• Kidnapped
    Vijf Britse meiden zijn ontvoerd. Niemand kent de dader(s), niemand weet wie het heeft gedaan, niemand weet waar de meiden zijn. Behalve One Direction. De vijf Britse meiden zijn ontvoerd door One Direction. Ze zitten vast in een bouwval, vastgehouden door Harry, Liam, Louis, Zayn en Niall. Ontsnappen is onmogelijk. De jongens zijn hebberig. En niemand weet waar je zit. Het punt is dat niemand One Direction verdenkt, omdat die zogenaamd ook "ontvoerd" zijn.
    (Sorry dat het zo kort is, kan altijd nog wat bijgevuld worden.)

    Rollen:
    One Direction:

    - Harry Edward Styles || Mufinn
    - Liam James Payne || Lavigna
    - Louis William Tomlinson || Rossi
    - Zayn Javadd Malik || Coockies
    - Niall James Horan || quin98

    De vijf meiden:
    - Meisje Harry || Chiara Bella Love || DamnBieber
    - Meisje Liam || Amelia Melody Williams || Sylvesti
    - Meisje Louis || Isabella Lyn Brights || Dreamwishes
    - Meisje Zayn || Amare Sam Hill || Semper
    - Meisje Niall || Alice Valerie Duncan || Nyan

    Regels:
    - Minimaal 3 regels!!!
    - Geen One-liners!!!
    - +16 mag
    - Het is BAD One Direction, dus ze zijn niet ineens poeslief tegen de meiden.
    - De jongen die het meisje heeft ontvoerd moet ook voor haar "zorgen". Hij mag met haar doen wat hij wil, behalve vermoorden.
    - Schelden en geweld mag IC, OCC niet.
    - OCC het liefste met {}, [], (), \/, /\, ||, **, ~~, <> etc.
    - IC met de naam van het personage erboven.
    - Geen Mary-Sue's of Gary-Stu's.
    - Als je een personage aanmaakt is het de bedoeling dat je er wel degelijk iets mee doet. Dus niet na een dag al stoppen.
    - Minstens om de dag posten.
    - Speel je eigen personage, niet dat van iemand anders.
    (- als je vragen hebt, vraag het dan aan mij (DreamWishes), Rossi of Nyan)


    Als ik iets vergeten ben, zeg het dan!


    Updates:
    De RPG begint bij de ontvoering. Elke 1D boy gaat opzoek naar een meisje. Die "verleidt" hij op zijn eigen manier, om die vervolgens de auto/ het busje in te gooien en mee te nemen naar de bouwval.

    [ bericht aangepast op 13 maart 2013 - 15:23 ]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    (Ik kan even niet reageren, ben op het strand :Y) h


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    [Lekker. ik heb een jetlag :p]


    Bowties were never Cooler

    Louis Tomlinson.
    Met een grijns op mijn gezicht haal ik mijn telefoon uit mijn zak als ik m'n telefoon voel trillen, ik ontgrendel het ding en open het smsje, van Zayn. Ik frons kort mijn wenkbrauwen als ik zie dat hij zijn meisje al heeft, zo snel. Misschien moet ik dan toch maar wat opschieten en niet zo "aardig" doen tegen Isabella. Ik delete het sms'je en vergrendel de telefoon, om deze weer terug in mijn broekzak te stoppen. Ik pers weer een glimlach op mijn gezicht en laat me door haar mee trekken de dansvloer op, of misschien moest ik haar maar een beetje dronken voeren, dat het dan wat makkelijker zou gaan. Al hoe wel, dat koste wel weer tijd...


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    [Ik reageer als ik zo thuis ben!]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    DamnBieber schreef:
    Chiara Bella Love



    ''Godverdomme Harry laat me met je vuile poten los''. Straks kan ik ze niet eens bewegen. Hij knijpt gewoon nog harder. ''Laat me los of ik gil zo hard ik kan én ik spuug in je gezicht'' die mogole jongen. Ik probeer mijn handen los te maken. Opeens krijg ik een ingeving. Ik doe mijn hoofd naar voren om uiteindenlijk bij zijn hand uittekomen en bijt hem. Grijsend laat ik hem los. Hopend dat hij mijn polsenietjes los kan maken en hem een klap in zijn gezicht kan geven


    Harry Edward Styles
    'Godver, trut!' Heel even verslapte mijn grip, maar deze verstrakte ik al snel weer en ik drukte mijn nagels in haar vel. 'Doe nou niet zo onaardig. Ik weet echt wel dat je wilt hoor. Kijk nou naar jezelf. je vraagt er gewoon om.' Zei ik onschuldig. Ja, wat. ze zag er toch ook gewoon uit als een goedkope hoer. Ik drukte mijn lippen even kort in haar nek, waarna ik haar van de muur trok. Ik wist het weer. de auto stond allang achter geparkeerd. En dat was nu waar ik het meisje heen zou brengen. Ver weg, van iedereen die haar ook maar kon helpen. 'Kom schatje, dan gaan we wat leuks doen.' grijnsde ik en trok haar armen achter haar rug. Ik sporten niet voor niets vijf keer in de week. 'Dan gaat Sexie Styles jou eens laten zien wat er gebeurt met vervelende meisjes zoals jij.'


