• Jumpers

    Anywhere.
    Anything.
    Instantly.



    Eeuwenlang hebben Jumpers onder ons geleefd - speciale personen met de mogelijkheid om te teleporteren of 'jumpen' naar bijna overal in de wereld. Voor bijna net zo lang, hebben de Paladins, een geheime en machtige orde, ons beschermd tegen deze gevaarlijke en onvoorspelbare individuen, en offeren ze alles om de mensheid veilig te houden.

    Jumpers
    Jumpers zijn eigenlijk gewoon mensen zoals jij en ik, die 'speciaal' zijn door de ene kracht die ze hebben. De kracht om te teleporteren of Jumpen zoals dat word genoemd, Jumpers leven vaak niet meer thuis bij hun ouders en de verstandige Jumpers houden zich gedeisd en proberen zo weinig mogelijk aandacht te trekken.

    Paladins
    Paladins hebben er alles voor over om de Jumpers uit te roeien en zijn dan ook constant bezig met het vinden van Jumpers. Domme Jumpers zijn in het algemeen makkelijk te vinden, hierbij kun je kijken naar rare gebeurtenissen zoals een bankoverval zonder dat er ook maar een deur geopend is. Maar de wat slimmere Jumpers die ook al van het bestaan van de Paladins af weten zijn wat moeilijker te pakken te krijgen, ze verweren zichzelf en zoeken andere Jumpers op.



    Regels
    - Minimaal 4 regels.
    Het liefst meer
    - Houd rekening met elkaar
    Wanneer iemand bijvoorbeeld te druk is met school of een tijdje weg is of iets dergelijks
    - Iedereen speelt met zijn eigen karakter, tenzij je toestemming hebt van de ander.
    - Maak je personage geen Gary Stu of Mary Sue
    Dit betekent dat je personage niet mag leiden aan het Superman-syndroom. Je personage ziet er geweldig uit, iedereen valt voor hem of haar enzovoort.
    - Niet godmoden
    Dit betekent dat je alleen je eigen personage bestuurt, en niet die van een ander tenzij je hier toestemming voor hebt.


    Jumpers
    - Lily Anderson - Macabre
    - Vanity Sky Lowland - Jaimes
    - Olive Sarah Parker Pebble
    - Nicklous 'Nick' Holt WillNotLearn
    - Mike Evans - OhMyZiam
    - Nog vrij.


    Paladins
    - Rosean 'Rose' Lilith Delacroix -Macabre
    - Nog vrij.
    - Nog vrij.
    - Matthew Anderson Jolene
    - James Jason Kirk LostMagic
    - Nog vrij.

    Mensen
    - hayley Melody Lilian LostMagic
    - Isabelle “Belle” McCloud Glucio
    - Esmee Hayden Jessiiicaa
    - Chase Morgan Michaelson - WillNotLearn
    - Oliver Drew Dalton - Jolene
    - Nog vrij.


    # Gebaseerd op de film Jumper
    # Rollentopic

    # Praattopic/TalkTopic

    [ bericht aangepast op 19 feb 2013 - 19:29 ]


    Don't be like the rest of them, darling

    LostMagic schreef:
    [iemand voor Hayley of James?]


    [Ik heb Vanity, jumper? (:]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nicklous 'Nick' Holt
    Ze liet nog een pijnlijke kreet horen toen de wond blijkbaar opnieuw open ging, ik zag haar iets weg vergen bij haar oog waarvan ik aannam dat het een traan was, 'Weet je wat er gebeurt wanneer Paladins opzoek zijn naar een Jumper die ze niet kunnen vinden? De meeste in ieder geval.' Vraag ik dan, maar ik geef er zelf al antwoord op voordat zij het kan. 'Ze vermoorden simpelweg iedereen waar diegene om geeft' Antwoord ik en pak het mes op om die naast haar hand in de vloer te steken. 'Als je slim bent, ga je hier weg.' Zeg ik waarna ik de kamer uit loop.


