• Een groep jongeren (16 – 24 jaar), die voor hun beroep schrijven, worden bij elkaar gezet in één huis. Er zijn camera’s in het huis geplaatst, het kan 24/7 online worden gevolgd. Het groepje krijgt de hele dag de kans om te schrijven, maar er is per week één challenge. De bewoners moeten dan bijvoorbeeld binnen drie uur iets schrijven. Ze hebben maar twee uur per dag internet, meer niet.
    Elke bewoner heeft een eigen werkkamer, die 24/7 beschikbaar is. De slaapkamer delen ze, net als de keuken, woonkamer en badkamer. Ook is er een kleine opslagkamer voor papier, blocnotes, pennen, potloden en al dat soort bureauartikelen. Voor de songwriters staan er in de werkkamers verschillende instrumenten. Ze mogen maar twee uur per dag buiten zijn in verband met boodschappen, maar ook gewoon om wat te doen om elkaar beter te leren kennen.


    One Direction bestaat wel



    Personage
    Jongens

    Harry Styles - songwriter - Rossi
    Liam Payne - songwriter - Little
    Louis Tomlinson - songwriter - Jolene
    Niall Horan - songwriter - MissStoran
    Zayn Malik - songwriter - Zaynieboo
    Nathaniel Henry Beaufort - songwriter* - Delevigne
    Edward Kye Rodriquez - scriptwriter/acteur - Mygash
    Douglas Booth - songwriter/acteur - Jolene

    Meisjes
    Mackenzie Lou Arretez - schrijfster/journalist - Curlies
    Abigail Irene Ellison- songwriter * - xClove
    Penelope Charlotte Stone - scriptwriter/actrice * - Pebble
    Demi Lovato - songwriter/actrice - Jolene

    * mag een beroemd persoon zijn

    Regels:
    - Géén oneliners. Als het moet, minimaal twee regels.
    - Maximaal tweepersonages per persoon, maar dan wel 1 jongen en 1 meisje. Geen andere combinaties. Derde rol moet je aanvragen
    - Reserveren mag
    - Probeer zo weinig off-topic te gaan. Als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes; ( ), { } of [ ].
    - Meld het even als je voor minimaal vijf dagen niet kunt reageren.
    - Bij vragen kan er contact op worden genomen met mij, het liefst via privébericht.

    nieuwe foto nodig van het huis, de link deed het niet meer!
    Als je ideeën hebt over hoe de kamers er uit zien, stuur een foto! (:[/b

    [ bericht aangepast op 21 feb 2013 - 21:56 ]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Liam James Payne

    'I love you too' glimlachte ik, waarna ik weer verder ging met de zoen. Langzaam liet ik me zakken waarbij ik Mackenzie op me trok zonder de zoen te verbreken. Het enige waar ik me op kon concentreren was de zoen en Mackenzie. Toch was ik nieuwsgierig naar het kleine wezentje in Mackenzie's buik. Hij of zij was perfect, en dat wist ik nu al.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    [Okay, ik ben gewoon te blij. Ik heb mijn nieuwe iPhone 5^^ dus ik moet m nog installeren en zo x ]


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    [Mijn Blackberry is officieel dood. Gelukkig heb ik een iPod die nog leeft]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    [Mijn Blackberry is ook dood ._. ]


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    [Ik ga over een paar minuten of twintig de Brit Awards kijken. Hopen dat de jongens de award winnen:Y)]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    [Jupsiepoepsie. Oh god, ik ben echt hyper nu. Mijn iPhone werkt nu, alleen nog w'app en twitter installeren morgen...]


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Mackenzie Lou Arretez

    Ik glimlachte breed en haalde mijn lippen van die van Liam af, om vervolgens echt letterlijk op hem te liggen. ''Dit ligt eigenlijk best wel lekker.'' grinnikte ik en sloeg mijn armen om hem heen. Ik zuchtte gelukzalig en sloot mijn ogen, het was perfect weer en ik was in een goede bui. Nou, je kon het wel zo noemen, want op dit moment was ik het gelukkigste meisje op aarde. Correctie, vrouw op aarde.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Liam James Payne

    Een kort lachje verliet mijn mond toen Mackenzie vertelde dat ze wel lekker lag. 'Ik ben blij dat je comfortabel ligt' grinnikte ik en ik keek even naar haar. Mijn rechterhand hief ik op en met mijn vingers streelde ik door Mackenzie's haar. 'Mackenzie?' vroeg ik haar en ik glimlachte. 'Je bent prachtig' zei ik gemeend. Mackenzie was zeker het mooiste meisje die ik kende, het mooiste meisje wie ik ooit gezien had. En néé, ik overdreef niet. Zelfs als ik haar niet eens kende zou ze dat nog zijn geweest. En het mooiste van alle was, was dat ik een geweldige relatie had.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    (wat heb ik gemist?)

    Demi Lovato

    Ik doe mijn schoenen onder de stoel waar ik op zit en sta op. Niall was weg en ik vroeg me af waar hij was. Ik loop het huis binnen en kijk wat rond tot ik boven geluiden hoor. Speelde Niall piano? Ik twijfel eventjes maar loop dan toch naar boven. De gang door en een kamer in waar ik Niall zag. Hij leek erg geconcentreerd dus zei ik nog maar niets.

    [Van Liam en Mackenzie niet echt iets en volgensmij heeft Demi van Zayn doorgekregen dat Mackenzie zwanger is? Ik heb echt geen idee. Iniedergval hebben Niall en Liam gepraat en was Zayn naast Demi gaan zitten]

    [ bericht aangepast op 21 feb 2013 - 15:22 ]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    .

    Niall Horan.
    Met een bruggetje ging ik over naar Give Your Heart A Break. En zing zacht met het liedje mee. Na het liedje pingel ik nog wat verder. Waarom was ze zo knap en mooi


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Demi Lovato

    Ik verbaas me erover hoe makkelijk Niall van een van hun eigen liedjes naar Give your heart a break ging. Ik haal zacht maar diep adem voor ik meezing. Baby, I'm not like the rest Don't wanna break your heart I wanna give your heart a break I know you're scared it's wrong Like you might make a mistake There's just one life to live And there's no time to wait, to waste So let me give your heart a breakGive your heart a breakLet me give your heart a breakYour heart a break

    Mackenzie Lou Arretez

    Ik glimlachte breed en zuchtte even. ''Wat als ik nog iets met Eddie had en jij met Danielle?'' Ik wiebelde met mijn wenkbrauwen en barstte in lachen uit. ''En dat we hier beiden nog waren? Oké, sorry. Ik hou op.'' zei ik en glimlachte breed. Ik had echt een rare bui vandaag, maar het kon me niks meer schelen.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Niall Horan.
    IK schrik op als een meisjes stem perfect bij de mijne voegd. Ik kijk op en zie dat het Demi is en ik wordt rood.
    Hoeveel had ze al gehoord? Ik zelf stopte met zingen en liet haar verder zingen terwijl mijn vingers over de toetsen vlogen.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [De One Way Or Another video slaat echt nergens op.. :Y) ]


    I don't want you to die, I want you to suffer.