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Chiara Bella Love

    'Zijn grip verslapte. Maar voordat ik me los kon trekken waren zijn nagels al in mijn fel. ''Doe nou niet zo onaardig ik weet echtwel dat je wilt hoor. Kijk naar jezelf. Je vraagt er gewoon om'' Met opgetrokken wenkbrauwen kijk ik hem aan. Waarom. Hij kwam dichterbij en drukte zijn lippen in mijn nek. ''Donderop Harry of ik haal de politie erbij'' sis ik. Hij trok me van de muur en deed mijn armen achter mijn rug en deed alsof hij een politie agente was. ''Kom schatje, dan gaan we wat leuk doen'' ik kon hem niet zien maar wist zeker dat hij grijnsde. ''Dan gaat sexie Styles jou eens laten zien wat er gebeurt met vervelende meisjes zo als jij''. Ik draai mijn nek om. Ik heb toch op turnen gezeten dus dat ging gemakenlijk. ''Wie denk je wel niet dat je bent Prins Harry?'' ik kijk hem argwaand aan. Wat niet normaal was voor zo een situati als dit. Ik spuug in zijn gezicht. ''Die had je wel verdien he. En laat me nu verdomme los ik weet niet wat je gaat doen met me maar il heb absoluut geen zin in een pleziertje vanavond''. Ik draai mijn nek weer terug. In je face styles.


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    harry Edward Styles.
    Oke dit ging te ver. ik haalde mijn gezicht langs mijn schouder en walgde. Dit ging ze zo terugkrijgen. Ik klemde haar armen tegen mijn borstkas met een arm en trok met mijn andere hand, haar hoofd aan haar, haar naar achteren. 'Verkeerde zet, schatje.' Sisten ik en drukten mijn knie in haar knieholten zodat ze moest lopen. 'Dat scheelt. er zit vanavond ook geen pleziertje voor je in.' Grijnsde ik en duwde haar het steegje door. Hier ging ze echt spijt van krijgen. Ik zag het zilverkleurige busje al staan en gaf een trap tegen de zeideur, zodat deze uit zichzelf losklikten en openschoof. 'Ik zou voortaan iets beter nadenken voordat je vies spelletje met een van One direction speelt.' ik duwde haar het busje in en trok met een klap de deur dicht. Die kwam er voorlopig niet uit. Ik leunde tegen de deur aan en gristen mijn mobiel uit mijn zak. Zo te zien hat Zayn ook al een meisje en was hij er al vandoor. Nou, dan hoefde ik dus ook alleen op Louis te wachten. Sexie! Prooi in val, schiet op, het is koud buiten! Stuurde ik naar Louis. en echt niet dat ik bij dat stomme kind in het busje ging zitten. ik veegde mijn gezicht goed schoon en zuchten. Ik deed haar wat als ik zou zien straks wat voor dingen ze had rondgestrooid over mij,


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Rossi schreef:
    Louis Tomlinson.
    Met een grijns op mijn gezicht haal ik mijn telefoon uit mijn zak als ik m'n telefoon voel trillen, ik ontgrendel het ding en open het smsje, van Zayn. Ik frons kort mijn wenkbrauwen als ik zie dat hij zijn meisje al heeft, zo snel. Misschien moet ik dan toch maar wat opschieten en niet zo "aardig" doen tegen Isabella. Ik delete het sms'je en vergrendel de telefoon, om deze weer terug in mijn broekzak te stoppen. Ik pers weer een glimlach op mijn gezicht en laat me door haar mee trekken de dansvloer op, of misschien moest ik haar maar een beetje dronken voeren, dat het dan wat makkelijker zou gaan. Al hoe wel, dat koste wel weer tijd...


    Isabella "Bella" Lyn Brights
    Ik merk vanuit mijn ooghoeken dat hij wat bezig is met zijn mobiel en fronst, hij kreeg zeker een berichtje of iets. Ik haal even mijn schouders op, maar loop gewoon door, Louis' pols nog steeds in mijn hand. Als snel staan we dan midden op de dansvloer tussen alle andere mensen. Ik laat Louis los en glimlach even naar hem, ik zie dat hij zijn telefoon inmiddels alweer heeft weg gedaan. Ik kijk even kort naar de mensen om me heen dan naar Louis, die nogal in gedachten lijkt te zitten, maar ik negeer het maar en vraag er maar niet verder naar door en begin dan langzaam met mijn lichaam te bewegen op de maat van de muziek met nog steeds een glimlach op mijn gezicht.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Coockies schreef:
    Zayn Malik