    Don't be like the rest of them, darling

    [Wil je Paladin of Mens jaimes?]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Rosean 'Rose'
    ''Weet je wat er gebeurt wanneer Paladins opzoek zijn naar een Jumper die ze niet kunnen vinden? De meeste in ieder geval.''
    Ik trok mijn mond open om een spottende opmerking te maken, maar hij was me voor.
    ''Ze vermoorden simpelweg iedereen waar diegene om geeft,'' zei hij, als antwoord op zijn eigen vraag. Ik keek hem aan, niet onder de indruk toen hij het mes in de vloer stak, naast mijn hand. Door al het bloedverlies zou ik het waarschijnlijk amper voelen als hij die ín mijn hand stak.
    ''Als je slim bent, ga je hier weg,'' zei hij, en liep de kamer uit. Met moeite krabbelde ik overeind, en viel weer bijna om door de duizeligheid.
    Ik leunde tegen de muur aan en pakte even vluchtig mijn mobiel, waar ik naar de foto van mijn vader keek. Meerdere tranen ontsnapten; hij was nu toch al weg.
    '''H-het spijt me, papa,'' zei ik zachtjes, voordat ik door mijn knieën zakte en de tweede keer vandaag mijn bewustzijn verloor; dit keer door het bloedverlies.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    LostMagic schreef:
    [Wil je Paladin of Mens jaimes?]


    [Jaimes wil James ^^

    Alleen Vanity weet niets van paladins af (:

    Ik kan haar wel even laten jumpen zodat James haar kan opmerken or so ever?]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Oki had hem toch nog nergens neergezet xd]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Vanity Sky Lowland || Jumper
    Oke, ik word gewoon gek van al deze drukte om me heen. Ik loop in de supermarkt samen met Jules, mijn tweelingbroer dus, en mijn ouders.
    'Oke, ik ga weg, het is mij te druk,' deel ik dan gewoon mee zonder nog op antwoord te wachten.
    Ik loop naar buiten en ga de hoek om. Er is niemand te zien in de steeg en ik besluit om te jumpen. Even concentreer ik me op een random omgeving en dan jump ik. Dit gevoel is altijd zo overweldigend, vind ik tenminste. Ik ken mijn gave nu zo'n jaar, waardoor het jumpen soms ook een beetje misgaat, maar het gevoel daar kan ik echt nooit aan wennen. Ik kijk even naar mijn omgeving en volgens mij heeft helemaal niemand me zien komen. Mooi, dat voorkomt ook weer problemen en gelieg. Ik sta in een of andere steeg, die ik dan uit loop om te kijken waar ik precies terecht gekomen ben.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nicklous 'Nick' Holt
    Toen ik na ongeveer 4/5 minuten haar nog niet hoorde liep ik terug naar de kamer waar ik haar op de grond gezakt zag liggen en ik zuchte, niet omdat ik haar zou dood maken, maar omdat ik haar zou helpen. En de reden daarvoor was? Omdat ik nog steeds medelijden met haar had, hoe klein ook. Ik tilde haar op van de grond en legde haar in een van de lege kamers op en bed neer waarna ik eerst de wonden schoonmaakte om ze vervolgens te hechten. Als het goed is bleef ze wel even buiten bewustzijn. Zelf pakte ik al mijn spul bij elkaar en gooide het in een koffer, haalde de foto's van de muur enzovoort en na ongeveer een uur liep ik terug naar de kamer waar ik haar had neergelegd. Ze zou het wel redden, ik vroeg me alleen af wat ze daarna zou doen.


    Don't be like the rest of them, darling

    Macabre schreef:
    [LOL we hebben thee met blueberry MUFFIN dafuq x'D]

    Lily Anderson
    ''Een filmpje,'' antwoordde ze.
    ''Maar hij staat wel op m'n laptop en die staat thuis. Als je wilt kunnen we dan ook een drankje drinken bij me thuis? De koelkast staat nog vol,'' stelde ze voor. Ik trok even een wenkbrauw op, mezelf afvragend waar het plotselinge voorstel vandaan kwam.
    ''Best,'' zei ik onverschillig. Wat kon het ook kwaad?
    ''Wat voor filmpje is het?'' vroeg ik, terwijl we de richting van haar huis op liepen.


    [hahahaha x'D en, issie lekker?;D]

    Esmee Hayden || mens

    'Best,' antwoordde ze onverschillig. Een tweede vraag volgde vrij snel. 'Wat voor filmpje is het?'
    'Over -' ik zweeg even voordat ik antwoord gaf. 'Over interessante mensen die dicht bij ons staan. Dichter dan de gemiddelde burger denkt, in ieder geval. Kom op, hier naar links.'
    We sloegen af en ik wees naar een huis dat ietsjes verderop aan de linkerkant stond. Simpel, onopvallend en van gemiddelde grootte. Vrijstaand, dat wel.
    'Daar woon ik.'

