• Kidnapped
    Vijf Britse meiden zijn ontvoerd. Niemand kent de dader(s), niemand weet wie het heeft gedaan, niemand weet waar de meiden zijn. Behalve One Direction. De vijf Britse meiden zijn ontvoerd door One Direction. Ze zitten vast in een bouwval, vastgehouden door Harry, Liam, Louis, Zayn en Niall. Ontsnappen is onmogelijk. De jongens zijn hebberig. En niemand weet waar je zit. Het punt is dat niemand One Direction verdenkt, omdat die zogenaamd ook "ontvoerd" zijn.
    (Sorry dat het zo kort is, kan altijd nog wat bijgevuld worden.)

    Rollen:
    One Direction:

    - Harry Edward Styles || Mufinn
    - Liam James Payne || Lavigna
    - Louis William Tomlinson || Rossi
    - Zayn Javadd Malik || Coockies
    - Niall James Horan || quin98

    De vijf meiden:
    - Meisje Harry || Chiara Bella Love || DamnBieber
    - Meisje Liam || Amelia Melody Williams || Sylvesti
    - Meisje Louis || Isabella Lyn Brights || Dreamwishes
    - Meisje Zayn || Amare Sam Hill || Semper
    - Meisje Niall || Alice Valerie Duncan || Nyan

    Regels:
    - Minimaal 3 regels!!!
    - Geen One-liners!!!
    - +16 mag
    - Het is BAD One Direction, dus ze zijn niet ineens poeslief tegen de meiden.
    - De jongen die het meisje heeft ontvoerd moet ook voor haar "zorgen". Hij mag met haar doen wat hij wil, behalve vermoorden.
    - Schelden en geweld mag IC, OCC niet.
    - OCC het liefste met {}, [], (), \/, /\, ||, **, ~~, <> etc.
    - IC met de naam van het personage erboven.
    - Geen Mary-Sue's of Gary-Stu's.
    - Als je een personage aanmaakt is het de bedoeling dat je er wel degelijk iets mee doet. Dus niet na een dag al stoppen.
    - Minstens om de dag posten.
    - Speel je eigen personage, niet dat van iemand anders.
    (- als je vragen hebt, vraag het dan aan mij (DreamWishes), Rossi of Nyan)


    Als ik iets vergeten ben, zeg het dan!


    Updates:
    De RPG begint bij de ontvoering. Elke 1D boy gaat opzoek naar een meisje. Die "verleidt" hij op zijn eigen manier, om die vervolgens de auto/ het busje in te gooien en mee te nemen naar de bouwval.

    [ bericht aangepast op 13 maart 2013 - 15:23 ]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [Sorry dat ik niet kon reageren, was het hele weekend druk, maar reageer straks.]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    {Curlies --> Lavigna)


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Nyan schreef:
    Alice Valerie Duncan
    'Nou dat weten ze vast niet en is het heel erg anders dan?' vroeg hij dan lachend en en grinnikte zacht."Wel Ik weet niet hoe het met jou zit ,maar ik wil niet in een of ander roddelblad staan."zeg ik dan.
    'Tuurlijk anders bied ik het niet aan' zei hij om het drankje met een knipoog en nam hij mijn hand vast om me naar de bar te trekken.
    Ik begin lichtjes te blozen ,maar schud dat al gauw van me af.
    'Een bier, en wat wil jij?' vroeg Niall me dan en keek me aan. "Euhm een cocktail met aardbijen en dat ander spul erin."zeg ik dan met een glimlachje. Ah ik had zin in wat alcohol. Ik vroeg me echt af waar mijn vriendin bleef. Ik durf te wedden dat ze net op het laatste moment het heeft gevraagd en niet mocht.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    [Besar -> Semper]


    Do what people say you can't.

