voel mijn maag omdraaien en ik sla een hand voor mijn mond waarna ik hard naar de wc sprint. Luidruchtig geef ik over, hopelijk kwam Grant niet, ik wou niet dat hij me zo zag, ondanks dat ik nooit hem zou krijgen


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Justin Drew Bieber

    'Dankjewel. Zayn is heel erg trots op je, dat zweer ik je' glimlachte ik. 'Dit moest gebeuren. Zo wilde God het. Tenminste, ik weet niet wat voor geloof jij hebt' grinnikte ik. Ik huppelde vrolijk als een debiel rond door de kamer zonder te stoppen. Misschien had ik wel een erg goed humeur vandaag. Ondertussen was ik luidkeels Dance Again van Jennifer Lopez en Pitbull aan het zingen.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Niall Horan.
    'alsjebliedt stop over Zayn'vraag ik zacht. Ik dacht al genoeg aan hem en yelkens zijn naam horen zou niey goed gaan. Met een zucht schoof ik aan en dacht na. Na een poos pakte ik de drie soorten crackers en las de achterkant om uiteindelijk dgene te pakkeb waarvan ik het minste aankom.

    Lol mackz loopt te kotsen


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Justin Drew Bieber

    In een reflex rende ik naar Niall toe, stopte met zingen en pakte alle drie de dozen. Snel pakte ik één cracker uit de doos waar het meeste vet in zat, en zonder dat Niall het zag verwisselde ik hem met de ander en propte de cracker nonchalant helemaal in mijn mond. Snel keek ik de andere kant op zodat hij niet zag dat ik de cracker op at.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Alexander William Gaskarth
    Ik werd wakker na een hele slechte nacht slaap. Ik had mijn pillen onder mijn kussen verstopt. Ik wilde echt geen pillen slikken. Ik begon door de gangen te slenderen. Mijn diep weggezonken ogen hadden nu nog grotere zwarte ringen rond zich. Ik liet mezelf op een bank in de zitkamer vallen. Een zuster had gister gezegt dat als ik niet zou eten ik aan de sondevoeding moest, maar ik had echt geen honger. Ik voelde me zo hopeloos. Waarom kon ik niet gewoon naar huis?


    Bowties were never Cooler

    Niall Horan.
    Niet begrijpend kijk ik naar Justin. Wat was hij aan het doen. Hij rommelde wat met de diosjes 'waar was dat weer goed voor!' vraag ik niet begrijpend. Sbel keek ik op de achter zeide van het pakje en zag dat ik de goede had. Zonder er maar iets op te doen neem ik een hapje.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Justin Drew Bieber

    Ik keek onschuldig en haalde mijn schouders op. 'Ik ehm... Had honger?' probeerde ik. Ik slikte het door en glimlachte. 'Zullen we anders dadelijk iets met z'n allen doen? Die begeleiders letten toch niet op' mompelde ik. Ik begon uit verveling te dansen en keek rond.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    [Even douchen, daarna terug]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    [Little --> Sidestap]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Niall Horan.
    Ik kbik even 'is goed wat wil je down?' ik kijk hem vragend aan eb kauw weer op een stukje. Ik merkte dat ik vol zat dus schoof hef bord opzij,.
    Mijn gedachtes gingen gelijk weer naar Zayn toe. Zijn mooie hese ochtendstem, zijn goddelijk lihaam, alles.

    [ bericht aangepast op 1 maart 2013 - 7:14 ]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Alex Gaskarth
    Uiteindelijk kroop ik dan toch van de bank af. Ik was misselijk en mijn hoofd was aan het tollen. Langzaam wankelde ik terug naar mijn kamer. Halverwege mijn zo lang durende toch hoorde ik wat. Ik liet mijzelf tegen de deurpost van de badkamer zakken. Er stond een meisje over de wc gebogen. "Gaat het?" vroeg ik zacht voor ik mezelf omhoog hees om wat te drinken. Misschien hielp dat wel. Ik hing mijn hoofd onder de kraan, die ik open draaide, en nam wat slokken. Ik voelde me daarna al wat beter. Ik keek weer om naar het meisje, wachtend op haar andwoord.


    Bowties were never Cooler

    Mackenzie Foy.
    Alex liep langs en liet zich tegen de deurpost zakken. "Gaat het?" vraagt hij zacht en dronk wat water. Ik kokhalsde een paar keer en spoelde daarna snel door terwijl ik wankelend wat water dronk "nee" zeg ik schor


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Alexander William Gaskarth
    Ik keek naar haar terwijl ik tegen de wasbak leunde. "Wat is er dan, Kenzie?" Ik veegde haar haren uit haar gezicht. "Moet ik soms een zuster halen?" De zusters hier waren helemaal niet aardig, maar als ze medische hulp nodig had kon ik haar dat niet geven en zij misschien wel.


    Bowties were never Cooler