    Rosean 'Rose'
    Na een tijdje werd ik met een nieuwe hoofdpijn wakker. Ik zuchtte klagend, maar versteende even toen ik zag waar ik me bevond.
    Ik lag op een bed, in een kamer; mijn wonden waren schoon en gehecht. Ik ging overeind zitten waardoor ik al mijn pijn weer voelde. Ik vloekte even.
    Waarom had hij dit in godsnaam gedaan?! Ik was nog liever dood gegaan daar, aangezien ik die gast toch nooit dood kreeg.
    Nu pas merkte ik hem op. ''Waarom heb je me geholpen?'' mompelde ik, half geïrriteerd, half bewonderend.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Jessiiicaa schreef:
    (...)

    [hahahaha x'D en, issie lekker?;D]

    Esmee Hayden || mens

    'Best,' antwoordde ze onverschillig. Een tweede vraag volgde vrij snel. 'Wat voor filmpje is het?'
    'Over -' ik zweeg even voordat ik antwoord gaf. 'Over interessante mensen die dicht bij ons staan. Dichter dan de gemiddelde burger denkt, in ieder geval. Kom op, hier naar links.'
    We sloegen af en ik wees naar een huis dat ietsjes verderop aan de linkerkant stond. Simpel, onopvallend en van gemiddelde grootte. Vrijstaand, dat wel.
    'Daar woon ik.'

    [Ja, best wel, eigenlijk :'DDD]
    Lily Anderson
    ''Over-''
    Ze zweeg even en ik keek haar vragend aan.
    ''Over interessante mensen die dicht bij ons staan. Dichter dan de gemiddelde burger denkt, in ieder geval. Kom op, hier naar links.''
    Ik fronste opnieuw. ''Oké, dan,'' mompelde ik.
    We sloegen links af en ze wees naar een schattig, vrijstaand huisje.
    ''Daar woon ik,'' zei ze. Ik knikte. ''Leuk,'' zei ik droogjes. We liepen richting haar huis.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    [Ellie? Weten Paladins van het moment dat ze iemand zien of het een jumper is of niet?]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Esmee Hayden || mens

    'Leuk,' antwoordde ze droogjes en ik grinnikte onwillekeurig. Eenmaal bij mijn huis aangekomen griste ik even in mijn zak om mijn huissleutel tevoorschijn te toveren. Subtiel wist ik hem te pakken te krijgen zonder mijn wapen in het zicht te stellen. Dat zou een boel vragen oprichtten. Ik stak de sleutel in het slot en de deur opende zich met licht gekraak. Vlug drukte ik op het lichtknopje, zodat de gang plotseling baadde in het licht.
    'Welkom in huize Hayden.' Met een glimlach hield ik de deur voor haar open en wachtte tot ze naar binnen stapte.

    Macabre schreef:
    Rosean 'Rose'
    Na een tijdje werd ik met een nieuwe hoofdpijn wakker. Ik zuchtte klagend, maar versteende even toen ik zag waar ik me bevond.
    Ik lag op een bed, in een kamer; mijn wonden waren schoon en gehecht. Ik ging overeind zitten waardoor ik al mijn pijn weer voelde. Ik vloekte even.
    Waarom had hij dit in godsnaam gedaan?! Ik was nog liever dood gegaan daar, aangezien ik die gast toch nooit dood kreeg.
    Nu pas merkte ik hem op. ''Waarom heb je me geholpen?'' mompelde ik, half geïrriteerd, half bewonderend.


    Nicklous 'Nick' Holt
    Ik merkte op dat ze wakker was toen ze overeind ging zitten, ze vloekte en pas daarna leek ze me op te merken,
    'Waarom heb je me geholpen?' Mompelde ze half geïrriteerd, half.. Bewonderend? 'Je mag dan geen medelijden willen, je hebt het toch gekregen. In ieder geval deze ene keer.' Antwoord ik, en ik weet waarom ik medelijden voor haar voelde en dat was niet om de reden dat ik dacht dat het was.


    Don't be like the rest of them, darling

    LostMagic schreef:
    [Ellie? Weten Paladins van het moment dat ze iemand zien of het een jumper is of niet?]


    {Nop, tenzij je ze ziet jumpen is er geen ander verschil tussen mensen en Jumpers. }


    Don't be like the rest of them, darling