    Ik knik even en grijns lichtjes. Dit ging makkelijk. Ik grinnik sarcastisch om haar opmerking. 'Ik ben niet dronken hoor,' grinnik ik. Ik loop naar mijn range rover Geblindeerde ramen, erg handig voor nu. Dat geld was heerlijk. Ik grijs even.
    'Amara kom is,' zeg ik haar. Ik trek de portieren open voor de achterbank. 'Dan leg ik mijn jas even achterin, heb ik daar geen last meer van.' Ik loop naar haar toe, om zogenaamd mijn jas te pakken. Ik kijk vlug om me heen, maar er was niemand. Met een lach til ik haar op. Zo zag het er minder als een ontvoering uit. Als een gentlemen draag ik haar naar mijn auto. Dan in een snelle beweging gooi ik haar op de achterbank, gooi het portier dicht en loop met vlugge passen naar de rijdersstoel. Ik start de motor en kijk haar aan. 'Niemand ziet je en gil niet dan maak je het alleen maar erger,' zeg ik kil. Mijn charmante glimlach was totaal verdwenen. Ik rijd met volle vaart weg en sluit de deuren. Ik pak mijn mobiel en toets het nummer van de jongens in,
    Ik ben onderweg terug. Met het meisje
    Met een grijns rijd ik verder en zet de muziek aan. Misschien was ik nog wel de eerste.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Louis Tomlinson.
    Ik kijk toe hoe Isabella langzaam met haar lichaam beweegt op de maat van de muziek en ik moet zeggen, het ziet er niet verkeerd uit. Opnieuw voel ik mijn telefoon trillen, ik mompel een onhoorbaar geluidje en vis m'n telefoon opnieuw uit mijn broekzak, om 'm te ontgrendelen, deze keer is het een sms'je van Harry. Ik weet direct al wat er in staat, zonder 'm gelezen te hebben. Ik stop m'n telefoon weer terug en breng mijn hoofd iets dichter bij die van Isabella. 'Zullen we buiten even wat gaan wandelen? Ik krijg het heet...'


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Isabella "Bella" Lyn Brights
    Ik zie Louis kijken en de grijns op zijn gezicht wordt wat breder en ik blijf gewoon door dansen, maak de bewegingen soms extra wat uitdagender en bijt zacht op mijn onderlip en kijk Louis aan. Plagen mag toch.. Als hij dan weer zijn telefoon pakt schud ik even mijn hoofd, echt gezellig is hij ook he.. Ik negeer het maar weer gewoon en al snel zit zijn telefoon dan weer in zijn broekzak. Als hij dan wat dichter bij me komt stop ik met dansen en kijk hem aan en knik na zijn woorden. 'Is goed.' zeg ik er nog achteraan. 'Krijg je het nu al heet? We staan er pas net.' Zeg ik dan lachend en loop dan met Louis naar de uitgang van de club.

    [ bericht aangepast op 6 maart 2013 - 18:07 ]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Nyan schreef:
    Alice Valerie Duncan
    'Nou dat weten ze vast niet en is het heel erg anders dan?' vroeg hij dan lachend en en grinnikte zacht."Wel Ik weet niet hoe het met jou zit ,maar ik wil niet in een of ander roddelblad staan."zeg ik dan.
    'Tuurlijk anders bied ik het niet aan' zei hij om het drankje met een knipoog en nam hij mijn hand vast om me naar de bar te trekken.
    Ik begin lichtjes te blozen ,maar schud dat al gauw van me af.
    'Een bier, en wat wil jij?' vroeg Niall me dan en keek me aan. "Euhm een cocktail met aardbijen en dat ander spul erin."zeg ik dan met een glimlachje. Ah ik had zin in wat alcohol. Ik vroeg me echt af waar mijn vriendin bleef. Ik durf te wedden dat ze net op het laatste moment het heeft gevraagd en niet mocht.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Chiara Bella Love


    Onregelmatig adem ik in en uit. Dit kun je niet menen ik ga hier gewoon dood. Als die jongen me toch ontvoerd kon hij toch ook rekening houden met claustrofobische mensen? Maar nee hoord hij moest maar weer eens de domme jongen gaan uithangen zoals altijd. Ik sta zuchtend op en loos naar de deur terwijl ik nog steeds onregelmatig adem. Ik begin te bonken tegen de duer ''Harry laat me eruit ik ben claustofochisch''


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Louis Tomlinson.
    Volgens mij ligt het gewoon allemaal aan haar dat ik het met de seconde heter lijk te krijgen, want zo heet is het nog niet eens in deze club. 'Ja, maar gezellig even buiten wandelen is ook goed, toch?' Ik glimlach zwakjes en loop met haar mee naar de uitgang van de club, waar ik even gauw mijn jas pak en deze aantrek. Om vervolgens de deur van de club voor haar open te houden. 'Meisjes gaan eerst,' glimlach ik als een echte gentleman, terwijl ik ondertussen mijn ogen in de rondte laat gaan om te zien of ik Harry ergens uit een van de vele auto's kan herkennen.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    [Sorry dat ik zo weinig reageer, maar ik ben te lui om mijn planning aan te houden.. Ik moet nog van alles maken en leren D: ]


    I don't want you to die, I want you to suffer.