• Kidnapped
    Vijf Britse meiden zijn ontvoerd. Niemand kent de dader(s), niemand weet wie het heeft gedaan, niemand weet waar de meiden zijn. Behalve One Direction. De vijf Britse meiden zijn ontvoerd door One Direction. Ze zitten vast in een bouwval, vastgehouden door Harry, Liam, Louis, Zayn en Niall. Ontsnappen is onmogelijk. De jongens zijn hebberig. En niemand weet waar je zit. Het punt is dat niemand One Direction verdenkt, omdat die zogenaamd ook "ontvoerd" zijn.
    (Sorry dat het zo kort is, kan altijd nog wat bijgevuld worden.)

    Rollen:
    One Direction:

    - Harry Edward Styles || Mufinn
    - Liam James Payne || Lavigna
    - Louis William Tomlinson || Rossi
    - Zayn Javadd Malik || Coockies
    - Niall James Horan || quin98

    De vijf meiden:
    - Meisje Harry || Chiara Bella Love || DamnBieber
    - Meisje Liam || Amelia Melody Williams || Sylvesti
    - Meisje Louis || Isabella Lyn Brights || Dreamwishes
    - Meisje Zayn || Amare Sam Hill || Semper
    - Meisje Niall || Alice Valerie Duncan || Nyan

    Regels:
    - Minimaal 3 regels!!!
    - Geen One-liners!!!
    - +16 mag
    - Het is BAD One Direction, dus ze zijn niet ineens poeslief tegen de meiden.
    - De jongen die het meisje heeft ontvoerd moet ook voor haar "zorgen". Hij mag met haar doen wat hij wil, behalve vermoorden.
    - Schelden en geweld mag IC, OCC niet.
    - OCC het liefste met {}, [], (), \/, /\, ||, **, ~~, <> etc.
    - IC met de naam van het personage erboven.
    - Geen Mary-Sue's of Gary-Stu's.
    - Als je een personage aanmaakt is het de bedoeling dat je er wel degelijk iets mee doet. Dus niet na een dag al stoppen.
    - Minstens om de dag posten.
    - Speel je eigen personage, niet dat van iemand anders.
    (- als je vragen hebt, vraag het dan aan mij (DreamWishes), Rossi of Nyan)


    Als ik iets vergeten ben, zeg het dan!


    Updates:
    De RPG begint bij de ontvoering. Elke 1D boy gaat opzoek naar een meisje. Die "verleidt" hij op zijn eigen manier, om die vervolgens de auto/ het busje in te gooien en mee te nemen naar de bouwval.

    [ bericht aangepast op 13 maart 2013 - 15:23 ]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Amare Sam Hill

    Ik glimlach terug en knik dankbaar. 'Shure.' Nog steeds klapperen mijn tanden maar wel minder dan net.
    Weer haal ik een hand door mijn haar. Wat had dat haar van mijn vandaag? Het ging telkens door de war.
    Rustig loop ik achter Zayn aan. Terwijl ik loop kijk ik rustig rond. 'Kan je hem vinden?' glimlach ik.
    Ik wiebel even op mijn benen. Nog steeds van de kou.


    Do what people say you can't.

    Louis Tomlinson.
    Ik hou mijn hoofd ietsjes schuin en knik kort. 'Dat dacht ik al. Ik ben natuurlijk heel origineel.' Het bar-meisje pakt mijn glas direct weg als ik 'm leeg op de bar zet. Ik slaak een goedkeurend geluidje. 'Goed zo, je zal er geen spijt van krijgen, hoor.' Een kleine grijns speelt rond mijn lippen en ik kijk hoe het bar-meisje naar haar baas toe loopt en vraag of ze even weg mag. Mijn grijns word iets groter als ik hoor dat hij haar naam noemt, Isabella, had ik daar nog geluk bij, hoefde ik niet helemaal tot twaalf uur te wachten en kon ik haar dus ook eerder mee nemen. 'Heel goed, kom op.' Ik duw mezelf recht van de bar kruk en wacht to Isabella vanachter de bar komt.

    [ bericht aangepast op 2 maart 2013 - 14:56 ]


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Sylvesti schreef:
    Melody Williams
    Ik keek op toen ik plots iemands hand over mijn arm voelde gaan. Ik keek op en zag de jongen grijnzen. "Ow hey." Hij was vast proberen mij aan het versieren. Sorry hoor, maar ik was niet geintereseert, ookal was hij schattig. Ik nam nog een slok bier. Als mijn glas leeg zou zijn zou ik naar huis gaan. Ik moest nog huiswerk maken. Ik dronk het glas leeg en zette het onderste boven. Ik schoof van mijn kruk. "Ik ga naar huis." meldde ik de vreemde jongen en liep richting de deur.