    [sorry ik was het vergeten, maar ik heb mijn hand gebroken dus kan niet goed typen. zal binnenkort reactie maken]

    [pijnlijk! Sterkte]


    Bowties were never Cooler

    (Awtch wist ik niet :/ veel beterschap met je hand )


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    [dankje , en dat geeft niet hoor is niet zolang geleden gebeurt]

    Rossi schreef:
    Louis Tomlinson.
    Gelukkig stribbelt ze niet tegen en loopt ze braaf met me mee naar buiten, geweldig. 'Ja, ik ben fantastisch, niet?' Een kleine glimlach speelt rond mijn lippen en ik loop achter Isabella aan naar buiten. Ik ga naast haar lopen en in de verte zie ik Harry staan, mijn glimlach veranderd in een grijns en ik draai me in Isabella's richting. Ik wist of het heel "verdacht" zou zijn als ik steeds van mening veranderde, maar ik had niet bepaald een idee hoe ik Isabella anders in de auto kreeg. 'Heb je anders zin om een filmpje bij mij thuis te kijken? Ik ben al wel afgekoeld.' Dat laatste klonk voor mij heel dubbelzinnig.


    Isabella "Bella" Lyn Brights
    Ik rol nog even met mijn ogen, totaal geen ego.. 'Helemaal.' mompel ik nog eens na zijn "ik ben zo fantastisch" opmerking. Als we dan een al een tijdje buiten staan bijt ik zacht op mijn lip en kijk nog eens om me heen en zucht dan zacht, geluidloos. Als ik dan plots de toeter hoor kijk ik verbaasd op naar de richting waar het geluid vandaan komt, mijn ogen eindigen al snel bij het voertuig die de oorzaak had van het geluid, een auto, meer een busje. Ik herken dan ook al snel de jongen met de bos krullen die er bij staat, Harry. Hij zal waarschijnlijk wel aan het wachten zijn op Louis. Ik kijk dan ook weer om naar een grijnzende Louis die ook op dat moment begint te praten. Wat heeft hem plots zo vrolijk gemaakt.. Ik schud de gedachten van me af en luister dan naar wat hij te vertellen heeft. Na zijn woorden frons ik even. Ik weet het niet hoor, nu al meteen met hem mee naar zijn huis om "een filmpje te kijken". Als hij maar niet dacht dat ik zo'n one-night stand typetje ben, maar zo iemand leek hij me wel niet, hij leek eerlijk, maar toch had ik nog mijn twijfels of ik wel met hem mee zou gaan. 'Euuhhmm, ik weet het niet.' mompel ik en bijt dan weer op mijn lip, een soort tik van me als ik niet weet wat ik moet doen of zeggen. Ik weet het niet, ....' begin ik dan nog eens '... het is ook al laat en ik heb morgen weer college, dus ik moet vroeg op, misschien beter een andere keer?' mompel ik dan vragend. Oke, misschien was het niet helemaal waar wat ik zei, ik had helemaal geen college, maar ik moet toch iets hebben om er onderuit te komen, ik vertrouw het nou eenmaal nog steeds niet helemaal, ik ken deze jongen ook pas net een uur en om dan al meteen met hem mee te gaan naar zijn huis... 'Ow en volgensmij wacht je vriend op je.' zeg ik er nog achteraan, terwijl ik met mijn hoofd naar het busje knik waar Harry bij staat en kijk dan weer terug naar Louis en bijt weer zacht op mijn onderlip, afwachtend wat hij nu zal zeggen.

    [ bericht aangepast op 14 maart 2013 - 17:07 ]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [Ik heb het echt druk deze week, dus ik zal niet veel kunnen reageren!]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Louis Tomlinson.
    Ik schud lachend mijn hoofd en kijk op als ik in de verte een geluid hoor, aha, wat slim. Nu weet ik precies waar ik heen moet, god zij dank, wie weet had ik hier anders nog wel een half jaar gestaan omdat ik Harry weer eens niet kon vinden. Al hoe wel, hij viel natuurlijk wel op met zijn enorme sexy bos krullen. 'Awh, toeeee, ga alsjeblieft met me mee? Ik weet zeker dat Harry een meisje heeft versierd en ik heb echt echt geen zin om de hele avond naar dat geklef van hem en zijn leuke vriendinnetje te kijken, doe het voor mij, dan? Harry zal je niets doen.' Een kort grinnik rolde over mijn lippen, wetend dat Harry haar sowieso ooit wel iets aan zou doen, maar ik zou natuurlijk de eerste zijn. 'Desnoods breng ik je vanavond nog terug naar huis, oke?' Ik wilde gewoon dat ze ''normaal'' met me zou gaan, ik had geen zin om haar erin te duwen, want dan zou ze het door krijgen en de hele buurt bij elkaar schreeuwen, dan hingen we.