    Liam James Payne

    Ik keek naar het meisje en pakte haar terug bij haar pols. Nu zou ik mijn schattigheid en mijn charmes in de strijd gooien. ''Blijf even, ik wil je beter leren kennen. Niemand heeft ooit zo'n goede entree gemaakt bij me.'' zei ik en keek haar schuin aan. ''Je vindt me vast eng en raar, maar ik meen het. Ik weet je naam nog geen eens maar ik heet Liam.'' grijnsde ik en stak mijn hand uit. Ik haalde een hand door mijn haar en zuchtte even


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Niall James Horan

    'Nou dat weten ze vast niet en is het heel erg anders dan?' vraag ik lachend en kijk der aan. "Graag ,maar alleen als jij betaald.' zegt ze op mijn vraag van het drinken en ik grinnik even. 'Tuurlijk anders bied ik het niet aan' zeg ik met een knipoog en pak daarna der hand vast om der mee te trekken naar de bar. De barman komt naar ons toe en ik glimlach even. 'Een bier, en wat wil jij?' vraag ik en kijk Alice even aan. Ik vraag me af hoe het bij de andere jongens gaat, maar waarschijnlijk wel gewoon goed.

    Alice Valerie Duncan
    'Nou dat weten ze vast niet en is het heel erg anders dan?' vroeg hij dan lachend en en grinnikte zacht."Wel Ik weet niet hoe het met jou zit ,maar ik wil niet in een of ander roddelblad staan."zeg ik dan.
    'Tuurlijk anders bied ik het niet aan' zei hij om het drankje met een knipoog en nam hij mijn hand vast om me naar de bar te trekken.
    Ik begin lichtjes te blozen ,maar schud dat al gauw van me af.
    'Een bier, en wat wil jij?' vroeg Niall me dan en keek me aan. "Euhm een cocktail met aardbijen en dat ander spul erin."zeg ik dan met een glimlachje. Ah ik had zin in wat alcohol. Ik vroeg me echt af waar mijn vriendin bleef. Ik durf te wedden dat ze net op het laatste moment het heeft gevraagd en niet mocht.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Rossi schreef:
    Louis Tomlinson.
    Ik hou mijn hoofd ietsjes schuin en knik kort. 'Dat dacht ik al. Ik ben natuurlijk heel origineel.' Het bar-meisje pakt mijn glas direct weg als ik 'm leeg op de bar zet. Ik slaak een goedkeurend geluidje. 'Goed zo, je zal er geen spijt van krijgen, hoor.' Een kleine grijns speelt rond mijn lippen en ik kijk hoe het bar-meisje naar haar baas toe loopt en vraag of ze even weg mag. Mijn grijns word iets groter als ik hoor dat hij haar naam noemt, Isabella, had ik daar nog geluk bij, hoefde ik niet helemaal tot twaalf uur te wachten en kon ik haar dus ook eerder mee nemen. 'Heel goed, kom op.' Ik duw mezelf recht van de bar kruk en wacht to Isabella vanachter de bar komt.


    Isabella "Bella" Lyn Brights
    Hij houdt zijn hoofd iets schuin en knikt. 'Heel origineel.' Zeg ik nog eens na zijn woorden en grinnik. Als ik dan zeg dat ik wel met hem mee ga slaakt hij een goedkeurend geluidje. Hij zegt dan met een grijns dat ik er geen spijt van zal krijgen en ik kijk hem zalf even met een speelse grijns aan en opgetrokken wenkbrauwen. 'Dat zal je toch echt moeten bewijzen, of ik er geen spijt van zal krijgen.' Zeg ik lachend, ik weet echt niet wat ik precies moet verwachten met deze jongen. Als David me dan toestemming geeft om te gaan knik ik even naar hem en draai me weer om naar Louis die duidelijk had meegeluisterd en dus had gehoord dat ik mee kan. 'Heel goed, kom op.' Zegt hij als hij zichzelf recht duwt van de kruk en op me wacht. Ik knik even grijnzend en pak vlug mijn jasje en tasje, waar mijn telefoon en al mijn spullen in zitten, vanonder de bar en loop dan achter de bar uit en al snel sta ik naast Louis. 'Wat wil je nou precies doen?' Vraag ik dan toch even en kijk hem aan en bijt kort op mijn onderlip.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    DamnBieber schreef:
    -

    [komt er wel nog iets nieuws of niet?]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    [Louis?]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Chiara Bella Love -even terugkijken-


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Chiara Bella Love



    ''Godverdomme Harry laat me met je vuile poten los''. Straks kan ik ze niet eens bewegen. Hij knijpt gewoon nog harder. ''Laat me los of ik gil zo hard ik kan én ik spuug in je gezicht'' die mogole jongen. Ik probeer mijn handen los te maken. Opeens krijg ik een ingeving. Ik doe mijn hoofd naar voren om uiteindenlijk bij zijn hand uittekomen en bijt hem. Grijsend laat ik hem los. Hopend dat hij mijn polsenietjes los kan maken en hem een klap in zijn gezicht kan geven

    [ bericht aangepast op 3 maart 2013 - 19:46 ]


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Louis Tomlinson.
    Een kleine voldane grijns verschijnt rond mijn lippen. 'Dat weet ik, ik ben heel goed.' Met mijn vingers tik ik ongeduldig op de bar en slaak een kort geluidje. 'Ik weet het wel zeker.' Maar natuurlijk ging ze er spijt van krijgen, ze zou wensen dat ze nooit met me mee gegaan was. Ik kijk toe hoe ze haar jasje en tasje pakt en dan al gauw vanachter de bar komt en naast me staat. Grijnzend laat ik mijn hand kort over haar onderrug glijden, voordat ik mijn schouders op haal. 'Hm, misschien kunnen we eerst heel even dansen? Of heb je een beter idee?' Ik had wel een heel goed idee, maar ik moest haar eerst even inpalmen, om het zo maar te zeggen.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    [ bericht aangepast op 3 maart 2013 - 20:31 ]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Isabella "Bella" Lyn Brights
    Ik zie hem grijnzen en grijns zelf ook even. Als hij dan nog eens zegt dat hij héél goed is grinnik ik even en schud mijn hoofd, ofcourse. Als hij dan zegt dat hij zeker weet dat ik er geen spijt van zal krijgen, knik ik even goedkeurend met een speelse glimlach rond mijn lippen. 'Oke, ik geloof je wel.' Zeg ik lachend.
    Als nel sta ik dan naast hem en ik voel zijn hand kort over mijn onderrug glijden en bijt weer kort op mijn onderlip en zie hem grijnzen en grijns zelf ook even lichtjes. Hij haalt dan zijn schouders op. Hij komt dan met de suggestie om even te dansen en ik knik even met een glimlach rond mijn lippen. 'Is goed.' Zeg ik, ik hield van feesten en uiteraard ook van dansen, het was ook iets wat ik vroeger veel deed, maar dan competitie en noem maar op. Maar ik kreeg het te druk met school dus moest wel gedwongen stoppen, het zo dansen is dan oom iets wat ik echt mis. Tsja, ik kan nog gelukkig dansen in clubs, het is natuurlijk anders, maar alles is beter dan niks.
    'Kom.' Zeg ik lachend en trek hem aan zijn pols mee richting de dansvloer die vol staat met mensen.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Zayn Malik

    Ik knik even en grijns lichtjes. Dit ging makkelijk. Ik grinnik sarcastisch om haar opmerking. 'Ik ben niet dronken hoor,' grinnik ik. Ik loop naar mijn range rover Geblindeerde ramen, erg handig voor nu. Dat geld was heerlijk. Ik grijs even.
    'Amara kom is,' zeg ik haar. Ik trek de portieren open voor de achterbank. 'Dan leg ik mijn jas even achterin, heb ik daar geen last meer van.' Ik loop naar haar toe, om zogenaamd mijn jas te pakken. Ik kijk vlug om me heen, maar er was niemand. Met een lach til ik haar op. Zo zag het er minder als een ontvoering uit. Als een gentlemen draag ik haar naar mijn auto. Dan in een snelle beweging gooi ik haar op de achterbank, gooi het portier dicht en loop met vlugge passen naar de rijdersstoel. Ik start de motor en kijk haar aan. 'Niemand ziet je en gil niet dan maak je het alleen maar erger,' zeg ik kil. Mijn charmante glimlach was totaal verdwenen. Ik rijd met volle vaart weg en sluit de deuren. Ik pak mijn mobiel en toets het nummer van de jongens in,
    Ik ben onderweg terug. Met het meisje
    Met een grijns rijd ik verder en zet de muziek aan. Misschien was ik nog wel de eerste.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Amelia Melody Williams
    Ik schork toen de jongen mijn pols pakte. Ik draaide me naar hem toe en keek. Hij had mpooie ogen. Bij zijn complimentje bloosde ik licht, maar ik was nou nog niet van de wereld. "Amy" Ik schudde zijn hand en stak de mijne toen weer terug in mijn broekzak, net als de andere. "Leuk je te ontmoeten, maar ik moet echt naar huis. Ik moet nog een ton doen voor morgen." Ik streek een paar losse plukjes haar uit mijn ogen en keek naar hem van onder mijn lok. Ik wist het niet precies met deze gozer. Hij leek heel lief en schattig, maar ik had zo het gevoel alsof er nog iets onder zat. iets wat ik niet wilde uitvinden, hoe aardig ik hem nu ook vond.

    [ bericht aangepast op 5 maart 2013 - 15:08 ]


    Bowties were never Cooler