    [ bericht aangepast op 15 maart 2013 - 22:44 ]


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Sylvesti schreef:
    Amelia Melody Williams
    Ik keek naar de jongen. Ik had echt wel zin om te blijven, maar het kon niet. "Je hebt je net al voorgestelt." zei ik net hard genoeg voor hem om te horen. "Ik moet echt gaan. Ik moet nog door een deel van de stad waar ik niet na midder nacht alleen door wil." Ik drukte hem zacht een onschuldig kusje op zijn wang bij wijze van afscheid. Dat deed ik niet vaak, maar dit was bij wijze van goede wil. Ik legde mijn vlechten terug op mijn rug. "Misschien zie ik je morgen wel. Overmorgen ben ik namelijk vrij, dus morgen avond mag ik uit." Ik gaf hem een speelse knipoog. Ik was benieuwt naar deze jongen, maar school ging voor, daar kon ik nou eenmaal niks aan doen.


    Liam James Payne

    Ik knikte even en beet tegelijkertijd op mijn onderlip. Peinzend keek ik het meisje, Amy aan. Dan moest het maar op een andere manier. Nadat ze een ruime minuut buiten was, wandelde ik snel naar buiten en zocht naar Amy. Ik zuchtte opgelucht toen ik haar een paar meter van de club vond. Stilletjes achtervolgde ik haar met een veilige afstand van acht meter. Ik deed mijn capuchon op en liep met mijn hoofd gebogen. Ik keek weer naar boven en zag een paar meter verder waar Amy liep, een steegje. Perfect. Ik begon wat sneller te lopen totdat ik bijna bij haar was. Ik pakte mijn andere hoodie uit mijn te grote zak en klopte die uit. ''Stil.'' zei ik en bond de hoodie vast zodat ze helemaal niets kon zien. Zuchtend nam ik haar mee naar het steegje en liet mezelf tegen de muur zakken, nog steeds mijn handen bij mijn hoodie.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Amelia Melody Williams
    Ik draaide mijn rug naar de jongens en liep naar buiten. Mijn heupen wiegden lichtjes en mijn lange zwarte vlechten hingen op mijn rug. Ik liep buiten rustig langs de steegjes. Ik was echt niet bang. Waarom zou ik ook? Ik liep dit iedere dag. Ik knoopte mijn jas wat verder dicht en zong zachtjes Six Feet Under The Stars. Mijn hoofd ging naar de jongen uit de bar: Liam. Ik herkende hem nogsteeds ergens van. Maar waar? Ik had echt geen idee. Ik ging even op een bankje zitten en keek naar The London Eye. Het was prachtig. Achter me in een steegje hoorde ik wat rumoer. Ik deed er niks mee. Je wilde je daar niet mee bemoeien. Ik dacht weer even aan de schattige jongen. Hij was best leuk, maar ik vertrouwde hem niet helemaal. Nouja, ik zou hem toch nooit meer zien. Ik stod op en begon rustig verder te lopen. Opeens kon ik niks meer zien. Ik wilde gillen maar een bekende stem siste in mijn oor dat ik stil moest zijn. Ik was nog wel zo wijs om dat te doen. Dit was dus Liam's geheim. Hij was een verkrachter. Gelukkig slikte ik ten minste de pil. Ik voelde me naar achter worden getrokken. Ik werkte maar gewoon mee. Wat ik in de bar had gezien har hij een boel meer spieren dan ik, een skelet dat ik was, dus vechten ging het niet worden. Zeker omdat ik niks zag, ookal was mijn gehoor mijn belangrijkste zintuig.

    [ bericht aangepast op 16 maart 2013 - 19:06 ]


    Bowties were never Cooler

    (dit topic loopt dood '^' )


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    [Echt jammer]


    Bowties were never Cooler